Ubytovanie v ibis Ca Granda***
- ibis Ca Granda*** - (Úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza.)
- hotel je vzdialený iba 5 minút chôdze od stanice metra Ca' Granda a 10 minút chôdze od nemocnice Ospedale Niguarda Ca' Granda. Ponúka vám reštauráciu, kde ochutnáte jedlá talianskej a medzinárodnej kuchyne, ako aj bezplatné parkovanie na mieste.
- K vybaveniu klimatizovaných izieb patrí bezplatné Wi-Fi pripojenie na internet a satelitná TV s plochou obrazovkou. V súkromnej kúpeľni je k dispozícii sušič vlasov a bezplatné toaletné potreby.
- V hoteli Ibis Ca’Granda si denne od 4:00 do 12:00 môžete dopriať raňajky formou bufetu. Občerstvenie a teplé nápoje sú k dispozícii 24 hodín denne.
- Univerzita Milan Bicocca je vzdialená 2 km. Hotel Ca’Granda Milan sa nachádza 20 minút cesty autom z milánskeho letiska Linate a len 6 km z diaľnice A51. Výstavisko Expo 2015 je vzdialené 10 km a odveziete sa k nemu metrom.
- Bicocca - Zara je skvelou voľbou pre hostí, ktorí sa zaujímajú o: monumenty, katedrála a architektúra.
- Dieťa platí plnú sumu pobytu.
- Adresa hotela: Viale Suzzani 13/15, Bicocca - Zara, 20162 Miláno, Taliansko
- check in je možný od 14:00 hod.
- check out je možný do 10:00 hod.
- Pre zobrazenie polohy hotela kliknite SEM
- Viac silvestrovských ponúk nájdete TU.
Víza a zdravotné formality
Slovenskí občania cestujúci do Talianska nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz). Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.
Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Taliansko TU.
CK pelicantravel.com s.r.o. nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.
Cestovné poistenie
CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:
- poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
- poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie
Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.
Cesta do hotela
- Z letiska sa do hotela dostanete hromadnou dopravu. Trasu nájdete TU.
- V prípade, ak máte záujem o privátny transfer priamo do hotela, kontaktujte náš Zákaznícky servis. Cena transferu sa odvíja od vzdialenosti hotela a kategórie požadovaného vozidla. Cena transferu je na vyžiadanie.
Dôležité informácie
CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu
CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)
V prípade záujmu o dokúpenie batožiny, kontaktujte prosím vopred náš Zákaznícky servis na tel.č.: +421 2 3216 6321. Dokúpenie batožiny bez servisného poplatku je možné iba pred úhradou objednávky pobytu. Dokúpenie batožiny po úhrade objednávky bude spoplatnené servisným poplatkom. Aktuálne ceny za rezerváciu batožiny do podpalubia nájdete aj na oficiálnej stránke leteckej spoločnosti.
V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade. Zmena mena po zakúpení dokladov nie je možná!