Ubytovanie v Golden Star City Resort****
- Golden Star City Resort****
- Poloha: Hotel sa nachádza cca 20 - 30 m od najbližšej pláže dlhej 7.5 km
- Vybavenie hotela: reštaurácia, Wi-Fi v spoločných priestoroch (bez poplatku)
- Vybavenie izieb: Izba má rozlohu 25 m2 izba je vybavená vlastnou kúpeľňou s WC, súčasťou vybavenia je sušič vlasov, klimatizácia, mini chladnička, mini bar, trezor, bezplatné Wi-Fi a TV s mediálnym pripojením.
- check in je možný od 15:00 hod.
- check out je možný do 11:00 hod.
- Adresa hotela: Pavlou Kountouriotou 73, Perea, 57019, Greece
- Zobrazenie na mape: TU
- (úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza)
- Viac ponúk v Grécku
Víza a zdravotné formality
Slovenskí občania cestujúci do Grécka nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz). Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.
CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.
Cestovné poistenie
CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:
- poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
- poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie
Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.
Dôležité informácie
CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu
CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov)
v prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade. Zmena mena po zakúpení dokladov nie je možná!