Ubytovanie v Hoteli pod Zámkom****
- Hotel pod Zámkom**** - (Úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza.)
- Poloha: hotel sa nachádza v úplnom centre mesta Bojnice, v bezprostrednej blízkosti Bojnického zámku a Bojnickej Zoo.
- Vybavenie izieb: každá z izieb je vybavená samostatnou kúpeľňou a WC, chladničkou s minibarom, TV a bezplatným Wi-Fi pripojením. Pre hostí je za príplatok dostupný aj špeciálny Rodinný apartmán, originálny Kráľovský apartmán a romantický Svadobný apartmán.
- Vybavenie hotela: Hotel má k dispozícii 19 dvojlôžkových izieb s oddelenými lôžkami, 16 dvojlôžkových izieb s manželskou posteľou a 17 mezonetových dvojlôžkových izieb s možnosťou prístelky. Každá izba je vybavená samostatnou kúpeľňou, toaletou, chladničkou s minibarom, TV a k dispozícii je Wi-Fi pripojenie. Centrálny trezor je k dispozícií na recepcii a bezpečnostné schránky sú na vyžiadanie.
Ubytovaní hostia môžu využiť služby hotela, medzi ktoré vynikajúca hotelová reštaurácia s bohatým Á la carte menu, originálny Cocktail bar #1 s nápaditými vlastnými drinkami, nový Lobby bar #1 s terasou priamo pod Bojnickým zámkom, ale k dispozícii je aj hotelové wellness centrum, ktoré vám ponúka oázu pokoja. - Wellness centrum je pre Vás otvorené od 14:00 do 22.00 hod. Posledný vstup do wellness centra je možný 21:00 hod.
- check in je možný od 15:00 hod.
- check out je možný do 10:00 hod.
- Adresa hotela: 2 1581, Hurbanovo námestie, 972 01 Bojnice
- (Úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza.)
- Zobrazenie na mape: TU
Cestovné poistenie
V cene nie je zahrnuté cestovné poistenie.
CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:
- poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.
Dôležité informácie
V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.