Nechcem nikoho urazit, ale bol som na rebrach v Mamute a boli to tie najhorsie rebra ake som kedy jedol. Malo to byt 1000-1500g, bolo toho sotva 500g, suche, nechutne, otras. Takto to dopadne, ked niekto uprednostni kvantitu pred kvalitou. Tymto sposobom si urcite nenajdu vracajucich sa zakaznikov.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martin,
z Vašej mailovej adresy neevidujeme žiadnu objednávku na tento kupón. Je nám ľúto, že ste mali takúto skúsenosť, naši zákazníci nám na túto ponuku píšu veľmi dobré hodnotenia s tým, že so službami boli spokojní. Pevne veríme, že ste personál pri Vašej návšteve upozornili na tieto nedostatky a situáciu doriešili k Vašej spokojnosti.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Tak to je nám naozaj ľúto, že ste mali takú skúsenosť a pevne veríme, že sa Vám podobná situácia už nezopakuje.
S prianím už len dobrých nákupov
Vaše ZaMenej.sk
Mamut Pub
veľmi dávno
Dobry den,
neda mi nereagovat...
Ako moze byt porcia 1000 - 1500g? Nic take v ponuke nemame. Vas kupon mohol byt na 1000g, co je po tepelnej uprave 650g a dam ruku do ohna za to, ze tolko ste aj dostali, nakolko v tomto smere mame v kuchyni velmi prisny system. Co sa tyka rebier, robime vysoke rebra s prvou vrstvou tuku z bocika. Ste asi prvy a zaroven posledny, kto taketo rebra dokaze charakterizovat ako suche :) Kazdopadne vydame denne okolo 100 porcii po celej bratislave dobre znamych a chvalenych rebierok, a preto nas mrzi, ze sme neulahodili aj Vam. Ak by ste mi vedeli upresnit cas kedy ste u nas boli, a priblizne miesto, kde ste sedeli, viem si aj spatne overit cely priebech pripravy Vasich rebierok.
A dodam este, ze nechapem, preco taketo veci neriesite na mieste a potom vypisujete na internet. Ja ked som s niecim nespokojny, tak sa dozadujem napravy. Ale slovac je uz asi raz taka, ze miesto toho, aby si stala za svojim, radsej ohovara :)
Martin
veľmi dávno
Ja som na zaciatok napisal, ze nechcem nikoho urazit ani ohovarat, preto prosim neurazajte ani mna. Diskusia je myslim na vyjadrenie nazora-teda aspon ja to tak vnimam.
Bolo to asi 3 mesiace spat, rebra boli tenke, teda cisto kosti s masom iba medzi kostami. Suche, skoro studene, prisli mi iba ako prihriate, nie cerstvo spravene. Dokonca sme mali 2 kupony naraz, doniesli na jednej drevenej doske, kde boli asi 3ks po 20cm cez seba. Preto som reagoval, ze to malo byt podla dvoch kuponov 1-1.5kg. My sme sa vtedy vsetci zhodli, ze to fakt nestalo za vela. Bohuzial niekedy zlavove kupony spravia presne opacnu sluzbu, ze pri pokuse nalakat zakaznikov sa stane presny opak. Nehovorim, ze sa casnici nesnazili, ved sme tam aj co to popili a spravili utratu, ale proste samotne rebra bieda. Drzim vam palce v dalsom predaji.
Mamut Pub
veľmi dávno
Ospravedlnujem sa, nechcel som Vas urazit, skor som zovseobecnoval, ako to chodi. Mrzi ma, ak sa Vam nieco podobne stalo a neviem si to vysvetlit, ale prave preto to treba riesit na mieste. Po troch mesiacoch sa ja uz k nicomu nedopatram :( Myslim, ze v prozakaznickom pristupe drzime v Ba latku velmi vysoko a radi riesime kazde nase zavahanie (predsa len to mnoztvo pracujucich ludi obcas chybu spravi). A pravdou proste je, ze napredovat nam pomaha hlavne konstruktivny feedback od zakaznikov. A nesuhlasim s tym, ze diskusia je na to, aby sa v nej riesili zavahania z pred troch mesiacov. Mame na zamestnancov tak vysoke naroky, ze som si skalopevne isty, ze clovek, co taketo nieco vydal uz u nas nerobi... A preto som Vas prispevon len tak nepresiel, kedze denne osobne stojim nad personalom, mentorujem ich, vediem ich k prozakaznickemu zmyslaniu a trvan na tom, ze kvalita je prvorada...
Kazdopadne ak mi napisete na info@mamutpub.sk, mate u naj porciu rebier free, aby ste teda vedeli, ake dobre ich robime :)
Pekny den
Mamut Pub
veľmi dávno
A este som zabudol... Neexistuje, ze ste mali dve porcie na jednej doske... Teda stat sa to mohlo, ale problem bol teda v tom, ze ste miesto dvoch porcii dostali len jednu... Takze tam asi bude zahada tej mensej vahy... To naozaj stacilo povedat casnikovi, ktory by vam hned povedal, ze tam nemate dve porcie... Nuz, tak ako pisem, tu jednu porciu mate u mna :)
Anna
veľmi dávno
Je to vynikajúce jedlo, vrelo odporúčam aj pre príjemné priateľské posedenie. Bolo nás deväť...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
sme radi, že ste si zľavu užili a vychutnali:o)
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Najlepšie rebrá v Bratislave - rebrá z Mamuta! Poriadna gurmánska nakladačka za skvelú cenu.
Martin
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či je potrebná v podniku rezervácia vopred. Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martin, rezervácia nie je vopred potrebná. Želáme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Jozef
veľmi dávno
Dobrý deň,chcem sa opytať,čo je zahrnute v prílohe?(s čoho sa skladá)Vďaka
Majo
veľmi dávno
Kapustovy salat, baranie rohy, feferonky, kysle uhorky, horcica, chren, chlieb
Martin
veľmi dávno
Nechcem nikoho urazit, ale bol som na rebrach v Mamute a boli to tie najhorsie rebra ake som kedy jedol. Malo to byt 1000-1500g, bolo toho sotva 500g, suche, nechutne, otras. Takto to dopadne, ked niekto uprednostni kvantitu pred kvalitou. Tymto sposobom si urcite nenajdu vracajucich sa zakaznikov.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martin, z Vašej mailovej adresy neevidujeme žiadnu objednávku na tento kupón. Je nám ľúto, že ste mali takúto skúsenosť, naši zákazníci nám na túto ponuku píšu veľmi dobré hodnotenia s tým, že so službami boli spokojní. Pevne veríme, že ste personál pri Vašej návšteve upozornili na tieto nedostatky a situáciu doriešili k Vašej spokojnosti. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Tak to je nám naozaj ľúto, že ste mali takú skúsenosť a pevne veríme, že sa Vám podobná situácia už nezopakuje. S prianím už len dobrých nákupov Vaše ZaMenej.sk
Mamut Pub
veľmi dávno
Dobry den, neda mi nereagovat... Ako moze byt porcia 1000 - 1500g? Nic take v ponuke nemame. Vas kupon mohol byt na 1000g, co je po tepelnej uprave 650g a dam ruku do ohna za to, ze tolko ste aj dostali, nakolko v tomto smere mame v kuchyni velmi prisny system. Co sa tyka rebier, robime vysoke rebra s prvou vrstvou tuku z bocika. Ste asi prvy a zaroven posledny, kto taketo rebra dokaze charakterizovat ako suche :) Kazdopadne vydame denne okolo 100 porcii po celej bratislave dobre znamych a chvalenych rebierok, a preto nas mrzi, ze sme neulahodili aj Vam. Ak by ste mi vedeli upresnit cas kedy ste u nas boli, a priblizne miesto, kde ste sedeli, viem si aj spatne overit cely priebech pripravy Vasich rebierok. A dodam este, ze nechapem, preco taketo veci neriesite na mieste a potom vypisujete na internet. Ja ked som s niecim nespokojny, tak sa dozadujem napravy. Ale slovac je uz asi raz taka, ze miesto toho, aby si stala za svojim, radsej ohovara :)
Martin
veľmi dávno
Ja som na zaciatok napisal, ze nechcem nikoho urazit ani ohovarat, preto prosim neurazajte ani mna. Diskusia je myslim na vyjadrenie nazora-teda aspon ja to tak vnimam. Bolo to asi 3 mesiace spat, rebra boli tenke, teda cisto kosti s masom iba medzi kostami. Suche, skoro studene, prisli mi iba ako prihriate, nie cerstvo spravene. Dokonca sme mali 2 kupony naraz, doniesli na jednej drevenej doske, kde boli asi 3ks po 20cm cez seba. Preto som reagoval, ze to malo byt podla dvoch kuponov 1-1.5kg. My sme sa vtedy vsetci zhodli, ze to fakt nestalo za vela. Bohuzial niekedy zlavove kupony spravia presne opacnu sluzbu, ze pri pokuse nalakat zakaznikov sa stane presny opak. Nehovorim, ze sa casnici nesnazili, ved sme tam aj co to popili a spravili utratu, ale proste samotne rebra bieda. Drzim vam palce v dalsom predaji.
Mamut Pub
veľmi dávno
Ospravedlnujem sa, nechcel som Vas urazit, skor som zovseobecnoval, ako to chodi. Mrzi ma, ak sa Vam nieco podobne stalo a neviem si to vysvetlit, ale prave preto to treba riesit na mieste. Po troch mesiacoch sa ja uz k nicomu nedopatram :( Myslim, ze v prozakaznickom pristupe drzime v Ba latku velmi vysoko a radi riesime kazde nase zavahanie (predsa len to mnoztvo pracujucich ludi obcas chybu spravi). A pravdou proste je, ze napredovat nam pomaha hlavne konstruktivny feedback od zakaznikov. A nesuhlasim s tym, ze diskusia je na to, aby sa v nej riesili zavahania z pred troch mesiacov. Mame na zamestnancov tak vysoke naroky, ze som si skalopevne isty, ze clovek, co taketo nieco vydal uz u nas nerobi... A preto som Vas prispevon len tak nepresiel, kedze denne osobne stojim nad personalom, mentorujem ich, vediem ich k prozakaznickemu zmyslaniu a trvan na tom, ze kvalita je prvorada... Kazdopadne ak mi napisete na info@mamutpub.sk, mate u naj porciu rebier free, aby ste teda vedeli, ake dobre ich robime :) Pekny den
Mamut Pub
veľmi dávno
A este som zabudol... Neexistuje, ze ste mali dve porcie na jednej doske... Teda stat sa to mohlo, ale problem bol teda v tom, ze ste miesto dvoch porcii dostali len jednu... Takze tam asi bude zahada tej mensej vahy... To naozaj stacilo povedat casnikovi, ktory by vam hned povedal, ze tam nemate dve porcie... Nuz, tak ako pisem, tu jednu porciu mate u mna :)
Anna
veľmi dávno
Je to vynikajúce jedlo, vrelo odporúčam aj pre príjemné priateľské posedenie. Bolo nás deväť...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, sme radi, že ste si zľavu užili a vychutnali:o) Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 28.02. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).