Dobrý deň,
chcem sa opýtať, či je možné poukážky použiť na tieto čižmy http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-modra-111041-x-blue.html
Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Eva,
akcia sa vzťahuje na celú kolekciu jeseň 2012. Vami vybrané čižmy patria do tejto kolekcie, čiže si ich môžete zakúpiť za kupóny.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Andrea Žužičová
veľmi dávno
Dobrý deň prajem
prosím Vás máte v jesennej kolekcii aj dámsku veľkosť č.42 ??
Ďakujem pekne za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Andrea,
v jesennej kolekcii je v ponuke obuv s dámskou veľkosťou len do čísla 41.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Ina
veľmi dávno
Dobrý podvečer
chcem sa opýtať na akciu na tieto čižmy http://www.danea.sk/damska-obuv/damske-cizmy-cierna-s106-black.html
mám si zakúpiť 4 kupony v cene 40€ a zaplatím za ne len 20€? Teda brať do úvahy tú špeciálnu cenu?
Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ina,
v akcii sa platí za špeciálnu cenu, ktorá je uvedená pri vybranom druhu tovaru. Obávam sa však, že dané čižmy, ktoré ste si vybrali, nespadajú do kategórie Jeseň 2012, na ktorú sa dajú uplatniť kupóny.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Ina
veľmi dávno
Zdravím Vás
ďakujem za odpoveď,ešte raz som pozerala kolekciu Jeseň 2012 tak tieto čižmy sa nachádzajú aj tam http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-cierna-s106-black.html
takže bude možné zľavu uplatniť
Pekný deň
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Tak potom si kľudne zakúpte kupóny a môžete si uplatniť zľavu.
Nech sa Vám v nich dobre chodí. :o)
Vaše ZaMenej.sk
Bernadeta
veľmi dávno
Dobry večer,chcem sa opytat doručenie zadarmo je 20eur pred zlavou ak kupim za 40eur a po zlave bude menej ako 20eur tak platim dopravu.Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Bernadeta,
doprava zadarmo nad 20€ sa vzťahuje na konečnú sumu zakúpeného tovaru, čiže na cenu už po zľave.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Sasa
veľmi dávno
Dobry den, Vasa ponuka ma velmi potesila. Pred uskutocnenim objednavky by som si rada objasnila par veci:
1. Pouzitie kuponu za 72 hodin: ak si objednam kupony teraz, mozem objednavku topanok urobit hned v pondelok rano?
2. Zadanie kuponov na stranke danea.sk: vkladaju sa kupony do policka "zlavovy kupon" vsetky naraz (ak sa ich uplatnuje viac?) alebo jednotlivo (kupon a uplatnit a dalsi a uplatnit)?
3. Naozaj je mozne kupon pouzit len na tovar z kategorie Jesen 2012? Vacsina obuvi sa opakuje aj v kategorii Damske Cizmy (a aj v jeseni 2012). Mala by som zaujem o cizmy http://www.danea.sk/damske-cizmy-m03-red-lak.html, bohuzial v ponuke jesen je len ich cierny ekvivalent.
Dakujem velmi pekne
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Sasa,
1. Pokiaľ si zakúpite a obdržíte ešte dnes kupón, môžete urobiť objednávku v pondelok ráno.
2. Ak ste si zakúpili viacero kupónov, je potrebné zadať na stránke danea.sk čísla týchto kupónov jednotlivo, čiže za každým zadaným číslom kliknúť na tlačidlo "Použiť kupón".
3. Uvedená obuv v danej farbe sa žiaľ nevzťahuje na akciu "Jeseň 2012".
Želáme Vám príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Deni
veľmi dávno
Dobry den, na kupone je napisane ze heslo sa zadava do "poznamky".... teda najprv mam zadat cislo kluponu, a pouzit kupon...a to heslo sa kedy pise?? dakujem za info
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Deni,
heslo budete môcť vpísať do kolónky "Poznámka" až po kliknutí na tlačidlo "Dokončiť objednávku".
Želáme príjemný nákup.
Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem sa opýtať, objednala som si 8 kupónov, teda ich hodnota je 80 eur. Pri dokončovaní objednávky na stránke danea.sk po vložení čísla kupónu a aj hesla do ,,poznámok mi však píše, že kód kupónu nie je platný. Ako mám teda ďalej postupovať? Ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana,
keďže ste si kupóny zakúpili iba dnes, tak sa ešte nedajú uplatniť, pretože v ponuke je napísané, že kupóny si možno uplatniť až 72 hod po ich zakúpení.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den, kupony som si zakupila 25.10. Po uplynuti 72 hodin, som si dnes rano chcela objednat topanky, ktore su uvedené v ponuke Jeseň., konkretne tieto: http://www.danea.sk/damske-lodicky-modra-g8228-blue.html
Pri zadaní kódu kupónu do kolonky mi stála vypisuje - kód kuponu nie je platný. Opakovane som to skusala a stale nic.
Kde sa stala chyba?
Ďakujem za odpoveď!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana,
chceme Vás poprosiť o trpezlivosť. Preverovali sme situáciu priamo u poskytovateľa zľavy Danea. Objednávkový systém nahráva postupne všetky čísla kupónov. V priebehu dnešného max. zajtrajšieho dňa by sa mali dať kupóny uplatniť. V prípade, že ani po tomto termíne Vám systém nebude kupón akceptovať, prosíme, aby ste nás kontaktovali telefonicky a danú záležitosť sa budeme snažiť doriešiť k Vašej spokojnosti.
Ďakujeme za pochopenie a želáme príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Katarína
veľmi dávno
Dobry den,
mam rovnaky problem ako Jana.. kupony som si kupila uz vo stvrtok 25.10. no doteraz mi stranka vypisuje ze je kod kuponu neplatny..
Kedy bude tato chyba napravena?
Dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katarína,
poprosíme Vás o strpenie. Preverovali sme situáciu priamo u poskytovateľa zľavy Danea. Objednávkový systém nahráva postupne všetky čísla kupónov. V priebehu dnešného max. zajtrajšieho dňa by sa mali dať kupóny uplatniť. V prípade, že ani po tomto termíne Vám systém nebude kupón akceptovať, prosíme, aby ste nás kontaktovali a danú záležitosť sa budeme snažiť doriešiť k Vašej spokojnosti.
Ďakujeme za pochopenie a želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Lucia
veľmi dávno
Máma rovnakáý problém ako JAna a Katarína, tak som písala na info@danea.sk . Odpísali mi , že 72 hodín ale pracovne dni kedže sa cez víkend nepracuje. Tak som im odpísla, že to nikde v podmienkach nie je uvedené ani na kupone. Tak teraz čakám.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucia,
ako sme už písali vyššie v diskusii, preverovali sme situáciu priamo u poskytovateľa zľavy Danea. Objednávkový systém nahráva postupne všetky čísla kupónov. V priebehu dnešného max. zajtrajšieho dňa by sa mali dať kupóny uplatniť. V prípade, že ani po tomto termíne Vám systém nebude kupón akceptovať, prosíme, aby ste nás kontaktovali a danú záležitosť sa budeme snažiť doriešiť k Vašej spokojnosti.
Ďakujeme za pochopenie a želáme príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Lucia
veľmi dávno
už mám objednané :-)))))))
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucia,
sme radi, že sa Vám podarilo uplatniť kupón.
Želáme Vám príjemné nosenie.
Vaše ZaMenej.sk
Romana
veľmi dávno
Dobry den,
rada by som si zakupila kupony na 2 pary ciziem a to:
http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-cierna-m-46-black.html
http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-hneda-5159-01-brown.html
Chcela by som vas poprosit o info, ci je mozne uplatnit kupony aj na tieto cizmy, nakolko ak odkliknem na stranke zeny-kolekcia jesen 2012 nachadzaju sa v jesennej kolekcii, no zaroven sa nachadzaju aj v novinkach, kde nefiguruju ako jesenna kolekcia.
Este by som sa chcela spytat ci je mozne na prve cizmy uplatnit 10 kuponov za cenu 50 eur, ktorych hodnota je 100 eur a cizmy stoja 99,19 eur.
Za vasu odpoved vopred dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Romana,
uvedené čižmy sú sa nachádzajú v jesennej kolekcii 2012, takže si ich kľudne môžete zakúpiť. Na čižmy si môžete uplatniť 10 kupónov, získate tak 50% zľavu.
Želáme Vám pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Natalia
veľmi dávno
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať, či ak náhodou mi nesadne veľkosť a vrátim topánky späť mi budú vrátené peniaze, napriek tomu, že som si kúpila tovar cez zlavové kupóny.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Natalia,
ak Vám nesadne veľkosť je možné obuv vymeniť za inú veľkosť alebo iný druh obuvi. Pri uplatnenom kupóne je momentálne možná len výmena tovaru.
Príjemný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Romana
veľmi dávno
Dobry den,
dakujem za Vasu odpoved. Kupony som si uz zakupila a momentalne cakam kym uplynie 72 hodin. Chcem sa este spytat na sposob vkladania hesla kuponu do poznamky. Zakupila som si viacero kuponov. Po nahadzani cisel kuponov do kolonky a odkliknuti Pouzit kupon treba teda vpisat hesla kuponov do poznamky. Tieto hesla v pripade, ze mam viacero kuponov pisem za sebou len v poradi v akom boli zadane kody kuponov, alebo musim do poznamky znova cisla kuponov a potom k nim priradit hesla. ? Pripadne ako vpisovat tieto hesla do poznamky ak ich je viac.
Vorped dakujem a prajem pekny den.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Romana,
heslá uveďte do poznámky v poradí v akom ste zadávali aj kódy. Všetky heslá môžete vpísať do jednej poznámky, stačí ak ich oddelíte čiarkou.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
deni
veľmi dávno
dobry den, ja som si kupon zakupila kvoli tymto cizmam.. http://www.danea.sk/damska-obuv/damske-cizmy-cervena-as1208-red.html
dnes som si mohla urobit objednavku, ale akurat moja velkost neni, to je 41.. mozem sa opytat ci cih viete doplnit?? lebo viem ze v predajni su v tej velkosti... dakujem za odpoved
deni
veľmi dávno
a este by som sa chcela opytat dokedy budu tie zlavy 20 percentne na jesennu kolekciu, dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Deni,
akcia sa vzťahuje len na veľkosti, ktoré sú aktuálne dostupné v internetovom obchode. Kupón na nákup jesennej kolekcie môžete využiť do 30.11.2012. Akcia s 20% zľavou na jesennú kolekciu bude prebiehať zhruba ešte týždeň.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Stanka
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som si objednať tieto čižmy...http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-cierna-lydl-81-black.html
takže si zakúpim 3 kupóny, ktorých hodnota bude 30 eur...ale ostalo mi ešte 1,99 eur, to doplatím, alebo si musím zakúpiť 4 kupóny?
Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Stanka,
stačí ak si zakúpite 3 kupóny a potom doplatíte sumu 1,99 eur.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den chcela by som sa spytat, je mozne objednany tovar, v pripade napr. zlej velkosti, vratit a budu mi vratene peniaze aj pri vyuziti kuponov?
Dakujem za odpoved?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana,
ak Vám nesadne veľkosť je možné obuv vymeniť za inú veľkosť, alebo iný druh obuvi. Pri uplatnenom kupóne je možná len výmena tovaru.
Michaela
veľmi dávno
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať:
kúpila som si kupón, ale keď ho chcem použiť, tak mi v políčku "vložte zľavový kupón" vypisuje, že nie je platný. Objednávku uskutočňujem až po 72 hodinách, preto nechápem, prečo je neplatný.
Ďakujem za Vašu odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Michaela,
je možné, že číslo Vášho kupónu ešte nie je nahraté v objednávkovom systéme, keďže všetky čísla sa nahrávajú postupne. Prosíme o strpenie. Pokiaľ by sa kupón ani do zajtrajšieho dňa nedal uplatniť, informujte nás o tom písomne. Danú záležitosť sa budeme snažiť doriešiť k Vašej spokojnosti.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Dominika
veľmi dávno
Dobry den,
Uplatnila som kupony presne podla navodu a vsetko bolo v poriadku do prichodu kuriera, ktory si samozrejme vypytal plnu sumu. Snazila som sa vas kontaktovat niekolko krat telefonicky aj emailom - jedina odpoved bola ze to uvidujete ale bohuzial uz tyzden s tym nic nerobite. Prosim o vyjadrenie. Dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Dominika,
veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Poprosíme Vás, aby ste nás kontaktovala na náš zákaznícky servis. Doplníte nám potrebné informácie a danú záležitosť budeme s poskytovateľom ihneď riešiť.
Erika
veľmi dávno
Pekný deň prajem, chcela by som sa opýtať: ak si chcem objednať dva páry čižiem v celkovej sume 82 EUR môžem si kúpiť 8 kupónov alebo musím na každý pár kúpiť kupóny zvlášť, teda ak jeden pár stoji 48 Eur tak 4 kupóny na tento pár a druhý stojí 34 EUR tak na tento 3 kupóny???...ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Erika,
môžete si kúpiť 8 kupónov. Keď budete robiť objednávku cez eshop, pridajte si všetky položky do košíka a potom postupne vložte čísla kupónov do kolónky "Použiť kupón". Pri dokončovaní objednávky zadajte do kolónky "Poznámka" heslá.
Prajeme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Lucia
veľmi dávno
To co máte toto za zľavu?ved toto je zo strany danea úplný podvod!!!stalo sa mi presne to iste ako pisala vyššie Dominika, čiže som si musela zaplatiť celu sumu za topánky a na reklamacnom mi nedvihaju absolútne tel a na maily neodpisuju!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucia,
veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Poprosíme Vás, aby ste nás kontaktovali na náš zákaznícky servis. Doplníte nám potrebné informácie a danú záležitosť budeme s poskytovateľom ihneď riešiť.
Vaše ZaMenej.sk
Lucia
veľmi dávno
Kontaktovala som spolocnost danea a pod mojim textom je mail ktory mi odpisali, je to jeden velky podvod nakolko v popise ako vyuzit kupony nie je napisane ze kazdy kupon sa musi uplatnit zvlast a pritom mi system zobral dva zo styroch kuponov, ak mi mevratia peniaze budem nutena kontaktovat obchodnu inspekciu a bohuzial bude do toho zapleteny aj Vas zlavovy portal pretoze o dalsie topanky od tejto spolocnosti nemam fakt zaujem.
tu je mail ktory mi zaslali z danea:
Dobrý deň
Dakujeme za Vas email. Avsak asi ste kupony nezadali spravne a mohli ste to vidiet ked ste kupony zadavali do Vasej objednavky, pretoze ak ste mali 4 kupony mala Vam na konte zostat 0 suma. Zostala Vam ?? Ak nie a potvrdili ste si objednavku my to uz v systeme nemozme zmenit. Mrzi nas ze nastala tato situacia, dalsie kupony mozte vyuzit v dalsej objednavke.
S pozdravom,
Zákaznícky servis
DANEA - AD Property s.r.o.
Stará Vajnorská 11
83104 Bratislava
Petra
veľmi dávno
Dobrý deň,
dňa 1.11. 2012 som si kúpila 7 zľavových kupónov a dnes som si ich chcela uplatniť, lenže jeden z nich mi nefunguje, vypisuje mi to: "Kód kupónu "xxx" nie je platný." Ako mám postupovať, keď už mám tovar v košíku a ostatné čísla kupónov som tam už zadala?
Ďakujem za rýchlu odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Petra,
sme v kontakte s poskytovateľom zľavy, preverujeme Vaše kupóny, aby ste ich mohli bez problémov použiť.
ZaMenej.sk
Petra
veľmi dávno
Dobry den, dakujem vam za odpoved, a nepotrebujete na to nejake moje udaje pripadne cislo kuponu, ktory mi nefunguje?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Petra,
všetky informácie o Vašom nákupe máme v systéme, zatiaľ nepotrebujeme žiadne doplňujúce informácie. Pracujeme na to, aby ste si mohli čo najskôr urobiť Vašu objednávku.
Petra
veľmi dávno
Dobry den,
dakujem Vam za vybavenie, kupon uz funguje, vyskytol sa vsak dalsi problem...
Pred chvilou som si robila objednavku cez portal http://www.danea.sk/ a do kosika som si vlozila tieto dvoje cizmy:
http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-hneda-b5528-camel.html cislo 38
http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-bezova-be-08-beige.html cislo 39 (kedze 38 tam uz nebola, pricom pri objednavani kuponov tam este boli a chcela som povodne toto cislo...)
Postupovala som presne podla navodu, vlozila som tam aj cisla zlavovych kuponov a k nim prisluchajuce hesla. Ake vsak bolo moje prekvapenie, ked som po kliknuti na tlacidlo: Potvrdit objednavku zrazu dostala na obrazovku spravu, ze som si objednala uplne ine cizmy, ktore som si pritom vobec neobjednala (Dámske čižmy K-3-GREY)... Okrem toho sa mi tam pri nahliadnuti na moj ucet objavuje meno niekoho uplne ineho a ani slubene potvrdenie objednavky mi na moj skutocny email doteraz nedoslo...
Preto Vas ziadam o vysvetlenie a zriadenie urychlenej napravy este skor, ako bude nespravna objednavka expedovana na moju adresu. V pripade potreby Vam samozrejme mozem poslat mnou zakupene zlavove kupony (spolu ich bolo 7ks).
Vopred dakujem za urychlene vybavenie mojej reklamacie.
S pozdravom,
Petra
Monika
veľmi dávno
Dobrý deň,
komunikácia s predajcom je ABSOLÚTNE NEMOŽNÁ!!! Postupovala som presne podľa pokynov, po zakúpení kupónov som čakala 72 hodín na to, aby som si mohla zakúpiť vybrané topánky. Mala som 10 kupónov, z toho 1 označovalo ako neplatný. Do poznámky (a aj na mail o potvrdení objednávky)som preto uviedla, že ich žiadam, aby evidovali aj tento kupón (keďže chyba nebola na mojej strane). Na to bola reakcia, že bohužiaľ, nie je možné kupón uplatniť, preto mám žiadať o storno objednávky, čo som aj urobila ešte včera, hneď po tejto odpovedi. Doteraz mi nikto neodpísal a od rána som im skúšala volať minimálne 15x na všetky čísla uvedené na stránke. Ani raz mi to nikto nezdvihol, tak som ich znova vyzvala písomne. Pred chvíľou mi bola doručená faktúra, taká ako pôvodne, takže nerešpektujú moju požiadavku a ani nie sú schopní mi to oznámiť. Ľutujem, že som vôbec reagovala na túto ponuku, pretože dnešný deň trávim len pokusmi pri telefóne a vyčkávaním na mail. Nakupovanie cez internet využívam veľmi často,ale ešte nikdy sa mi nestalo, aby predávajúci nejavil záujem o zákazníka a jeho potreby.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Monika, zákaznícky servis poskytovateľa je dnes do veľkej miery mimo prevádzky kvôli chorobe dvoch asistentiek, čo nám je ľúto, budú Vás kontaktovať zajtra.
Každopádne sme celú záležitosť riešili s prevádzkovateľom obchodu, vo Vašej objednávke systém automaticky prijal 9 kupónov, desiaty neprijal kvôli tomu, že ste ho uviedli len v poznámke. Takže v tom nebol nijaký nekalý úmysel zo strany poskytovateľa zľavy a bude Vám to dopropisované zajtra, poprosíme len o trošku trpezlivosti. Ďakujeme za pochopenie a želáme príjemný zvyšok dňa.
Monika
veľmi dávno
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď, ale ako som napísala, posledný kupón som zadala do poznámky preto, lebo nebol akceptovaný. No čo ma prekvapilo viac je to, že práve mi prišla info, že sú mi topánky expedované! Môžete mi teda prosím poradiť, čo má spraviť, keď sa mi pri dverách zjaví kuriér?
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Poukážka na nákup obuvi značky Danea - celá jesenná kolekcia za extra výhodné ceny
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či je možné poukážky použiť na tieto čižmy http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-modra-111041-x-blue.html Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Eva, akcia sa vzťahuje na celú kolekciu jeseň 2012. Vami vybrané čižmy patria do tejto kolekcie, čiže si ich môžete zakúpiť za kupóny. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Andrea Žužičová
veľmi dávno
Dobrý deň prajem prosím Vás máte v jesennej kolekcii aj dámsku veľkosť č.42 ?? Ďakujem pekne za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Andrea, v jesennej kolekcii je v ponuke obuv s dámskou veľkosťou len do čísla 41. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Ina
veľmi dávno
Dobrý podvečer chcem sa opýtať na akciu na tieto čižmy http://www.danea.sk/damska-obuv/damske-cizmy-cierna-s106-black.html mám si zakúpiť 4 kupony v cene 40€ a zaplatím za ne len 20€? Teda brať do úvahy tú špeciálnu cenu? Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ina, v akcii sa platí za špeciálnu cenu, ktorá je uvedená pri vybranom druhu tovaru. Obávam sa však, že dané čižmy, ktoré ste si vybrali, nespadajú do kategórie Jeseň 2012, na ktorú sa dajú uplatniť kupóny. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Ina
veľmi dávno
Zdravím Vás ďakujem za odpoveď,ešte raz som pozerala kolekciu Jeseň 2012 tak tieto čižmy sa nachádzajú aj tam http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-cierna-s106-black.html takže bude možné zľavu uplatniť Pekný deň
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Tak potom si kľudne zakúpte kupóny a môžete si uplatniť zľavu. Nech sa Vám v nich dobre chodí. :o) Vaše ZaMenej.sk
Bernadeta
veľmi dávno
Dobry večer,chcem sa opytat doručenie zadarmo je 20eur pred zlavou ak kupim za 40eur a po zlave bude menej ako 20eur tak platim dopravu.Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Bernadeta, doprava zadarmo nad 20€ sa vzťahuje na konečnú sumu zakúpeného tovaru, čiže na cenu už po zľave. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Sasa
veľmi dávno
Dobry den, Vasa ponuka ma velmi potesila. Pred uskutocnenim objednavky by som si rada objasnila par veci: 1. Pouzitie kuponu za 72 hodin: ak si objednam kupony teraz, mozem objednavku topanok urobit hned v pondelok rano? 2. Zadanie kuponov na stranke danea.sk: vkladaju sa kupony do policka "zlavovy kupon" vsetky naraz (ak sa ich uplatnuje viac?) alebo jednotlivo (kupon a uplatnit a dalsi a uplatnit)? 3. Naozaj je mozne kupon pouzit len na tovar z kategorie Jesen 2012? Vacsina obuvi sa opakuje aj v kategorii Damske Cizmy (a aj v jeseni 2012). Mala by som zaujem o cizmy http://www.danea.sk/damske-cizmy-m03-red-lak.html, bohuzial v ponuke jesen je len ich cierny ekvivalent. Dakujem velmi pekne
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Sasa, 1. Pokiaľ si zakúpite a obdržíte ešte dnes kupón, môžete urobiť objednávku v pondelok ráno. 2. Ak ste si zakúpili viacero kupónov, je potrebné zadať na stránke danea.sk čísla týchto kupónov jednotlivo, čiže za každým zadaným číslom kliknúť na tlačidlo "Použiť kupón". 3. Uvedená obuv v danej farbe sa žiaľ nevzťahuje na akciu "Jeseň 2012". Želáme Vám príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Deni
veľmi dávno
Dobry den, na kupone je napisane ze heslo sa zadava do "poznamky".... teda najprv mam zadat cislo kluponu, a pouzit kupon...a to heslo sa kedy pise?? dakujem za info
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Deni, heslo budete môcť vpísať do kolónky "Poznámka" až po kliknutí na tlačidlo "Dokončiť objednávku". Želáme príjemný nákup. Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem sa opýtať, objednala som si 8 kupónov, teda ich hodnota je 80 eur. Pri dokončovaní objednávky na stránke danea.sk po vložení čísla kupónu a aj hesla do ,,poznámok mi však píše, že kód kupónu nie je platný. Ako mám teda ďalej postupovať? Ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana, keďže ste si kupóny zakúpili iba dnes, tak sa ešte nedajú uplatniť, pretože v ponuke je napísané, že kupóny si možno uplatniť až 72 hod po ich zakúpení. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den, kupony som si zakupila 25.10. Po uplynuti 72 hodin, som si dnes rano chcela objednat topanky, ktore su uvedené v ponuke Jeseň., konkretne tieto: http://www.danea.sk/damske-lodicky-modra-g8228-blue.html Pri zadaní kódu kupónu do kolonky mi stála vypisuje - kód kuponu nie je platný. Opakovane som to skusala a stale nic. Kde sa stala chyba? Ďakujem za odpoveď!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana, chceme Vás poprosiť o trpezlivosť. Preverovali sme situáciu priamo u poskytovateľa zľavy Danea. Objednávkový systém nahráva postupne všetky čísla kupónov. V priebehu dnešného max. zajtrajšieho dňa by sa mali dať kupóny uplatniť. V prípade, že ani po tomto termíne Vám systém nebude kupón akceptovať, prosíme, aby ste nás kontaktovali telefonicky a danú záležitosť sa budeme snažiť doriešiť k Vašej spokojnosti. Ďakujeme za pochopenie a želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Katarína
veľmi dávno
Dobry den, mam rovnaky problem ako Jana.. kupony som si kupila uz vo stvrtok 25.10. no doteraz mi stranka vypisuje ze je kod kuponu neplatny.. Kedy bude tato chyba napravena? Dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katarína, poprosíme Vás o strpenie. Preverovali sme situáciu priamo u poskytovateľa zľavy Danea. Objednávkový systém nahráva postupne všetky čísla kupónov. V priebehu dnešného max. zajtrajšieho dňa by sa mali dať kupóny uplatniť. V prípade, že ani po tomto termíne Vám systém nebude kupón akceptovať, prosíme, aby ste nás kontaktovali a danú záležitosť sa budeme snažiť doriešiť k Vašej spokojnosti. Ďakujeme za pochopenie a želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Lucia
veľmi dávno
Máma rovnakáý problém ako JAna a Katarína, tak som písala na info@danea.sk . Odpísali mi , že 72 hodín ale pracovne dni kedže sa cez víkend nepracuje. Tak som im odpísla, že to nikde v podmienkach nie je uvedené ani na kupone. Tak teraz čakám.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucia, ako sme už písali vyššie v diskusii, preverovali sme situáciu priamo u poskytovateľa zľavy Danea. Objednávkový systém nahráva postupne všetky čísla kupónov. V priebehu dnešného max. zajtrajšieho dňa by sa mali dať kupóny uplatniť. V prípade, že ani po tomto termíne Vám systém nebude kupón akceptovať, prosíme, aby ste nás kontaktovali a danú záležitosť sa budeme snažiť doriešiť k Vašej spokojnosti. Ďakujeme za pochopenie a želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Lucia
veľmi dávno
už mám objednané :-)))))))
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucia, sme radi, že sa Vám podarilo uplatniť kupón. Želáme Vám príjemné nosenie. Vaše ZaMenej.sk
Romana
veľmi dávno
Dobry den, rada by som si zakupila kupony na 2 pary ciziem a to: http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-cierna-m-46-black.html http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-hneda-5159-01-brown.html Chcela by som vas poprosit o info, ci je mozne uplatnit kupony aj na tieto cizmy, nakolko ak odkliknem na stranke zeny-kolekcia jesen 2012 nachadzaju sa v jesennej kolekcii, no zaroven sa nachadzaju aj v novinkach, kde nefiguruju ako jesenna kolekcia. Este by som sa chcela spytat ci je mozne na prve cizmy uplatnit 10 kuponov za cenu 50 eur, ktorych hodnota je 100 eur a cizmy stoja 99,19 eur. Za vasu odpoved vopred dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Romana, uvedené čižmy sú sa nachádzajú v jesennej kolekcii 2012, takže si ich kľudne môžete zakúpiť. Na čižmy si môžete uplatniť 10 kupónov, získate tak 50% zľavu. Želáme Vám pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Natalia
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či ak náhodou mi nesadne veľkosť a vrátim topánky späť mi budú vrátené peniaze, napriek tomu, že som si kúpila tovar cez zlavové kupóny.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Natalia, ak Vám nesadne veľkosť je možné obuv vymeniť za inú veľkosť alebo iný druh obuvi. Pri uplatnenom kupóne je momentálne možná len výmena tovaru. Príjemný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Romana
veľmi dávno
Dobry den, dakujem za Vasu odpoved. Kupony som si uz zakupila a momentalne cakam kym uplynie 72 hodin. Chcem sa este spytat na sposob vkladania hesla kuponu do poznamky. Zakupila som si viacero kuponov. Po nahadzani cisel kuponov do kolonky a odkliknuti Pouzit kupon treba teda vpisat hesla kuponov do poznamky. Tieto hesla v pripade, ze mam viacero kuponov pisem za sebou len v poradi v akom boli zadane kody kuponov, alebo musim do poznamky znova cisla kuponov a potom k nim priradit hesla. ? Pripadne ako vpisovat tieto hesla do poznamky ak ich je viac. Vorped dakujem a prajem pekny den.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Romana, heslá uveďte do poznámky v poradí v akom ste zadávali aj kódy. Všetky heslá môžete vpísať do jednej poznámky, stačí ak ich oddelíte čiarkou. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
deni
veľmi dávno
dobry den, ja som si kupon zakupila kvoli tymto cizmam.. http://www.danea.sk/damska-obuv/damske-cizmy-cervena-as1208-red.html dnes som si mohla urobit objednavku, ale akurat moja velkost neni, to je 41.. mozem sa opytat ci cih viete doplnit?? lebo viem ze v predajni su v tej velkosti... dakujem za odpoved
deni
veľmi dávno
a este by som sa chcela opytat dokedy budu tie zlavy 20 percentne na jesennu kolekciu, dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Deni, akcia sa vzťahuje len na veľkosti, ktoré sú aktuálne dostupné v internetovom obchode. Kupón na nákup jesennej kolekcie môžete využiť do 30.11.2012. Akcia s 20% zľavou na jesennú kolekciu bude prebiehať zhruba ešte týždeň. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Stanka
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som si objednať tieto čižmy...http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-cierna-lydl-81-black.html takže si zakúpim 3 kupóny, ktorých hodnota bude 30 eur...ale ostalo mi ešte 1,99 eur, to doplatím, alebo si musím zakúpiť 4 kupóny? Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Stanka, stačí ak si zakúpite 3 kupóny a potom doplatíte sumu 1,99 eur. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den chcela by som sa spytat, je mozne objednany tovar, v pripade napr. zlej velkosti, vratit a budu mi vratene peniaze aj pri vyuziti kuponov? Dakujem za odpoved?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana, ak Vám nesadne veľkosť je možné obuv vymeniť za inú veľkosť, alebo iný druh obuvi. Pri uplatnenom kupóne je možná len výmena tovaru.
Michaela
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať: kúpila som si kupón, ale keď ho chcem použiť, tak mi v políčku "vložte zľavový kupón" vypisuje, že nie je platný. Objednávku uskutočňujem až po 72 hodinách, preto nechápem, prečo je neplatný. Ďakujem za Vašu odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Michaela, je možné, že číslo Vášho kupónu ešte nie je nahraté v objednávkovom systéme, keďže všetky čísla sa nahrávajú postupne. Prosíme o strpenie. Pokiaľ by sa kupón ani do zajtrajšieho dňa nedal uplatniť, informujte nás o tom písomne. Danú záležitosť sa budeme snažiť doriešiť k Vašej spokojnosti. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Dominika
veľmi dávno
Dobry den, Uplatnila som kupony presne podla navodu a vsetko bolo v poriadku do prichodu kuriera, ktory si samozrejme vypytal plnu sumu. Snazila som sa vas kontaktovat niekolko krat telefonicky aj emailom - jedina odpoved bola ze to uvidujete ale bohuzial uz tyzden s tym nic nerobite. Prosim o vyjadrenie. Dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Dominika, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Poprosíme Vás, aby ste nás kontaktovala na náš zákaznícky servis. Doplníte nám potrebné informácie a danú záležitosť budeme s poskytovateľom ihneď riešiť.
Erika
veľmi dávno
Pekný deň prajem, chcela by som sa opýtať: ak si chcem objednať dva páry čižiem v celkovej sume 82 EUR môžem si kúpiť 8 kupónov alebo musím na každý pár kúpiť kupóny zvlášť, teda ak jeden pár stoji 48 Eur tak 4 kupóny na tento pár a druhý stojí 34 EUR tak na tento 3 kupóny???...ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Erika, môžete si kúpiť 8 kupónov. Keď budete robiť objednávku cez eshop, pridajte si všetky položky do košíka a potom postupne vložte čísla kupónov do kolónky "Použiť kupón". Pri dokončovaní objednávky zadajte do kolónky "Poznámka" heslá. Prajeme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Lucia
veľmi dávno
To co máte toto za zľavu?ved toto je zo strany danea úplný podvod!!!stalo sa mi presne to iste ako pisala vyššie Dominika, čiže som si musela zaplatiť celu sumu za topánky a na reklamacnom mi nedvihaju absolútne tel a na maily neodpisuju!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucia, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Poprosíme Vás, aby ste nás kontaktovali na náš zákaznícky servis. Doplníte nám potrebné informácie a danú záležitosť budeme s poskytovateľom ihneď riešiť. Vaše ZaMenej.sk
Lucia
veľmi dávno
Kontaktovala som spolocnost danea a pod mojim textom je mail ktory mi odpisali, je to jeden velky podvod nakolko v popise ako vyuzit kupony nie je napisane ze kazdy kupon sa musi uplatnit zvlast a pritom mi system zobral dva zo styroch kuponov, ak mi mevratia peniaze budem nutena kontaktovat obchodnu inspekciu a bohuzial bude do toho zapleteny aj Vas zlavovy portal pretoze o dalsie topanky od tejto spolocnosti nemam fakt zaujem. tu je mail ktory mi zaslali z danea: Dobrý deň Dakujeme za Vas email. Avsak asi ste kupony nezadali spravne a mohli ste to vidiet ked ste kupony zadavali do Vasej objednavky, pretoze ak ste mali 4 kupony mala Vam na konte zostat 0 suma. Zostala Vam ?? Ak nie a potvrdili ste si objednavku my to uz v systeme nemozme zmenit. Mrzi nas ze nastala tato situacia, dalsie kupony mozte vyuzit v dalsej objednavke. S pozdravom, Zákaznícky servis DANEA - AD Property s.r.o. Stará Vajnorská 11 83104 Bratislava
Petra
veľmi dávno
Dobrý deň, dňa 1.11. 2012 som si kúpila 7 zľavových kupónov a dnes som si ich chcela uplatniť, lenže jeden z nich mi nefunguje, vypisuje mi to: "Kód kupónu "xxx" nie je platný." Ako mám postupovať, keď už mám tovar v košíku a ostatné čísla kupónov som tam už zadala? Ďakujem za rýchlu odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Petra, sme v kontakte s poskytovateľom zľavy, preverujeme Vaše kupóny, aby ste ich mohli bez problémov použiť. ZaMenej.sk
Petra
veľmi dávno
Dobry den, dakujem vam za odpoved, a nepotrebujete na to nejake moje udaje pripadne cislo kuponu, ktory mi nefunguje?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Petra, všetky informácie o Vašom nákupe máme v systéme, zatiaľ nepotrebujeme žiadne doplňujúce informácie. Pracujeme na to, aby ste si mohli čo najskôr urobiť Vašu objednávku.
Petra
veľmi dávno
Dobry den, dakujem Vam za vybavenie, kupon uz funguje, vyskytol sa vsak dalsi problem... Pred chvilou som si robila objednavku cez portal http://www.danea.sk/ a do kosika som si vlozila tieto dvoje cizmy: http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-hneda-b5528-camel.html cislo 38 http://www.danea.sk/damska-obuv/obuv-jesen-2012-jesenna-kolekcia-topanok-1/damske-cizmy-bezova-be-08-beige.html cislo 39 (kedze 38 tam uz nebola, pricom pri objednavani kuponov tam este boli a chcela som povodne toto cislo...) Postupovala som presne podla navodu, vlozila som tam aj cisla zlavovych kuponov a k nim prisluchajuce hesla. Ake vsak bolo moje prekvapenie, ked som po kliknuti na tlacidlo: Potvrdit objednavku zrazu dostala na obrazovku spravu, ze som si objednala uplne ine cizmy, ktore som si pritom vobec neobjednala (Dámske čižmy K-3-GREY)... Okrem toho sa mi tam pri nahliadnuti na moj ucet objavuje meno niekoho uplne ineho a ani slubene potvrdenie objednavky mi na moj skutocny email doteraz nedoslo... Preto Vas ziadam o vysvetlenie a zriadenie urychlenej napravy este skor, ako bude nespravna objednavka expedovana na moju adresu. V pripade potreby Vam samozrejme mozem poslat mnou zakupene zlavove kupony (spolu ich bolo 7ks). Vopred dakujem za urychlene vybavenie mojej reklamacie. S pozdravom, Petra
Monika
veľmi dávno
Dobrý deň, komunikácia s predajcom je ABSOLÚTNE NEMOŽNÁ!!! Postupovala som presne podľa pokynov, po zakúpení kupónov som čakala 72 hodín na to, aby som si mohla zakúpiť vybrané topánky. Mala som 10 kupónov, z toho 1 označovalo ako neplatný. Do poznámky (a aj na mail o potvrdení objednávky)som preto uviedla, že ich žiadam, aby evidovali aj tento kupón (keďže chyba nebola na mojej strane). Na to bola reakcia, že bohužiaľ, nie je možné kupón uplatniť, preto mám žiadať o storno objednávky, čo som aj urobila ešte včera, hneď po tejto odpovedi. Doteraz mi nikto neodpísal a od rána som im skúšala volať minimálne 15x na všetky čísla uvedené na stránke. Ani raz mi to nikto nezdvihol, tak som ich znova vyzvala písomne. Pred chvíľou mi bola doručená faktúra, taká ako pôvodne, takže nerešpektujú moju požiadavku a ani nie sú schopní mi to oznámiť. Ľutujem, že som vôbec reagovala na túto ponuku, pretože dnešný deň trávim len pokusmi pri telefóne a vyčkávaním na mail. Nakupovanie cez internet využívam veľmi často,ale ešte nikdy sa mi nestalo, aby predávajúci nejavil záujem o zákazníka a jeho potreby.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Monika, zákaznícky servis poskytovateľa je dnes do veľkej miery mimo prevádzky kvôli chorobe dvoch asistentiek, čo nám je ľúto, budú Vás kontaktovať zajtra. Každopádne sme celú záležitosť riešili s prevádzkovateľom obchodu, vo Vašej objednávke systém automaticky prijal 9 kupónov, desiaty neprijal kvôli tomu, že ste ho uviedli len v poznámke. Takže v tom nebol nijaký nekalý úmysel zo strany poskytovateľa zľavy a bude Vám to dopropisované zajtra, poprosíme len o trošku trpezlivosti. Ďakujeme za pochopenie a želáme príjemný zvyšok dňa.
Monika
veľmi dávno
Dobrý deň, ďakujem za odpoveď, ale ako som napísala, posledný kupón som zadala do poznámky preto, lebo nebol akceptovaný. No čo ma prekvapilo viac je to, že práve mi prišla info, že sú mi topánky expedované! Môžete mi teda prosím poradiť, čo má spraviť, keď sa mi pri dverách zjaví kuriér?
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 30.11. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).