Dobrý deň,
farby na stránke sú uvedené inak, ako ste uviedli vy na stránke. Chápem správne tieto farby? /aby som si správne objednala.../:
JADE - modrozelená
DUSTY GREEN - olivová
BORDEAUX - bordová
?
Ďakujem za odpoveď...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Eva,
presne ako píšete, Jade - modrozelená, Dusty Green - olivová a Bordeaux - bordová.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
ADA
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať,pri zadaní objednávky nikde nežiadate veľkosť a farbu,o ktorú mám záujem, kedy treba uviesť o ktorú veľkosť a farbu pančušiek mám vlastne záujem?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ada,
farbu a veľkosť si vyberiete už priamo na stránke: www.jenifer.sk, kde uvediete aj Vaše poštové údaje a čísla kupónov.
Želáme pekný deň.
Nika
veľmi dávno
Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať, čo mám zadať pri objednávke na stránke jenifer.sk do kolonky "spôsob platby a dopravy" a tiež v ktorej časti objednávky je tá poznámka, kde zadávam kód a heslo kupónu.
Ďakujem za info
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň,
spôsob dopravy zvoľte pošta, spôsob platby zvoľte prevodný príkaz. Poznámka sa nachádza v poslednom kroku objednávky v súhrne, potom už len odošlete objednávku.
Majka
veľmi dávno
Dobrý deň,
Chcela by som sa opýtať Jenifer na objednávku číslo: 2610005977 ktorá bola potvrdená 23.10.2012 ku dnešnému dátumu zásielka nebola doručená .
Poprosím o vyjadrenie nakoľko sa s vami nevieme ani emailovo ani telefonicky spojiť, respektíve neodpovedali ste na email ani nedvíhate telefón.
Čakám na vyjadrenie k tomuto problému.
M.L
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Majka,
v našom systéme neevidujeme pod Vašou mailovou adresou objednávku na tento typ zľavy. Prepošlite nám prosím mail na objednavky@zamenej.sk s číslom a heslom kupónu a potvrdzujúci mail od spoločnosti Jenifer.
Následne sa pokúsime celú záležitosť preveriť.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Mima
veľmi dávno
Dobry den,
ak si kupim kupon na pancuchy Paula, je mozne si kupit pancuchy v roznych farbach?
Su matne alebo skor leskle?
Dakujem za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mima,
v tejto akcii si pri objednávke môžete vybrať rôzne farby pančúch podľa vlastného výberu.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Lenka
veľmi dávno
Chcem sa opýtať, čo ste za "firmu", keď neodpovedáte na mail a ani nedvíhate telefón. Teraz konkrétne narážam na stránku www.jenifer.sk, na jednej strane ponúkate akciu a na druhej strane, nepreukazujete žiadnu odozvu. Mám zakúpený kupón, ale čo z toho ak ho nemôžem uplatniť, nakoľko doteraz ste mi neposlali potrebné údaje na odoslanie peňazí prevodom, pričom som urobila všetky Vami vyžadované kroky. O danú ponuku mám záujem, tak sa chcem opýtať čo sa s tým dá robiť, aby som si mohla zľavu uplatniť ešte pred jej ukončením. Ďakujem.
Lenka
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka,
pre využite akcie je potrebné si na našej stránke Zamenej.sk zakúpiť zľavový kupón. Objednávku za kupón uhradíte a následne urobíte dodatočnú objednávku na stránke: www.jenifer.sk, kde si vyberiete veľkosť, farbu a zadáte Vaše poštové údaje.
Vaša objednávka bude spracovaná a tovar Vám pošlú až domov.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našom zákazníckom servise.
Prajeme Vám príjemný deň
Vaše ZaMenej.sk
Lenka
veľmi dávno
No ja som si zľavový kupón zakúpila, ale v ponuke máte dva kupóny a to za poštu a za tovar, takže vysvetlite mi ešte raz...ja mám uhradený kupón za poštu, následne potom mi prišlo číslo kupónu a heslo, ktoré som uplatnila na stránke jenifer, ale tí sa mi doteraz neozvali. Takže čo mám robiť ďalej, mám ešte z Vašej stránky zakúpiť kupón na pančušky a uplatniť ho na stránke jenifer, či ako?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Lenka,
ak ste postupovala podľa inštrukcií uvedených na kupóne bolo Vám spoločnosťou Jenifer.sk pridelené číslo objednávky, ktoré Vám poslali do mailu. Prepošlite nám tento potvrdzujúci email na: objednavky@zamenej.sk a pokúsime sa celú záležitosť preveriť u poskytovateľa zľavy.
S pozdravom ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Uz som na dvakrat posielala objednavku s presnym cislom zlavoveho kuponu na pancusky Paula zn.Fiore - 5 parov a postovne. Uz cakam skoro tri tyzdne. Ani po prvy krat a ani po druhy krat mi neprisiel potvrdzujuci mail mojej objednavky. Neviem aky a ci vobec mate poriadok s tymito zlavovymi kuponmi, ale prestava sa mi to pacit, nakolko ani potvrdzovaci mail, ani pancusky zakaznik nema a platnost kuponu vyprsi ku 14.12.2012. Ziadam o vysvetlenie a napravu. Dufam, ze tento sposob komunikacie vam bude viac vyhovovat, ako telefonicky, nakolko nedvihate telefon po cely den. Cakam na vasu odpoved. S pozdravom
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobý deň Mária,
pokiaľ ste urobili objednávku priamo na stránke www.jenifer.sk a postupovali ste podľa inštrukcií, malo by Vám prísť potvrdenie. Je možné, že Vám potvrdenie prišlo do spamu, skúste si prosím prekontrolovať Vašu mailovú schránku. Každopádne Vašu objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy a budeme Vás informovať.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Dobry den prajem. Maily som opakovane prekontrolovala, skutocne mi potvrdzovaci mail neprisiel ani prvy ani druhykrat. Spam taktiez prekontrolovany - nic. Dakujem Vam za snahu a dufam, ze sa vsetko k spokojnosti vsetkym vyriesi :) cakam :)
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň,
pokiaľ Vám neprišiel potvrdzovací email, napíšte nám na info@jenifer.sk. Potrebujeme Vaše meno, email a číslo kupónu, aby sme Vám to vedeli preveriť.
Niekedy sa stane, že potvrdzujúci email nepríde.
Ďakujeme za pochopenie.
Mária
veľmi dávno
Dobry den.
Vsetky udaje, ktore potrebujete vam boli zaslane na uvedenu mailovu adresu.
Cakam na odpoved a dopredu dakujem :)
Mária
veľmi dávno
Dobry den zelam, dnes mi bola dodana zasielka pancusiek. Su vynikajuce, dakujem velmi pekne a zelam krasne sviatky :)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mária,
sme radi, že Vám prišli pančušky v poriadku. Nech sa Vám príjemne nosia :)
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
terezia
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať "Jenifer" na objednávku číslo: 2610007331, ktorá bola potvrdená 17.11.2012 a ku dnešnému dátumu zásielka nebola doručená. Mám pochybnosti (a asi nie som sama s touto skúsenosťou), nakoľko sa s firmou Jenifer neviem ani emailovo ani telefonicky spojiť, nereagujú ani na email ani nedvíhajú telefón. Bola by som rada, keby ste sa k tejto situácii vyjadrili. Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Terézia,
prepošlite nám prosím mail na objednavky@zamenej.sk s číslom a heslom kupónu a tiež aj potvrdzujúci mail od spoločnosti Jenifer. Následne sa pokúsime celú záležitosť preveriť priamo u spoločnosti.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
terezia
veľmi dávno
dobrý deň,
už sa tak stalo 29.11.2012, tak čakám :-)
Ďakujem za skoré vybavenie
T.
ADA
veľmi dávno
Dobrý deň,ja má tiež podobný problém,dňa 19.11.2012 mi prišlo potvrdenie objednávky č. 2610007366 ale zásielka mi tiež ešte neprišla,tak neviem kde to viazne.Dúfam,že sa to čoskoro vysvetlí.ďakujem.
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň,
pri akcii je uvedené toto:
Doba dodania je min. 14 pracovných dní od objednávky.
Objednávky, ktoré ste zrealizovali v druhej polovici novembra ešte neboli odoslané.
Ďakujeme za pochopenie.
terezia
veľmi dávno
aj Vám pekný deň,
ďakujem za odpoveď. Nevedela som sa s Vami žiadnou formou spojiť, preto som urgovala svoju objednávku. Verím, že tento týždeň by som mohla obdržať zásielku ;-) a teším sa..
ďakujem...
T.
ADA
veľmi dávno
tiež sa pripájam a ďakujem za promptné vysvetlenie tejto záležitosti,len som mala obavy,či nie je niekde nejaký zádrheľ
prajem pekný deň
terezia
veľmi dávno
Dobrý deň,
dnes som si prevzala zásielku, ďakujem, teším sa ;-) pančušky som však neskúšala, je to darček.
Prajem pekné sviatky...
T.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Terézia,
smer radi, že sa všetko doriešilo k Vašej spokojnosti a že Vám prišla v poriadku zásielka. Dúfame, že sa darček bude páčiť :)
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
5 ks trendy pančušiek PAULA značky Fiore. Zima vás len tak ľahko neprekvapí.
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň, farby na stránke sú uvedené inak, ako ste uviedli vy na stránke. Chápem správne tieto farby? /aby som si správne objednala.../: JADE - modrozelená DUSTY GREEN - olivová BORDEAUX - bordová ? Ďakujem za odpoveď...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Eva, presne ako píšete, Jade - modrozelená, Dusty Green - olivová a Bordeaux - bordová. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
ADA
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať,pri zadaní objednávky nikde nežiadate veľkosť a farbu,o ktorú mám záujem, kedy treba uviesť o ktorú veľkosť a farbu pančušiek mám vlastne záujem?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ada, farbu a veľkosť si vyberiete už priamo na stránke: www.jenifer.sk, kde uvediete aj Vaše poštové údaje a čísla kupónov. Želáme pekný deň.
Nika
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, čo mám zadať pri objednávke na stránke jenifer.sk do kolonky "spôsob platby a dopravy" a tiež v ktorej časti objednávky je tá poznámka, kde zadávam kód a heslo kupónu. Ďakujem za info
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň, spôsob dopravy zvoľte pošta, spôsob platby zvoľte prevodný príkaz. Poznámka sa nachádza v poslednom kroku objednávky v súhrne, potom už len odošlete objednávku.
Majka
veľmi dávno
Dobrý deň, Chcela by som sa opýtať Jenifer na objednávku číslo: 2610005977 ktorá bola potvrdená 23.10.2012 ku dnešnému dátumu zásielka nebola doručená . Poprosím o vyjadrenie nakoľko sa s vami nevieme ani emailovo ani telefonicky spojiť, respektíve neodpovedali ste na email ani nedvíhate telefón. Čakám na vyjadrenie k tomuto problému. M.L
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Majka, v našom systéme neevidujeme pod Vašou mailovou adresou objednávku na tento typ zľavy. Prepošlite nám prosím mail na objednavky@zamenej.sk s číslom a heslom kupónu a potvrdzujúci mail od spoločnosti Jenifer. Následne sa pokúsime celú záležitosť preveriť. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Mima
veľmi dávno
Dobry den, ak si kupim kupon na pancuchy Paula, je mozne si kupit pancuchy v roznych farbach? Su matne alebo skor leskle? Dakujem za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mima, v tejto akcii si pri objednávke môžete vybrať rôzne farby pančúch podľa vlastného výberu. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Lenka
veľmi dávno
Chcem sa opýtať, čo ste za "firmu", keď neodpovedáte na mail a ani nedvíhate telefón. Teraz konkrétne narážam na stránku www.jenifer.sk, na jednej strane ponúkate akciu a na druhej strane, nepreukazujete žiadnu odozvu. Mám zakúpený kupón, ale čo z toho ak ho nemôžem uplatniť, nakoľko doteraz ste mi neposlali potrebné údaje na odoslanie peňazí prevodom, pričom som urobila všetky Vami vyžadované kroky. O danú ponuku mám záujem, tak sa chcem opýtať čo sa s tým dá robiť, aby som si mohla zľavu uplatniť ešte pred jej ukončením. Ďakujem. Lenka
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka, pre využite akcie je potrebné si na našej stránke Zamenej.sk zakúpiť zľavový kupón. Objednávku za kupón uhradíte a následne urobíte dodatočnú objednávku na stránke: www.jenifer.sk, kde si vyberiete veľkosť, farbu a zadáte Vaše poštové údaje. Vaša objednávka bude spracovaná a tovar Vám pošlú až domov. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našom zákazníckom servise. Prajeme Vám príjemný deň Vaše ZaMenej.sk
Lenka
veľmi dávno
No ja som si zľavový kupón zakúpila, ale v ponuke máte dva kupóny a to za poštu a za tovar, takže vysvetlite mi ešte raz...ja mám uhradený kupón za poštu, následne potom mi prišlo číslo kupónu a heslo, ktoré som uplatnila na stránke jenifer, ale tí sa mi doteraz neozvali. Takže čo mám robiť ďalej, mám ešte z Vašej stránky zakúpiť kupón na pančušky a uplatniť ho na stránke jenifer, či ako?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Lenka, ak ste postupovala podľa inštrukcií uvedených na kupóne bolo Vám spoločnosťou Jenifer.sk pridelené číslo objednávky, ktoré Vám poslali do mailu. Prepošlite nám tento potvrdzujúci email na: objednavky@zamenej.sk a pokúsime sa celú záležitosť preveriť u poskytovateľa zľavy. S pozdravom ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Uz som na dvakrat posielala objednavku s presnym cislom zlavoveho kuponu na pancusky Paula zn.Fiore - 5 parov a postovne. Uz cakam skoro tri tyzdne. Ani po prvy krat a ani po druhy krat mi neprisiel potvrdzujuci mail mojej objednavky. Neviem aky a ci vobec mate poriadok s tymito zlavovymi kuponmi, ale prestava sa mi to pacit, nakolko ani potvrdzovaci mail, ani pancusky zakaznik nema a platnost kuponu vyprsi ku 14.12.2012. Ziadam o vysvetlenie a napravu. Dufam, ze tento sposob komunikacie vam bude viac vyhovovat, ako telefonicky, nakolko nedvihate telefon po cely den. Cakam na vasu odpoved. S pozdravom
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobý deň Mária, pokiaľ ste urobili objednávku priamo na stránke www.jenifer.sk a postupovali ste podľa inštrukcií, malo by Vám prísť potvrdenie. Je možné, že Vám potvrdenie prišlo do spamu, skúste si prosím prekontrolovať Vašu mailovú schránku. Každopádne Vašu objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy a budeme Vás informovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Dobry den prajem. Maily som opakovane prekontrolovala, skutocne mi potvrdzovaci mail neprisiel ani prvy ani druhykrat. Spam taktiez prekontrolovany - nic. Dakujem Vam za snahu a dufam, ze sa vsetko k spokojnosti vsetkym vyriesi :) cakam :)
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň, pokiaľ Vám neprišiel potvrdzovací email, napíšte nám na info@jenifer.sk. Potrebujeme Vaše meno, email a číslo kupónu, aby sme Vám to vedeli preveriť. Niekedy sa stane, že potvrdzujúci email nepríde. Ďakujeme za pochopenie.
Mária
veľmi dávno
Dobry den. Vsetky udaje, ktore potrebujete vam boli zaslane na uvedenu mailovu adresu. Cakam na odpoved a dopredu dakujem :)
Mária
veľmi dávno
Dobry den zelam, dnes mi bola dodana zasielka pancusiek. Su vynikajuce, dakujem velmi pekne a zelam krasne sviatky :)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mária, sme radi, že Vám prišli pančušky v poriadku. Nech sa Vám príjemne nosia :) Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
terezia
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať "Jenifer" na objednávku číslo: 2610007331, ktorá bola potvrdená 17.11.2012 a ku dnešnému dátumu zásielka nebola doručená. Mám pochybnosti (a asi nie som sama s touto skúsenosťou), nakoľko sa s firmou Jenifer neviem ani emailovo ani telefonicky spojiť, nereagujú ani na email ani nedvíhajú telefón. Bola by som rada, keby ste sa k tejto situácii vyjadrili. Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Terézia, prepošlite nám prosím mail na objednavky@zamenej.sk s číslom a heslom kupónu a tiež aj potvrdzujúci mail od spoločnosti Jenifer. Následne sa pokúsime celú záležitosť preveriť priamo u spoločnosti. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
terezia
veľmi dávno
dobrý deň, už sa tak stalo 29.11.2012, tak čakám :-) Ďakujem za skoré vybavenie T.
ADA
veľmi dávno
Dobrý deň,ja má tiež podobný problém,dňa 19.11.2012 mi prišlo potvrdenie objednávky č. 2610007366 ale zásielka mi tiež ešte neprišla,tak neviem kde to viazne.Dúfam,že sa to čoskoro vysvetlí.ďakujem.
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň, pri akcii je uvedené toto: Doba dodania je min. 14 pracovných dní od objednávky. Objednávky, ktoré ste zrealizovali v druhej polovici novembra ešte neboli odoslané. Ďakujeme za pochopenie.
terezia
veľmi dávno
aj Vám pekný deň, ďakujem za odpoveď. Nevedela som sa s Vami žiadnou formou spojiť, preto som urgovala svoju objednávku. Verím, že tento týždeň by som mohla obdržať zásielku ;-) a teším sa.. ďakujem... T.
ADA
veľmi dávno
tiež sa pripájam a ďakujem za promptné vysvetlenie tejto záležitosti,len som mala obavy,či nie je niekde nejaký zádrheľ prajem pekný deň
terezia
veľmi dávno
Dobrý deň, dnes som si prevzala zásielku, ďakujem, teším sa ;-) pančušky som však neskúšala, je to darček. Prajem pekné sviatky... T.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Terézia, smer radi, že sa všetko doriešilo k Vašej spokojnosti a že Vám prišla v poriadku zásielka. Dúfame, že sa darček bude páčiť :) Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 14.12. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).