• Eva

    veľmi dávno

    Dobrý deň, farby na stránke sú uvedené inak, ako ste uviedli vy na stránke. Chápem správne tieto farby? /aby som si správne objednala.../: JADE - modrozelená DUSTY GREEN - olivová BORDEAUX - bordová ? Ďakujem za odpoveď...

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Eva, presne ako píšete, Jade - modrozelená, Dusty Green - olivová a Bordeaux - bordová. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • ADA

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcela by som sa spýtať,pri zadaní objednávky nikde nežiadate veľkosť a farbu,o ktorú mám záujem, kedy treba uviesť o ktorú veľkosť a farbu pančušiek mám vlastne záujem?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Ada, farbu a veľkosť si vyberiete už priamo na stránke: www.jenifer.sk, kde uvediete aj Vaše poštové údaje a čísla kupónov. Želáme pekný deň.

  • Nika

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, čo mám zadať pri objednávke na stránke jenifer.sk do kolonky "spôsob platby a dopravy" a tiež v ktorej časti objednávky je tá poznámka, kde zadávam kód a heslo kupónu. Ďakujem za info

    • Jenifer

      veľmi dávno

      Pekný deň, spôsob dopravy zvoľte pošta, spôsob platby zvoľte prevodný príkaz. Poznámka sa nachádza v poslednom kroku objednávky v súhrne, potom už len odošlete objednávku.

  • Majka

    veľmi dávno

    Dobrý deň, Chcela by som sa opýtať Jenifer na objednávku číslo: 2610005977 ktorá bola potvrdená 23.10.2012 ku dnešnému dátumu zásielka nebola doručená . Poprosím o vyjadrenie nakoľko sa s vami nevieme ani emailovo ani telefonicky spojiť, respektíve neodpovedali ste na email ani nedvíhate telefón. Čakám na vyjadrenie k tomuto problému. M.L

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Majka, v našom systéme neevidujeme pod Vašou mailovou adresou objednávku na tento typ zľavy. Prepošlite nám prosím mail na objednavky@zamenej.sk s číslom a heslom kupónu a potvrdzujúci mail od spoločnosti Jenifer. Následne sa pokúsime celú záležitosť preveriť. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Mima

    veľmi dávno

    Dobry den, ak si kupim kupon na pancuchy Paula, je mozne si kupit pancuchy v roznych farbach? Su matne alebo skor leskle? Dakujem za odpoved

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Mima, v tejto akcii si pri objednávke môžete vybrať rôzne farby pančúch podľa vlastného výberu. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk

  • Lenka

    veľmi dávno

    Chcem sa opýtať, čo ste za "firmu", keď neodpovedáte na mail a ani nedvíhate telefón. Teraz konkrétne narážam na stránku www.jenifer.sk, na jednej strane ponúkate akciu a na druhej strane, nepreukazujete žiadnu odozvu. Mám zakúpený kupón, ale čo z toho ak ho nemôžem uplatniť, nakoľko doteraz ste mi neposlali potrebné údaje na odoslanie peňazí prevodom, pričom som urobila všetky Vami vyžadované kroky. O danú ponuku mám záujem, tak sa chcem opýtať čo sa s tým dá robiť, aby som si mohla zľavu uplatniť ešte pred jej ukončením. Ďakujem. Lenka

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Lenka, pre využite akcie je potrebné si na našej stránke Zamenej.sk zakúpiť zľavový kupón. Objednávku za kupón uhradíte a následne urobíte dodatočnú objednávku na stránke: www.jenifer.sk, kde si vyberiete veľkosť, farbu a zadáte Vaše poštové údaje. Vaša objednávka bude spracovaná a tovar Vám pošlú až domov. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať na našom zákazníckom servise. Prajeme Vám príjemný deň Vaše ZaMenej.sk

    • Lenka

      veľmi dávno

      No ja som si zľavový kupón zakúpila, ale v ponuke máte dva kupóny a to za poštu a za tovar, takže vysvetlite mi ešte raz...ja mám uhradený kupón za poštu, následne potom mi prišlo číslo kupónu a heslo, ktoré som uplatnila na stránke jenifer, ale tí sa mi doteraz neozvali. Takže čo mám robiť ďalej, mám ešte z Vašej stránky zakúpiť kupón na pančušky a uplatniť ho na stránke jenifer, či ako?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň p. Lenka, ak ste postupovala podľa inštrukcií uvedených na kupóne bolo Vám spoločnosťou Jenifer.sk pridelené číslo objednávky, ktoré Vám poslali do mailu. Prepošlite nám tento potvrdzujúci email na: objednavky@zamenej.sk a pokúsime sa celú záležitosť preveriť u poskytovateľa zľavy. S pozdravom ZaMenej.sk

  • Mária

    veľmi dávno

    Uz som na dvakrat posielala objednavku s presnym cislom zlavoveho kuponu na pancusky Paula zn.Fiore - 5 parov a postovne. Uz cakam skoro tri tyzdne.  Ani po prvy krat a ani po druhy krat mi neprisiel potvrdzujuci mail mojej objednavky. Neviem aky a ci vobec mate poriadok s tymito zlavovymi kuponmi, ale prestava sa mi to pacit, nakolko ani potvrdzovaci mail, ani pancusky zakaznik nema a platnost kuponu vyprsi ku 14.12.2012. Ziadam o vysvetlenie a napravu. Dufam, ze tento sposob komunikacie vam bude viac vyhovovat, ako telefonicky, nakolko nedvihate telefon po cely den. Cakam na vasu odpoved. S pozdravom

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobý deň Mária, pokiaľ ste urobili objednávku priamo na stránke www.jenifer.sk a postupovali ste podľa inštrukcií, malo by Vám prísť potvrdenie. Je možné, že Vám potvrdenie prišlo do spamu, skúste si prosím prekontrolovať Vašu mailovú schránku. Každopádne Vašu objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy a budeme Vás informovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • Mária

      veľmi dávno

      Dobry den prajem. Maily som opakovane prekontrolovala, skutocne mi potvrdzovaci mail neprisiel ani prvy ani druhykrat. Spam taktiez prekontrolovany - nic. Dakujem Vam za snahu a dufam, ze sa vsetko k spokojnosti vsetkym vyriesi :) cakam :)

    • Jenifer

      veľmi dávno

      Pekný deň, pokiaľ Vám neprišiel potvrdzovací email, napíšte nám na info@jenifer.sk. Potrebujeme Vaše meno, email a číslo kupónu, aby sme Vám to vedeli preveriť. Niekedy sa stane, že potvrdzujúci email nepríde. Ďakujeme za pochopenie.

    • Mária

      veľmi dávno

      Dobry den. Vsetky udaje, ktore potrebujete vam boli zaslane na uvedenu mailovu adresu. Cakam na odpoved a dopredu dakujem :)

    • Mária

      veľmi dávno

      Dobry den zelam, dnes mi bola dodana zasielka pancusiek. Su vynikajuce, dakujem velmi pekne a zelam krasne sviatky :)

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Mária, sme radi, že Vám prišli pančušky v poriadku. Nech sa Vám príjemne nosia :) Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • terezia

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať "Jenifer" na objednávku číslo: 2610007331, ktorá bola potvrdená 17.11.2012 a ku dnešnému dátumu zásielka nebola doručená. Mám pochybnosti (a asi nie som sama s touto skúsenosťou), nakoľko sa s firmou Jenifer neviem ani emailovo ani telefonicky spojiť, nereagujú ani na email ani nedvíhajú telefón. Bola by som rada, keby ste sa k tejto situácii vyjadrili. Ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Terézia, prepošlite nám prosím mail na objednavky@zamenej.sk s číslom a heslom kupónu a tiež aj potvrdzujúci mail od spoločnosti Jenifer. Následne sa pokúsime celú záležitosť preveriť priamo u spoločnosti. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • terezia

      veľmi dávno

      dobrý deň, už sa tak stalo 29.11.2012, tak čakám :-) Ďakujem za skoré vybavenie T.

    • ADA

      veľmi dávno

      Dobrý deň,ja má tiež podobný problém,dňa 19.11.2012 mi prišlo potvrdenie objednávky č. 2610007366 ale zásielka mi tiež ešte neprišla,tak neviem kde to viazne.Dúfam,že sa to čoskoro vysvetlí.ďakujem.

    • Jenifer

      veľmi dávno

      Pekný deň, pri akcii je uvedené toto: Doba dodania je min. 14 pracovných dní od objednávky. Objednávky, ktoré ste zrealizovali v druhej polovici novembra ešte neboli odoslané. Ďakujeme za pochopenie.

    • terezia

      veľmi dávno

      aj Vám pekný deň, ďakujem za odpoveď. Nevedela som sa s Vami žiadnou formou spojiť, preto som urgovala svoju objednávku. Verím, že tento týždeň by som mohla obdržať zásielku ;-) a teším sa.. ďakujem... T.

    • ADA

      veľmi dávno

      tiež sa pripájam a ďakujem za promptné vysvetlenie tejto záležitosti,len som mala obavy,či nie je niekde nejaký zádrheľ prajem pekný deň

    • terezia

      veľmi dávno

      Dobrý deň, dnes som si prevzala zásielku, ďakujem, teším sa ;-) pančušky som však neskúšala, je to darček. Prajem pekné sviatky... T.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Terézia, smer radi, že sa všetko doriešilo k Vašej spokojnosti a že Vám prišla v poriadku zásielka. Dúfame, že sa darček bude páčiť :) Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na pančušky Paula zn. Fiore - 5 ks len za 8,99€
  • kvalitné, pohodlné a trvácne
  • mikrofibre, 40 DEN, vyrobené novou technológiou 3D
  • 21 farebných odtieňov
  • potrebná objednávka na: www.jenifer.sk (do poznámky uveďte číslo kupónu a heslo)
  • originálny darček, ktorý poteší každú dámu
  • je nutné si zakúpiť kupón na poštovné v hodnote 1,50€

Platnosť kupónu

do 14.12. 2012

Podmienky

  • kupón plati na 5 párov pančušiek Paula zn. Fiore podľa výberu
  • max. počet kupónov na jednu osobu nie je obmedzený
  • potrebná objednávka na: www.jenifer.sk (do poznámky uveďte číslo kupónu a heslo)
  • tovar bude zasielaný priebežne ako doporučená listová zásielka
  • potrebné zakúpiť si kupón na poštovné v hodnote 1,50€
  • celkový počet kupónov v tejto akcii nie je limitovaný
  • informácie ohľadne objednávky získate na tel. č.: 0917 957 209 v pracovných dňoch od 8:00 - 17:00, alebo emailom: info@jenifer.sk
  • objednávky urobené po 10.12.2012 budú vyskladnené až v januári 2013
  • platnosť kupónu je od 14.11.2012 do 14.12.2012