Dobry den,
mela bych dotaz, jak daleko jsou lyzarske vleky od hotelu a kolik stoji permice na den? daji se pujcit lyze nebo snowboard?dekuji za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marketa, poprosíme Vás o trpezlivosť. Poskytovateľ zľavy odpovie na vašu otázku hneď ako to bude možné.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
najbližšie lyžiarske centrum je vzdialené 500m - Ski Centrum Mýto. Je možné požičať si kompletnú výstroj na lyže i snowboard. Lyžiarsky lístok na deň pre dospelú osobu bol minulú sezónnu v cenne 19€, koľko bude túto sezónu Vám nevieme odpovedať, nakoľko sezónna začína okolo 24.12. v závislosti od počasia a snehovej nádielky.
Josef
veľmi dávno
prosim chtel bych k Vam na 3 noci. hodil by se mi termin 16 - 19. 11 2011. bylo by mozne tento termin predbezne rezervovat? A druhy dotaz, jsem sam budu platit doplatek za neobsazene luzko? Pokud ano kolik? Dekuji Josef
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jozef, v tomto období je penzión obsadený. V prípade, že budete mať záujem o iný termín obráťte sa prosím na poskytovateľa zľavy na t.č.:0904 102 411, alebo mailom na myto@domcekvstrani.sk
ZuZu
veľmi dávno
Dobry den, chtela jsem se zeptat jestli mate volny termin 2-4.12 2011 a to 2 dvouluzove pokoje.dekuji za odpoved.
Penzión v stráni
veľmi dávno
Vo Vami požadovanom termíne máme ešte voľné ubytovanie. Prosím ozvite sa nám na tel. č.: +421904102411, alebo mailom na myto@domcekvstrani.sk
Verča
veľmi dávno
Dobrý den, jakou formu mají snídaně a večeře? Je v nabídce i vegetariánské jídlo? Děkuji
Penzión v stráni
veľmi dávno
Raňajky sú formou bufetových stolov, večera je dvojchodová, a to polievka a hlavné jedlo. V prípade záujmu o vegetariánske jedlo nie je problém Vám vyhovieť po vzájomnej dohode.
Daniela
veľmi dávno
ak by som zobrala 2 deti vo veku 12 rokov aku by som mala zľavu na 1 den
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Penzión v stráni v prekrásnom prostredí Nízkych Tatier - Mýto pod Ďumbierom
Marketa
veľmi dávno
Dobry den, mela bych dotaz, jak daleko jsou lyzarske vleky od hotelu a kolik stoji permice na den? daji se pujcit lyze nebo snowboard?dekuji za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marketa, poprosíme Vás o trpezlivosť. Poskytovateľ zľavy odpovie na vašu otázku hneď ako to bude možné.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, najbližšie lyžiarske centrum je vzdialené 500m - Ski Centrum Mýto. Je možné požičať si kompletnú výstroj na lyže i snowboard. Lyžiarsky lístok na deň pre dospelú osobu bol minulú sezónnu v cenne 19€, koľko bude túto sezónu Vám nevieme odpovedať, nakoľko sezónna začína okolo 24.12. v závislosti od počasia a snehovej nádielky.
Josef
veľmi dávno
prosim chtel bych k Vam na 3 noci. hodil by se mi termin 16 - 19. 11 2011. bylo by mozne tento termin predbezne rezervovat? A druhy dotaz, jsem sam budu platit doplatek za neobsazene luzko? Pokud ano kolik? Dekuji Josef
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jozef, v tomto období je penzión obsadený. V prípade, že budete mať záujem o iný termín obráťte sa prosím na poskytovateľa zľavy na t.č.:0904 102 411, alebo mailom na myto@domcekvstrani.sk
ZuZu
veľmi dávno
Dobry den, chtela jsem se zeptat jestli mate volny termin 2-4.12 2011 a to 2 dvouluzove pokoje.dekuji za odpoved.
Penzión v stráni
veľmi dávno
Vo Vami požadovanom termíne máme ešte voľné ubytovanie. Prosím ozvite sa nám na tel. č.: +421904102411, alebo mailom na myto@domcekvstrani.sk
Verča
veľmi dávno
Dobrý den, jakou formu mají snídaně a večeře? Je v nabídce i vegetariánské jídlo? Děkuji
Penzión v stráni
veľmi dávno
Raňajky sú formou bufetových stolov, večera je dvojchodová, a to polievka a hlavné jedlo. V prípade záujmu o vegetariánske jedlo nie je problém Vám vyhovieť po vzájomnej dohode.
Daniela
veľmi dávno
ak by som zobrala 2 deti vo veku 12 rokov aku by som mala zľavu na 1 den
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.12. 2011
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).