• Eva

    veľmi dávno

    Dobrý deň, môžte mi prosím Vás napísať, kto je výroba, resp. distribútor, ktorá firma?

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Evo, jedná se o maďarský výrobek značky Minosegi Gyapjú Jellegu. Pěkný den

  • Noemi Mikleova

    veľmi dávno

    Dobry den, Dnes mi dorucili tovar,ale s tym,ze mi prisla iba jedna suprava a objednala som si dve! Ako sa o bude riesit? Moc so mnou nekomunikuju ohladom toho,ked som im tam posielala maily... Mikleova

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Noemi, omlouváme se, druhá souprava Vám bude doručena v průběhu příštího týdne. Hezký den

  • Marek

    veľmi dávno

    Dobry den, ja by som len chcel povedat ze od mojej objednavky uplynulo uz 17 dni a tovar mi stale nebol doruceny...

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Marku, Vaše objednávka bude doručena v průběhu příštího týdne. Omlouváme se za zdržení. Pěkný den

  • Boskika

    veľmi dávno

    Dobrý deň, moja objednávka bola prijatá 20. októbra, dnes je 12. novembra, do dnešného dňa som nedostala objednaný tovar, to nie je 14 dní!!!

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Boskika, velice se omlouváme za nastalou situaci. Objednané zboží Vám bude doručeno v průběhu příštího týdne společností DPD. Děkuji za pochopení.

  • Noemi Mikleova

    veľmi dávno

    HALOOOOO!Dnes je stvtok vecer a minuly tyzden ste pisali,ze objednavka bude dorucena tento tyzden!!velmi som zvedava,ci to pride zajtra...a nabuduce sem dajte tolko kuponov,kolko mate tovaru...a nie ze sa bude mesiac nato cakat!alebo tam dakte aktualny termin dodania!! A myslim si,ze "z omlouvania sa nenajeme"!!

    • Noemi Mikleova

      veľmi dávno

      Este som zabudla-nebolo by odveci ZLEPSIT kontakt so zakaznikmi,pretoze sa patri odpovedat na emaily,ked vam niekto niekolkokrat napise!

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Noemi, zboží z Vaší objednávky bude doručeno začátkem příštího týdne na Vaší adresu společností DPD. Hezký den

  • Lucia

    veľmi dávno

    13.11.2013 som si objednala deku, zaplatila som kartou a dodnes mi stále neprišiel na mail zlavový kupon. Na meno Lucia Kanásová

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Lucia, viete nám prosím upresniť z akej mailovej adresy ste robili objednávku? Pod mailovou adresou, z ktorej píšete žiaľ neevidujeme žiadnu objednávku. Mail s kupónmi na stiahnutie je zasielaný automaticky hneď ako sa platba pripíše na náš účet. Nakoľko v piatok večer ani cez víkend nepracujeme, nemohli sme Vám skôr odpovedať. Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Noemi Mikleova

    veľmi dávno

    Chcem vratit peniaze,nemam zaujem o nieco,co mi pride nikolko tyzdnov po termine...!neprevezmem zasielku..

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Noemi, zboží bylo dnes dovezeno na slovenské depo DPD. K Vám bude doručeno zítra nebo ve středu. Pokud chcete vrátit peníze, budeme muset počkat, až se nám zásilka vrátí zpět. Hezký den

  • anna

    veľmi dávno

    Dobry den.Objednala som si tovar uz pred skoro mesiacom a stale mi nic neprislo.Mam objednane dve supravy ovcie runo a nic,ziadne info o zdrzani zasielky.Mal to byt darcek a teraz kedy ho mam ocakavat?Vdaka za odpoved!!

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Noemi, zboží bylo dnes dovezeno na slovenské depo DPD. K Vám bude doručeno zítra nebo ve středu. Omlouváme se zpoždění zásilky. Hezký den

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Anno, zboží bylo dnes dovezeno na slovenské depo DPD. K Vám bude doručeno zítra nebo ve středu. Pokud chcete vrátit peníze, budeme muset počkat, až se nám zásilka vrátí zpět. Hezký den

  • Lucia

    veľmi dávno

    Dobrý deň, ešte raz Vás kontaktujem, nakoľko som si 13.11.2013 objednala zľavový kupón a do dnešného dňa mi nič neprišlo.Všetko je zaplatené. Poprosím Vás o urýchlenú odpoveď. Deku som zaplatila, tak chcem aj tovar. Písala som Vám mail aj na Vašu stránku, ale doposiaľ som odpoveď nedostala! Ako si mám potom zľavu uplatniť, keď mi neprišiel zľavový kupón????

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Lucia, viete nám upresniť z akej mailovej adresy ste robili objednávku? Pod mailovou adresou, z ktorej píšete žiaľ neevidujeme žiadnu objednávku. Mail s kupónmi na stiahnutie je zasielaný automaticky hneď ako sa platba pripíše na náš účet. Nakoľko v piatok večer ani cez víkend nepracujeme, nemohli sme Vám skôr odpovedať. Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • Lucia

      veľmi dávno

      Mail je luci4483@gmail.com Mail bol určite v poriadku. Tak Vás poprosím, aby ste sa na to pozreli. Vopred ďakujem.

    • Lucia

      veľmi dávno

      poslala som na mail, doklad o platbe.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň p. Lucia, mrzí nás to, ale po mailovou adresou luci4483@gmail.com ani po preverení neevidujeme žiadnu objednávku. Prosím o doplnenie čísla objednávky a mailu, kam ste zaslali doklad o platbe, príp. zašlite telefonický kontakt na Vás, aby sme urýchlili riešenie vzniknutej situácie. Bez týchto vstupných údajov sa k reklamácii nemôžeme bližšie vyjadriť. Prajeme pekný deň Vaše ZaMenej.sk

  • Ema

    veľmi dávno

    Dobrý deň. Emailom som si u Vás objednala 1 kus hrejivej deky + 2 vankúše na dobierku za 19,90 eur na základe telefonického rozhovoru s Vašou pracovníčkou, že je to možné aj takto, no zatiaľ mi žiaden tovar nedošiel. Ďakujem a prajem pekný deň.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Ema, môžete nám prosím napísať z akej mailovej adresy ste si u nás zakúpili kupón? Z Vašej mailovej adresy žiaľ, neevidujeme žiadnu objednávku. Ďakujeme Vaše ZaMenej.sk

    • Ema

      veľmi dávno

      Dobrý deň. Presne z tejto emailovej adresy som si to objednala. Zaslala som to na emailovú adresu : info@slevovymix.cz. Takže asi márne čakám. Prečo tá pani mi povedala, že sa to dá aj takto objednať, že nemusím cez žiadny kupón, že stačí zaslať email, pretože tovaru máte dosť, takže mi to pošlete na dobierku tiež za tú istú sumu 19.90 eur. Čiže ak sa dá, tak mi prosím napíšte, na aký email mám zaslať svoju objednávku, pretože je veľmi ťažké sa k Vám dovolať. Ďakujem a prajem pekný zbytok dňa.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Ema, náš zľavový portál funguje ako sprostredkovateľ zľavy na báze kupónov, ktoré si zakúpite cez našu stránku www.zamenej.sk, následne obdržíte kupón, ktorý si uplatníte u poskytovateľa. Po obdržaní kupónu je potrebná objednávka na www.slevovymix.cz (vyberte produkt, zvoľte „Uplatniť nový kupón“ a vyberte zľavový portál a zľavovú akciu. Vpíšte číslo voucheru a kliknite na „Uplatniť voucher“. Potom vložte tovar do košíka a pokračujte v objednávke). Veríme, že budete s tovarom spokojná Vaše ZaMenej.sk

  • Ema

    veľmi dávno

    Čiže, keď som si tento tovar objednala skoro pre tromi týždňami emailom, ako mi poradila tá pani cez telefón, tak mi ho teraz nedoručíte? Alebo ako mám tomu rozumieť, prečo mi potom podala zlú informáciu, že sa dá tovar objednať aj emilom? Ďakujem za skorú odpoveď, aby som vedela, ako ďalej postupovať.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Pani Ema, je nám to ľúto, ale asi došlo k nedorozumeniu. Ako sme Vám písali v predošlom príspevku, my sme len sprostredkovateľ, my tovar nezasielame. Ak ste sa dohodli s poskytovateľom inak, teda, že nepotrebujete kupón, obráťte sa prosím Vás s Vašou požiadavkou priamo na neho na t.č.:+420 227 031 177 alebo mailom na info@slevovymix.cz. Pekný zvyšok dňa Vaše ZaMenej.sk

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Emo, na Vaše jméno ani email neevidujeme žádnou objednávku. Zakupte si slevový kupon na portálu Zamenej.sk a poté ho uplatněte v našem eshopu. Hezký den

  • Lucia

    veľmi dávno

    Doklad o platbe som zaslala na mail info@slevovymix.cz Kontakt na mňa 0915726182. A číslo objednávky, neviem odkiaľ mám vziať?

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Lucia, až Vám na email dorazí slevový kupon, uplatněte ho prosím dle návodu v našem eshopu. Hezký den

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň p. Lucia, nepodarilo sa nám s Vami telefonicky spojiť. V prípade, že Vaša reklamácia nebola vyriešená, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis objednavky@zamenej.sk. Prajeme pekný deň Vaše ZaMenej.sk

  • sylwia

    veľmi dávno

    Dobry den, svoj kupon na vaš produkt som odoslala pred tromi týždnami. dočkám sa ho do vianoc? ako to odhadujete? prečo spolupracujete s firmou, ktorá nedodržiava dodacie lehoty?

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den Sylwia, prosím o zaslání čísla objednávky na email info@slevovymix.cz Zjistíme Vám stav doručení.

  • Petra

    veľmi dávno

    Ako je mozne, ze neukazje ostatne prispevky v diskusii? Malo by ich byt 23.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Petra, v diskusiách sa ukazujú len príspevky, ktoré majú súvis s daným produktom, ostatné zodpovedá pripsievateľom buď poskytovateľ, alebo my, priamo na ich mailovú adresu. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Petra, náš portál komunikuje s každým zákazníkom, ktorý nám napíše čo i len najmenšiu pripomienku, ale príspevky v diskusii sú uverejňované iba tie, ktoré súvisia s daným produktom, alebo službou. Ďakujeme za pochopenie Želáme pekný deň Team ZaMenej.sk

  • ldrozd@privatebroker.sk

    veľmi dávno

    Je to 100% ovcie runo? A mate na sklade aj 100% runo?

    • Slevový Mix

      veľmi dávno

      Dobrý den, jedná se o 100% ovčí rouno.

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava platí na deku a 2 vankúše len za 19.99€
  • súprava je vyrobená z prírodného materiálu - ovčej vlny
  • v lete chladí a v zime hreje
  • vhodné pre alergikov
  • poštovné 3€ vám bude automaticky pripočítané k cene objednávky

Platnosť kupónu

do 15.12. 2013

Podmienky

  • kupón platí na ovčiu deku + 2 vankúše
  • počet kupónov na osobu nie je obmedzený
  • poštovné 3€ vám bude automaticky pripočítané k cene objednávky a platí na max. 1 kupón
  • po obdržaní kupónu je nutná objednávka na: www.slevovymix.cz  vyberte produkt, zvoľte „Uplatniť nový kupón“ a vyberte zľavový portál a zľavovú akciu. Vpíšte číslo voucheru a kliknite na „Uplatniť voucher“. Potom vložte tovar do košíka a pokračujte v objednávke. 
  • dodanie tovaru do 14 dní odo dňa vykonania objednávky
  • množstvo kupónov v akcii nie je limitované