Už pred mesiacom som si objednal nočnú a dennú clonu do auta a dostal som aj kupón, avšak nedarí sa mi tovar objednať a aj telefón je stále nedostupný!!! Žeby zase nejakí podvodníci!!!
ZaMenej.sk
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň p. Jaroslav,
kontaktovali sme poskytovateľa zľavy ohľadom Vášho problému a ten Vám odporúča urobiť nasledovné: Urobte si objednávku na stránke poskytovateľa, choďte do nákupného košíka, následne do pokladne a vypíšte všetky potrebné údaje, ako adresu doručenia...následne zadajte kód zľavového kupónu do červeného okienka - "Zľavový kód".
Ak zadáte zľavový kód už na samom začiatku objednávky, systém Vám objednávku zablokuje.(ide o chybu, ktorú má poskytovateľ v systéme). Preto je potrebné zadať tento kód až pri konci objednávky pred zvolením spôsobu platby.
V prípade potreby nás môžete opätovne kontaktovať.
Pekný deň.
Janka
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň. Ako mam kontaktovať spoločnosť nakoľko na email nikto neodpoveda a telefón je nedostupný. Podľa toho čo tu čítam neviem či som urobila dobre objednávku, ale číslo objednávky mi prišlo. Ďakujem za radu.
Michaela
asi 9 rokov dozadu
Dobry den p. Janka,
Pokial vam prislo c.objednavky tak ste objednavku dokoncili spravne .
Clonka bola hromadne expedovana v tychto dnoch kurierskou spolocnostou , kt. Vas bude kontaktovat a nasledne Vam objednany tovar doruci .
Prijmite nase ospravedlnenie za nepredvidane omeskanie dodania tovaru sposobene nasim dodavatelom ...
Ako kompenzaciu sme si dovolili zaradit Vas ( ako aj vsetkych zakaznikov cakajucich na ,,clonku,, dlhsie ako je stanovena lehota nasho dodania ... ) do zrebovania o wellnes pobyt. O vysledkoch zrebovania / vyhercoch budete informovana/y v PRISPEVKU ...
Dakujeme za pochopenie
S prianim pekneho dna
Team objednaj123
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na nočnú a dennú clonu do auta
lepší výhľad pri ostrom slnku, ale aj pri hmle či daždi
jednoduché pripevnenie
pre vyšší komfort počas jazdy
Platnosť kupónu
do 15.04. 2015
Podmienky
po obdržaní kupónu je nutná dodatočnáobjednávka cez e-shop (Postup: kliknite na "vložiť do košíka". Prejdite na košík v pravom hornom rohu stránky. Vyplňte údaje pre doručenie: "ako nový zákazník", zaškrtnite súhlas s VOP a do kolónky "zľavový kód" nezabudnite napísať číslo kupónu. Kliknite na "platba zľavovým kódom" a potvrďte objednávku).
poštovné a balné v rámci SR 4 € sa automaticky pripočíta k cene kupónu a platí na max. 2 kupóny
tovar vám bude doručený do 14 pracovných dní od vykonania objednávky cez e-shop kuriérom
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Nočná a denná clona do auta pre väčší komfort z jazdy
Jaroslav
asi 9 rokov dozadu
Už pred mesiacom som si objednal nočnú a dennú clonu do auta a dostal som aj kupón, avšak nedarí sa mi tovar objednať a aj telefón je stále nedostupný!!! Žeby zase nejakí podvodníci!!!
ZaMenej.sk
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň p. Jaroslav, kontaktovali sme poskytovateľa zľavy ohľadom Vášho problému a ten Vám odporúča urobiť nasledovné: Urobte si objednávku na stránke poskytovateľa, choďte do nákupného košíka, následne do pokladne a vypíšte všetky potrebné údaje, ako adresu doručenia...následne zadajte kód zľavového kupónu do červeného okienka - "Zľavový kód". Ak zadáte zľavový kód už na samom začiatku objednávky, systém Vám objednávku zablokuje.(ide o chybu, ktorú má poskytovateľ v systéme). Preto je potrebné zadať tento kód až pri konci objednávky pred zvolením spôsobu platby. V prípade potreby nás môžete opätovne kontaktovať. Pekný deň.
Janka
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň. Ako mam kontaktovať spoločnosť nakoľko na email nikto neodpoveda a telefón je nedostupný. Podľa toho čo tu čítam neviem či som urobila dobre objednávku, ale číslo objednávky mi prišlo. Ďakujem za radu.
Michaela
asi 9 rokov dozadu
Dobry den p. Janka, Pokial vam prislo c.objednavky tak ste objednavku dokoncili spravne . Clonka bola hromadne expedovana v tychto dnoch kurierskou spolocnostou , kt. Vas bude kontaktovat a nasledne Vam objednany tovar doruci . Prijmite nase ospravedlnenie za nepredvidane omeskanie dodania tovaru sposobene nasim dodavatelom ... Ako kompenzaciu sme si dovolili zaradit Vas ( ako aj vsetkych zakaznikov cakajucich na ,,clonku,, dlhsie ako je stanovena lehota nasho dodania ... ) do zrebovania o wellnes pobyt. O vysledkoch zrebovania / vyhercoch budete informovana/y v PRISPEVKU ... Dakujeme za pochopenie S prianim pekneho dna Team objednaj123
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.04. 2015
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).