Tovar som objednávala 4.1.2013 a do dnešného dňa som nedostala odpoveď ani tovar!
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň Monika,
nakoľko sme mali problémy s dodávateľom - tovar meškal. Dnes už máme všetky krájače na sklade a ešte tento týždeň budú všetky zásielky rozoslané!
Ďakujeme za porozumenie.
Ing. Peter Chochlík – konateľ
MPP Slovakia, s.r.o.
Monika
veľmi dávno
To je dobrá správa....ďakujem :)
Luděk
veľmi dávno
Dobrý deň Monika, máte tovar už doma?
Luděk
Dušan
veľmi dávno
PROSÍM POZOR:
Vyplatené kupóny som zaslal 3.1. - nič nechodilo. Zásielku som urgoval mailom 10.1. - žiadna odpoveď. Asi po tretej mojej telefonickej urgencii - mi bolo sľúbené zaslanie tovaru piatok - 18.1. Nakoľko ani ďaľší týždeň neprichádzal tovar v "piatok odoslaný" nasledovali ďaľšie tri telefonické urgencie. Opäť mi bolo sľúbené odoslanie tovaru ďaľší piatok 25.1. Tento mi prišiel v pondelok - poškodený - prasknutá nádoba.
Opäť som volal - p.Chohlík mi poedal aby som ho popslal späť a že on mi hneď posiela druhý. Dones - do štvrtku zase nič neprišlo - p.Chohík mi dnes do telefónu tvrdí že tovar posal predvčerom (som z Nitry - cca 35km vzdialený) - t.j. UPS DORUČUJE ZÁSELKU 2 - 3 DNI ???
UROBTE SI OBRAZ SAMI PRED OBJEDNANÍM - DRŽÍM PALCE VŠETKÝM ČO SI TOVAR UŽ OBJEDNALI
Mária
veľmi dávno
Vážený pán Chochlík,
dúfam, že ja nebudem mať podobné problémy ako predošlý zákazník a pevne verím, že tovar dostanem načas a budem s ním spokojná.
Dušan
veľmi dávno
Pekný deň,
"VIVAT" - dnes som sa dočkal tovaru - prišiel (i keď si prirátam peniaze za množstvo telefonátov a spätné zaslanie pškodeného tovaru - čert to ber).
Len jedna zaujíavosť - prvý krát zslaný tovar (ten poškodený) bol odoslaný poobede - a na druhý pracovný deň doobeda tu bol.
Včera som to už nevydržal a zverejnil som neseriózny prístup p.Chochlíka a dnes tovar prišel.
NO NIČ - MOJE POUČENIE - ODTERAZ NEVYPLÁCAM NIČ DOPREDU - PEKNE Z RÚČKY DO RÚČKY - KDO A AKO MI ZARUCÍ SERÓZNOSŤ PRÍSTUPU FIRIEM NA TAKÝCHTO STRÁNKACH ???
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň,
nakoľko sme mali problémy s dodávkou krájača, dodanie tovaru meškalo. A tiež vzhľadom na to, že denne máme veľké množstvo ďalších objednávok, nie vždy sa nám podarí poslať tovar na druhý deň ako by si zákazník prial.
Je nám to ľúto a za problémy s dodaním tovaru sa ospravedlňujeme.
Pekný deň.
Ing. Peter Chochlík - konateľ
MPP Slovakia, s.r.o.
Dušan
veľmi dávno
Príjemný deň,
ja už tovar mám (našťastie), a medzi 3.1. a 31.1. nie je "ZASLENIE NA DRUHÝ DEŇ", tak isto ako som už v príspevkoch hore uviedol - pokiaľ mi konateľ frmy povie do telefónu že tovar poslali a odišiel a po týždni urgencii sa to stane naozaj - a táto situácia sa opakovala 2x. Toť všetko na argument: nie vždy sa nám podarí poslať tovar na druhý deň ako by si zákazník prial.
Sagi
veľmi dávno
reagujem: "KDO A AKO MI ZARUCÍ SERÓZNOSŤ PRÍSTUPU FIRIEM NA TAKÝCHTO STRÁNKACH ???"
predajcovia by tu mali mať hodnotenie ako napr. na e-bay a potom by sa sakra snažili, alebo by sem viac neprišli... na e-bay ak nemáš 4-5 hviezdičiek to môžeš zabaliť...
nie som tu síce zúrivý nákupca, ale už som tu pár vecí pokúpil, VŽDY spokojnosť a takým predajcom by som dal veľmi rád 5 hviezdičiek...
ja som objednával toto 29.01. - to sa asi načakám ešte, no uvidíme...
Sagi
veľmi dávno
beriem späť, dá sa tu hodnotiť aj hviezdičky dať... idem to spätne poriešiť... tak sa snažte p. predajca :-)
martina
veľmi dávno
Pozor,
pán konateľ vie veľmi pekne odpovedať na emaily,
len či sa dočkáte objednaného a zaplateného tovaru
je otázne. Ja som si zaplatila tovar ešte 08.01.2013 a do dnešného dňa ho nemám!!!!!!
Iba sľuby!!!!! Odporúčam Vám dávať si pozor!!!
Martina
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň p. Martina,
môžete ma kontaktovať na čísle: 0948 036 843 a pomôžem Vám vyriešiť problém ohľadom dodania tovaru.
Ing. Peter Chochlík - konateľ
MPP Slovakia, s.r.o.
+421 948 036 843
martina
veľmi dávno
...ja som Vás už viackrát kontaktovala mailom, malo by byť vo Vašom záujme
uspokojiť zákazníka aj za cenu telefonátu, môj kontakt bol uvedený spolu s objednávkou.Vaša odpoveď bola,že mám počkať 2-3 dni a POTOM to budete riešiť a doteraz ani len odpoveď. Informovala som už podporu!
Pekný deň!
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň.
Pri tak veľkom množstve objednávok nevieme zabezpečiť aj to, že Sl. Pošta, ktorou väčšinu vecí posielame tovar naozaj dodá, resp. dodá v poriadku.
Pekný deň.
Ing. Peter Chochlík - konateľ
martina
veľmi dávno
týmto žiadam aj ja pána konateľa takto o odpoveď, kedy sa dočkám svojich pašmín.....ktoré mali byť podľa jeho slov odoslané už pre týždňom!!!!
Ak nie ste schopný uspokojiť zákazníkov, nemáte v obchode čo robiť!!!
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň,
ak napíšete na mail: pchochlik@mpgas.sk a uvediete kontakt na seba, nemám problém preveriť Vašu objednávku, príp. mi môžete zavolať na 0948 036 843.
Pekný deň želám.
Ing. Peter Chochlík - konateľ
MPP Slovakia, s.r.o.
+421 948 036 843
k.
veľmi dávno
Chcem sa opytat, ci tento krajac je originalom, lebo dnes som pozela TV a tam vyzyvali, ze iba cez TVshop sa predavaju originaly a ostatne su len napodobeniny. Chcem sa vyvarovat, ze mi pride poskodeny tovar, resp. tupe noze a pod.
Dakujem za odpoved.
Slavo
veľmi dávno
Dobrý deň,
prečo na túto podľa mňa dôležitú otázku nikto neodpovedal?
Ďakujem.
katka
veľmi dávno
dobry vecer ja nechapem nakup dala som si kupit nicer dicer plus a dosiel mi len kupon na postovne .na tovar kupon netreba ci ako to je dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katka,
pod Vašou mailovou adresou evidujeme len zakúpenie kupónu na poštovné v hodnote 2,79€. Skúste prosím znovu zopakovať nákup tovaru. Po pripísaní platby na náš účet Vám následne príde mail na stiahnutie kupónu na Nicer Dicer.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
katka
veľmi dávno
Dobry den tovar som skusala uz viackrat kupit ale nejde a ja som uz odoslala kupon na postovne.pri nakupe vam pise ze tovar je vypredany tak ako si ho mam kupit ked sa neda.ak nie tak mi vratte peniaye za kupon postovne dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katka,
záležitosť preveríme a telefonicky Vás budeme informovať o možnosti zakúpenia kupónu na tovar.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den,
objednala som si Nicer Dicer - 2ks, zaplatila som za dva kupony + postovne, nasledne som si ho objednala cez e-mail paba chochlika, ako je uvedene v podmienkach.
Dnes som od firmy MPP dostala zasielku, ale neprisiel mi Nicer Dicer, ale 2 ks nejakych naplasti a pan Chochlik mi nezdviha telefon, ani neodpoveda na sms.
Teraz mam co s tym robit? Nebudem to predsa na vlastne naklady vracat. Vratim to jedine na naklady firmy MPP a ziadam o zaslanie tovaru Nicer Dicer - 2ks, za ktory som zaplatila!!! Prosim o vyjadrenie p.Chochlika, ako aj portal zamenej.sk co sa s tym bude robit.
Dakujem, Jana
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana,
môžete nám prosím preposlať Vašu reklamáciu na mail: objednavky@zamenej.sk, kde uveďte Vaše meno, poštovú adresu, telefón a priložte prosím aj pôvodnú objednávku, ktorú ste zaslali poskytovateľovi zľavy - spoločnosti MPP, aby sme mohli záležitosť preveriť a poskytnúť Vám informácie ohľadom ďalšieho postupu riešenia reklamácie.
Ďakujeme a želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Dobry den,
p. Chochlik mi uz volal a vsetko sme si vysvetlili. Omylom mi poslali iny tovar a chybu napravia.
Dakujem, Jana
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň, sťahujeme dnes firmu, preto som sa nemohol venovať všetkým telefonátom. Momentálne to idem riešiť.
Ing. Peter Chochlík – konateľ
ANNA KOVACOVA
veľmi dávno
POZOR NA PODVODNíKOV!!! Dna 1.1.2013som si objednala NICER DICER-aj zaplatila kupon a poštovné a dodnes 15.2.2013-som žiadný krájač nedostala,S p.CHochlíkom som už 4x telefonovala,no aj napriek jeho sľubom tovar nemám.Asi to začnem riešiť cestou polície,pretože tých výhovoriek a klamstiev od p.Chochlíka už bolo dosť!!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
mrzí nás vzniknutá situácia s nedodaním Vášho tovaru. Preverovali sme stav objednávok priamo u poskytovateľa zľavy a písomne nám potvrdil, že zákazníkom, ktorí zatiaľ neobdržali Nicer Dicer, bude odosielaný tovar kuriérom Slovak Parcel Service dnes 18.2.2013. Predpokladáme, že v utorok, resp. najneskôr v stredu by ste ho mali obdržať.
V prípade, že sa tak nestane, informujte nás prosím a budeme záležitosť opätovne riešiť s poskytovateľom a vyvodíme z toho dôsledky.
Poskytovateľ zľavy sa za nepríjemnosti s dodaním tovaru ospravedlňuje.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Nikita
veľmi dávno
Som podobne napálený zákazník, a to nečakám od 1.1.2013, to už by som bola "na plafóne". Platila som za krájač kreditkou ihneď a hoci predajca garantuje odoslanie najneskôr do 7 dní, doteraz márne čakám. Samé výhovorky a neserióznosť! Rozhodne tohoto predávajúceho NEODPORÚČAM!!! Nakupujem ze internet veľmi často a zodpovedne prehlasujem, že toto sa mi zatiaľ nestalo. Budúci týždeň má p. Chochlík u mňa "deadline", potom žiadam vrátenie platby.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikita,
mrzí nás vzniknutá situácia spojená s omeškaním doručenia Vášho tovaru. Preverovali sme stav objednávok priamo u poskytovateľa zľavy a písomne nám potvrdil, že zákazníkom, ktorí zatiaľ neobdržali Nicer Dicer, bude odosielaný tovar kuriérom Slovak Parcel Service dnes 18.2.2013. Predpokladáme, že v utorok, resp. najneskôr v stredu by ste ho mali obdržať.
V prípade, že sa tak nestane, informujte nás prosím a budeme záležitosť opätovne riešiť s poskytovateľom.
Poskytovateľ zľavy sa za nepríjemnosti s dodaním tovaru ospravedlňuje.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Luděk
veľmi dávno
na Nicer čakám už pár týždňov, za toto bude max jedna hviezdička pre predajcu, na druhej strane musím ale povedať, že pred Vianocami objednaný tovar od MPP došiel do 5 dní a predajca dostal odo mňa 5*.
zaMenej.SK, vážne by som uvažoval, zviditeľniť hodnotenie predajcu... na e-bay je to normálna samozrejmosť, veď podľa toho si vyberám od koho kupujem, nie?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Luděk,
mrzí nás vzniknutá situácia spojená s omeškaním doručenia Vášho tovaru. Preverovali sme stav objednávok priamo u poskytovateľa zľavy a písomne nám potvrdil, že zákazníkom, ktorí zatiaľ neobdržali Nicer Dicer, bude odosielaný tovar kuriérom Slovak Parcel Service dnes 18.2.2013. Predpokladáme, že v utorok, resp. najneskôr v stredu by ste ho mali obdržať. V prípade, že sa tak nestane, informujte nás prosím a budeme záležitosť opätovne riešiť s poskytovateľom.
Poskytovateľ zľavy sa za nepríjemnosti s dodaním tovaru ospravedlňuje.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
lenka
veľmi dávno
Dobry den,
to tu nikto nema ziadnu pozitívnu skusenost s tymto produktom a predajcom?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka,
samozrejme máme aj pozitívne reakcie od zákazníkov ako na produkt tak aj na poskytovateľa zľavy. S poskytovateľom spolupracujeme už dlhšiu dobu a vieme, že podľa možnosti rieši všetky prijaté objednávky. Vzhľadom na veľké množstvo prijatých objednávok v krátkom čase však bolo veľmi náročné stihnúť rozoslať všetky zásielky v deklarovanom termíne, za čo sa poskytovateľ ospravedlňuje a zároveň zákazníkov ubezpečuje, že všetky objednávky budú určite vybavené k spokojnosti zákazníkov.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
daniette
veľmi dávno
Dobrý deň
Cez víkend som písala p. Chochlíkovi, že mi krájač neprišiel, v pondelok mi prišla odpoveď, že zásielky s Nicer Dicer boli odovzdané kuriérovi a dnes prišiel kuriér aj s krájačom. Som spokojná. Ďakujem, Daniela z Topoľčian
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Daniette,
ďakujeme za pozitívny príspevok, sme radi, že Vám prišiel tovar v poriadku :)
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na kuchynského pomocníka Nicer Dicer za 17,99€
kvalitné a ostré nože ktoré si poradia s ovocím, zeleninou...
rýchla a bezpečná príprava jedla bez neporiadku
jednoduchá údržba - možné umývanie v umývačke
potrebné zakúpiť si kupón na poštovné a balné za 2,79€ (pri nákupe max. 2 ks vám stačí len 1 kupón na poštovné)
Platnosť kupónu
do 28.02. 2013
Podmienky
kupón platí na Nicer Dicer - univerzálny kuchynský krájač
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
potrebná objednávka na mail: pchochlik@mpgas.sk (do mailu uveďte vašu poštovú adresu, telefónne číslo, druh tovaru - Nicer Dicer, číslo kupónu, heslo a portál ZaMenej.sk)
tovar bude odoslaný najneskôr do 7 dní od uskutočnenia objednávky
potrebné zakúpiť si kupón na poštovné a balné za 2,79€ (pri nákupe max. 2 ks vám stačí len 1 kupón na poštovné)
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Príprava pokrmov nebola nikdy jednoduchšia - využite univerzálneho kuchynského pomocníka.
Monika
veľmi dávno
Tovar som objednávala 4.1.2013 a do dnešného dňa som nedostala odpoveď ani tovar!
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň Monika, nakoľko sme mali problémy s dodávateľom - tovar meškal. Dnes už máme všetky krájače na sklade a ešte tento týždeň budú všetky zásielky rozoslané! Ďakujeme za porozumenie. Ing. Peter Chochlík – konateľ MPP Slovakia, s.r.o.
Monika
veľmi dávno
To je dobrá správa....ďakujem :)
Luděk
veľmi dávno
Dobrý deň Monika, máte tovar už doma? Luděk
Dušan
veľmi dávno
PROSÍM POZOR: Vyplatené kupóny som zaslal 3.1. - nič nechodilo. Zásielku som urgoval mailom 10.1. - žiadna odpoveď. Asi po tretej mojej telefonickej urgencii - mi bolo sľúbené zaslanie tovaru piatok - 18.1. Nakoľko ani ďaľší týždeň neprichádzal tovar v "piatok odoslaný" nasledovali ďaľšie tri telefonické urgencie. Opäť mi bolo sľúbené odoslanie tovaru ďaľší piatok 25.1. Tento mi prišiel v pondelok - poškodený - prasknutá nádoba. Opäť som volal - p.Chohlík mi poedal aby som ho popslal späť a že on mi hneď posiela druhý. Dones - do štvrtku zase nič neprišlo - p.Chohík mi dnes do telefónu tvrdí že tovar posal predvčerom (som z Nitry - cca 35km vzdialený) - t.j. UPS DORUČUJE ZÁSELKU 2 - 3 DNI ??? UROBTE SI OBRAZ SAMI PRED OBJEDNANÍM - DRŽÍM PALCE VŠETKÝM ČO SI TOVAR UŽ OBJEDNALI
Mária
veľmi dávno
Vážený pán Chochlík, dúfam, že ja nebudem mať podobné problémy ako predošlý zákazník a pevne verím, že tovar dostanem načas a budem s ním spokojná.
Dušan
veľmi dávno
Pekný deň, "VIVAT" - dnes som sa dočkal tovaru - prišiel (i keď si prirátam peniaze za množstvo telefonátov a spätné zaslanie pškodeného tovaru - čert to ber). Len jedna zaujíavosť - prvý krát zslaný tovar (ten poškodený) bol odoslaný poobede - a na druhý pracovný deň doobeda tu bol. Včera som to už nevydržal a zverejnil som neseriózny prístup p.Chochlíka a dnes tovar prišel. NO NIČ - MOJE POUČENIE - ODTERAZ NEVYPLÁCAM NIČ DOPREDU - PEKNE Z RÚČKY DO RÚČKY - KDO A AKO MI ZARUCÍ SERÓZNOSŤ PRÍSTUPU FIRIEM NA TAKÝCHTO STRÁNKACH ???
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň, nakoľko sme mali problémy s dodávkou krájača, dodanie tovaru meškalo. A tiež vzhľadom na to, že denne máme veľké množstvo ďalších objednávok, nie vždy sa nám podarí poslať tovar na druhý deň ako by si zákazník prial. Je nám to ľúto a za problémy s dodaním tovaru sa ospravedlňujeme. Pekný deň. Ing. Peter Chochlík - konateľ MPP Slovakia, s.r.o.
Dušan
veľmi dávno
Príjemný deň, ja už tovar mám (našťastie), a medzi 3.1. a 31.1. nie je "ZASLENIE NA DRUHÝ DEŇ", tak isto ako som už v príspevkoch hore uviedol - pokiaľ mi konateľ frmy povie do telefónu že tovar poslali a odišiel a po týždni urgencii sa to stane naozaj - a táto situácia sa opakovala 2x. Toť všetko na argument: nie vždy sa nám podarí poslať tovar na druhý deň ako by si zákazník prial.
Sagi
veľmi dávno
reagujem: "KDO A AKO MI ZARUCÍ SERÓZNOSŤ PRÍSTUPU FIRIEM NA TAKÝCHTO STRÁNKACH ???" predajcovia by tu mali mať hodnotenie ako napr. na e-bay a potom by sa sakra snažili, alebo by sem viac neprišli... na e-bay ak nemáš 4-5 hviezdičiek to môžeš zabaliť... nie som tu síce zúrivý nákupca, ale už som tu pár vecí pokúpil, VŽDY spokojnosť a takým predajcom by som dal veľmi rád 5 hviezdičiek... ja som objednával toto 29.01. - to sa asi načakám ešte, no uvidíme...
Sagi
veľmi dávno
beriem späť, dá sa tu hodnotiť aj hviezdičky dať... idem to spätne poriešiť... tak sa snažte p. predajca :-)
martina
veľmi dávno
Pozor, pán konateľ vie veľmi pekne odpovedať na emaily, len či sa dočkáte objednaného a zaplateného tovaru je otázne. Ja som si zaplatila tovar ešte 08.01.2013 a do dnešného dňa ho nemám!!!!!! Iba sľuby!!!!! Odporúčam Vám dávať si pozor!!! Martina
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň p. Martina, môžete ma kontaktovať na čísle: 0948 036 843 a pomôžem Vám vyriešiť problém ohľadom dodania tovaru. Ing. Peter Chochlík - konateľ MPP Slovakia, s.r.o. +421 948 036 843
martina
veľmi dávno
...ja som Vás už viackrát kontaktovala mailom, malo by byť vo Vašom záujme uspokojiť zákazníka aj za cenu telefonátu, môj kontakt bol uvedený spolu s objednávkou.Vaša odpoveď bola,že mám počkať 2-3 dni a POTOM to budete riešiť a doteraz ani len odpoveď. Informovala som už podporu! Pekný deň!
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň. Pri tak veľkom množstve objednávok nevieme zabezpečiť aj to, že Sl. Pošta, ktorou väčšinu vecí posielame tovar naozaj dodá, resp. dodá v poriadku. Pekný deň. Ing. Peter Chochlík - konateľ
martina
veľmi dávno
týmto žiadam aj ja pána konateľa takto o odpoveď, kedy sa dočkám svojich pašmín.....ktoré mali byť podľa jeho slov odoslané už pre týždňom!!!! Ak nie ste schopný uspokojiť zákazníkov, nemáte v obchode čo robiť!!!
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň, ak napíšete na mail: pchochlik@mpgas.sk a uvediete kontakt na seba, nemám problém preveriť Vašu objednávku, príp. mi môžete zavolať na 0948 036 843. Pekný deň želám. Ing. Peter Chochlík - konateľ MPP Slovakia, s.r.o. +421 948 036 843
k.
veľmi dávno
Chcem sa opytat, ci tento krajac je originalom, lebo dnes som pozela TV a tam vyzyvali, ze iba cez TVshop sa predavaju originaly a ostatne su len napodobeniny. Chcem sa vyvarovat, ze mi pride poskodeny tovar, resp. tupe noze a pod. Dakujem za odpoved.
Slavo
veľmi dávno
Dobrý deň, prečo na túto podľa mňa dôležitú otázku nikto neodpovedal? Ďakujem.
katka
veľmi dávno
dobry vecer ja nechapem nakup dala som si kupit nicer dicer plus a dosiel mi len kupon na postovne .na tovar kupon netreba ci ako to je dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katka, pod Vašou mailovou adresou evidujeme len zakúpenie kupónu na poštovné v hodnote 2,79€. Skúste prosím znovu zopakovať nákup tovaru. Po pripísaní platby na náš účet Vám následne príde mail na stiahnutie kupónu na Nicer Dicer. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
katka
veľmi dávno
Dobry den tovar som skusala uz viackrat kupit ale nejde a ja som uz odoslala kupon na postovne.pri nakupe vam pise ze tovar je vypredany tak ako si ho mam kupit ked sa neda.ak nie tak mi vratte peniaye za kupon postovne dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katka, záležitosť preveríme a telefonicky Vás budeme informovať o možnosti zakúpenia kupónu na tovar. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den, objednala som si Nicer Dicer - 2ks, zaplatila som za dva kupony + postovne, nasledne som si ho objednala cez e-mail paba chochlika, ako je uvedene v podmienkach. Dnes som od firmy MPP dostala zasielku, ale neprisiel mi Nicer Dicer, ale 2 ks nejakych naplasti a pan Chochlik mi nezdviha telefon, ani neodpoveda na sms. Teraz mam co s tym robit? Nebudem to predsa na vlastne naklady vracat. Vratim to jedine na naklady firmy MPP a ziadam o zaslanie tovaru Nicer Dicer - 2ks, za ktory som zaplatila!!! Prosim o vyjadrenie p.Chochlika, ako aj portal zamenej.sk co sa s tym bude robit. Dakujem, Jana
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana, môžete nám prosím preposlať Vašu reklamáciu na mail: objednavky@zamenej.sk, kde uveďte Vaše meno, poštovú adresu, telefón a priložte prosím aj pôvodnú objednávku, ktorú ste zaslali poskytovateľovi zľavy - spoločnosti MPP, aby sme mohli záležitosť preveriť a poskytnúť Vám informácie ohľadom ďalšieho postupu riešenia reklamácie. Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den, dakujem, napisala som vam mail. Jana
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Ďakujeme, Vašu reklamáciu preveríme. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den, p. Chochlik mi uz volal a vsetko sme si vysvetlili. Omylom mi poslali iny tovar a chybu napravia. Dakujem, Jana
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň, sťahujeme dnes firmu, preto som sa nemohol venovať všetkým telefonátom. Momentálne to idem riešiť. Ing. Peter Chochlík – konateľ
ANNA KOVACOVA
veľmi dávno
POZOR NA PODVODNíKOV!!! Dna 1.1.2013som si objednala NICER DICER-aj zaplatila kupon a poštovné a dodnes 15.2.2013-som žiadný krájač nedostala,S p.CHochlíkom som už 4x telefonovala,no aj napriek jeho sľubom tovar nemám.Asi to začnem riešiť cestou polície,pretože tých výhovoriek a klamstiev od p.Chochlíka už bolo dosť!!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, mrzí nás vzniknutá situácia s nedodaním Vášho tovaru. Preverovali sme stav objednávok priamo u poskytovateľa zľavy a písomne nám potvrdil, že zákazníkom, ktorí zatiaľ neobdržali Nicer Dicer, bude odosielaný tovar kuriérom Slovak Parcel Service dnes 18.2.2013. Predpokladáme, že v utorok, resp. najneskôr v stredu by ste ho mali obdržať. V prípade, že sa tak nestane, informujte nás prosím a budeme záležitosť opätovne riešiť s poskytovateľom a vyvodíme z toho dôsledky. Poskytovateľ zľavy sa za nepríjemnosti s dodaním tovaru ospravedlňuje. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Nikita
veľmi dávno
Som podobne napálený zákazník, a to nečakám od 1.1.2013, to už by som bola "na plafóne". Platila som za krájač kreditkou ihneď a hoci predajca garantuje odoslanie najneskôr do 7 dní, doteraz márne čakám. Samé výhovorky a neserióznosť! Rozhodne tohoto predávajúceho NEODPORÚČAM!!! Nakupujem ze internet veľmi často a zodpovedne prehlasujem, že toto sa mi zatiaľ nestalo. Budúci týždeň má p. Chochlík u mňa "deadline", potom žiadam vrátenie platby.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikita, mrzí nás vzniknutá situácia spojená s omeškaním doručenia Vášho tovaru. Preverovali sme stav objednávok priamo u poskytovateľa zľavy a písomne nám potvrdil, že zákazníkom, ktorí zatiaľ neobdržali Nicer Dicer, bude odosielaný tovar kuriérom Slovak Parcel Service dnes 18.2.2013. Predpokladáme, že v utorok, resp. najneskôr v stredu by ste ho mali obdržať. V prípade, že sa tak nestane, informujte nás prosím a budeme záležitosť opätovne riešiť s poskytovateľom. Poskytovateľ zľavy sa za nepríjemnosti s dodaním tovaru ospravedlňuje. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Luděk
veľmi dávno
na Nicer čakám už pár týždňov, za toto bude max jedna hviezdička pre predajcu, na druhej strane musím ale povedať, že pred Vianocami objednaný tovar od MPP došiel do 5 dní a predajca dostal odo mňa 5*. zaMenej.SK, vážne by som uvažoval, zviditeľniť hodnotenie predajcu... na e-bay je to normálna samozrejmosť, veď podľa toho si vyberám od koho kupujem, nie?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Luděk, mrzí nás vzniknutá situácia spojená s omeškaním doručenia Vášho tovaru. Preverovali sme stav objednávok priamo u poskytovateľa zľavy a písomne nám potvrdil, že zákazníkom, ktorí zatiaľ neobdržali Nicer Dicer, bude odosielaný tovar kuriérom Slovak Parcel Service dnes 18.2.2013. Predpokladáme, že v utorok, resp. najneskôr v stredu by ste ho mali obdržať. V prípade, že sa tak nestane, informujte nás prosím a budeme záležitosť opätovne riešiť s poskytovateľom. Poskytovateľ zľavy sa za nepríjemnosti s dodaním tovaru ospravedlňuje. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
lenka
veľmi dávno
Dobry den, to tu nikto nema ziadnu pozitívnu skusenost s tymto produktom a predajcom?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka, samozrejme máme aj pozitívne reakcie od zákazníkov ako na produkt tak aj na poskytovateľa zľavy. S poskytovateľom spolupracujeme už dlhšiu dobu a vieme, že podľa možnosti rieši všetky prijaté objednávky. Vzhľadom na veľké množstvo prijatých objednávok v krátkom čase však bolo veľmi náročné stihnúť rozoslať všetky zásielky v deklarovanom termíne, za čo sa poskytovateľ ospravedlňuje a zároveň zákazníkov ubezpečuje, že všetky objednávky budú určite vybavené k spokojnosti zákazníkov. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
daniette
veľmi dávno
Dobrý deň Cez víkend som písala p. Chochlíkovi, že mi krájač neprišiel, v pondelok mi prišla odpoveď, že zásielky s Nicer Dicer boli odovzdané kuriérovi a dnes prišiel kuriér aj s krájačom. Som spokojná. Ďakujem, Daniela z Topoľčian
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Daniette, ďakujeme za pozitívny príspevok, sme radi, že Vám prišiel tovar v poriadku :) Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 28.02. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).