• Monika

    veľmi dávno

    Tovar som objednávala 4.1.2013 a do dnešného dňa som nedostala odpoveď ani tovar!

    • MPP Slovakia, s.r.o.

      veľmi dávno

      Dobrý deň Monika, nakoľko sme mali problémy s dodávateľom - tovar meškal. Dnes už máme všetky krájače na sklade a ešte tento týždeň budú všetky zásielky rozoslané! Ďakujeme za porozumenie. Ing. Peter Chochlík – konateľ MPP Slovakia, s.r.o.

    • Monika

      veľmi dávno

      To je dobrá správa....ďakujem :)

    • Luděk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Monika, máte tovar už doma? Luděk

  • Dušan

    veľmi dávno

    PROSÍM POZOR: Vyplatené kupóny som zaslal 3.1. - nič nechodilo. Zásielku som urgoval mailom 10.1. - žiadna odpoveď. Asi po tretej mojej telefonickej urgencii - mi bolo sľúbené zaslanie tovaru piatok - 18.1. Nakoľko ani ďaľší týždeň neprichádzal tovar v "piatok odoslaný" nasledovali ďaľšie tri telefonické urgencie. Opäť mi bolo sľúbené odoslanie tovaru ďaľší piatok 25.1. Tento mi prišiel v pondelok - poškodený - prasknutá nádoba. Opäť som volal - p.Chohlík mi poedal aby som ho popslal späť a že on mi hneď posiela druhý. Dones - do štvrtku zase nič neprišlo - p.Chohík mi dnes do telefónu tvrdí že tovar posal predvčerom (som z Nitry - cca 35km vzdialený) - t.j. UPS DORUČUJE ZÁSELKU 2 - 3 DNI ??? UROBTE SI OBRAZ SAMI PRED OBJEDNANÍM - DRŽÍM PALCE VŠETKÝM ČO SI TOVAR UŽ OBJEDNALI

  • Mária

    veľmi dávno

    Vážený pán Chochlík, dúfam, že ja nebudem mať podobné problémy ako predošlý zákazník a pevne verím, že tovar dostanem načas a budem s ním spokojná.

    • Dušan

      veľmi dávno

      Pekný deň, "VIVAT" - dnes som sa dočkal tovaru - prišiel (i keď si prirátam peniaze za množstvo telefonátov a spätné zaslanie pškodeného tovaru - čert to ber). Len jedna zaujíavosť - prvý krát zslaný tovar (ten poškodený) bol odoslaný poobede - a na druhý pracovný deň doobeda tu bol. Včera som to už nevydržal a zverejnil som neseriózny prístup p.Chochlíka a dnes tovar prišel. NO NIČ - MOJE POUČENIE - ODTERAZ NEVYPLÁCAM NIČ DOPREDU - PEKNE Z RÚČKY DO RÚČKY - KDO A AKO MI ZARUCÍ SERÓZNOSŤ PRÍSTUPU FIRIEM NA TAKÝCHTO STRÁNKACH ???

    • MPP Slovakia, s.r.o.

      veľmi dávno

      Dobrý deň, nakoľko sme mali problémy s dodávkou krájača, dodanie tovaru meškalo. A tiež vzhľadom na to, že denne máme veľké množstvo ďalších objednávok, nie vždy sa nám podarí poslať tovar na druhý deň ako by si zákazník prial. Je nám to ľúto a za problémy s dodaním tovaru sa ospravedlňujeme. Pekný deň. Ing. Peter Chochlík - konateľ MPP Slovakia, s.r.o.

    • Dušan

      veľmi dávno

      Príjemný deň, ja už tovar mám (našťastie), a medzi 3.1. a 31.1. nie je "ZASLENIE NA DRUHÝ DEŇ", tak isto ako som už v príspevkoch hore uviedol - pokiaľ mi konateľ frmy povie do telefónu že tovar poslali a odišiel a po týždni urgencii sa to stane naozaj - a táto situácia sa opakovala 2x. Toť všetko na argument: nie vždy sa nám podarí poslať tovar na druhý deň ako by si zákazník prial.

    • Sagi

      veľmi dávno

      reagujem: "KDO A AKO MI ZARUCÍ SERÓZNOSŤ PRÍSTUPU FIRIEM NA TAKÝCHTO STRÁNKACH ???" predajcovia by tu mali mať hodnotenie ako napr. na e-bay a potom by sa sakra snažili, alebo by sem viac neprišli... na e-bay ak nemáš 4-5 hviezdičiek to môžeš zabaliť... nie som tu síce zúrivý nákupca, ale už som tu pár vecí pokúpil, VŽDY spokojnosť a takým predajcom by som dal veľmi rád 5 hviezdičiek... ja som objednával toto 29.01. - to sa asi načakám ešte, no uvidíme...

    • Sagi

      veľmi dávno

      beriem späť, dá sa tu hodnotiť aj hviezdičky dať... idem to spätne poriešiť... tak sa snažte p. predajca :-)

  • martina

    veľmi dávno

    Pozor, pán konateľ vie veľmi pekne odpovedať na emaily, len či sa dočkáte objednaného a zaplateného tovaru je otázne. Ja som si zaplatila tovar ešte 08.01.2013 a do dnešného dňa ho nemám!!!!!! Iba sľuby!!!!! Odporúčam Vám dávať si pozor!!! Martina

    • MPP Slovakia, s.r.o.

      veľmi dávno

      Dobrý deň p. Martina, môžete ma kontaktovať na čísle: 0948 036 843 a pomôžem Vám vyriešiť problém ohľadom dodania tovaru. Ing. Peter Chochlík - konateľ MPP Slovakia, s.r.o. +421 948 036 843

    • martina

      veľmi dávno

      ...ja som Vás už viackrát kontaktovala mailom, malo by byť vo Vašom záujme uspokojiť zákazníka aj za cenu telefonátu, môj kontakt bol uvedený spolu s objednávkou.Vaša odpoveď bola,že mám počkať 2-3 dni a POTOM to budete riešiť a doteraz ani len odpoveď. Informovala som už podporu! Pekný deň!

    • MPP Slovakia, s.r.o.

      veľmi dávno

      Dobrý deň. Pri tak veľkom množstve objednávok nevieme zabezpečiť aj to, že Sl. Pošta, ktorou väčšinu vecí posielame tovar naozaj dodá, resp. dodá v poriadku. Pekný deň. Ing. Peter Chochlík - konateľ

  • martina

    veľmi dávno

    týmto žiadam aj ja pána konateľa takto o odpoveď, kedy sa dočkám svojich pašmín.....ktoré mali byť podľa jeho slov odoslané už pre týždňom!!!! Ak nie ste schopný uspokojiť zákazníkov, nemáte v obchode čo robiť!!!

    • MPP Slovakia, s.r.o.

      veľmi dávno

      Dobrý deň, ak napíšete na mail: pchochlik@mpgas.sk a uvediete kontakt na seba, nemám problém preveriť Vašu objednávku, príp. mi môžete zavolať na 0948 036 843. Pekný deň želám. Ing. Peter Chochlík - konateľ MPP Slovakia, s.r.o. +421 948 036 843

  • k.

    veľmi dávno

    Chcem sa opytat, ci tento krajac je originalom, lebo dnes som pozela TV a tam vyzyvali, ze iba cez TVshop sa predavaju originaly a ostatne su len napodobeniny. Chcem sa vyvarovat, ze mi pride poskodeny tovar, resp. tupe noze a pod. Dakujem za odpoved.

    • Slavo

      veľmi dávno

      Dobrý deň, prečo na túto podľa mňa dôležitú otázku nikto neodpovedal? Ďakujem.

  • katka

    veľmi dávno

    dobry vecer ja nechapem nakup dala som si kupit nicer dicer plus a dosiel mi len kupon na postovne .na tovar kupon netreba ci ako to je dakujem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Katka, pod Vašou mailovou adresou evidujeme len zakúpenie kupónu na poštovné v hodnote 2,79€. Skúste prosím znovu zopakovať nákup tovaru. Po pripísaní platby na náš účet Vám následne príde mail na stiahnutie kupónu na Nicer Dicer. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • katka

      veľmi dávno

      Dobry den tovar som skusala uz viackrat kupit ale nejde a ja som uz odoslala kupon na postovne.pri nakupe vam pise ze tovar je vypredany tak ako si ho mam kupit ked sa neda.ak nie tak mi vratte peniaye za kupon postovne dakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Katka, záležitosť preveríme a telefonicky Vás budeme informovať o možnosti zakúpenia kupónu na tovar. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Jana

    veľmi dávno

    Dobry den, objednala som si Nicer Dicer - 2ks, zaplatila som za dva kupony + postovne, nasledne som si ho objednala cez e-mail paba chochlika, ako je uvedene v podmienkach. Dnes som od firmy MPP dostala zasielku, ale neprisiel mi Nicer Dicer, ale 2 ks nejakych naplasti a pan Chochlik mi nezdviha telefon, ani neodpoveda na sms. Teraz mam co s tym robit? Nebudem to predsa na vlastne naklady vracat. Vratim to jedine na naklady firmy MPP a ziadam o zaslanie tovaru Nicer Dicer - 2ks, za ktory som zaplatila!!! Prosim o vyjadrenie p.Chochlika, ako aj portal zamenej.sk co sa s tym bude robit. Dakujem, Jana

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Jana, môžete nám prosím preposlať Vašu reklamáciu na mail: objednavky@zamenej.sk, kde uveďte Vaše meno, poštovú adresu, telefón a priložte prosím aj pôvodnú objednávku, ktorú ste zaslali poskytovateľovi zľavy - spoločnosti MPP, aby sme mohli záležitosť preveriť a poskytnúť Vám informácie ohľadom ďalšieho postupu riešenia reklamácie. Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • Jana

      veľmi dávno

      Dobry den, dakujem, napisala som vam mail. Jana

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Ďakujeme, Vašu reklamáciu preveríme. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • Jana

      veľmi dávno

      Dobry den, p. Chochlik mi uz volal a vsetko sme si vysvetlili. Omylom mi poslali iny tovar a chybu napravia. Dakujem, Jana

    • MPP Slovakia, s.r.o.

      veľmi dávno

      Dobrý deň, sťahujeme dnes firmu, preto som sa nemohol venovať všetkým telefonátom. Momentálne to idem riešiť. Ing. Peter Chochlík – konateľ

  • ANNA KOVACOVA

    veľmi dávno

    POZOR NA PODVODNíKOV!!! Dna 1.1.2013som si objednala NICER DICER-aj zaplatila kupon a poštovné a dodnes 15.2.2013-som žiadný krájač nedostala,S p.CHochlíkom som už 4x telefonovala,no aj napriek jeho sľubom tovar nemám.Asi to začnem riešiť cestou polície,pretože tých výhovoriek a klamstiev od p.Chochlíka už bolo dosť!!!!

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Anna, mrzí nás vzniknutá situácia s nedodaním Vášho tovaru. Preverovali sme stav objednávok priamo u poskytovateľa zľavy a písomne nám potvrdil, že zákazníkom, ktorí zatiaľ neobdržali Nicer Dicer, bude odosielaný tovar kuriérom Slovak Parcel Service dnes 18.2.2013. Predpokladáme, že v utorok, resp. najneskôr v stredu by ste ho mali obdržať. V prípade, že sa tak nestane, informujte nás prosím a budeme záležitosť opätovne riešiť s poskytovateľom a vyvodíme z toho dôsledky. Poskytovateľ zľavy sa za nepríjemnosti s dodaním tovaru ospravedlňuje. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Nikita

    veľmi dávno

    Som podobne napálený zákazník, a to nečakám od 1.1.2013, to už by som bola "na plafóne". Platila som za krájač kreditkou ihneď a hoci predajca garantuje odoslanie najneskôr do 7 dní, doteraz márne čakám. Samé výhovorky a neserióznosť! Rozhodne tohoto predávajúceho NEODPORÚČAM!!! Nakupujem ze internet veľmi často a zodpovedne prehlasujem, že toto sa mi zatiaľ nestalo. Budúci týždeň má p. Chochlík u mňa "deadline", potom žiadam vrátenie platby.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Nikita, mrzí nás vzniknutá situácia spojená s omeškaním doručenia Vášho tovaru. Preverovali sme stav objednávok priamo u poskytovateľa zľavy a písomne nám potvrdil, že zákazníkom, ktorí zatiaľ neobdržali Nicer Dicer, bude odosielaný tovar kuriérom Slovak Parcel Service dnes 18.2.2013. Predpokladáme, že v utorok, resp. najneskôr v stredu by ste ho mali obdržať. V prípade, že sa tak nestane, informujte nás prosím a budeme záležitosť opätovne riešiť s poskytovateľom. Poskytovateľ zľavy sa za nepríjemnosti s dodaním tovaru ospravedlňuje. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Luděk

    veľmi dávno

    na Nicer čakám už pár týždňov, za toto bude max jedna hviezdička pre predajcu, na druhej strane musím ale povedať, že pred Vianocami objednaný tovar od MPP došiel do 5 dní a predajca dostal odo mňa 5*. zaMenej.SK, vážne by som uvažoval, zviditeľniť hodnotenie predajcu... na e-bay je to normálna samozrejmosť, veď podľa toho si vyberám od koho kupujem, nie?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Luděk, mrzí nás vzniknutá situácia spojená s omeškaním doručenia Vášho tovaru. Preverovali sme stav objednávok priamo u poskytovateľa zľavy a písomne nám potvrdil, že zákazníkom, ktorí zatiaľ neobdržali Nicer Dicer, bude odosielaný tovar kuriérom Slovak Parcel Service dnes 18.2.2013. Predpokladáme, že v utorok, resp. najneskôr v stredu by ste ho mali obdržať. V prípade, že sa tak nestane, informujte nás prosím a budeme záležitosť opätovne riešiť s poskytovateľom. Poskytovateľ zľavy sa za nepríjemnosti s dodaním tovaru ospravedlňuje. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • lenka

    veľmi dávno

    Dobry den, to tu nikto nema ziadnu pozitívnu skusenost s tymto produktom a predajcom?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Lenka, samozrejme máme aj pozitívne reakcie od zákazníkov ako na produkt tak aj na poskytovateľa zľavy. S poskytovateľom spolupracujeme už dlhšiu dobu a vieme, že podľa možnosti rieši všetky prijaté objednávky. Vzhľadom na veľké množstvo prijatých objednávok v krátkom čase však bolo veľmi náročné stihnúť rozoslať všetky zásielky v deklarovanom termíne, za čo sa poskytovateľ ospravedlňuje a zároveň zákazníkov ubezpečuje, že všetky objednávky budú určite vybavené k spokojnosti zákazníkov. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • daniette

    veľmi dávno

    Dobrý deň Cez víkend som písala p. Chochlíkovi, že mi krájač neprišiel, v pondelok mi prišla odpoveď, že zásielky s Nicer Dicer boli odovzdané kuriérovi a dnes prišiel kuriér aj s krájačom. Som spokojná. Ďakujem, Daniela z Topoľčian

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Daniette, ďakujeme za pozitívny príspevok, sme radi, že Vám prišiel tovar v poriadku :) Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na kuchynského pomocníka Nicer Dicer za 17,99€
  • kvalitné a ostré nože ktoré si poradia s ovocím, zeleninou...
  • rýchla a bezpečná príprava jedla bez neporiadku
  • jednoduchá údržba - možné umývanie v umývačke
  • potrebné zakúpiť si kupón na poštovné a balné za 2,79€ (pri nákupe max. 2 ks vám stačí len 1 kupón na poštovné)

Platnosť kupónu

do 28.02. 2013

Podmienky

  • kupón platí na Nicer Dicer - univerzálny kuchynský krájač
  • počet kupónov na osobu nie je obmedzený
  • potrebná objednávka na mail: pchochlik@mpgas.sk (do mailu uveďte vašu poštovú adresu, telefónne číslo, druh tovaru - Nicer Dicer, číslo kupónu, heslo a portál ZaMenej.sk)
  • tovar bude odoslaný najneskôr do 7 dní od uskutočnenia objednávky
  • potrebné zakúpiť si kupón na poštovné a balné za 2,79€ (pri nákupe max. 2 ks vám stačí len 1 kupón na poštovné)
  • počet Nicer Dicer v akcii je limitovaný na 250 ks
  • kupón platí od 29.1.2013 do 28.2.2013