Dobrý deň,
ak objednám 2 kusy, bude učtovné poštovné a balné iba raz?
Ďakujem
R.M.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý večer Rastislav,
poštovné a balné je v cene každého jedného kupónu, takže Vám žiadne poštovné nebude účtované.
Vaše ZaMenej.sk
magdalena
veľmi dávno
Objednala som si 1 kusy pred vyše týždňom a ešte mi nebol dodaný, ani mi nebolo oznámené, že bola prijatá objednávka? Ako je to s tou dodacou lehotou?
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY den. magdalena. poslite mi do mailu cislo kuponu a pozreme sa nato, je mozne ze vasa objednavka je na ceste uz kvam :)
martina
veľmi dávno
dobry den ja som si objednala dva pasy este 29.5 a doteraz mi nic neprislo
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martina,
poskytovateľ zľavy zasiela tovar priebežne. V ponuke je napísané "Dodacia lehota je 7 pracovných dní od vytvorenia objednávky. Rýchlosť dodania je závislá na Slovenskej pošte."
Poprosíme Vás ešte o trpezlivosť, tovar Vám bude určite doručený v najbližších dňoch.
Želáme pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN. napiste mi udaje o vasej objednavky do mailu, alebo zavolajte na 0944 57 99 18, nakolko podla diskusie nevieme zistit o koho sa jedna :)
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň pán Kovalík!
3 krát som Vám poslala ten istý e-mail, žiadna odpoveď. 2 krát som Vám dnes volala, nikto mi nedvíhal.
Vyhľadala som si Vás na internete a zistila som, že nie ste ani v Obch. registri a recenzie, ktoré som si prečítala boli negatívne v zmysle, že ľudia za tovar zaplatili a nič nedostali...
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN. je mozne volala uz mimo pracovnych hodin, objednany tovar bol vzdy odoslany, avsak niekedy sa tovar strati slovenskou postou to ja uz ovplyvnit neviem, vtedy samozrejme nastene zdrazania, kym sa zakaznik ozve ze nemal tovar doruceny... a medzitym mozno vznikli aj tie 2"negativne komentare", v kazdom pripade som tovar vzdy poslal, aj v pripade ze bol kupon neplatny(v tom pripade uz nie som povinny poslat).
neviem o koho sa jedna kedze pisete anonymne, preto vas prosim zavolajte mi este dnes.
Rastislav
veľmi dávno
Dobrý deň,
Pred viac ako týždňom som emailom objednával - uplatňoval som si kupon. NEdostal som ani len odpoved či vôbec objednávku prijali a či ju vybavujú...
Prosím ako to teda je? Tiež sa pozerám že nie som jediný.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN Rastislav.
vsetky objednavky co podliehaju lehote 7dni boli uz odoslane(aj ta Vasa).
odpoved ste nedostal nakolko sme nemali nastavenu automaticku odpoved.
pre blizsie info ohladom vasej objednavky kludne zavolajte 0944 57 99 18
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na neoprénový odtučňovací pás len za 4,49€
redukuje prebytočné tukové tkanivo
elastický a prispôsobivý materiál (16 x 98 cm)
vhodný pre dámy i pánov
poštovné a balné v rámci Slovenska
Platnosť kupónu
do 30.06. 2012
Podmienky
kupón platí na 1 neoprénový pás vrátane poštovného
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
potrebná objednávka na mailovej adrese: orders.gd@gmail.com (do mailu uveďte vaše meno, poštovnú adresu, telefón, číslo resp. čísla kupónov aj s heslom)
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Praktická pomôcka pre štíhlejšiu líniu - neoprénový odtučňovací pás.
Rastislav
veľmi dávno
Dobrý deň, ak objednám 2 kusy, bude učtovné poštovné a balné iba raz? Ďakujem R.M.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý večer Rastislav, poštovné a balné je v cene každého jedného kupónu, takže Vám žiadne poštovné nebude účtované. Vaše ZaMenej.sk
magdalena
veľmi dávno
Objednala som si 1 kusy pred vyše týždňom a ešte mi nebol dodaný, ani mi nebolo oznámené, že bola prijatá objednávka? Ako je to s tou dodacou lehotou?
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY den. magdalena. poslite mi do mailu cislo kuponu a pozreme sa nato, je mozne ze vasa objednavka je na ceste uz kvam :)
martina
veľmi dávno
dobry den ja som si objednala dva pasy este 29.5 a doteraz mi nic neprislo
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martina, poskytovateľ zľavy zasiela tovar priebežne. V ponuke je napísané "Dodacia lehota je 7 pracovných dní od vytvorenia objednávky. Rýchlosť dodania je závislá na Slovenskej pošte." Poprosíme Vás ešte o trpezlivosť, tovar Vám bude určite doručený v najbližších dňoch. Želáme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN. napiste mi udaje o vasej objednavky do mailu, alebo zavolajte na 0944 57 99 18, nakolko podla diskusie nevieme zistit o koho sa jedna :)
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň pán Kovalík! 3 krát som Vám poslala ten istý e-mail, žiadna odpoveď. 2 krát som Vám dnes volala, nikto mi nedvíhal. Vyhľadala som si Vás na internete a zistila som, že nie ste ani v Obch. registri a recenzie, ktoré som si prečítala boli negatívne v zmysle, že ľudia za tovar zaplatili a nič nedostali...
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN. je mozne volala uz mimo pracovnych hodin, objednany tovar bol vzdy odoslany, avsak niekedy sa tovar strati slovenskou postou to ja uz ovplyvnit neviem, vtedy samozrejme nastene zdrazania, kym sa zakaznik ozve ze nemal tovar doruceny... a medzitym mozno vznikli aj tie 2"negativne komentare", v kazdom pripade som tovar vzdy poslal, aj v pripade ze bol kupon neplatny(v tom pripade uz nie som povinny poslat). neviem o koho sa jedna kedze pisete anonymne, preto vas prosim zavolajte mi este dnes.
Rastislav
veľmi dávno
Dobrý deň, Pred viac ako týždňom som emailom objednával - uplatňoval som si kupon. NEdostal som ani len odpoved či vôbec objednávku prijali a či ju vybavujú... Prosím ako to teda je? Tiež sa pozerám že nie som jediný.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN Rastislav. vsetky objednavky co podliehaju lehote 7dni boli uz odoslane(aj ta Vasa). odpoved ste nedostal nakolko sme nemali nastavenu automaticku odpoved. pre blizsie info ohladom vasej objednavky kludne zavolajte 0944 57 99 18
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 30.06. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).