nie,nieje to dobrá kúpa, je nekvalitný, hneď po jednodňovom nosení sa odlepila vrchná textília, neodporúčam
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Daniela,
ďakujeme za informáciu, avšak z vašej mailovej adresy neevidujeme objednávku na neoprénový pás. Akciu na pás máme zverejnenú na našom portáli len tretí deň. Výrobok ste si zrejme nezakúpili cez náš zľavový portál.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Daniela
veľmi dávno
ale zakúpila, len už skôr a cez kamarátku, aj ona je taká spokojná ako ja
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Daniela,
pokiaľ nie ste s výrobkom spokojná, resp. ak sa prejavili na výrobku nejaké vady, môžete ho samozrejme u poskytovateľa tovaru reklamovať a ten Vám vymení tovar za iný kus alebo Vám vráti peniažky.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Marika
veľmi dávno
ja som si objednala tento pas pred 10 dnami a stale nedosiel.Ked pisem na mail tak mi odoslu automaticky vygenerovanu odpoved.Som zvedava ci sa toho pasu vobec este niekedy dockam...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marika,
skúsili ste daného poskytovateľa kontaktovať aj telefonicky na tel.č: 0944 579 918?
Pokiaľ sa Vám nepodarí spojiť s poskytovateľom, prepošlite nám prosím kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením Vašich kontaktných údajov a telefónu na náš e-mail: objednavky@zamenej.sk.
Pokúsime sa následne preveriť stav Vašej objednávky priamo u poskytovateľa zľavy.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Niki
veľmi dávno
Dobry den mam presne ten isty problem ako tu pani nado mnou tiez som napisala mail ze mi balicek neprisiel do 10 dni a odpisali vygenerovanym emailom. Aj ja som velmi zvedava ci ten pas este pride alebo to bolo len oklamwnie zakazňikov..
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN Niki
Napiste mi prosim na Richard.globaldeal@gmail.com , pozrem sa na stav vasej objednavky.
Niki
veľmi dávno
Mail som odoslala no nedostala som odpoveď
Lenka Gregorova
veľmi dávno
Dobry den, ja uz cakam na tovar viac ako dva tyzdne a stale nic. Tak bud su to nejaky klamári alebo posielaju vsetko obycajnou postou bez dokladu. Idem volat na horeuvedene mobilne cislo ...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka,
pošlite nám prosím kópiu objednávkového mailu s uvedením Vašej poštovej adresy a tel. čísla na náš mail: objednávky@zamenej.sk. Pokúsime sa preveriť stav Vašej objednávky priamo u poskytovateľa zľavy.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Nikol
veľmi dávno
dobrý deň, pas som si objednavala prečd vyse dvoma tyzdnami.. do global dealu som pisala dva krat mail, dokonca som sa snazila ich kontaktovat aj telefonicky samozrejme neuspesne. Da sa tento ako vidim neojedinely problem vyriesit? dakujem Nikol
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikol,
poskytovateľ odosiela tovar zhruba do 10 pracovných dní od zaslania kompletnej objednávky. Je možné, že kvôli sviatkom sa táto lehota predĺžila. Naša spoločnosť však nemá prístup do objednávkového systému poskytovateľa, preto Vám v tomto momente nevieme povedať, v akom stave je Vaša objednávka. Objednávku sa však pokúsime preveriť u poskytovateľa, pokiaľ nám zašlete na mail: objednavky@zamenej.sk, kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením Vašej poštovej adresy, telefónu a čísiel kupónov.
Ďakujeme a želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Ingrid
veľmi dávno
dobry den, mam ten isty problem, tovar som si objednala pred 10 pracovnymi dnami, zatial mi neprisiel a ked som im dnes napisala, prisla mi len automaticka odpoved, taka ista ako pred 10 dnami, ked som im objednavku poslala. Nezvladli napor objednavok?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ingrid,
prepošlite prosím kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením adresy a telefónu a č. kupónov na náš mail: objednavky@zamenej.sk a pokúsime sa preveriť Vašu objednávku u poskytovateľa tovaru.
Ďakujeme a želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Neoprénový odtučňovací pás - praktická pomôcka pre štíhlejšiu líniu.
Daniela
veľmi dávno
nie,nieje to dobrá kúpa, je nekvalitný, hneď po jednodňovom nosení sa odlepila vrchná textília, neodporúčam
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Daniela, ďakujeme za informáciu, avšak z vašej mailovej adresy neevidujeme objednávku na neoprénový pás. Akciu na pás máme zverejnenú na našom portáli len tretí deň. Výrobok ste si zrejme nezakúpili cez náš zľavový portál. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Daniela
veľmi dávno
ale zakúpila, len už skôr a cez kamarátku, aj ona je taká spokojná ako ja
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Daniela, pokiaľ nie ste s výrobkom spokojná, resp. ak sa prejavili na výrobku nejaké vady, môžete ho samozrejme u poskytovateľa tovaru reklamovať a ten Vám vymení tovar za iný kus alebo Vám vráti peniažky. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Marika
veľmi dávno
ja som si objednala tento pas pred 10 dnami a stale nedosiel.Ked pisem na mail tak mi odoslu automaticky vygenerovanu odpoved.Som zvedava ci sa toho pasu vobec este niekedy dockam...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marika, skúsili ste daného poskytovateľa kontaktovať aj telefonicky na tel.č: 0944 579 918? Pokiaľ sa Vám nepodarí spojiť s poskytovateľom, prepošlite nám prosím kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením Vašich kontaktných údajov a telefónu na náš e-mail: objednavky@zamenej.sk. Pokúsime sa následne preveriť stav Vašej objednávky priamo u poskytovateľa zľavy. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Niki
veľmi dávno
Dobry den mam presne ten isty problem ako tu pani nado mnou tiez som napisala mail ze mi balicek neprisiel do 10 dni a odpisali vygenerovanym emailom. Aj ja som velmi zvedava ci ten pas este pride alebo to bolo len oklamwnie zakazňikov..
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN Niki Napiste mi prosim na Richard.globaldeal@gmail.com , pozrem sa na stav vasej objednavky.
Niki
veľmi dávno
Mail som odoslala no nedostala som odpoveď
Lenka Gregorova
veľmi dávno
Dobry den, ja uz cakam na tovar viac ako dva tyzdne a stale nic. Tak bud su to nejaky klamári alebo posielaju vsetko obycajnou postou bez dokladu. Idem volat na horeuvedene mobilne cislo ...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka, pošlite nám prosím kópiu objednávkového mailu s uvedením Vašej poštovej adresy a tel. čísla na náš mail: objednávky@zamenej.sk. Pokúsime sa preveriť stav Vašej objednávky priamo u poskytovateľa zľavy. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Nikol
veľmi dávno
dobrý deň, pas som si objednavala prečd vyse dvoma tyzdnami.. do global dealu som pisala dva krat mail, dokonca som sa snazila ich kontaktovat aj telefonicky samozrejme neuspesne. Da sa tento ako vidim neojedinely problem vyriesit? dakujem Nikol
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikol, poskytovateľ odosiela tovar zhruba do 10 pracovných dní od zaslania kompletnej objednávky. Je možné, že kvôli sviatkom sa táto lehota predĺžila. Naša spoločnosť však nemá prístup do objednávkového systému poskytovateľa, preto Vám v tomto momente nevieme povedať, v akom stave je Vaša objednávka. Objednávku sa však pokúsime preveriť u poskytovateľa, pokiaľ nám zašlete na mail: objednavky@zamenej.sk, kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením Vašej poštovej adresy, telefónu a čísiel kupónov. Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Ingrid
veľmi dávno
dobry den, mam ten isty problem, tovar som si objednala pred 10 pracovnymi dnami, zatial mi neprisiel a ked som im dnes napisala, prisla mi len automaticka odpoved, taka ista ako pred 10 dnami, ked som im objednavku poslala. Nezvladli napor objednavok?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ingrid, prepošlite prosím kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením adresy a telefónu a č. kupónov na náš mail: objednavky@zamenej.sk a pokúsime sa preveriť Vašu objednávku u poskytovateľa tovaru. Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.04. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).