Dobrý. Chcem sa opýtať či je poštovné zdarma i v rámci Slovenska. Ďakujem.
Bc. Veronika Matýsová
veľmi dávno
Dobrý den,
samozřejmě, poštovné zdarma je i v rámci Slovenska.
Přeji hezký den.
Samuel
veľmi dávno
Dobrý deň,
chcem sa spýtať, či sa dá miska zaaretovať tak, aby bola v pevnej polohe, keby dieťa z nej jedlo lyžicou, aby netancovala hore-dolu. Ďakujem
Deni
veľmi dávno
prosím Vás a kam treba do objednávky zadať ten kód? ja som zadala číslo kupónu a heslo v pokladni už..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Deni,
tu je presný postup, ako si treba vytvoriť objednávku:
1) Vložte do košíka tovar, na ktorý máte voucher
2) V košíku vložte do políčka 'zľavové kódy' tento kód: zamenGGSKU014702zar479sk, ktorý zníži cenu tovaru na cenu v tejto zľave. Do tohto políčka NEVKLADAJTE číslo voucheru.
3) Prejdite k pokladni, vyplňte fakturačnú a dodaciu adresu a v 4. kroku vyberte ako spôsob platby: Platba voucherom. Nižšie vpíšte číslo Vášho voucheru, ak máte voucherov viac, napíšte ich za seba oddelené čiarkou.
4) Dokončite objednávku. Dodacia lehota je 10 - 20 dní.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Deni
veľmi dávno
ďakujem Vám veľmi pekne :)
Deni
veľmi dávno
a ešte otázočka... to mám ešte niečo doplácať? lebo ukazovalo najskôr cenu 299,-CZK, potom zľavu 150,-CZK, čiže ešte 149,-CZK mám zaplatiť? alebo tých 6,34€, čo som zaplatila, je konečná suma?
(prázdne)
veľmi dávno
Vážený zákazníku,
již nic neplatíte. Uhradila jste objednávku vouchrem.
Hezký den.
Deni
veľmi dávno
ďakujem! pekný deň aj Vám prajem! :)
magdalena
veľmi dávno
Od 20.septembra mám u Vás objednanú misku Gyro Bowl, napriek dodacej lehote 10 - 20 dní som ju doteraz nedostala !!!
Bc. Veronika Matýsová
veľmi dávno
Vážená paní Bednárová,
Vaše zásilka je již odeslána. Omlouváme se za delší dobu dodání způsobenou týdenními státními svátky u dodavatele. Zásilka jde přímo ze zahraničí, tudíž je doba doručení 10-20 dní. Děkujeme za pochopení.
magdalena
veľmi dávno
Ďakujem.
Jana
veľmi dávno
Zaplatila som na Váš účet za misku číslo mojej objednávky je 101873 čo bol zároveň aj variabilný symbol zaplatila som to v pondelok a žiaden email s voucherom mi ešte neprišiel a pritom som to chcela mať čím skôr kedže by som ocenila keby mi miska prišla do 1. novembra!!! Kedy obdržím email?? iné stránky po zaplaatení mi posielajú voucher do 2 dní, u Vás čakám už týždeň
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana,
po preverení údajov vo vašej objednávke sme zistili, že ste pri registrácii uviedli chybnú mailovú adresu. Z toho titulu, ste kupón nemohli obdržať. Chybičku sme napravili a kupón sme preposlali na správnu adresu.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Ďakujem veľmi pekne. Tak chyba asi nastala z mojej strany ospravedlňujem sa.
Ešte raz veľmi pekne ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Nič sa nestalo, Jana, sme tu na to, aby sme pomohli a vyriešili čo treba. Želáme príjemný víkend :)
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Neprevrátiteľná miska pre deti. Gyro Bowl - skvelá pomôcka pre detičky i mamičky.
Gabika
veľmi dávno
Dobrý. Chcem sa opýtať či je poštovné zdarma i v rámci Slovenska. Ďakujem.
Bc. Veronika Matýsová
veľmi dávno
Dobrý den, samozřejmě, poštovné zdarma je i v rámci Slovenska. Přeji hezký den.
Samuel
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem sa spýtať, či sa dá miska zaaretovať tak, aby bola v pevnej polohe, keby dieťa z nej jedlo lyžicou, aby netancovala hore-dolu. Ďakujem
Deni
veľmi dávno
prosím Vás a kam treba do objednávky zadať ten kód? ja som zadala číslo kupónu a heslo v pokladni už..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Deni, tu je presný postup, ako si treba vytvoriť objednávku: 1) Vložte do košíka tovar, na ktorý máte voucher 2) V košíku vložte do políčka 'zľavové kódy' tento kód: zamenGGSKU014702zar479sk, ktorý zníži cenu tovaru na cenu v tejto zľave. Do tohto políčka NEVKLADAJTE číslo voucheru. 3) Prejdite k pokladni, vyplňte fakturačnú a dodaciu adresu a v 4. kroku vyberte ako spôsob platby: Platba voucherom. Nižšie vpíšte číslo Vášho voucheru, ak máte voucherov viac, napíšte ich za seba oddelené čiarkou. 4) Dokončite objednávku. Dodacia lehota je 10 - 20 dní. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Deni
veľmi dávno
ďakujem Vám veľmi pekne :)
Deni
veľmi dávno
a ešte otázočka... to mám ešte niečo doplácať? lebo ukazovalo najskôr cenu 299,-CZK, potom zľavu 150,-CZK, čiže ešte 149,-CZK mám zaplatiť? alebo tých 6,34€, čo som zaplatila, je konečná suma?
(prázdne)
veľmi dávno
Vážený zákazníku, již nic neplatíte. Uhradila jste objednávku vouchrem. Hezký den.
Deni
veľmi dávno
ďakujem! pekný deň aj Vám prajem! :)
magdalena
veľmi dávno
Od 20.septembra mám u Vás objednanú misku Gyro Bowl, napriek dodacej lehote 10 - 20 dní som ju doteraz nedostala !!!
Bc. Veronika Matýsová
veľmi dávno
Vážená paní Bednárová, Vaše zásilka je již odeslána. Omlouváme se za delší dobu dodání způsobenou týdenními státními svátky u dodavatele. Zásilka jde přímo ze zahraničí, tudíž je doba doručení 10-20 dní. Děkujeme za pochopení.
magdalena
veľmi dávno
Ďakujem.
Jana
veľmi dávno
Zaplatila som na Váš účet za misku číslo mojej objednávky je 101873 čo bol zároveň aj variabilný symbol zaplatila som to v pondelok a žiaden email s voucherom mi ešte neprišiel a pritom som to chcela mať čím skôr kedže by som ocenila keby mi miska prišla do 1. novembra!!! Kedy obdržím email?? iné stránky po zaplaatení mi posielajú voucher do 2 dní, u Vás čakám už týždeň
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana, po preverení údajov vo vašej objednávke sme zistili, že ste pri registrácii uviedli chybnú mailovú adresu. Z toho titulu, ste kupón nemohli obdržať. Chybičku sme napravili a kupón sme preposlali na správnu adresu. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Ďakujem veľmi pekne. Tak chyba asi nastala z mojej strany ospravedlňujem sa. Ešte raz veľmi pekne ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Nič sa nestalo, Jana, sme tu na to, aby sme pomohli a vyriešili čo treba. Želáme príjemný víkend :)
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 30.10. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).