Dobry den,chcela by som sa opytat ako dlho bude trvat dodanie tovaru.dakujem cislo kuponu č. 110086
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň,
tovar je priebežne vyskladňovaný každý deň, maximálna dodacia doba je 14 dní. Je potrebné zaslať objednávku na email vankus@jenifer.sk.
Ďakujeme.
meggie
veľmi dávno
email som uz poslala,ale odpoved mi prisla,ze v pracovnych dnoch mi poslete cislo objednavky,ale stale nic :(
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň,
objednávky potvrdzujeme do 3 pracovných dní. Pokiaľ ste ešte nedostali potvrdenie, prosíme o trpezlivosť.
Ďakujeme.
Anna
veľmi dávno
Dobrý den, chcem sa opýtať: pri kúpe dvoch vankúšov platím poštovné len 2 eurá, alebo 4? Dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
ku objednávke každého vankúša je potrebné zakúpiť si samostatný kupón na poštovné.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Tomáš
veľmi dávno
Dobry den,chcel by som si objednat 2 vankuse ale neviem ktomu ci staci 1x postovne??
Dalej...
Preco neodpovedaju na e-mail ked som sa snazil nieco dozvediet, preto som tam racej osobne volal 3x a ani raz ma nik nezdvihol.
To je pekna vizitka firmy, urcite aj tak bude vybavena objednavka.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Tomáš,
ku každému kupónu na vankúš je potrebné si zakúpiť aj kupón na poštovné. Je nám ľúto, že sa neviete spojiť s poskytovateľom zľavy. My s týmto poskytovateľom spolupracujeme dlhodobo, už vybavil veľké množstvo objednávok k spokojnosti všetkých zákazníkov, takže nemusíte mať strach, že Vaša objednávka nebude vybavená.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Tomáš
veľmi dávno
Tak tomu vravim sluzby, hned ste mi odpisali, od nich nic.
Dakujem za vasu reakciu, pekny den.
Tomáš
veľmi dávno
Objednavka prebehla v poriadku, krasny spanok zaruceny :)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
sme radi, že všetko prebehlo v poriadku a želáme Vám krásne sny.
Vaše ZaMenej.sk
Stefan
veľmi dávno
Dobry den,
kupil som si vankus na dobierku, ale neviem ako dalej pokracovat, poslete mi uz rovno vankus a zaplatim to na poste alebo len kupon, ktory potom uplatnim?
Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Štefan, dobierkou Vám príde len kupón - je to uvedené aj na stránke, cez ktorú ste robili platbu. Kupón treba následne uplatniť podľa inštrukcií v danej akcii, resp. na kupóne. Želáme príjemný deň.
Stefan
veľmi dávno
A neviete priblizne kedy? Vankus by som potreboval na Vianoce a kupony som objednal pred tyzdnom
Vdaka
Stefan
veľmi dávno
Dobry den,
kupony dosli, ale uvadza sa na nich, ze objednavka urobena po 10.12 bude vyskladnena az v januari.
Ja som vankus kupoval ako vianocny darcek uz viac ako pred tyzdnom, avsak dosli az teraz
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Štefan, dobierkou to trvá vždy dlhšie, keď si zvolíte túto formu objednávky, treba počítať s niekoľkými dňami navyše - kvôli pošte.
Pokúsime sa zariadiť, aby Vám tovar poslali ešte teraz. Ďakujeme.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Štefan, to zaslanie je vybavené, poskytovateľ zľavy nám vyšiel v ústrety a tovar dostanete ešte pred Vianocami. Poprosíme Vás len doplniť nám pár informácií, poslali sme Vám e-mail. Ďakujeme.
kristina
veľmi dávno
dobry den objednala som si vankus dna 29 novembra, kupovala som to vianocny darcek doteraz mi vankus neprisiel. neviete mi povedat kedy mi vankúš doručia? cislo kuponu je 3065821497 dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Kristína,
pokiaľ ste urobili potrebnú objednávku na email: vankus@jenifer.sk s uvedením potrebných informácií, bude Vám tovar doručený do vianoc. Tovar sa odosiela zákazníkom priebežne, do 14 pracovných dní od prijatia kompletnej objednávky. Každopádne však ešte preveríme stav vašej objednávky priamo u poskytovateľa zľavy.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
poskytovateľ zľavy potvrdil, že všetky objednávky urobené do 10.12.2012 budú odoslané poštou do Vianoc. Keďže aj poštári majú pred koncom roka určite nával s rozosielaním zásielok, poprosíme o strpenie.
Pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Deniska
veľmi dávno
takže ak by som si vsnkúše objednala dnes už nieje šanca že by prišli do vianoc :)
Dodávateľ
veľmi dávno
Pekný deň,
objednávka bude vybavená pravdepodobne až po 7. 1. 2013.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Zdravý a pokojný spánok - anatomický vankúš s pamäťovou penou
meggie
veľmi dávno
Dobry den,chcela by som sa opytat ako dlho bude trvat dodanie tovaru.dakujem cislo kuponu č. 110086
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň, tovar je priebežne vyskladňovaný každý deň, maximálna dodacia doba je 14 dní. Je potrebné zaslať objednávku na email vankus@jenifer.sk. Ďakujeme.
meggie
veľmi dávno
email som uz poslala,ale odpoved mi prisla,ze v pracovnych dnoch mi poslete cislo objednavky,ale stale nic :(
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň, objednávky potvrdzujeme do 3 pracovných dní. Pokiaľ ste ešte nedostali potvrdenie, prosíme o trpezlivosť. Ďakujeme.
Anna
veľmi dávno
Dobrý den, chcem sa opýtať: pri kúpe dvoch vankúšov platím poštovné len 2 eurá, alebo 4? Dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, ku objednávke každého vankúša je potrebné zakúpiť si samostatný kupón na poštovné. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Tomáš
veľmi dávno
Dobry den,chcel by som si objednat 2 vankuse ale neviem ktomu ci staci 1x postovne?? Dalej... Preco neodpovedaju na e-mail ked som sa snazil nieco dozvediet, preto som tam racej osobne volal 3x a ani raz ma nik nezdvihol. To je pekna vizitka firmy, urcite aj tak bude vybavena objednavka.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Tomáš, ku každému kupónu na vankúš je potrebné si zakúpiť aj kupón na poštovné. Je nám ľúto, že sa neviete spojiť s poskytovateľom zľavy. My s týmto poskytovateľom spolupracujeme dlhodobo, už vybavil veľké množstvo objednávok k spokojnosti všetkých zákazníkov, takže nemusíte mať strach, že Vaša objednávka nebude vybavená. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Tomáš
veľmi dávno
Tak tomu vravim sluzby, hned ste mi odpisali, od nich nic. Dakujem za vasu reakciu, pekny den.
Tomáš
veľmi dávno
Objednavka prebehla v poriadku, krasny spanok zaruceny :)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, sme radi, že všetko prebehlo v poriadku a želáme Vám krásne sny. Vaše ZaMenej.sk
Stefan
veľmi dávno
Dobry den, kupil som si vankus na dobierku, ale neviem ako dalej pokracovat, poslete mi uz rovno vankus a zaplatim to na poste alebo len kupon, ktory potom uplatnim? Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Štefan, dobierkou Vám príde len kupón - je to uvedené aj na stránke, cez ktorú ste robili platbu. Kupón treba následne uplatniť podľa inštrukcií v danej akcii, resp. na kupóne. Želáme príjemný deň.
Stefan
veľmi dávno
A neviete priblizne kedy? Vankus by som potreboval na Vianoce a kupony som objednal pred tyzdnom Vdaka
Stefan
veľmi dávno
Dobry den, kupony dosli, ale uvadza sa na nich, ze objednavka urobena po 10.12 bude vyskladnena az v januari. Ja som vankus kupoval ako vianocny darcek uz viac ako pred tyzdnom, avsak dosli az teraz
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Štefan, dobierkou to trvá vždy dlhšie, keď si zvolíte túto formu objednávky, treba počítať s niekoľkými dňami navyše - kvôli pošte. Pokúsime sa zariadiť, aby Vám tovar poslali ešte teraz. Ďakujeme.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Štefan, to zaslanie je vybavené, poskytovateľ zľavy nám vyšiel v ústrety a tovar dostanete ešte pred Vianocami. Poprosíme Vás len doplniť nám pár informácií, poslali sme Vám e-mail. Ďakujeme.
kristina
veľmi dávno
dobry den objednala som si vankus dna 29 novembra, kupovala som to vianocny darcek doteraz mi vankus neprisiel. neviete mi povedat kedy mi vankúš doručia? cislo kuponu je 3065821497 dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Kristína, pokiaľ ste urobili potrebnú objednávku na email: vankus@jenifer.sk s uvedením potrebných informácií, bude Vám tovar doručený do vianoc. Tovar sa odosiela zákazníkom priebežne, do 14 pracovných dní od prijatia kompletnej objednávky. Každopádne však ešte preveríme stav vašej objednávky priamo u poskytovateľa zľavy. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, poskytovateľ zľavy potvrdil, že všetky objednávky urobené do 10.12.2012 budú odoslané poštou do Vianoc. Keďže aj poštári majú pred koncom roka určite nával s rozosielaním zásielok, poprosíme o strpenie. Pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Deniska
veľmi dávno
takže ak by som si vsnkúše objednala dnes už nieje šanca že by prišli do vianoc :)
Dodávateľ
veľmi dávno
Pekný deň, objednávka bude vybavená pravdepodobne až po 7. 1. 2013.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 20.12. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).