• Deni

    veľmi dávno

    je mozne si pobyt skratit? ci je potrebne vycerpat komplet 5 dni?

  • eva

    veľmi dávno

    Dobry den, dostala som mailom informaciu, ze 5 dnovy pobyt na ktory sme uz obdrzali kupony si mozeme vymenit za pobyt ktory ponukate teraz - namiesto uvitacej party jedna procedura navyse... tiez som si vsimla, ze v tejto novej ponuke 5 dnoveho relax.pobytu je ine ubytovanie a denny vstup do finskej sauny....teda je tu viac odlišnosti za rovnaku cenu....ako to teda bude vedenie hotela posudzovat? ak mame zaujem o tento novy pobyt,ako si to mame vymenit? dakujeme

  • martin

    veľmi dávno

    pobyt je na 4 nebo 5 noci a je v ceně i příplatek za jednolůžkový pokoj nebo je nutno objednat 2 poukazy, tedy pak mít pokoj pro sebe a tím pádem dvakrát tolik procedur a dvakrát takové jídlo?

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Dobrý deň, Deni,tých 5 dní samozrejme nie je povinných a pobyt si skrátiť môžete podľa Vašich predstáv... :) Eva, pobyt si nemusíte vymieňať, stačí sa dohodnúť s hotelom Linea pri rezervácii, ktorý z pobytov preferujete. Martin, pokiaľ si kúpite dva kupóny sám pre seba, máte samozrejme nárok na dvojnásobné procedúry i stravu... :) Všetkým želáme príjemný pobyt v Piešťanoch!

  • barbora

    veľmi dávno

    Zdravim, tiez sa chcem spytat, ci je pobyt na 5 noci alebo 4... nikde to tam nie je uvedene a je to troska zavadzajuce. dakujem

  • Olga

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcela by som sa informovať, aký je to typ ubytovania "na mezonetom izbe" s kúpeľňou. Sú to podkrovné izby, alebo izby so zníženým stropom? A ešte ma zaujíma, či je v hoteli výťah.

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Dobrý deň, Oľga, preklep sme opravili, ďakujeme za pripomienku a podrobnejšie informácie o izbe Vám čoskoro napíšu zástupcovia hotela.

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Barbora, ide o 5 dni a štyri noci, tradične sa pri zájazdoch a pobytoch počítajú aj dni príchodu a odchodu, ale údaj sme doplnili aj do ponuky, ďakujeme.

  • barbora

    veľmi dávno

    no, ja som si to aj myslela, ale na stranke hotela je uvedena nasledovna ponuka http://www.hotel-linea.sk/pictures/uploader/42_linea2011-relaxslineou.pdf kde sa uvadza, ze pobyt na 5 NOCI stoji 131,70, co najblizsie odpoveda cene uvedenej pred zlavou... takze mi to pride troska ako zavadzanie. zlava je aj tak dobra, ale nemam rada, ked ma niekto vedome klame.

  • martin

    veľmi dávno

    kolik je tedy doplatek za obsazení pokoje jednou osobou?

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Dobrý deň, Barbora. Základná cena je vyrátaná z pobytu na štyri noci + extra procedúra podľa oficiálneho cenníka (v ponuke je uvedené aj to, že percento zľavy sa odvíja od druhu "bonusovej procedúry"). Posledné, čo by sme na našich klientov skúšali je zavádzanie, na to ste pre nás všetci až príliš dôležití... :) Každopádne nás obviňujete neprávom, kalkulácia sedí, klamanie naozaj nebolo ani nie je súčasťou našej obchodnej politiky, to môžem za náš tím s kľudným svedomím kedykoľvek potvrdiť. Ďakujeme za pripomienku a veríme, že si pobyt užijete! :)

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Martin, doplatok na noc v tomto prípade pre dvojlôžkovú izbu využívanú jednou osobou je 11,61 €.

  • rozalia

    veľmi dávno

    máme kúpených 7 poukazov na akciu z toho 3 manž.páry a 1 osoba sama, aké ubytovanie je výhodnejšie či pre 3 osoby alebo sama na izbe a kolko sa dopláca

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Rozalia, poprosíme Vás zavolať si v tomto prípade priamo na recepciu hotela, ohľadne rozmiestnenia na izbách Vám poradia najlepšie oni.

  • peter

    veľmi dávno

    To aj mna zaujima co sa Eva pytala ze teraz su ine ponuknute zlavy a vyhodnejsie ako ta prva citujem "namiesto uvitacej party jedna procedura navyse... tiez som si vsimla, ze v tejto novej ponuke 5 dnoveho relax.pobytu je ine ubytovanie a denny vstup do finskej sauny....teda je tu viac odlišnosti za rovnaku cenu....ako to teda bude vedenie hotela posudzovat? " odpovedali ste ze na recepcii si mame povedat co chceme .. ale co ked na recepcii nam povediaze bohuzial .. ze toco ste si kupili to ma te a nejdeme vymienat a nic ... dakujem

  • peter

    veľmi dávno

    A teiz by ma zaujimalo ak oje tos ubytovanim pre jednu osobu. Chcel by som tam ist sam a nema mzaujem bty s nikym cudzim na izbe ... tento kupon sa da vuyuzit aj pre jedneho pre celu izbu alebo ako to ? alebo mate v ponuke aj izby s jednym lozkom ? dakujem

  • Jana

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcem sa opýtať, či sa za vstup do bazéna platí. Ďakujem za odpoveď.

  • peter

    veľmi dávno

    Jana, to ti viem aj ja povedat, ze ubytovani ludai co su v hotely maju vstup do bazena v cene ubytovania ...

  • Jana

    veľmi dávno

    Peter, býva to tak, ak ten bazén patrí k hotelu. V tejto ponuke a ani na stránke hotela bazén nikde nespomínajú. Tak dumám, či náhodou nepatrí k inej budove.

  • Ivka70

    veľmi dávno

    A este ma zaujima ako by to bolo pri 3 zakupenych kuponoch a ubytovani v apartmane 3 dospele osoby. Aky doplatok by sa platil vtedy?

  • Zuzana

    veľmi dávno

    Dobry den, zakupila som si poukazy v predoslej akcii, ale tiez mam zaujem vymenit party za dalsiu proceduru. Chcela by som so vsak opytat na uvedenu vetu, ako je myslena: >zľava celého pobytu (podľa vybranej bonusovej procedúry) až do výšky 56%!< cize zavisi aku proceduru z tu vymenovanych si vyberiem, podla toho budem musiet doplacat? aka je teda ta zakladna cena, kde sa za bonusovu proceduru doplacat nemusi? dakujem za odpoved

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Dobrý večer všetkým. Peter, to čo sme napísali máme predjednané s prevádzkovateľmi hotela, ale poprosím ešte Clubhotel Nezábudka o ich vyjadrenie, aby sme zabránili hypotézam o tom, čo keď... :) Ubytovanie pre jednu osobu, ktorá chce samostatnú izbu je oficiálne s príplatkom cca 11 eur na noc, presnú informáciu Vám rovnako podá priamo hotel. Janka, bazén je súčasťou hotela a vstup do jeho priestorov je samozrejme v cene Vášho pobytu. Ivka, tri osoby ubytované na jednej izbe potrebujú tri samostatné kupóny a je to bez príplatku.

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Zuzana, ako sme už spomínali, kupón nie je potrebné vymieňať, stačí pri rezervácii nahlásiť, že uprednostníte extra procedúru. Čo sa týka výšky zľavy - cena kupónu sa nemení, tá je 59 eur a môžete si vybrať ktorúkoľvek z vybraných procedúr, bez ohľadu na to, aká je jej cena (tie sa líšia, preto sa výsledné percento výšky zľavy líši - až do výšky 56 percent).

  • Lucia

    veľmi dávno

    Dobry vecer, prosim Vas o odpoved na otazku tykajucu sa este predchadzajuceho pobytu v hoteli na 2 noci - tzv. valentinska ponuka. Rada by som vedela, kolko by platila 3. dospela osoba ubytovana na pristelke. Vopred dakujem za odpoved.

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Lucia, "Valentínska" akcia je nastavená pre dvojice, v prípade, že by ste chceli ísť traja musíme kontaktovať hotel, či je to možné a za akých podmienok. Nejde totiž len o ubytovanie, ale aj ďalšie súčasti ponuky. Budeme Vás informovať.

  • Tony

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcem sa opýtať ak pôjdem na pobyt v auguste a syn v máji bude mať 6 rokov má pobyt grátis, alebo už spadá do kategórie dieťa do 15 rokov? Ďakujem.

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Dobrý deň pán Tony, pokiaľ syn dosiahne vek 6 rokov, už je za príplatok s 30%-nou zľavou. Veríme, že Vás so synčekom budeme môcť privítať u nás v hoteli LINEA na Vašej zaslúženej dovolenke S úctou a prianím pekných dní Hotel LINEA

  • Elena

    veľmi dávno

    Dobrý deň! Prosím ako je to s nástupnými termínmi? Od pondelka do piatka....? alebo podľa individuálnej dohody s hotelom...? Už dnes by som si po zaplatení kupónov mohla rezervovať trebárs december? Ďakujem.

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Dobrý deň pani Elenka, nástupný termín je individuálny a naviaže sa striktne na žiaden deň. Už teraz si môžete rezervoavať hociktorý termín v roku v rámci platnosti čerpania kupónov. Napíšte na na hotelovú recepciu mail s uvedením rezervácie termínu a my Vám ten termín potvrdíme, resp. navrhneme náhradný, pokiaľ by už daný termín bol plný. S úctou a prianím pekných dní Hotel LINEA

  • palo

    veľmi dávno

    dobry den, chcel by som sa spytat, ci dieta do 6 rokov, ktore to ma zdarma, ma narok na plnohodnotnu pristelku a stravu vdaka

  • Elena

    veľmi dávno

    Je v hoteli krytý bazén?

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Dobrý deň pani Elenka, žiaľ, v hoteli nieje krytý bazén, len vonkajší... Hotel LINEA

  • Katarina

    veľmi dávno

    Dobry den, chcem sa spytat ako sa postupuje v pripade pokial sme pobyt chceli vyuzit pocas Velkej Noci. Pisala som mail do hotela, ci maju volnu kapacitu v danom termine a odpovedali, ze ano. Na zaklade toho sme pobyt hned v ten den zaplatili a obratom poslali mailom rezervaciu na dany termin. Ale uz mi z hotela odpisali, ze nemaju volne miesto. O dalsi termin nemame zaujem, kedze sme si pobyt kupovali kvoli Velkej Noci. Zda sa mi to neseriozne, ked najprv napisu, ze maju volne a obratom napisem, ze si to chcem rezervovat a odpisu, ze nemaju volne. Viem, ze maju asi dost dopytov, ale predsa ked nieco napisu, tak nech si to nejako lepsie zorganizuju. Dakujem.

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Dobrý deň, Katarína, mrzí nás táto situácia. Je možné, že mali na tento termín posledné miesta a kým ste vykonali platbu situácia sa zmenila, každopádne to ešte preveríme priamo v Linei a zistíme, ako by sme túto záležitosť vyriešili k Vašej spokojnosti. Ďakujeme za pochopenie.

  • Katarina

    veľmi dávno

    Dakujem Vam velmi pekne za rychlu odpoved. Mrzi ma tato situacia, lebo sme sa na pobyt velmi tesili a mali sme o pobyt velky zaujem. Ale zial nam najviac vyhovoval prave termin pocas Velkej Noci. Dakujem este raz.

  • Nikol

    veľmi dávno

    Dobry den...mna by zaujimalo ake konkretne proceduri su zahrnute v cene pobytu...za odpoved dakujem

  • Peter

    veľmi dávno

    Dobrý deň.. mal by som záujem o kupóny,ale ako vidím dopyt je dosť veľký a napadá ma otázka že asi bude aj dosť problem vybrať vyhovujúci a v hoteli voľný termín.. dá sa v takejto situácií dodatočne niečo robiť, trebars vratenie penazí za nevyužité služby alebo predlženie platnosti kupónu ? Za odpoveď vopred dakujem a poozdravujem ;-)

  • Ivan Tuma

    veľmi dávno

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat,zda jsou volné termíny v měsících červen až srpen 2011,v rámci slevy 5dní za 59 euro děkuji Tůma

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Dobrý večer pani Katarína, preošlite mi Vašu požiadavku rezervácie na mail: riaditel@hotel-linea.sk pozriem sa na to a odpoviem Vám Ďakujem Hotel LINEA

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Dobrý večer pani Nikol, procedúry sú masáže,m zábaly, vaňové procedúry, oxygenoterapi, solárne slnenie. ROzčasovávame ich tak, aby každý klient dostal opčas svojho pobytu jednu z každého druhu, samozrejme jedna na jedno prenocovanie. Hotel LINEA

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Dobrý večer pán Peter, hotel má kapacity dosť, 100 lôžok je za rok 36500 pobytov s jedným prenocovaním, vyše 18 tisíc pobytov s prenocovaním na dve noci, 12 tisíc pobytov s prenocovaním na 3 noci a 9 tisíc pobytov s prenocovaním na 4 noci. Takže nemusíte sa obávať, že by sme Vám nevedeli tohto roku ponúknuť termín. Okrem druhej polovice februára a Veľkej noci sú zatiaľ všetky termíny ešte nevypredané. Pokiaľ by ste predsa nevedeli pobyto do konca roku vyčerpať, individuálne by sme Vám vedeli poskytnúť predĺženie platnosti kupónu aj na budúci rok. Hotel LINEA

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Dobrý večer pán Tuma, zatiaľ máme termíny leta ešte voľné. Prosím napíšte nám na hotelovú recepciu presný termín, o ktorý máte záujem a my Vám ho potvrdíme. Hotel LINEA

  • eva

    veľmi dávno

    Zdravim, mam otazku - pokial si rezervujem termin a recepcia mi ho potvrdi, je mozne ho este zmenit bez nejakych sankcii v prip. ze sa vyskytne nejaky problem ? / choroba, pracovna zaneprazdnenost,.../

  • Věra

    veľmi dávno

    prosím Vás,chceli by sme prísť 2x dospelý - čiže dva poukazy, jedno 2-ročné dieťa -čiže grátis a 13- ročný syn- ako mám postupovať? kúpiť 3x poukaz a potom mi vrátite 30%, alebo sa to dá nejak označiť a kúpiť 2x plný poukaz a 1x zľavnený? ďakujem za odpoveď a pekný večer.

  • Katarína

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ako postupovať pri kúpe kupónu na túto akciu v prípade, že by som to chcela kúpiť ako darček pre 1 dospelú osobu a 1 dieťa vo veku 9 rokov.Aká by bola v tomto prípade konečná cena (1 dospelá osoba+1 dieťa). Ďakujem.

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Pekný večer pani Eva, termín si v takýchto prípadoch samozrejme zmeniť môžte. S úctou Hotel LINEA

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Dobrý večer pani Věra, portál ZaMenej V8m pre dieťa vystaví špeciálny kupón. Je nutné kontaktovať tento portál, ktorý Vám poskytne všetk potrebné informácie. Hotel LINEA

  • Hotel Linea

    veľmi dávno

    Dobrý večer pani Katrarína, aj Vám doporučím spojiť sa priamo s portálom ZaMenej Hotel LINEA

  • Monika

    veľmi dávno

    Dobrý deň, zapáčila sa nám Vaša ponuka a chceli by sme ju ešte stihnúť zaktivovať, no mám ešte otázky ktoré si neviem zodpovedať. Plánujem zakúpiť 4 kupóny pre 3 dospelé osoby a jedno dieťa do 15 rokov (dieťa do 15 rokov na prístelke zľava 30% z ceny kupónu dospelej osoby). Všetci by sme chceli prísť spolu na jeden termín. Zaujíma ma aká je kapacita mezonetovej izby a či si teda môžeme pri uvedenom počte osôb uplatniť zľavu 30%na jedno dieťa do 15 rokov. Pýtam sa to hlavne z toho dôvodu, že ak by nebola izba plne obsadená (v prípade keď je dieťaťa na prístelke) aby sme ešte nemuseli doplácať nejaký príplatok za neobsadenosť izby. Zároveň by som sa chcela spýtať či pri uvedenom počte osôb je možné dostať aj apartmán (príplatok za apartmán je 10,-€ na apartmán a noc). V diskusiách som sa dočítala, že v prípade, že keď pri mnou zvolenom termíne by bol voľný aj nejaký apartmán je možné ho dostať aj bez príplatku. Platila by táto ponuka aj pre mňa? A ešte mám jednu praktickú otázku ohľadom platby: Ako si mám objednať 1 kupón pre dieťa so zľavou 30%, keď systém mi ponúka len kupón za 59 Eur?Ďakujem veľmi pekne za odoveď. S pozdravom Monika.

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Dobrý deň, Monika, na Vaše prvé dve otázky najlepšie odpovie priamo hotel - my sme v tomto prípade len sprostredkovateľ služby, ktorý pre Vás vybavil túto akciovú cenu. Podrobnosti o izbách a iných detailoch ubytovania najlepšie pozná hotel Linea "osobne". Čo sa týka zľavneného kupónu, urobte si dve separátne objednávky - jednu na dospelých, druhú na deti (normálne v plnej cene). V oboch prípadoch zvoľte platbu bankovým prevodom a pošlite nám na info@zamenej.sk obe čísla objednávky s tým, že napíšete koľko kupónov má byť detských, z tých bude odrátaná zľava Kolega Vám obratom pošle informácie k platbe a po jej obdržaní Vám zašleme Vaše kupóny. Ďakujeme a želáme príjemný pobyt! :)

  • Marianna

    veľmi dávno

    Dobrý deň, je niekde na okoli možnosť krytého bazéna, resp. plavárne? Váš hotel ponúka pravdepodobne len vonkajší bazén..

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Marianna, hotel Linea má len vonkajší bazén, pokiaľ však budete mať záujem o kúpanie sa v interiéri (či už v termálnej alebo obyčajnej vode), v okoli je niekoľko hotelov, ktoré majú takúto možnosť a sú v nich verejne prístupné bazény. Do 10-15 minút chôdze od hotela Linea si určite nájdete miesto, kde si môžete zaplávať.

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • 5 dňový relaxačný pobyt za výnimočnú cenu 59€
  • zľava celého pobytu (podľa vybranej bonusovej procedúry) až do výšky 56%!
  • príjemné a kľudné prostredie piešťanskej Sĺňavy
  • oddych v podobe relaxačných procedúr
  • možnosť prístelkov, prípadne doplatenia ďalších dní pobytu
  • pre deti do 15 rokov na prístelke zľava 30% z ceny kupónu
  • pre deti do 6 rokov je pobyt grátis
  • pobyt vhodný aj pre seniorov
  • platnosť kupónu takmer rok! 

Platnosť kupónu

do 21.12. 2011

Podmienky

  • nutná rezervácia na t.č. 033 77 29 565, 033 77 29 566, 033 77 29 567
  • 1 kupón platí pre jednu osobu na jeden 5 dňový pobyt
  • max. počet kupónov na jednu osobu neodmedzený
  • platnosť kupónu do 21.12.2011