• Juraj

    veľmi dávno

    vrelo odporúčam, takúto ponuku sme v danom hoteli využili v septembri, izby boli nádherné, jedinou chybičkou na našej izbe bola tečúca sprcha (odtok)tak to už snáď opravili... personál milí, ústretoví, raňajky spokojnosť, poblíž sme objavili výbornú talianskú reštauráciu s úžasnou pizzou...na pohyb po meste odporúčam mhd ktorým sa dostanete kam treba...

  • Gabriela

    veľmi dávno

    Nedá mi nereagovať... je to presne ako napísal Juraj, tiež sme tam boli v septembri, krásna atmosféra mesta, výborná dostupnosť MHD, hotel na dobrej úrovni a tiež blízko talianska rodinná pizzeria.... to všetko sa oplatí zažiť v ktoromkoľvek ročnom období...

  • Miki

    veľmi dávno

    strasne sa mi páci táto ponuka a chcel by som to vyuzit aj s priatelkou. mozno ze je to blbá otázka, na 2 osoby si musim kúpit asi 2 poukazy co je potom s jednou izbou? ci ako je to? prosím vás poradte mi..dakujem :)

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Miki, na to tu sme, aby sme poradili, keď treba... :) Kupón je pre jednu osobu, takže s priateľkou potrebujete dva a budete ubytovaní na dvojke izbe. Želáme príjemný pobyt v Krakowe! :)

    • Miki

      veľmi dávno

      Dakujem Vám velmi pekne! ideme na to :)

  • Marcela

    veľmi dávno

    Dobrý deň, možno mám "blbú" otázku, ale je možné sa dohovoriť slovensky? Taktiež by som sa chcela opýtať, aké výlety/atrakcie by sa dali využiť v čase 06.-09.4. 2012 s deťmi (8 a 12 rokov) a či je potrebné zakúpiť 6 kupónov, keď chceme ísť 4 dospelí a 2 deti? Ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Marcela, určite sa dohovoríte aj po slovensky, je to predsa len dosť blízke poľstine. A majiteľ hotela vie aj dobre po anglicky... :) Konkrétne akcie si už musíte preveriť na recepcii hotela telefonicky alebo e-mailom. Pre deti 8 a 12 ročné je potrebný normálny kupón, takže áno, potrebujete 6 kupónov.

  • Simona

    veľmi dávno

    Zakúpenie tohoto pobytu neodporúčam!!!!Bolo to naozaj také hrozné ako napísal istý pán Juraj, ktorý dostal pobyt darom.Viď komentár k predošlej ponuke rovnakého pobytu (Platnosť kupónu od 20. 07. 2011 do 22. 12. 2011 http://www.zamenej.sk/zlava/info/krakow-3-dnovy-pobyt-v-hoteli-daisy-superior-v-polsku-III) Poukážku sme dostali ako svadobný dar od našich kamarátov. Keď som si pobyt rezervovala (čo bol problém nájsť vôbec voľný termín na víkend), zmienila som sa, že je to svadobný dar (čiže muselo byť zjané, že ide o manželov). Apropo na poukážke sme mali obrázok izby, kde bola vyobrazená manželská posteľ. Po príchode sme zažili nemilé prekvapenie. Dali nám izbu s oddelenými posteľami (postele sa nedali ani spojiť). Reklamácia prebiehala veľmi potupujúco, neochotne až drzo, zavádzajúco a hlavne hlučne bez možnosti diskétneho riešenia na úrovni. Pravdepodobne to bola pani majiteľka - začala kričať, že takú izbu nemá a hotovo. Po slovensky personál nevie a ani poriadne po anglicky (dohovoriť sa však dalo - i keď problematicky).Pani mi tvdila, že som im nedala vedieť, že chceme takú posteľ, po predložení mailu ako dôkazu, že ona nerozumela, čo je svadobný dar, lebo nevedia po slovensky a podobné výhovorky bez akejkoľvek ochoty nejakej kompenzácie. Tvrdili mi, že takú izbu nemajú no po tom ako som spomenula, že im dám zlé hodnotenie sa izba na druhý deň zázrakom našla i keď to museli dopredu vedieť. Raňajky - katastrofa. Veľmi jednoduché a stále rovnaké a hlavne to najlacnejšie čo sa v Poľsku dá ponúknuť.Tá miestnosť kde sa podávali bola veľmi odpudzujúca. Namiesto masla margarín, dva džemy, párky (kečup a horčica vyslovene zlej chuti), káva nejaká raňajková veľmi chudobne zarobená (mne tiekla len voda)a jeden druh čaju. Aby som nekrivdila boli tam aj 3 druhy cereálií a pečivo len chlieb + sladký polotovarový koláč. Ako povedal môj manžel - rovnaký výber podobnej kvality ako na horskej chate.Za také peniaze sa najete v centre Krakova v nejakej pekárni. Izby nie sú vôbec odhlučnené, všetko počuť vďaka sadrokartónu. Izby sme vystriedali dve a odtok slabo odtekal na oboch. Na superior izby naozaj veľmi veľmi pod úroveň.Jediné, čo vyzvihujm je čisté posteľné prádlo. Servis recepčnej tiež na slabej úrovni (pomalá, uprednostňovala telefonáty, neinformovala o potrebe objednania sauny dopredu a pod.). Mali tam veľa hostí zo Sloevnska a z Čiech a vôbec nestíhali.To, že tam nič nefunguje tak ako má nám potvrdilo aj to, že keď už sme sa akože rezervovali do ich sauny nakoniec bola nefunkčná a namiesto toho nám ponúkli biliard (ani nie jacuzzi,lebo v tom hotely sa šetrí na hosťoch). Odporúčam si priplatiť pár eur a ísť niekam inam. S manželom pomerne dosť cestujeme a takéto niečo sme ešte nikdy nezažili. Hotel by určite nemal mať 3 hviezdičky! Ak by mal niekto záujem o viac informácií môže ma kontaktovať, rada odpoviem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Simona, mrzí nás, že máte takúto skúsenosť a dosť nás to zaráža, lebo pobyt absolvovalo cez nás úž viac než 1000 zákazníkov a mali sme snáď jednu-dve reklamácie. Bolo tam aj viacero našich priateľov a rodinných príslušníkov a nik sa na tento hotel nesťažoval. Každopádne nik nemal tak zlú skúsenosť ako Vy, prečo ste nás nekontaktovali priamo z hotela, aby sme mohli zjednať nápravu? Takto dodatočne už s tým ťažko niečo urobíme. Budeme však majiteľa kontaktovať a preveríme, prečo sa niečo také stalo.

    • Simona

      veľmi dávno

      Ďakujem za reakciu.Keďže pomerne veľa cestujeme,všimli sme si, že náš národ sa veľmi nerád sťažuje a radšej sklopí úši napriek nespokojnosti.Manželskú posteľ sme si nakoniec vydobili i keď zlý pocit z hotela zostal, keďže nedostatky boli značné. Jediné, čo môžete spraviť je, že takúto formu hodnotenia nestiahnete a ľudia sa môžu poučiť z našich zážitkov a zvážiť, či daný hotel navštívia.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Simona, bolo tam veľa ľudí, ktorí veľa cestujú a páčilo sa im. Každá reakcia je veľmi subjektívna a my tiež nemôžeme vedieť či ju píše niekto oprávnene, alebo ide o chronických sťažovateľov, ktorým nevyhovie nik, na 100 zákazníkov sa vždy aspoň jeden taký nájde... :) Takže je veľmi ťažko odpísať celý hotel na základe dvoch-troch reakcií. Tu máme zatiaľ dve pozitívne a jednu negatívnu, z toho ťažko robiť súd. A so sťažnosťami Slovákov je to skôr tak, že píšu, len keď sa chcú posťažovať a len veľmi zriedka napíšu, keď bolo všetko podľa predstáv. Máme za sebou predaj vyše 70 000 kupónov z čoho bolo okolo 15 000 pobytových, takže to už vieme štatisticky celkom dobre vyhodnotiť. Naozaj je nám ľúto, že v Daisy Superior to nebolo podľa Vašich predstáv, verím, že v budúcnosti sa Vám už cez náš portál nič také nestane.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Simona, škoda že ste nás nekontaktovali skôr, pomohli by sme Vám situáciu operatívne riešiť, ako aj rezervovať správnu izbu, čo bolo pravdepodobne aj príčinou negatívneho pocitu na začiatku pobytu.

    • Monika

      veľmi dávno

      Dobry vecer...tak je mi luto,ale musim suhlasit zo Simonou,my sme mali objednanu manzelsku postel,a dostali sme dve postele,a nepomohlo sa nam ani stazovat, taktiez nam nesla sprcha a nedokazali to poriesit,asi by ste to mali nejak riesit vy,aby sa to neopakovalo.Este dodam,ze tie ranajky..upna pravda p.Simona..

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Monika, Hotel sme už kontaktovali, prisľúbili nápravu. Rezerváciu izieb odporúčame e-mailom, treba presne špecifikovať aká izba sa rezervuje(izba TWIN má dve postele a izba double-DBL má jednu veľkú manželskú postel)

    • Monika

      veľmi dávno

      Dobry den,no ja som presne tak urobila,rezervaciu som robila e-mailom a izba double bola tam oznacena...ale nemomohlo to...tak preto som to nechapala,a odpoved ze ked nemaju,tak nemaju..tak to uz necham na vas...pre mna je to jasne,ze do krasneho Krakova sa vratim,ale tam uz urcite nie...s pozdravom Monika

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Monika, škoda že ste nás nekontaktovali skôr, priamo z hotela, pomohli by sme Vám situáciu riešiť resp. zjednať nápravu.

  • Mirka

    veľmi dávno

    Dobry den vedel by mi prosim Vas niekto povedat aka je splatnost kuponu? resp. od kedy do kedy je platny? Ako daleko je do historickeho centra mesta? dakujem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Mirka, platnosť kupónu je od 21.11.2011 do 30.4.2012. Hotel Daisy Superior sa nachádza v atraktívnej lokalite, neďaleko centra mesta, vzdialeného 4 km od Starého Mesta, do centra sa môžete dostať mestskou hromadnou dopravou trvá to cca 10 min.Parkovanie v hoteli je zadarmo. Želáme príjemný pobyt v Krakowe.

  • Zuzana

    veľmi dávno

    Ahojte, taktiež sme s priateľmi abslovovali tento pobyt,musím povedať,že hotel krásny, izby tak ako sme si objednali a presne ako na fotkách, písali sme si s nimi po anglicky, čo je podľa mňa vždy istiejšie.Čo sa týky raňajok, boli úplne v pohode, aj keď nie jenaké honosné, ale v pohode, dalo sa vybrať, proste treba rátať s tým, že nie ste v Nemecku alebo tak, ale v Poľsku.Čo sa týka služieb hotela,to musí ale súhlasiť s mojim predchodkyňami,rececia síce odpovedala na naše zvedavé otázky,ale len toľko koľko sme sa pýtali,nič navyše,žiadne daľšie info.A po celom dni chodenia po Krakowe,keď sme sa tešili na vírivku,tak už nebolo možné sa objednať,lebo voda bola len v tej malej vírivke a saunu už tiež nebolo možné objednať,lebo bolo pred záverečnou,ale to nám na recepci zabudli povedať a nás ani nenapadlo,sa hneď po príchode informovať.No,tak sme si len zaplávali v bazéne...aj keď sme to považovali od nich za dosť neférové, že nám nepovedali,že saunu si treba objednať 2 hodiny predtým ako ju chcete použiť. Krakow je krásny, aj všetky ostatné prihľahlé atrakcie ako Wieliczka. Príjemný pobyt prajem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Zuzana, ďakujeme za príspevok, recepciu sme už upozornili. Pokiaľ ide o saunu objednávanie je pochopitelné kôli zahriatiu, čo podľa veľkosti zariadenia môže trvať aj do 2 hodín.

  • Ivana

    veľmi dávno

    Dobry den, bohuzial s dvojpostelovou izbou mam aj zle skusenosti. Isli sme tam dva pary a kazdy sme mali samostatne postele aj ked sme v emaily objednali 2x double room. Inac na ranajky standard, co v zasade jeme aj doma, ani sme necakali kaviar, sampanske ci lososa. Kto chce zazit aktivny vikend v Krakowe tak urcite odporucam :-) Pekny den prajem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Ivana, ďakujeme za príspevok. Rezerváciu izieb odporúčame e-mailom, treba presne špecifikovať aká izba sa rezervuje(izba TWIN má dve postele a izba double-DBL má jednu veľkú manželskú postel) Následne, keď Vám recepcia odpovie a potvrdí rezerváciu, máte doklad o rezervácií v ktorom je aj typ izby. (ak recepcia omylom prehodí-zmení typ izby, môžete si nárokovať na typ ktorý máte potvrdený e-mailom) Želáme príjemný deň

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Pridávame foto-link raňajky, ktoré sa servírujú od 2 rokov. http://jrp.pl/polish/hotel/zdj%C4%99cia,13

  • monika

    veľmi dávno

    Nemôžem nereagovať. Bola som v tomto hoteli na 5 dní na konci augusta. Všetko bolo tak ako má byť. Veľmi som bola spokojná so službami, hotelom, izbou, okolím. Parkovanie bezproblémové, personál milí. Že nerozumejú slovensky? A prečo by mali? Ja som s nimi komunikovala v poľštine. S inými komunikovali v angličtine. Jasne som do mailu napísala aký typ izby chcem, ako chcem postele. V tom termíne taký typ izby voľný nemali, pekne to napísali a dohodli sme sa. Nechápem, že si niekto myslí, keď napíše do mailu, že je to svadobný dar a ešte do zahraničia po slovensky, že mu všetci budú rozumieť a dojde im, že chcú spojené postele. Tak buď to napíšem na rovinu a zrozumiteľne, alebo sa potom nesťažujem. Mimochodom, veľa chodím po takýchto pobytoch a ešte som nezažila výlet, kde by sa nejaký Slovák nesťažoval na niečo, čo mne prišlo v poriadku. Že na raňajky má výber z dvoch druhov šunky a nie 15tich? Alebo že nie je na raňajky džús ale minerálka? Toto sú najčastejšie sťažnosti. Takže - ja môžem tento hotel len odporúčať a osobne sa tam chystám znova.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Monika, ďakujeme za príspevok, musíme len súhlasiť ;)

  • rado

    veľmi dávno

    Je to super hotel. Tento pobyt odporucam, a odporucam aj navstevu solnej jaskyne, je vzdialena asi 12km od hotela. Skoda je len to ze za dva dni sa toho vela stihnut neda :)

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Súhlasíme, Rado. V Krakowe a okolí je toho dosť aj na viac dní. Boli sme sa pozrieť aj osobne a pobyt sme si predĺžili. Kombináciou kupónov je to možné aj v tejto našej akcii.

  • Kunapes

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcel by som spýtať, prečo hotel odo mňa vyžaduje zaslanie kupónov v prílohe ako potvrdenie objednávky. Ja som im poslal čísla kupónov, ale to im nestačilo. Predsa jediné, čím ja môžem dokázať, že som uhradil Váš zľavový kupón je práve ten kupón s validným číslom a heslom. Prečo by som ho mal rozposielať mailom a riskovať, že ho niekto zneužije?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Preveríme túto informáciu, štandartne stačí poslať e-mail kde bude napísaný dátum a typ izby (twin alebo double), o ktorú máte záujem, ako aj číslo kupónu a informáciu o nákupe cez ZaMenej.sk. Želáme príjemný deň

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Zneužitia sa nemúsite obávať, kupón nemá byť ako zneužitý, s jeho číslom je spojená Vaša osoba a pokiaľ ho nedarujete, nemá právo ho využiť žiadna iná osoba. V hoteli boli zamestanci oboznámení s tým, že pre rezerváciu stačia čísla kupónov a až prí nástupe je potrebné preukázať sa vytlačenou verziou - taký je náš systém. Nie všetci však asi dostatočne pozorne počúvali, preto sa stalo, že niekto zo zamestnancov si vyžadoval aj scan kupónu...

    • Kunapes

      veľmi dávno

      Dobrý večer, ja som im poslal teda kupóny ako JPG, ale bez hesla. Toto je posledný e-mail 07.12.2011 17:26 "Dear Mr., Unfortunately, we can't accept coupons without password :( Numbers and passwords of coupons we need to register with your name and e-mail in our system to verify that coupons is valid. Your reservation is still in progress status. Pozdrawiam / Sincerely Grzegorz Kisielewicz" Môžete sa prosím s nimi teraz dohodnúť, aby som im nemusel posielať kupón.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, je to už vyriešené, stačí poslať e-mail kde bude napísaný dátum a typ izby (twin alebo double), o ktorú máte záujem, ako aj číslo kupónu a informáciu o nákupe cez ZaMenej.sk. Želáme príjemný pobyt v Krakowe.

  • Kunapes

    veľmi dávno

    Ďakujem veľmi pekne, rezervácia sa podarila :)

  • Zuzana

    veľmi dávno

    Dobry vecer, s priatelom sme absolvovali pobyt v hoteli tento rok v marci. Pri prichode sme mali tiez problem s izbou. Elektronicky sme si v anglictine objednali izbu s manzelskou postelou ale dostali sme dvojpostelove. Kedze nemali plne obsadeny hotel okamzite nam poskytli izbu s manzelskou postelou. Od hotela som ocakavala mozno lepsie sluby kedze je trojhviezdickovy. Ale izby su krasne, presne ako na fotkach. Jedine k comu mam vyhrady, ze hned za hotelom bolo stavenisko. Vyhlad z izby nebol najromantickejsi :)Ale verim, ze tuto nedokonalost uz dostavali alebo upravili.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, ďakujeme za príspevok. Rezerváciu izieb odporúčame e-mailom, treba presne špecifikovať aká izba sa rezervuje(izba TWIN má dve postele a izba double-DBL má jednu veľkú manželskú postel) Následne, keď Vám recepcia odpovie a potvrdí rezerváciu, máte doklad o rezervácií v ktorom je aj typ izby. (ak recepcia omylom prehodí-zmení typ izby, môžete si nárokovať na typ ktorý máte potvrdený e-mailom) Stavebná činnosť bola ukončená. Želáme príjemný deň

  • Daniela71

    veľmi dávno

    Dobrý deň, s manželom zvažujeme kúpu pobytu.. ako je to s prístelkou, ktorú potrebujeme pre 10 ročnú dcéru? Ďakujem za info

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, pre osoby staršie ako 5 rokov je potrebné zakúpiť kupón, iba deti do 5 rokov v izbe rodičov majú pobyt zadarmo(bez nároku na lôžko). V prípade prístelku na dvojke izbe je cena pre tretiu osobu 39,50€ teda jeden kupón. Želáme príjemný pobyt v Krakowe.

    • Daniela71

      veľmi dávno

      tak to som dosť prekvapená, že prístelka stojí rovnako ako základné lôžko. Ja som sa pred chvíľou dočítala na http://www.booking.com/hotel/pl/daisy-superior.sk.html?aid=333367;label=krakow-ZVXSzz2V1%2Ap%2AhGADJ6_R6QS15257937342;sid=2fa59b9a3c02319201fda79f654db39c;dcid=1 že prístelka je za 50 PLN/os/noc tak teraz neviem...

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Ceny na stránke sú bez raňajok. Odporúčame Vám prístelku priamo riešiť s recepciou hotela: rezerwacje@jrp.pl, resp. hotel@jrp.pl, alebo telefonicky +48/12/425-27-97, +48/12/378-93-02. Želáme príjemný pobyt v Krakowe.

  • Lucia

    veľmi dávno

    Dobrý deň, viete mi povedať či by mali voľne prvý januárový týždeň?? Chceli by sme isť dve dospelé osoby a 2deti (2roky a 11rokov). Keď budeme kupovať kupóny treba nám 3 či 4?? Za skorú odpoveď ďakujem Lucia

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, z hotela nás informovali, že majú voľnú izbu. Môžete si to priamo preveriť na recepcií hotela: rezerwacje@jrp.pl, alebo hotel@jrp.pl. Stačí poslať e-mail, kde bude napísaný dátum a typ izby, alebo telefonicky +48/12/425-27-97, +48/12/378-93-02. V tomto prípade je potrebné zakúpenie troch kupónov v dvojlôžkovej izbe, ubytovanie pre dve deti aj s raňajkami a prísteľkou pokryje jeden kupón. Deti do 5 rokov v izbe rodičov majú pobyt zadarmo(bez nároku na lôžko, raňajky stoja 2,5€/dieťa).Ďalšiu zľavu na deti už hotel neposkytuje. Želáme príjemný pobyt v Krakowe.

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Hotel Daisy ponúkol 6 izieb na dátum 31. XII. 2011, takže kupóny môžu byť použité aj cez Silvestrovskú noc. Želáme príjemný pobyt v Krakowe.

  • Naďa

    veľmi dávno

    Dobrý den, chci se zeptat, jestli na silvestrovský pobyt pro 2 osoby stačí pouze 2 kupony. Děkuji

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, stačia 2 kupóny pre 2 osoby, je potrebná záväzná rezervácia cez hotelovú recepciu: rezerwacje@jrp.pl, resp. hotel@jrp.pl, alebo telefonicky +48/12/425-27-97, +48/12/378-93-02. Želáme príjemný pobyt v Krakowe.

  • Mimka

    veľmi dávno

    Dobrý večer, chcem sa opýtať na Krakow na Silvestra, sú ešte voľné nejaké kupóny? Lebo je napísané že ešte je voľných 12 kúpónov a potom že tento kupón nie je možné využiť na Silvestra. Ja na poslednú chvíľu zháňam niečo na Silvestra s priateľom teda pre dve osoby a len na jednu noc, je niečo ešte také prosím voľné? Ak áno aká je cena a čo všetko to zahŕňa? Ďakujem veľmi pekne.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý večer, Mimka. Tento pobyt je pôvodne mimo Silvestrovských termínov, ale na poslednú chvíľu sa ich pár uvoľnilo. Takže je k dispozícii aj tento hotel, prípadne si pozrite naše Silvestrovské menu - na jednu noc je tam napríklad Senec...

    • Mimka

      veľmi dávno

      Ďakujem veľmi pekne za odpoveď a teraz neviem či dobre chápem s tým Krakowom, teda Silvester na jednu noc pre dve osoby už nie je v tomto hoteli? A kukla som aj ten Senec vyzerá to byť tiež fajn, len ja som hľadala aj trošku dostupnejšiu cenu a zdá sa mi dosť drahý ten Senec. Ďakujem za odpoveď:) A idem sa opýtať cez deň teda piatok 30.12. už asi žiadna ponuka na Silvestra ďalšia už asi nebude, že? Ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Krakow je na dve noci, nie na jednu. Väčšina pobytov je minimálne na 2 noci. Nové silvestrovské ponuky už nebudú, zostáva príliš málo času... :)

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na 3 dňový pobyt v Poľskej metropole Krakow - teraz len za 39,50€
  • bazén, sauna, stolný tenis a vstup do fitness centra v cene kupónu
  • príjemné a kľudné prostredie historického mesta
  • pobyt pre páry, partie kamarátov, ale aj rodiny s deťmi!
  • možnosť predĺžiť si pobyt kombináciou kupónov, resp. kúpou kupónu na 4 dňový pobyt za 59,80€
  • v prípade obsadenia izby len jednou osobu - špeciálny kupón za 59€
  • 10% zľava na let balónom a do Vodného Parku a tiež na hodiny lyžovania v Skicentre v blízkosti Krakowa
  • platnosť kupónov až do konca apríla 2012
  • platí aj na Vianoce!

Platnosť kupónu

do 30.04. 2012

Podmienky

  • 1 kupón platí pre jednu osobu na jeden 3 dňový pobyt (2 noci), resp. 4 dni (3 noci)
  • max. počet kupónov na jednu osobu je neobmedzený
  • deti do 5 rokov v izbe rodičov zadarmo (bez nároku na lôžko).
  • možnosť nákupu viacerých kupónov a predĺženie pobytu ich kombináciou
  • nutná rezervácia cez hotel@jrp.pl. Stačí poslať email kde bude napísaný dátum a typ postele (twin alebo double), o ktorú máte záujem, ako aj číslo kupónu a informáciu o nákupe cez ZaMenej.sk. Z hotela Vám odpíšu a potvrdia rezerváciu
  • možnosť prístelky v dvojlôžkovej izbe - tretia osoba potrebuje svoj vlastný kupón za 39,50€
  • platnosť kupónu od 21.11.2011 do 30.4.2012
  • kupón sa nevzťahuje na obdobie Silvestra (kupón nie je možné využiť 31.12.2011 - 1.1.2012)