Dobry den, kupila som si kupon a ked vyplnam prihlasku na vasej webovej stranke, system stale vypisuje: 'Zadali ste neplatný kód zľavy.' Viete mi poradit co s tym?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lubica,
Do kódu zľavy je potrebné zadať kód Vášho kupónu. Systém automaticky zníži výšku platby na 0 €, teda už nič nedoplácate. V prípade ak kód kupónu nebude automaticky akceptovaný, vložte ho prosím do poznámky a cena Vám bude znížená dodatočne. Rovnako v prípade ak máte viacero kupónov. Ak by ste mali pri objednávke akékoľvek problémy obráťte sa prosím priamo na poskytovateľa zľavy a to na t.č.: +421 908 616 082 alebo na: info@najprodukty.sk, kde Vám radi poradia.
Andrea
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela som urobiť objednávku na plyšového papagája a cena papagája sa mi ukázala 13 eur a nie 8,05. Taktiež po zadaní kódu mi vypisuje "Zadali ste neplatný kód zľavy". čo mám robiť. Ďakujem
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den,ked vam ukazuje neplatny kod zadajte cislo kuponu prosim do poznamky a dajte zavazne objednat a ja uz vam potom ako predajca cenu rucne vynulujem podla kuponu.Dakujem za pochopenie
Gabika
veľmi dávno
Takže sa nemusím báť, že mi príde ešte raz platiť?
Ďakujem
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den nie,urcite platit uz nebudete.Pekny den
barbora
veľmi dávno
no mne to tiez ukazalo cenu 13€, ale je tam pisane, ze ak sa to nevynuluje automaticky, treba zadat ten kod do poznamky. inak - tu je povodna cena 15€ ale na www stranke maju cenu 13€ takze vlastne ta zlava je 5€...no co uz
Andrea
veľmi dávno
presne tak. a ten kód je číslo kupónu alebo to heslo. skúšala som oboje a nič.
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den,cena na stranke je pisana bez postovneho a s postovnym je to 15 eur takze nie je to zlava iba 5 eur.A ked vam ukazuje neplatny kod zadajte cislo kuponu prosim do poznamky a dajte zavazne objednat a ja uz vam potom ako predajca cenu rucne vynulujem podla kuponu.Dakujem za pochopenie
barbora
veľmi dávno
no ja som zadala čislo kuponu
heslo nie, vzdy len c. kuponu sa dava
Jana
veľmi dávno
Dobry den,
rozhodla som sa pre Vami ponukaneho papagaja, vybrala som si uhradu cez bankovy prevod, kde som uviedla cislo objednavky ako variabilny symbol ale pocas celeho procesu som nikde nevyplnala adresu, kam si zelam zasielku zaslat. Co s tym? V ponuke je uvedene, ze je to v vratane postovneho...
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry vecer a mate uz cislo kuponu a uplatnili ste kupon cez stranku www.najprodukty.sk?dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý večer, Janka. Bankovým prevodom ste si zakúpili kupón, na základe ktorého si tovar následne objednáte. Keď sa Vaša platba spáruje v našom systéme - podľa toho akú banku máte (je to zväčša do 48 hodín), príde Vám kupón na e-mail a potom budete postupovať podľa toho, ako je to uvedené v našej ponuke, kde je spôsob objednania vysvetlený. Ak by ste s tým mali akékoľvek problémy, kontaktujte nás, prosím.
Želáme Vám príjemný večer.
Dusky
veľmi dávno
Mna by skutocne zaujimalo, preco papagaj bez krabice resp. vo videu je iny ako papagaj na krabici. Na ktoreho papagaja sa teda tato zlava vztahuje? Dakujem za odpoved.
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den,su dva druhy papagajov tak do poznamky v objednavke potom aj mozte napisat ktoreho si zelate.Pekny den
andrea
veľmi dávno
Dobrý deň!
Prišiel mi mail,kde je uvedené:Zaplatíte v hotovosti pri preberaní zásielky.Je to objednávka č. 1111250026.
Je to v poriadku? Nebudem platiť?
Ďakujem za odpoveď!
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry vecer ano vsetko je v poriadku uz nebudete platit nic.Pekny vecer
Barbora
veľmi dávno
dobry den, chcem sa spytat, papagaja som si objednala, zaplatila prevodom na ucet, presli uz 4 dni a ziadny kupon mi neprisiel este na email, ako je to mozne? dakujem za skoru odpoved
Barbora
veľmi dávno
je to objednavka cislo 45698.
Barbora
veľmi dávno
Barbora, kupóny sme Vám zaslali 28.11: ráno ale na iný email než z ktorého píšete príspevok. Necháme Vám ich teda preposlať ešte raz.
Katarina
veľmi dávno
Dobry den,
Prave som si objednala hovoriaceho papagaja, uz som obdrzala aj kupon a ked ho chcem objednat na spominanej stranke, vobec mi nejde vlozit tento produkt do kosika. Znamena to, ze uz su vypredani? V tom pripade ziadam o vratenie platby.
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry vecer,tovar urcite vypredany nie je a ak mate problemi prosim napiste mi na email:info@najprodukty.sk a vyriesime to.Pekny vecer
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na hovoriaceho papagája - teraz len za 8,05€
naučte rozprávať svojho plyšového papagája
zábavná hračka pre deti aj dospelých
výborný tip na vianočný darček
vrátane poštovného a balného
Platnosť kupónu
do 15.12. 2011
Podmienky
kupón platí na 1 hovoriaceho papagája
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
potrebná objednávka na: www.najprodukty.sk (Do košíka je potrebné vložiť daný produkt Hovoriaci papagáj a vybrať spôsob platby bankový prevod. Do kódu zľavy je potrebné zadať kód Vášho kupónu. Systém automaticky zníži výšku platby na 0 €, teda už nič nedoplácate. V prípade ak kód kupónu nebude automaticky akceptovaný, vložte ho prosím do poznámky a cena Vám bude znížená dodatočne. Rovnako v prípade ak máte viacero kupónov.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Hovoriaci papagáj - zábavná plyšová hračka pre všetkých.
Lubica
veľmi dávno
Dobry den, kupila som si kupon a ked vyplnam prihlasku na vasej webovej stranke, system stale vypisuje: 'Zadali ste neplatný kód zľavy.' Viete mi poradit co s tym?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lubica, Do kódu zľavy je potrebné zadať kód Vášho kupónu. Systém automaticky zníži výšku platby na 0 €, teda už nič nedoplácate. V prípade ak kód kupónu nebude automaticky akceptovaný, vložte ho prosím do poznámky a cena Vám bude znížená dodatočne. Rovnako v prípade ak máte viacero kupónov. Ak by ste mali pri objednávke akékoľvek problémy obráťte sa prosím priamo na poskytovateľa zľavy a to na t.č.: +421 908 616 082 alebo na: info@najprodukty.sk, kde Vám radi poradia.
Andrea
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela som urobiť objednávku na plyšového papagája a cena papagája sa mi ukázala 13 eur a nie 8,05. Taktiež po zadaní kódu mi vypisuje "Zadali ste neplatný kód zľavy". čo mám robiť. Ďakujem
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den,ked vam ukazuje neplatny kod zadajte cislo kuponu prosim do poznamky a dajte zavazne objednat a ja uz vam potom ako predajca cenu rucne vynulujem podla kuponu.Dakujem za pochopenie
Gabika
veľmi dávno
Takže sa nemusím báť, že mi príde ešte raz platiť? Ďakujem
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den nie,urcite platit uz nebudete.Pekny den
barbora
veľmi dávno
no mne to tiez ukazalo cenu 13€, ale je tam pisane, ze ak sa to nevynuluje automaticky, treba zadat ten kod do poznamky. inak - tu je povodna cena 15€ ale na www stranke maju cenu 13€ takze vlastne ta zlava je 5€...no co uz
Andrea
veľmi dávno
presne tak. a ten kód je číslo kupónu alebo to heslo. skúšala som oboje a nič.
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den,cena na stranke je pisana bez postovneho a s postovnym je to 15 eur takze nie je to zlava iba 5 eur.A ked vam ukazuje neplatny kod zadajte cislo kuponu prosim do poznamky a dajte zavazne objednat a ja uz vam potom ako predajca cenu rucne vynulujem podla kuponu.Dakujem za pochopenie
barbora
veľmi dávno
no ja som zadala čislo kuponu heslo nie, vzdy len c. kuponu sa dava
Jana
veľmi dávno
Dobry den, rozhodla som sa pre Vami ponukaneho papagaja, vybrala som si uhradu cez bankovy prevod, kde som uviedla cislo objednavky ako variabilny symbol ale pocas celeho procesu som nikde nevyplnala adresu, kam si zelam zasielku zaslat. Co s tym? V ponuke je uvedene, ze je to v vratane postovneho...
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry vecer a mate uz cislo kuponu a uplatnili ste kupon cez stranku www.najprodukty.sk?dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý večer, Janka. Bankovým prevodom ste si zakúpili kupón, na základe ktorého si tovar následne objednáte. Keď sa Vaša platba spáruje v našom systéme - podľa toho akú banku máte (je to zväčša do 48 hodín), príde Vám kupón na e-mail a potom budete postupovať podľa toho, ako je to uvedené v našej ponuke, kde je spôsob objednania vysvetlený. Ak by ste s tým mali akékoľvek problémy, kontaktujte nás, prosím. Želáme Vám príjemný večer.
Dusky
veľmi dávno
Mna by skutocne zaujimalo, preco papagaj bez krabice resp. vo videu je iny ako papagaj na krabici. Na ktoreho papagaja sa teda tato zlava vztahuje? Dakujem za odpoved.
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den,su dva druhy papagajov tak do poznamky v objednavke potom aj mozte napisat ktoreho si zelate.Pekny den
andrea
veľmi dávno
Dobrý deň! Prišiel mi mail,kde je uvedené:Zaplatíte v hotovosti pri preberaní zásielky.Je to objednávka č. 1111250026. Je to v poriadku? Nebudem platiť? Ďakujem za odpoveď!
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry vecer ano vsetko je v poriadku uz nebudete platit nic.Pekny vecer
Barbora
veľmi dávno
dobry den, chcem sa spytat, papagaja som si objednala, zaplatila prevodom na ucet, presli uz 4 dni a ziadny kupon mi neprisiel este na email, ako je to mozne? dakujem za skoru odpoved
Barbora
veľmi dávno
je to objednavka cislo 45698.
Barbora
veľmi dávno
Barbora, kupóny sme Vám zaslali 28.11: ráno ale na iný email než z ktorého píšete príspevok. Necháme Vám ich teda preposlať ešte raz.
Katarina
veľmi dávno
Dobry den, Prave som si objednala hovoriaceho papagaja, uz som obdrzala aj kupon a ked ho chcem objednat na spominanej stranke, vobec mi nejde vlozit tento produkt do kosika. Znamena to, ze uz su vypredani? V tom pripade ziadam o vratenie platby.
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry vecer,tovar urcite vypredany nie je a ak mate problemi prosim napiste mi na email:info@najprodukty.sk a vyriesime to.Pekny vecer
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.12. 2011
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).