• Meri

    veľmi dávno

    V cene kupónu je aj neobmedzené kúpanie v letnom bazéne a opaľovanie v oleandrovej záhrade hotela? Aký veľký je tento bazén a je prístupný aj v septembri?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, informáciu preveríme u poskytovateľa zľavy a budeme Vás informovať.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, v cene kupónu je aj neobmedzené kúpanie v letnom bazéne a opaľovanie v oleandrovej záhrade. Bazén je veľký cca 2m krát 10m, je vonkajší, prístupný bude aj v septembri, ale záleží od počasia.

  • Gabi

    veľmi dávno

    V cene kupónu je neobmedzené využitie bazénu, a v cene je aj ubytovacia daň?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Gabi, informáciu preveríme u poskytovateľa zľavy a budeme Vás informovať.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, v cene nie je zahrnutá ubytovacia daň. Kupón môžete využiť na neobmedzené používanie bazénu.

  • Veronika

    veľmi dávno

    Dobrý den, ráda bych si koupila 2 kupony a pobyt spojila; je to možné? Dále prosím o informaci, zda je možné po dobu pobytu využít i bazén. Děkuji!

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Veronika, je možné spojiť dva kupóny a pobyt si predĺžiť. Počas pobytu môžete využívať letný bazén.

  • Blanka

    veľmi dávno

    Je kupon pro dvě osoby na dvě noci s polopenzí?Není mi to z ponuky celkom jasné. Je možný pobyt s malým dítětem - miminkem? Děkuji.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Blanka, kupón platí na 3 dňový pobyt (2 noci) s polpenziou - raňajky a večere. Pobyt s malým dieťaťom je samozrejme možný, len si musíte pri rezervácií zažiadať, či si želáte izbu s prístelkou - také sú len vybrané izby na prízemí.

  • Lucia

    veľmi dávno

    Dobry den, chcela by som sa opytat kolko sa doplaca za stvorrocne dieta na pristelku. Dakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Lucia, deti do 3 rokov majú pobyt zdarma, od 4 rokov sa dopláca 25€/noc. V cene je okrem prístelky zahrnutá aj strava.

  • Peter

    veľmi dávno

    Kolko ja prosim Vas ta ubytovacia dan a mozem si vybrat datum pobytu?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Peter, miestna daň mestu je vo výške 0,50 €/osoba/noc. Kupón platí od 15.8.2011 do 22.12.2011, v tomto období si môžete vybrať termín, ktorý Vám bude vyhovovať.

  • Kamil

    veľmi dávno

    Dobrý den, Grand Hotel? to snad ne! Starý komunistický hotel, ve vnitř předělaný na rádoby luxusní hotel, 4* a klimatizace je kde? točící se větrák? koupelna se sprchovým koutem, který má lepší i kdejaký 2* hotel v Ostravě, to nemluvím o televizním příjmači z roku 93, plastových židličkách na terase s vyhlídkou na jezero - rybníček za plotem, bazén? Ano takový ten z Mounfieldu, nezapuštený, oleandrová zahrada? Dva oleandry v květináči..Snídaně uspokojivé - styděl bych se podávat tak nekvalitní suroviny v Grand hotelu..večeře při jedné svíčce, a přes řízek či roládu šlo vidět až do Tater, o přivitacím drinku a výměně ručníku na pokoji nemluvím...Zato děvčata chodí na recepci a v restauraci v kostýmech..jsem nespokojen a to výrazně, když se zapne minibar, vzbudí to půl hotelu a to nemluvím o tom když soused spláchne záchod..Kamil

    • Eva GODMASOVA,GRAND HOTEL SERGIJO

      veľmi dávno

      Váž. p. Kamil, veľmi ma mrzí Vami prezentované vyjadrenie na hotel,ktorý ste bohužial nikomu počas pobytu nepovedali.Boli prezreté všetky kartičky spokojnosti a žiadny od Vás ani nespokojných hostí sme nedostali. Hotel nie je starý komunistický, to možno ste boli ubytovaný inde vo vedľajšom hoteli,tie bohužial komunistické sú. Hotel od r. 2001 je členom medzinárodných hotelových sietí a prechádza medzinarodnými kontrolami kvality, taktiež kontrolou štandardov na Slovensku, kde z hľadiska štandardu danému Zákonom máme ****+. Náš lobby bar aj v suťaži BAR AWARD vyhral pre 2 rokmi ako najlepši na SLOVENSKU!!!! Hodnotili popredni odbornici z Francuzska a Anglicka. Taktiež je učastnikom viacerých suťaži a medz. prezentácií. To samozrejme hodnotenie odborníkov z profesionálnej hotelovej praxe, ktorí vedia oceniť veľmi kvalitné a drahé vybavenie hotela ,dovezené z Talianska a Anglicka. /myslím, že každý, kto si prezrie fotografie to vie oceniť, kto sa v kvalite prevedenia vyzná/. Vaše hodnotenie je bohužial subjektíne. Ako riaditel som si veľmi zodpovedne prezrela hodnotenia hosti v dotaznikoch spokojnosti, v knihách, ktoré su v priestoroch hotela pre vyjadrenie názoru napisané a podobné Vašemu sme našťastie nenenašli. Preto vieme, že možno1-2% ludí su z akéhokolvek dôvodu nespokojní a prenášaju zlosť podobnými vyjadreniami na hotel a napíšu hodnotenia, ktorými možno z akéhokoľvek dôvodu chcu uškodiť resp. samo riešiť zlosť. Možno iným, ktorí hotel navštivili či navštivia /mame paradoxne už teraz do konca roka 98% vyťaženosť/vyznievajú výroky komické a rada poskytnem k nahliadnutiu komunkolvek všetky hodnotenia hosti za posledný rok k subjektivnemu i objektívnemu zhodnoteniu našich služieb,na ktorých nám záleži tak ako na spokojnosti klientov. Rada samozrejme si pozriem a dam tiež porovnať komunkolvek ostravske hotely s ** hviezdami a náš a kludne pojdem do akéhokolvek hodnotenia.....Pošlite mi ich web stranky na porovnanie. Kupelne u nás su vybavene Wellnes sprchami Hand Grohe vynikajucej kvality, ktore iste nevie investovat hotel kategorie **. Hotel má však aj luxusne toscanske apartmány s velkymi kupelňami, klimatizaciou v každej miestnosti, no samozrejme, tu si treba pobyt vopred objednat v cenach od 140-160 EUR/noc bez stravy, su s plazmovými TV v každej mestnosti, no tu sa vzťahuju pobyty v inej kategórii a da sa za izby doplatiť, len treba povedať. Klimatizáciu hotel nemá v každej izbe, nakolko má špecialnu izoláciu, lebo mnohí su proti klimatizáčnym jednotkám v izbách kvoli prechladnutiam, infekciam a postupne to nie je trendom na hoteloch. Preto sme ich odstranili z niektorých izieb a nahradili trendom, ktorý je bežný i v letných letoviskách - točiace svetlá dovezené z Talianska,ktoré praradoxne iní hostia obľubujú.Viete,každý má inú predstavu,iné nároky a predstavy. TV prijimač vôbec nie je z r.1993. Bazen je menši vzadu, vôbec nie z Mounfieldu, máme i 2 altánky pre vonkajšie masáže i pre oddych s vodnou postelou pre hostí požadujúcich maximálny oddyxch.Tu nosime miešané kokteily,noviny,časopisy pre maximálmny komfort. Druhy veľký plavecký bazén je pred hotelom 15 metrov, ktorý ste zrejme nevyužil. Teda každý hosť má možnosť z výberu 2 bazenov, 3 tenisových kurtov, jazera s vodno-lyžiarskym arealom 50 m od nás a výberom z navštevy termálneho bazena v kupeloch 500 m od nas, kde Vas radu dopravime hotelovym taxikom. Toto všetko hostia maju v informačnych brožurach na izbách. Oleandrov máme 12 okolo hotela, zrejme ste tu v zahrade potom ani nemohol byť, resp.tá matematka asi nesprávne u Vás počíta..... + je tu množstvo zelene, tuji a pávov a samozrejme muškatov z Tirolska. A komentovanie Vašich večerí...bohužial neviem, v akom termine ste bol, vyber má kazdy z 3 druhov jedal+ polievky+ dezertu,podavaného čašnikmi v bielych rukavičkach v štandarde hotela **** pri sviečke v romantickej atmosfére pri lahkej barovej a večernej hudbe. To je u nas zvykom vždy. Komu vyber nevyhovuje, máme špecialny vyber gurmanskych a steakových špecialit, kde cenu polpenzie odpočitame a dá sa pochutnať i na homároch či argentinskych steakoch či novozelanskom jahňacom hrebienku...výber široký. A na záver Vaše vyjadrenie k nemeneniu uterákov je uplne absurdné. Na každej izbe je z hľadiska štandardov uvedené, ak uterák hodite na zem, tak ho vymieňame, ak nie, tak šetrite životne prostredie a nežiadate denne menenie...zas zvyk bežne tu i v zahraniči. My uteraky a osušky menime stále, denne. Váž p.Kamil, doporučovala by som, ak Vaše hodnotenia su tak zlé, inokedy aspoň upozorniť recepciu, aby sa problém riešil, veď ste zrejme neboli 1 deň a nikto o Vašej nespokojnosto absolútne so všetkým nevedel. Nakolko sa každého pýtame, či je spokojný, sme hotel s atmosferou priatelskou a ustretovým personálom, preto ma vôbec takýto list prekvapil a dosť urazil. Doporučujem preto,že by ste sa iste lepšie citili ako u nás v hoteloch inej kategórie **, s ktorymi nás porovnávame, a iste by ste tam stravili pobyt, na ktorý nezabudnete a budete nadmieru spokojný. S úctou Ing.Eva Godmašová GRAND HOTEL SERGIJO****,Piešťany www.sergijo.sk /tu si hostia možu prečitať i članky a hodnotenia hostí/.

  • Jana

    veľmi dávno

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak to je s možností využití wellness (sauny,vířivky a dalších procedur) - je zdarma po celý pobyt neomezeně, nebo jen na určité procedury a omezená délka využití? Děkuji za odpověď

    • GODMASOVA,GRAND HOTEL SERGIJO

      veľmi dávno

      Sauna+ virivka je vždy limitovana pre dvojicu na 1 hodinu,čas máte vyhradený pre seba v romantickej atmosfére.Čas si dohodnete po príchode.Ostatne služby ako masaže,bakovanie,lavove kamene,beauty služby pre dámy i pánov máme s cenami i letnými zľavnenymi ponukami na recepcii,daju sa objednat pri príchode.Krasny deň prajeme GRAND HOTEL SERGIJo****

  • Mexus

    veľmi dávno

    Dobry den, v Piestanech mame obchodni partnery, radi bychom se zeptali, zdali je mozne ziskat na ubytovani klasickou fakturu na firmu, nebot bychom vyuzili ubytovani u Vas. Dekuji a budeme se tesit na Vasi odpoved zajickova

    • GRAND HOTEL SERGIJO,Godmasova

      veľmi dávno

      Samozrejme je možné vystaviť fakturu,ale za čerpane služby u nás,ostatné,čo si zakupite pobyt cez portal,musite dohodnuť priamo pri kupe kuponu-voucheru.U nas nie je problem fiormu uhrady doplnku,co konzumujete resp.doplnkové služby doplatiť fakturou.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, na zakúpené kupóny Vám môžeme samozrejme vystaviť faktúru. Stačí nám napísať na objednavky@zamenej.sk po obdržaní kupónov. Ďakujeme a veríme, že ponuku do Grand Hotela Sergijo u nás využijete.

  • Martina

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcela by som kúpiť kupón ako darček, viem že sa dá využiť do konca roka a chcela by som vedieť, či sa môže stať, že nebude voľná izba a termín ktorý si vyberie osoba, ktorej chcem poukaz darovať, keďže nemôžem dopredu vedieť, aký dátum si vyberie. Ďakujem za odpoveď

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Martina. Tak ako v každom hoteli, niektoré termíny sú vyťažené viac a iné menej, môže sa stať aj to, že na konkrétne dátumy je hotel plne obsadený. Kupón však platí na takú dlhú dobu, že určite si aj Vami obdarovaná osoba dokáže nájsť termín, ktorý bude voľný a bude mu vyhovovať.

  • Martin

    veľmi dávno

    Ještě se pro jistotu zeptám, ať mám úplně jasno. Znamená to, že je ubytování pro dvě osoby na dvě noci (treba patek až neděle). Polopenze je tam pro dva jen na jeden den? Nebo pro dva na oba dva dny jejich pobytu? Není mi to úplně jasné. Děkuji za odpověď.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý večer, Martin. Aj ubytovanie aj polpenzia je na oba dni pre obe osoby. Želáme príjemný pobyt... :)

  • Ada

    veľmi dávno

    Dobrý den, chtěla bych tento pobyt věnovat svému kamarádovi, jako Svatební dar. Máte k dispozici nějaké Dárkové Poukazy? Myslím, že samotný voucher bude dost nereprezentativní. Děkuji za odpověď Ada ČR

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Ada, preveríme v hoteli, či majú reprezentatívnejšie poukazy oni a budeme Vás informovať. V krajnom prípade je stále možné vytlačiť si nás poukaz na farebne a na kvalitnejši papier - kriedový prípadne nejaký hrubší texturovaný, v takom prípade by to mohlo vyhovovať aj Vašim požiadavkám.

  • pepo

    veľmi dávno

    Dobry den citam Vasu diskusiu a jednom prispevku sa pise za sauna s virivkou su rezervovane na hodinu pre dvojicu. Ked si predstavim kolko ma hotel izieb a kazdy si zarezervuje hodinu , aku mam zaruku ze za 3 dnovy pobyt sa tam vobec dostanem aspom raz ??? A co ked saunu budem chciet vyuzit kazdy den ??? Ti co su tam mozu mat napisane rezervacie na kazdy den aj niekolko krat a niekto sa tam nemusi dostat vobec . Ako to je ??? Ta sauna a virivka je jediny bonus co ponukate . V cene nie su ziadne ine procedury len ubytovanie a strava v podstate . A ak nemam moznost vyuzit saunu a virivku tak o com to potom je. Co rozumie u tohoto hotela pod pojmom Wellnes ?? Na vebe u vasho hotela v galerii som nevidel ziadne foto z wellnes preco ??? Neberte to ako kritiku , ale ked mam za nieco zaplatit,chcem vediet jednoznacne za co platim a co je v cene. Dakujem za odpoved

  • Gabriela

    veľmi dávno

    Dobrý deň, dnes sme sa vrátili z tohto pobytu aj s kamarátkou a odporúčam. Kto má rád kľud, prírodu, kvalitné jedlo a prechádzky, tak si určite príde na svoje. V hoteli nie je rušno ako v iných, okolie je naozaj krásne. Aj izba bola nádherná, nehovoriac o ostatných častiach hotela. Krásne. V meste je tiež kam ísť. Personál hotela je tiež super...:)) Ďakujeme za príjemný pobyt :)

  • Tomi

    veľmi dávno

    Prave som si zakupil kupon...Potom mam zavolat nato rezervacne cislo na diktovat cislo a heslo kuponu a dohodnut si termin??? Chapem to spravne ??? :)))

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Presne tak, Tomi, zavolajte si na recepciu hotela a dohodnite si termín. Ďakujeme za nákup a želáme príjemný pobyt v Piešťanoch.

  • Sára

    veľmi dávno

    DObrý deň, prosím Vás, včera som rezervovala jeden kupón a dnes bola suma uhradena na váš účet. Dokedy je potrebné rezervovať hotel? A ako zistíme, že peniaze na váš účet pribudli? Ďakujem!

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Sára, kupón sa automaticky posiela pri spárovaní Vašej platby na našom účte. Ak ste platili bankovým prevodom z inej banky než je ČSOB, tak sme pravdepodobne už dostali svoj kupón v piatok, prípadne Vám príde mailom zajtra. Hotel si zarezervujte čím skôr, miesta sa míňajú každým dňom. Želáme príjemný zvyšok víkendu.

  • Vít

    veľmi dávno

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli je Váš hotel bezbariérový. Děkuji za odpověd a přeji hezký den

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Vít. Hotel bohužiaľ bezbariérový nie je.

  • Šarlota

    veľmi dávno

    Dobrý deň, práve sme sa vrátili z pobytu v hoteli Sergio v Piešťanoch. Celkove hodnotím pobyt veľmi kladne, personál bol milý, zarazilo nás však, keď nám pri odchode z hotela účtovali poplatok za parkovisko vo výške 14 Eur. Darmo som protestovala, že na internete bolo napísané bezplatné parkovanie, recepčná mi povedala, že to sa týka len hostí ubytovaných riadne, nie cez zľavové stránky. Verte, hoci to nebola veľmi vysoká suma, pokazilo to môj celkový pocit z pobytu. Zdá sa, že najlepšie je zavolať vopred do hotela a spýtať sa, na čo máte nárok, keď nie ste "normálny" zákazník.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Šarlota. Podľa popisu v našej ponuke ste právo na bezplatné parkovanie mali, túto záležitosť prekonzultujeme s vedením hotela a budeme Vás kontaktovať.

    • Šarlota

      veľmi dávno

      Dobrý deň, chcem sa Vám poďakovať, že ste sa skontaktovali s hotelom Sergijo. Už sa mi ozvali a sľúbili, že peniaze za parkovanie vrátia. Ďakujem za spoluprácu, rada využijem zľavy, ktoré ponúkate aj v budúcnosti.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Šarlota, sme radi, že sa problém nakoniec vyriešil. Základom je ozvať sa, potom vieme aj my, v rámci možností, pomôcť... :)

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na 3 dňový pobyt pre 2 osoby v luxusnom hoteli v Piešťanoch - len za 110€
  • luxusné izby s výhľadom na jazero
  • privítací drink, polpenzia, romantická 3 chodová večera pri sviečkach, biliard
  • sauna a perličkový kúpeľ
  • kvalitné služby a profesionálny personál
  • bezplatné parkovanie v areáli hotela
  • vhodné i pre náročných klientov

Platnosť kupónu

do 22.12. 2011

Podmienky

  • kupón platí na pobyt v GRAND HOTEL SERGIJO v Piešťanoch pre 2 osoby - podľa rozpisu v detailoch ponuky
  • počet kupónov na osobu nie je obmedzený
  • potrebná rezervácia na t.č. 033 77 266 46, 033 77 313 12 alebo na hotel@sergijo.sk
  • množstvo kupónov v akcii je neobmedzené
  • kupón platí od 15.8.2011 do 22.12.2011