Čo v prípade, ak mi vypisuje "Zadali ste neplatný kód zľavy."? Kupón som kúpila dnes. Do poľa "Kód zľavy" som napísala číslo kupónu. Je možné, že ste ho ešte nezaregistrovali? Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Katarína, dávate tam správny kód kupónu - desaťmiestne číslo? Nemusí to fungovať, ak tam omylom píšete číslo objednávky, to je päťmiestne.
Katarína Kamlárová
veľmi dávno
áno, kontrolovala som to na niekoľkokrát. Ako mám ďalej postupovať?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Zavolajte, prosím, poskytovateľovi zľavy, kde je problém. My, bohužiaľ, do ich systému nevidíme.
U nás máte kupón riadne zaplatený, takže z našej strany nevidím žiaden problém.
Katarína Kamlárová
veľmi dávno
Ďakujem!
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den,ak si precitate aj ako je pisane ako uplatnit kupon je tam napisane ze kupon treba vlozit do poznamky a nie do Kodu zlavy.Pekny den
Silvia
veľmi dávno
Podľa mňa sa to má vložiť do poznámky a nie kódu...Asi v tom je problém:
Do košíka je potrebné vložiť daný produkt Fix it Pro a vybrať spôsob platby bankový prevod. Do poznámky je potrebné zadať kód Vášho kupónu a cena Vám bude znížená dodatočne predajcom. Rovnako v prípade ak máte viacero kupónov všetky vložíte do poznámky)
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry vecer ano do poznamky to treba vlazat.Pekny vecer
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na FIX IT PRO - teraz len za 3,99€
pero na odstránenie škrabancov
vhodné na všetky farby autolaku
ergonomické tvarovanie umožňuje presné použitie
jednoduchá aplikácia
vrátane poštovného a balného
Platnosť kupónu
do 31.12. 2011
Podmienky
kupón platí na 1 ks Fix it Pro vrátane poštovného a balného
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
potrebná objednávka na: www.najprodukty.sk (Do košíka je potrebné vložiť daný produkt Fix it Pro a vybrať spôsob platby bankový prevod. Do poznámky je potrebné zadať kód Vášho kupónu a cena Vám bude znížená dodatočne predajcom. Rovnako v prípade ak máte viacero kupónov všetky vložíte do poznámky)
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
FIX IT PRO vrátane poštovného a balného.
Katarína Kamlárová
veľmi dávno
Čo v prípade, ak mi vypisuje "Zadali ste neplatný kód zľavy."? Kupón som kúpila dnes. Do poľa "Kód zľavy" som napísala číslo kupónu. Je možné, že ste ho ešte nezaregistrovali? Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Katarína, dávate tam správny kód kupónu - desaťmiestne číslo? Nemusí to fungovať, ak tam omylom píšete číslo objednávky, to je päťmiestne.
Katarína Kamlárová
veľmi dávno
áno, kontrolovala som to na niekoľkokrát. Ako mám ďalej postupovať?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Zavolajte, prosím, poskytovateľovi zľavy, kde je problém. My, bohužiaľ, do ich systému nevidíme. U nás máte kupón riadne zaplatený, takže z našej strany nevidím žiaden problém.
Katarína Kamlárová
veľmi dávno
Ďakujem!
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry den,ak si precitate aj ako je pisane ako uplatnit kupon je tam napisane ze kupon treba vlozit do poznamky a nie do Kodu zlavy.Pekny den
Silvia
veľmi dávno
Podľa mňa sa to má vložiť do poznámky a nie kódu...Asi v tom je problém: Do košíka je potrebné vložiť daný produkt Fix it Pro a vybrať spôsob platby bankový prevod. Do poznámky je potrebné zadať kód Vášho kupónu a cena Vám bude znížená dodatočne predajcom. Rovnako v prípade ak máte viacero kupónov všetky vložíte do poznámky)
Najprodukty
veľmi dávno
Dobry vecer ano do poznamky to treba vlazat.Pekny vecer
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.12. 2011
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).