Dobry den Daniela. Pisete, ze Vam prisiel roztrhany sacok...Bola to zasielka od firmy, ktora ponuka aj tieto naplaste? Preco ste zasielku nereklamovali?!
daniela
veľmi dávno
Dobry den, neobjednavala som to osobne, ale je to tento produkt. Reklamacia sa za 5 eur neoplati.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Daniela, náplaste Kinoki distribuje veľa rôznych spoločností. Nevieme, od koho ste zakúpili Váš tovar, ale určite to nebolo z tejto akcie, tá len dnes ráno začala, Slovenská pošta je síce rýchla, ale až taká rýchla zase nie... :)
Jana
veľmi dávno
Dobry den,vcera som si objednala 2balenia.Peniaze som poslala na ucet.Do 3 dni ma byt tovar vyplateny,ale kolko budem cakat ja?Zatial mi prislo iba heslo na prihlasenie.Inak som kontaktovana nebola.Este vcera som posielala e-mail na slosar.mirko @gmail.com Dakujem za skoru odpoved.
Miroslav Slosar
veľmi dávno
Dobry den pani Jana. V emaili Vas poprosime uviest heslo a samozrejme aj adresu, kde mame naplaste DORUCIT. Naplaste budu posielane v pondelok. Pozdravujem a prajem pekny vikend. Slosar
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Jana, spárovanie Vašej platby trvá väčšinou 1 až 3 pracovné dni, podľa Vašej banky. Ak ste posielali platbu až včera večer, prídu Vám kupóny pravdepodobne v utorok. Ak chcete kupóny skôr, môžete nám poslať avízo o platbe na objednavky@zamenej.sk, v predvianočnom období výnimočne akceptujeme aj avíza, aby ste stihli dostať svoje kupóny v dostatočnom predstihu pred Vianocami. Prajeme pekný víkend.
Jana
veľmi dávno
Dakujem pekne.A napodobne prajem krasny a prijemny zvysok vikendu.
Radovan
veľmi dávno
Dobrý den neuviedli ste v akom intervale možem použivať tieto náplaste aby mali 100% účinok
Anna
veľmi dávno
Dobrý deň:)Túto stránku som našla náhodne iba dnes, prečítala som si Vaše podmienky, no som trochu zmetená. Ak nejaká ponuka platí pre celé Slovensko, tak ako mám potom použiť kupon, ktorý mi pošlete? Mám si napr. tieto náplaste objednať na ich oficiálnej stránke? A ako potom použijem poskytnutý kupon? Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Anna, v každej ponuke je vysvetlené ako použiť kupón. Väčšinou pošlete číslo kupónu a svoju poštovú adresu poskytovateľovi zľavy a ten Vám tovar pošle kdekoľvek v rámci Slovenska. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, radi Vám pomôžeme na t.č. 0948 044 103 - teda našej zákazníckej linke.
zuzana
veľmi dávno
Dobrý deň, náplaste som si objednala v piatok, dnes je utorok a ešte mi neprišla žiadna reakcia na email, budú mi náplaste poslané?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
V piatok ste ich objednali od nás - teda kupón alebo už e-mailom od poskytovateľa zľavy?
Jana
veľmi dávno
Som na tom podobne.V piatok vecer som objednala,slubene boli na utorok(vid hore).A stale nic...
zuzana
veľmi dávno
v piatok som ich objednala od poskytovateľa a do dnes na email nereagoval
Libor Slosar - Darcekovy Raj
veľmi dávno
Dobry vecer Zuzana,
Vopred sa Vam ospravedlnuejem sa za pripadne sposobene neprijemnosti, no pocitajte prosim spolu so mnou :-)
V piatok ste si objednali naplaste (mimochodom, Vasa objednavka prisla o 20:00). Pochopitelne sme naplaste boli schopni poslat az v pondelok.
Naplaste boli posielane Slovenskou postou - ako vsetky zasielky zakupene na portali Zamenej.sk.
Rychlost Slovenskej posty je v tychto dnoch znacne obmedzena celkovym poctom zasielok prepravovanych pocas Vianoc, to znamena ze predpokladane dorucenie zasielky je Utorok - Piatok (23.12).
Termin dorucenia Vam bohuzial nevieme ani garantovat ani predpovedat, nakolko je zavisly na tretich stranach (Slovenska Posta), co je uvedene aj v nasich obchodnych podmienkach.
www.detoxikacne-naplaste-kinoki.sk/obchodne-podmienky-detoxikacne-naplasti-kinoki/
Robime vsetko preto, aby sme vyhoveli vsetkym nasim zakaznikom a dorucili vsetky zasielky este pred Vianocami. Bohuzial nedokazeme ovplyvnit fungovanie tretich stran. Verim ze to pochopite pani Zuzana.
Verime, ze naplaste k Vam dorazia coskoro.
Este raz spravedlnuejem sa za pripadne sposobene neprijemnosti.
S pozdravom a prianim pekneho vecera
Darcekovy-Raj.sk
zuzana
veľmi dávno
nakoľko mi neprišlo oznámenie o prijatí objednávky,nevedela či vám bol email s objednávkou doručený.
Ďakujem za odpoveď,s pozdravom
Fulírová
Libor
veľmi dávno
Dobry den pani Fulirova,
Vasa objednavka bola expedovana vcera - v Pondelok 19.12. Slovenskou Postou.
Tovar bude doruceny v najblizsich dnoch v zavislosti na moznostiach a vytazenosti Slovenskej Posty.
Verime, ze tovar stihne prijst do Vianoc.
S pozdravom a prianim pekneho dna
Darcekovy-Raj.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den,viete mi oznamit
kedy budu naplaste poslane mne?Galovicova
Libor Slosar - Darcekovy Raj
veľmi dávno
Dobry den pani Galovicova,
Vasu objednavku sme prijali vcera (21.12) o 21:57. Tovar bol odoslany dnes.
Prajeme Vam pekny den
S Pozdravom
Darcekovy-Raj.sk
Zuzana Pravňanská
veľmi dávno
Dobry den,
20.12.(utorok) ste mi zaslali potvrdzovaci mail o zaplateni a informacii o expedovani nasledujuci den(streda) a zaslani kurierskou postou UPS. Cele tri dni som nebola ani von z domu - kvoli udajnemu kurierovi, ktory vobec do dnesneho dna neprisiel...
viete mi povedat co je s mojou zasielkou a kedy mi bude dorucena?
dakujem
Libor Slosar - Darcekovy Raj
veľmi dávno
Dobry den pani Pravnanska,
ospravedlnujeme sa Vam za pripadne sposobene komplikacie. Doslo k pochybeniu na nasej strane. Zasielku Vam budeme opatovne posielat hned v utorok. K zasielke samozrejme pribalime aj maly darcek ako ospravedlnenie.
Prajeme Vam krasny Vianocny den
S pozdravom
Darcekovy-Raj.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na detoxikačné náplaste KINOKI - len za 4,59€
pomáhajú pri prečistení organizmu a podporujú absorpciu toxínov
zbavia telo škodlivých látok a posilnia imunitný systém
vrátane poštovného a balného
bonus: ak si zakúpite 5 kupónov, 6. balenie náplastí dostanete zdarma
Platnosť kupónu
do 31.01. 2012
Podmienky
kupón platí na 1 balenie detoxikačných náplastí KINOKI po 10 ks
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
potrebná objednávka cez mail: info@detoxikacne-naplaste-kinoki.sk (do mailu uveďte vaše meno, poštovnú adresu, telefón, číslo resp. čísla kupónov aj s heslom)
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Balenie 10ks detoxikačných náplastí KINOKI s poštovným. Plus bonus navyše!
daniela
veľmi dávno
Mne prisiel jeden sacok roztrhany, vysypany...
Libor
veľmi dávno
Dobry den Daniela. Pisete, ze Vam prisiel roztrhany sacok...Bola to zasielka od firmy, ktora ponuka aj tieto naplaste? Preco ste zasielku nereklamovali?!
daniela
veľmi dávno
Dobry den, neobjednavala som to osobne, ale je to tento produkt. Reklamacia sa za 5 eur neoplati.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Daniela, náplaste Kinoki distribuje veľa rôznych spoločností. Nevieme, od koho ste zakúpili Váš tovar, ale určite to nebolo z tejto akcie, tá len dnes ráno začala, Slovenská pošta je síce rýchla, ale až taká rýchla zase nie... :)
Jana
veľmi dávno
Dobry den,vcera som si objednala 2balenia.Peniaze som poslala na ucet.Do 3 dni ma byt tovar vyplateny,ale kolko budem cakat ja?Zatial mi prislo iba heslo na prihlasenie.Inak som kontaktovana nebola.Este vcera som posielala e-mail na slosar.mirko @gmail.com Dakujem za skoru odpoved.
Miroslav Slosar
veľmi dávno
Dobry den pani Jana. V emaili Vas poprosime uviest heslo a samozrejme aj adresu, kde mame naplaste DORUCIT. Naplaste budu posielane v pondelok. Pozdravujem a prajem pekny vikend. Slosar
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Jana, spárovanie Vašej platby trvá väčšinou 1 až 3 pracovné dni, podľa Vašej banky. Ak ste posielali platbu až včera večer, prídu Vám kupóny pravdepodobne v utorok. Ak chcete kupóny skôr, môžete nám poslať avízo o platbe na objednavky@zamenej.sk, v predvianočnom období výnimočne akceptujeme aj avíza, aby ste stihli dostať svoje kupóny v dostatočnom predstihu pred Vianocami. Prajeme pekný víkend.
Jana
veľmi dávno
Dakujem pekne.A napodobne prajem krasny a prijemny zvysok vikendu.
Radovan
veľmi dávno
Dobrý den neuviedli ste v akom intervale možem použivať tieto náplaste aby mali 100% účinok
Anna
veľmi dávno
Dobrý deň:)Túto stránku som našla náhodne iba dnes, prečítala som si Vaše podmienky, no som trochu zmetená. Ak nejaká ponuka platí pre celé Slovensko, tak ako mám potom použiť kupon, ktorý mi pošlete? Mám si napr. tieto náplaste objednať na ich oficiálnej stránke? A ako potom použijem poskytnutý kupon? Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Anna, v každej ponuke je vysvetlené ako použiť kupón. Väčšinou pošlete číslo kupónu a svoju poštovú adresu poskytovateľovi zľavy a ten Vám tovar pošle kdekoľvek v rámci Slovenska. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, radi Vám pomôžeme na t.č. 0948 044 103 - teda našej zákazníckej linke.
zuzana
veľmi dávno
Dobrý deň, náplaste som si objednala v piatok, dnes je utorok a ešte mi neprišla žiadna reakcia na email, budú mi náplaste poslané?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
V piatok ste ich objednali od nás - teda kupón alebo už e-mailom od poskytovateľa zľavy?
Jana
veľmi dávno
Som na tom podobne.V piatok vecer som objednala,slubene boli na utorok(vid hore).A stale nic...
zuzana
veľmi dávno
v piatok som ich objednala od poskytovateľa a do dnes na email nereagoval
Libor Slosar - Darcekovy Raj
veľmi dávno
Dobry vecer Zuzana, Vopred sa Vam ospravedlnuejem sa za pripadne sposobene neprijemnosti, no pocitajte prosim spolu so mnou :-) V piatok ste si objednali naplaste (mimochodom, Vasa objednavka prisla o 20:00). Pochopitelne sme naplaste boli schopni poslat az v pondelok. Naplaste boli posielane Slovenskou postou - ako vsetky zasielky zakupene na portali Zamenej.sk. Rychlost Slovenskej posty je v tychto dnoch znacne obmedzena celkovym poctom zasielok prepravovanych pocas Vianoc, to znamena ze predpokladane dorucenie zasielky je Utorok - Piatok (23.12). Termin dorucenia Vam bohuzial nevieme ani garantovat ani predpovedat, nakolko je zavisly na tretich stranach (Slovenska Posta), co je uvedene aj v nasich obchodnych podmienkach. www.detoxikacne-naplaste-kinoki.sk/obchodne-podmienky-detoxikacne-naplasti-kinoki/ Robime vsetko preto, aby sme vyhoveli vsetkym nasim zakaznikom a dorucili vsetky zasielky este pred Vianocami. Bohuzial nedokazeme ovplyvnit fungovanie tretich stran. Verim ze to pochopite pani Zuzana. Verime, ze naplaste k Vam dorazia coskoro. Este raz spravedlnuejem sa za pripadne sposobene neprijemnosti. S pozdravom a prianim pekneho vecera Darcekovy-Raj.sk
zuzana
veľmi dávno
nakoľko mi neprišlo oznámenie o prijatí objednávky,nevedela či vám bol email s objednávkou doručený. Ďakujem za odpoveď,s pozdravom Fulírová
Libor
veľmi dávno
Dobry den pani Fulirova, Vasa objednavka bola expedovana vcera - v Pondelok 19.12. Slovenskou Postou. Tovar bude doruceny v najblizsich dnoch v zavislosti na moznostiach a vytazenosti Slovenskej Posty. Verime, ze tovar stihne prijst do Vianoc. S pozdravom a prianim pekneho dna Darcekovy-Raj.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den,viete mi oznamit kedy budu naplaste poslane mne?Galovicova
Libor Slosar - Darcekovy Raj
veľmi dávno
Dobry den pani Galovicova, Vasu objednavku sme prijali vcera (21.12) o 21:57. Tovar bol odoslany dnes. Prajeme Vam pekny den S Pozdravom Darcekovy-Raj.sk
Zuzana Pravňanská
veľmi dávno
Dobry den, 20.12.(utorok) ste mi zaslali potvrdzovaci mail o zaplateni a informacii o expedovani nasledujuci den(streda) a zaslani kurierskou postou UPS. Cele tri dni som nebola ani von z domu - kvoli udajnemu kurierovi, ktory vobec do dnesneho dna neprisiel... viete mi povedat co je s mojou zasielkou a kedy mi bude dorucena? dakujem
Libor Slosar - Darcekovy Raj
veľmi dávno
Dobry den pani Pravnanska, ospravedlnujeme sa Vam za pripadne sposobene komplikacie. Doslo k pochybeniu na nasej strane. Zasielku Vam budeme opatovne posielat hned v utorok. K zasielke samozrejme pribalime aj maly darcek ako ospravedlnenie. Prajeme Vam krasny Vianocny den S pozdravom Darcekovy-Raj.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.01. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).