Chcela som sa spýtať, ako je to s reklamáciou. Svetrík sa mi veľmi páči, rozmýšľam, že by som si ho objednala, ale bojím sa, že mi bude veľký. Tak sa pre istotu pýtam, či je reklamácia možná. Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucka,
poskytovateľ nás informoval, že v prípade, ak Vám svetrík nesadne, reklamácia je možná do 14 dní od prevzatia zásielky.
Ak sa tak stane, prosím kontaktujte poskytovateľa na tel.č.: +420 777 942 294, kde Vám budú poskytnuté podrobné informácie, ako máte pri vybavovaní reklamácie postupovať.
Veríme, že budete s tovarom spokojná
Vaše ZaMenej.sk
Andrea
veľmi dávno
Dobrý večer, chcem sa opýtať kúpila som si kupón na túto zľavu, na stránke kde sa objednáva mi nechce zobrať ten voucher čo je vlastne ten kód, ktorý mi prišiel na mail. Môžete mi poradiť čo mám robiť? Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Andrea,
ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, problém už rieši poskytovateľ zľavy na svojom webe, objednávku si v najbližšom čase budete môcť vytvoriť. Hneď ako to bude možné, budeme Vás kontaktovať.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
poskytovateľ nás informoval, že objednávku je už možné vykonať.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň, po zadaní čísla kupónu pri objednávke svetra sa mi vo formulári objaví, že kupón je nenájdený. Ako mám postupovať ďalej? Kupón (2 ks) bol objednaný 23. 11. 2013. Ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mária,
ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, problém už rieši poskytovateľ zľavy na svojom webe, objednávku si v najbližšom čase budete môcť vytvoriť. Hneď ako to bude možné, budeme Vás kontaktovať.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
poskytovateľ nás informoval, že objednávku je už možné vykonať.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Martina
veľmi dávno
Dobry den,
na stranke poskytovatela sa mi nedari uskutocnit objednavku, stranka nie je schopna rozpoznat cisla kuponov. Ako dlho trva odoslanie cisel platnych kuponov poskytovatelovi? Kupony som zakupila dnes rano.
Dakujem za odpoved!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martina,
ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, problém už rieši poskytovateľ zľavy na svojom webe, objednávku si v najbližšom čase budete môcť vytvoriť. Hneď ako to bude možné, budeme Vás kontaktovať.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
poskytovateľ nás informoval, že objednávku je už možné vykonať.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Andrea
veľmi dávno
Ďakujem, už mi ten kód akceptuje a objednávku som už zrealizovala.
Prajem pekný zvyšok dňa
ZaMenej.sk
veľmi dávno
To sme radi, že opäť všetko funguje, ako má:o)
Katka
veľmi dávno
Dobry vecer mohla by som sa opitať ze kedy mi pride svetrik a farbu by som chcela ruzovu Dakujem
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
Dobrý den Katko,po obdržení voucheru je potřeba jej uplatntit na našich stránkách www.akcnipradlo.cz, v objednávce si volíte barvu. Jakmile nám objednávku odešlete, od toho data máme dodací lhůtu nejdéle do 14 dnů. V den expedice Vám bude odeslán email. Kontaktujte nás na našem emailu info@akcnipradlo.cz ohledně Vašich objednávek. S pozdravem, Akcnipradlo.cz
Katka
veľmi dávno
dobry den ale ja som uz dala a tie peniaze mi stahli z uctu tak uz nemozem druhe dat objednat dakujem dajte mi vediet dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katka,
Vy si už iba urobíte objednávku tovaru, za ktorú už nebudete platiť. Teraz ste si zakúpili kupón na zľavu a ten kupón uplatnite podľa inštrukcií, aby Vám mohol byť zaslaný ten svetrík.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
kupón Vám bol automaticky zaslaný a Vašu mailovú adresu. Skúste sa pozrieť aj do koša, alebo nevyžiadanej pošty.
Vaše ZaMenej.sk
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
Dobrý den Katko. Zaplacený voucher vám přijde na email, po té ho uplatněte na našich stránkách www.stylprozeny.cz, kde vložíte zboží do košíku a tam zadáte kód kupónu, cena se Vám strhne na 0, nic už neplatíte. Barvu si volíte v objednávce na našich stránkách.S pozdravem, Akčnípraldo.cz
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
oprava: objednávku proveďte na www.akcnipradlo.cz
ZaMenej.sk
veľmi dávno
V prípade, že potrebujete pomoc, zavolajte nám na t.č. 0948/636356
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Áno, číslo kupónu.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
podarilo sa Vám už objednávku urobiť?
Team ZaMenej.sk
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
dobrý den Katko, toto není č.voucheru 307791
S pozdravem, Akcnipraldo.cz
Diana
veľmi dávno
Dobrý deň, svetríky mi nesadli a chcela by som ich vymeniť. Ako postupovať ďalej??
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Diana,
kontaktujte prosím Vás priamo poskytovateľa zľavy telefonicky na t.č. +420 777 942 294, alebo mailom info@akcnipradlo.cz a dohodnite sa na výmene.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Tatiana
veľmi dávno
nič v zlom ale táto akcia/zľava sa neda považovať za zľavu.Tento svetrík som ja kúpila za 2 €.Vôbec nie je pravda,že pred zľavou stál 20 €
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Tatiana,
to sme radi, že ste si vedeli kúpiť tento tovar za takú skvelú cenu, my sme dostali takúto ponuku a keď sme ju preverovali, tak sme nenašli nikoho, kto by nám vedel tento tovar predať tak lacno. Ak máte nejaký typ, odkiaľ by sme tento tovar mohli zohnať lacnejšie, budeme radi, ak by ste nás kontaktovali, určite by sme radi pripravili pre našich zákazníkov akciu s ešte lepšou cenou.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
gabika
veľmi dávno
Sveter som včera obdržala kurierom,no som maximalne nespokojna..nieje to sveter ale svetrik tak pre 12 ročnu slečnu a pritom je pisana že univerzalna velkost..a asi na 7 miestach su nite povytiahnute,je to handra ktora poleti rovno do koša..čista čina..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Gabika,
je nám to ľúto, že nie ste s tovarom spokojná, určite ho u poskytovateľa zľavy reklamujte na základe údajov, čo ste napísali do príspevku.
Team ZaMenej.sk
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
Dobrý den Gabika,
asi sjte obdržela vadný kousek. svetřík takto malý nemá být. Máme i spoustu spokojených zákaznic. Zašlete prosím svetřík k reklamaci nebo můžete odstoupit od smlouvy a zboží vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky, peníze Vám vrátíme.S pozdravem, Akcnipraldo.cz
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
Dobrý den,
proplácíme i poštovné!
S pozdravem, Akcnipraldo.cz
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
kupón platí na 1 ks dámskeho svetríka
svetríky s dlhým rukávom, čipkou na chrbte
asymetrický strih, bez zapínania
univerzálna veľkosť, až 5 fariebných prevedení
poštovné 2€ vám bude automaticky pripočítané k cene objednávky
Platnosť kupónu
do 31.01. 2014
Podmienky
kupón platí na 1 ks dámskeho svetríka
počet kupónov na osobu je obmedzený na 10 ks
po obdržaní kupónu vytvorte objednávku na stránke e-shopu: TU. Kliknite na „Objednat“, ďalej „Uplatniť voucher“. Vyberte zľavový portál a do okienka vpíšte číslo voucheru. V ďalšom kroku vyplňte dodacie údaje a kliknite na „Uložiť kontaktné údaje“. Kliknite na „Rekapituláciu objednávky“ a odošlite objednávku. Po odoslaní objednávky vám príde potvrdzujúci email s číslom objednávky
poštovné 2€ vám bude automaticky pripočítané k cene objednávky a platí na max. 10 kupónov
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Zvodný dámsky svetrík s rafinovaným strihom a priesvitnou čipkou na chrbte i ramenách. "Šik kúsok" do vášho šatníka.
Lucka
veľmi dávno
Chcela som sa spýtať, ako je to s reklamáciou. Svetrík sa mi veľmi páči, rozmýšľam, že by som si ho objednala, ale bojím sa, že mi bude veľký. Tak sa pre istotu pýtam, či je reklamácia možná. Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucka, poskytovateľ nás informoval, že v prípade, ak Vám svetrík nesadne, reklamácia je možná do 14 dní od prevzatia zásielky. Ak sa tak stane, prosím kontaktujte poskytovateľa na tel.č.: +420 777 942 294, kde Vám budú poskytnuté podrobné informácie, ako máte pri vybavovaní reklamácie postupovať. Veríme, že budete s tovarom spokojná Vaše ZaMenej.sk
Andrea
veľmi dávno
Dobrý večer, chcem sa opýtať kúpila som si kupón na túto zľavu, na stránke kde sa objednáva mi nechce zobrať ten voucher čo je vlastne ten kód, ktorý mi prišiel na mail. Môžete mi poradiť čo mám robiť? Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Andrea, ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, problém už rieši poskytovateľ zľavy na svojom webe, objednávku si v najbližšom čase budete môcť vytvoriť. Hneď ako to bude možné, budeme Vás kontaktovať. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, poskytovateľ nás informoval, že objednávku je už možné vykonať. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň, po zadaní čísla kupónu pri objednávke svetra sa mi vo formulári objaví, že kupón je nenájdený. Ako mám postupovať ďalej? Kupón (2 ks) bol objednaný 23. 11. 2013. Ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mária, ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, problém už rieši poskytovateľ zľavy na svojom webe, objednávku si v najbližšom čase budete môcť vytvoriť. Hneď ako to bude možné, budeme Vás kontaktovať. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, poskytovateľ nás informoval, že objednávku je už možné vykonať. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Martina
veľmi dávno
Dobry den, na stranke poskytovatela sa mi nedari uskutocnit objednavku, stranka nie je schopna rozpoznat cisla kuponov. Ako dlho trva odoslanie cisel platnych kuponov poskytovatelovi? Kupony som zakupila dnes rano. Dakujem za odpoved!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martina, ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, problém už rieši poskytovateľ zľavy na svojom webe, objednávku si v najbližšom čase budete môcť vytvoriť. Hneď ako to bude možné, budeme Vás kontaktovať. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, poskytovateľ nás informoval, že objednávku je už možné vykonať. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Andrea
veľmi dávno
Ďakujem, už mi ten kód akceptuje a objednávku som už zrealizovala. Prajem pekný zvyšok dňa
ZaMenej.sk
veľmi dávno
To sme radi, že opäť všetko funguje, ako má:o)
Katka
veľmi dávno
Dobry vecer mohla by som sa opitať ze kedy mi pride svetrik a farbu by som chcela ruzovu Dakujem
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
Dobrý den Katko,po obdržení voucheru je potřeba jej uplatntit na našich stránkách www.akcnipradlo.cz, v objednávce si volíte barvu. Jakmile nám objednávku odešlete, od toho data máme dodací lhůtu nejdéle do 14 dnů. V den expedice Vám bude odeslán email. Kontaktujte nás na našem emailu info@akcnipradlo.cz ohledně Vašich objednávek. S pozdravem, Akcnipradlo.cz
Katka
veľmi dávno
dobry den ale ja som uz dala a tie peniaze mi stahli z uctu tak uz nemozem druhe dat objednat dakujem dajte mi vediet dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katka, Vy si už iba urobíte objednávku tovaru, za ktorú už nebudete platiť. Teraz ste si zakúpili kupón na zľavu a ten kupón uplatnite podľa inštrukcií, aby Vám mohol byť zaslaný ten svetrík. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, kupón Vám bol automaticky zaslaný a Vašu mailovú adresu. Skúste sa pozrieť aj do koša, alebo nevyžiadanej pošty. Vaše ZaMenej.sk
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
Dobrý den Katko. Zaplacený voucher vám přijde na email, po té ho uplatněte na našich stránkách www.stylprozeny.cz, kde vložíte zboží do košíku a tam zadáte kód kupónu, cena se Vám strhne na 0, nic už neplatíte. Barvu si volíte v objednávce na našich stránkách.S pozdravem, Akčnípraldo.cz
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
oprava: objednávku proveďte na www.akcnipradlo.cz
ZaMenej.sk
veľmi dávno
V prípade, že potrebujete pomoc, zavolajte nám na t.č. 0948/636356 Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Áno, číslo kupónu.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, podarilo sa Vám už objednávku urobiť? Team ZaMenej.sk
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
dobrý den Katko, toto není č.voucheru 307791 S pozdravem, Akcnipraldo.cz
Diana
veľmi dávno
Dobrý deň, svetríky mi nesadli a chcela by som ich vymeniť. Ako postupovať ďalej??
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Diana, kontaktujte prosím Vás priamo poskytovateľa zľavy telefonicky na t.č. +420 777 942 294, alebo mailom info@akcnipradlo.cz a dohodnite sa na výmene. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Tatiana
veľmi dávno
nič v zlom ale táto akcia/zľava sa neda považovať za zľavu.Tento svetrík som ja kúpila za 2 €.Vôbec nie je pravda,že pred zľavou stál 20 €
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Tatiana, to sme radi, že ste si vedeli kúpiť tento tovar za takú skvelú cenu, my sme dostali takúto ponuku a keď sme ju preverovali, tak sme nenašli nikoho, kto by nám vedel tento tovar predať tak lacno. Ak máte nejaký typ, odkiaľ by sme tento tovar mohli zohnať lacnejšie, budeme radi, ak by ste nás kontaktovali, určite by sme radi pripravili pre našich zákazníkov akciu s ešte lepšou cenou. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
gabika
veľmi dávno
Sveter som včera obdržala kurierom,no som maximalne nespokojna..nieje to sveter ale svetrik tak pre 12 ročnu slečnu a pritom je pisana že univerzalna velkost..a asi na 7 miestach su nite povytiahnute,je to handra ktora poleti rovno do koša..čista čina..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Gabika, je nám to ľúto, že nie ste s tovarom spokojná, určite ho u poskytovateľa zľavy reklamujte na základe údajov, čo ste napísali do príspevku. Team ZaMenej.sk
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
Dobrý den Gabika, asi sjte obdržela vadný kousek. svetřík takto malý nemá být. Máme i spoustu spokojených zákaznic. Zašlete prosím svetřík k reklamaci nebo můžete odstoupit od smlouvy a zboží vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky, peníze Vám vrátíme.S pozdravem, Akcnipraldo.cz
www.akcnipradlo.cz
veľmi dávno
Dobrý den, proplácíme i poštovné! S pozdravem, Akcnipraldo.cz
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.01. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).