• Adam

    veľmi dávno

    Mate tento tovar momentalne na sklade? (Dunajska 4)

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Adam, podložky budú k dispozícii v priebehu zajtrajšieho dňa. Akonáhle nám dorazia, budeme Vás telefonicky informovať a môžete si pre podložku prísť. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • anna

      veľmi dávno

      dobry den. Ja som si podložku objednala 20.12.2012 a k dnešnemu dňu mi ešte stale neprišla .Dúfam, že už tento zýždeň príde určite.

  • Ludmila

    veľmi dávno

    Dalo by sa, že by prišla do 3. 1. 2012? Ďakujem.

    • GLOBAL DEAL

      veľmi dávno

      DOBRY DEN Ludmila. Najskor by to bolo mozne piatok 4,1.2013

  • Čopáková

    veľmi dávno

    Podložky som si objednala cca 15.12 mali mi prísť do 7 dní už prešlo 15 dní a stále nič. Kde nastal problém? Ďakujem za odpoveď

    • GLOBAL DEAL

      veľmi dávno

      Dobry den pani Copakova. Napiste prosim do emailu cislo vasho kuponu a objednavku vam preverim.

  • Dianová

    veľmi dávno

    Dobrý deň, dňa 16.12.2012 som si objednala od vás chladiacu podložku a do dnešného dňa som ju neobdržala. Rada by som vedela prečo mi ešte neprišla. Písala som vám aj na e-mail ale odpoveď mi z vašej strany neprišla. Ďakujem za odpoveď.

    • Dianová

      veľmi dávno

      Dobrý deň, dnes mi zásielka od vás prišla. Ďakujem!

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň p. Dianová, ďakujeme za informáciu. Sme radi, že Vám balíček prišiel. Zásielka sa zrejme omeškala kvôli vianočným sviatkom. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Lacuška

    veľmi dávno

    Píšem na podobný problém ako ostatní...objednal som si 2 chladiace podložky 17.12. a taktiež stále nič..Ďakujem za odpoveď

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň p. Lacuška, Vašu objednávku preveríme priamo u poskytovateľa zľavy. Prosíme Vás o strpenie. Akonáhle dostaneme odpoveď budeme Vás informovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • GLOBAL DEAL

      veľmi dávno

      DOBRY DEN p. Lacuska Napiste prosim na RIchard.globaldeal@gmail.com, a preverime vasu objednavku . Dakujem

  • Krupkova

    veľmi dávno

    Dobry den, objednala som si podložku 14.12.2012 a stale nič. Ďakujem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň p. Krupková, objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy. Ihneď ako dostaneme odpoveď ohľadom stavu Vašej objednávky, budeme Vás informovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • GLOBAL DEAL

      veľmi dávno

      DOBRY DEN p. Krupkova Napiste prosim na RIchard.globaldeal@gmail.com, a preverime vasu objednavku . Dakujem

    • Krupková

      veľmi dávno

      Dakujem pekne, balíček dnes dosiel, tak len 21 dní. Prajem pekny den

  • Marek

    veľmi dávno

    Dobrý deň, taktiež reagujem na nedodanie tovaru. Objednal som 27.12.2012 dve podložky a stále nič. Kedy prídu??? ďakujem vopred za odpoveď

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Marek, môžete nám prosím potvrdiť, či ste odoslali objednávku poskytovateľovi zľavy na mail: orders.gd@gmail.com, tak ako bolo písané aj v podmienkach? Pokiaľ áno, preveríme stav vašej objednávky u poskytovateľa a budeme vás následne informovať. Pravdepodobne z dôvodu čerpania dovolenky poskytovateľa zľavy, vaša objednávka nebola ešte spracovaná. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • (prázdne)

      veľmi dávno

      áno písal som. Práve som si to pozrel.

    • GLOBAL DEAL

      veľmi dávno

      DOBRY DEN p. Marek Napiste prosim na RIchard.globaldeal@gmail.com, a preverime vasu objednavku . Dakujem

    • Marek

      veľmi dávno

      už som teda napísal

    • (prázdne)

      veľmi dávno

      Dobrý deň, v akom stave je teda objednávka?

  • Renata

    veľmi dávno

    Dobry vecer, asi pred hodinou som si kupila cez Tatra pay tuto chladiacu podlozku pod notebook a stale som nedostala na email kupon a ani ho neni vidiet ked som prihlasena, ze som ho kupila. Ked sa prihlasim do mojej banky tak tam mi tu platbu poslali a odpocitali. Kde je problem?

    • GLOBAL DEAL

      veľmi dávno

      DOBRY DEN REnata. Prevodom cez bankovy ucet moze platba trvat 1-2dny. Kupon bude platny aj po skonceni ponuky.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Renata, platba bola včera prijatá a kupóny následne zaslané. Zrejme bol email doručený do spamu alebo iného priečinku. Kupóny sme Vám každopádne dali znovu preposlať na Váš email. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Rasto

    veľmi dávno

    Dobry den, nehnevajte sa na mna neviem naco sa to tu hrate mne objednavka neprisla a vytvoril som ju uz 22.12.2012....vase telefone cislo uvedene nikto nikdy nedviha??? dik za odpoved

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Rasťo, kontaktovali sme poskytovateľa zľavy a Vašu objednávku preverí. Poskytovateľ zľavy zasiela tovar zákazníkom priebežne. Nakoľko však bolo obdobie sviatkov a s tým spojené aj dovolenkové obdobie, doba odoslania tovaru sa mohla predĺžiť. Poskytovateľ zľavy Vás bude informovať o stave Vašej objednávky. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Gabriela

    veľmi dávno

    Dobrý deň, taktiež by som sa rada informovala ohľadne dodania tovaru. Objednala som si ho 28.12., napísala som mail na uvedenú adresu a dnes ráno aj na ten druhý mail, ktorý tu bol uvedený ohľadne overovania objednávky, no stále mi nik neodpísal. Keďže platnosť kupónu pomaly končí, rada by som vedela či moju objednávku aspoň zaregistrovali, ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Gabriela, vašu objednávku preveríme priamo u poskytovateľa zľavy a akonáhle dostaneme odpoveď, budeme Vás informovať. V tomto momente Vám nevieme povedať, či bola objednávka prijatá, nakoľko naša spoločnosť nemá prístup do objednávkového systému poskytovateľa zľavy. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na chladiacu podložku pod notebook už od 5,90€
  • štýlové modré podsvietenie
  • 3 ventilátory chránia počítač proti prehriatiu
  • protišmykové body zaistia váš počítač na správnom mieste
  • možnosť osobného odberu v Bratislave, alebo zaslanie poštou (potrebné zakúpiť si kupón s poštovným za 6,90€)

Platnosť kupónu

do 14.01. 2013

Podmienky

  • kupón platí na 1 chladiacu podložku pod notebook
  • počet kupónov na osobu nie je obmedzený
  • potrebná objednávka na mailovej adrese: orders.gd@gmail.com (do mailu uveďte vaše meno, poštovnú adresu, telefón, číslo resp. čísla kupónov aj s heslom) alebo možnosť osobného odberu v Bratislave
  • množstvo kupónov v akcii nie je limitované
  • kupón platí od 14.12.2012 do 14.1.2013