Mate tento tovar momentalne na sklade? (Dunajska 4)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Adam,
podložky budú k dispozícii v priebehu zajtrajšieho dňa. Akonáhle nám dorazia, budeme Vás telefonicky informovať a môžete si pre podložku prísť.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
anna
veľmi dávno
dobry den. Ja som si podložku objednala 20.12.2012 a k dnešnemu dňu mi ešte stale neprišla .Dúfam, že už tento zýždeň príde určite.
Ludmila
veľmi dávno
Dalo by sa, že by prišla do 3. 1. 2012? Ďakujem.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN Ludmila.
Najskor by to bolo mozne piatok 4,1.2013
Čopáková
veľmi dávno
Podložky som si objednala cca 15.12 mali mi prísť do 7 dní už prešlo 15 dní a stále nič. Kde nastal problém? Ďakujem za odpoveď
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
Dobry den pani Copakova.
Napiste prosim do emailu cislo vasho kuponu a objednavku vam preverim.
Dianová
veľmi dávno
Dobrý deň, dňa 16.12.2012 som si objednala od vás chladiacu podložku a do dnešného dňa som ju neobdržala. Rada by som vedela prečo mi ešte neprišla. Písala som vám aj na e-mail ale odpoveď mi z vašej strany neprišla. Ďakujem za odpoveď.
Dianová
veľmi dávno
Dobrý deň, dnes mi zásielka od vás prišla. Ďakujem!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Dianová,
ďakujeme za informáciu. Sme radi, že Vám balíček prišiel. Zásielka sa zrejme omeškala kvôli vianočným sviatkom.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Lacuška
veľmi dávno
Píšem na podobný problém ako ostatní...objednal som si 2 chladiace podložky 17.12. a taktiež stále nič..Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Lacuška,
Vašu objednávku preveríme priamo u poskytovateľa zľavy. Prosíme Vás o strpenie. Akonáhle dostaneme odpoveď budeme Vás informovať.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN p. Lacuska
Napiste prosim na RIchard.globaldeal@gmail.com, a preverime vasu objednavku . Dakujem
Krupkova
veľmi dávno
Dobry den, objednala som si podložku 14.12.2012 a stale nič. Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Krupková,
objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy. Ihneď ako dostaneme odpoveď ohľadom stavu Vašej objednávky, budeme Vás informovať.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN p. Krupkova
Napiste prosim na RIchard.globaldeal@gmail.com, a preverime vasu objednavku . Dakujem
Krupková
veľmi dávno
Dakujem pekne, balíček dnes dosiel, tak len 21 dní.
Prajem pekny den
Marek
veľmi dávno
Dobrý deň, taktiež reagujem na nedodanie tovaru. Objednal som 27.12.2012 dve podložky a stále nič. Kedy prídu???
ďakujem vopred za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marek,
môžete nám prosím potvrdiť, či ste odoslali objednávku poskytovateľovi zľavy na mail: orders.gd@gmail.com, tak ako bolo písané aj v podmienkach? Pokiaľ áno, preveríme stav vašej objednávky u poskytovateľa a budeme vás následne informovať. Pravdepodobne z dôvodu čerpania dovolenky poskytovateľa zľavy, vaša objednávka nebola ešte spracovaná.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
(prázdne)
veľmi dávno
áno písal som. Práve som si to pozrel.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN p. Marek
Napiste prosim na RIchard.globaldeal@gmail.com, a preverime vasu objednavku . Dakujem
Marek
veľmi dávno
už som teda napísal
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň, v akom stave je teda objednávka?
Renata
veľmi dávno
Dobry vecer, asi pred hodinou som si kupila cez Tatra pay tuto chladiacu podlozku pod notebook a stale som nedostala na email kupon a ani ho neni vidiet ked som prihlasena, ze som ho kupila. Ked sa prihlasim do mojej banky tak tam mi tu platbu poslali a odpocitali. Kde je problem?
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN REnata.
Prevodom cez bankovy ucet moze platba trvat 1-2dny. Kupon bude platny aj po skonceni ponuky.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Renata,
platba bola včera prijatá a kupóny následne zaslané. Zrejme bol email doručený do spamu alebo iného priečinku. Kupóny sme Vám každopádne dali znovu preposlať na Váš email.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Rasto
veľmi dávno
Dobry den, nehnevajte sa na mna neviem naco sa to tu hrate mne objednavka neprisla a vytvoril som ju uz 22.12.2012....vase telefone cislo uvedene nikto nikdy nedviha???
dik za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Rasťo,
kontaktovali sme poskytovateľa zľavy a Vašu objednávku preverí.
Poskytovateľ zľavy zasiela tovar zákazníkom priebežne. Nakoľko však bolo obdobie sviatkov a s tým spojené aj dovolenkové obdobie, doba odoslania tovaru sa mohla predĺžiť.
Poskytovateľ zľavy Vás bude informovať o stave Vašej objednávky.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Gabriela
veľmi dávno
Dobrý deň, taktiež by som sa rada informovala ohľadne dodania tovaru. Objednala som si ho 28.12., napísala som mail na uvedenú adresu a dnes ráno aj na ten druhý mail, ktorý tu bol uvedený ohľadne overovania objednávky, no stále mi nik neodpísal. Keďže platnosť kupónu pomaly končí, rada by som vedela či moju objednávku aspoň zaregistrovali, ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Gabriela,
vašu objednávku preveríme priamo u poskytovateľa zľavy a akonáhle dostaneme odpoveď, budeme Vás informovať.
V tomto momente Vám nevieme povedať, či bola objednávka prijatá, nakoľko naša spoločnosť nemá prístup do objednávkového systému poskytovateľa zľavy.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na chladiacu podložku pod notebook už od 5,90€
štýlové modré podsvietenie
3 ventilátory chránia počítač proti prehriatiu
protišmykové body zaistia váš počítač na správnom mieste
možnosť osobného odberu v Bratislave, alebo zaslanie poštou (potrebné zakúpiť si kupón s poštovným za 6,90€)
Platnosť kupónu
do 14.01. 2013
Podmienky
kupón platí na 1 chladiacu podložku pod notebook
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
potrebná objednávka na mailovej adrese: orders.gd@gmail.com (do mailu uveďte vaše meno, poštovnú adresu, telefón, číslo resp. čísla kupónov aj s heslom) alebo možnosť osobného odberu v Bratislave
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Trendová chladiaca podložka pod notebook s modrým podsvietením.
Adam
veľmi dávno
Mate tento tovar momentalne na sklade? (Dunajska 4)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Adam, podložky budú k dispozícii v priebehu zajtrajšieho dňa. Akonáhle nám dorazia, budeme Vás telefonicky informovať a môžete si pre podložku prísť. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
anna
veľmi dávno
dobry den. Ja som si podložku objednala 20.12.2012 a k dnešnemu dňu mi ešte stale neprišla .Dúfam, že už tento zýždeň príde určite.
Ludmila
veľmi dávno
Dalo by sa, že by prišla do 3. 1. 2012? Ďakujem.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN Ludmila. Najskor by to bolo mozne piatok 4,1.2013
Čopáková
veľmi dávno
Podložky som si objednala cca 15.12 mali mi prísť do 7 dní už prešlo 15 dní a stále nič. Kde nastal problém? Ďakujem za odpoveď
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
Dobry den pani Copakova. Napiste prosim do emailu cislo vasho kuponu a objednavku vam preverim.
Dianová
veľmi dávno
Dobrý deň, dňa 16.12.2012 som si objednala od vás chladiacu podložku a do dnešného dňa som ju neobdržala. Rada by som vedela prečo mi ešte neprišla. Písala som vám aj na e-mail ale odpoveď mi z vašej strany neprišla. Ďakujem za odpoveď.
Dianová
veľmi dávno
Dobrý deň, dnes mi zásielka od vás prišla. Ďakujem!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Dianová, ďakujeme za informáciu. Sme radi, že Vám balíček prišiel. Zásielka sa zrejme omeškala kvôli vianočným sviatkom. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Lacuška
veľmi dávno
Píšem na podobný problém ako ostatní...objednal som si 2 chladiace podložky 17.12. a taktiež stále nič..Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Lacuška, Vašu objednávku preveríme priamo u poskytovateľa zľavy. Prosíme Vás o strpenie. Akonáhle dostaneme odpoveď budeme Vás informovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN p. Lacuska Napiste prosim na RIchard.globaldeal@gmail.com, a preverime vasu objednavku . Dakujem
Krupkova
veľmi dávno
Dobry den, objednala som si podložku 14.12.2012 a stale nič. Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Krupková, objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy. Ihneď ako dostaneme odpoveď ohľadom stavu Vašej objednávky, budeme Vás informovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN p. Krupkova Napiste prosim na RIchard.globaldeal@gmail.com, a preverime vasu objednavku . Dakujem
Krupková
veľmi dávno
Dakujem pekne, balíček dnes dosiel, tak len 21 dní. Prajem pekny den
Marek
veľmi dávno
Dobrý deň, taktiež reagujem na nedodanie tovaru. Objednal som 27.12.2012 dve podložky a stále nič. Kedy prídu??? ďakujem vopred za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marek, môžete nám prosím potvrdiť, či ste odoslali objednávku poskytovateľovi zľavy na mail: orders.gd@gmail.com, tak ako bolo písané aj v podmienkach? Pokiaľ áno, preveríme stav vašej objednávky u poskytovateľa a budeme vás následne informovať. Pravdepodobne z dôvodu čerpania dovolenky poskytovateľa zľavy, vaša objednávka nebola ešte spracovaná. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
(prázdne)
veľmi dávno
áno písal som. Práve som si to pozrel.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN p. Marek Napiste prosim na RIchard.globaldeal@gmail.com, a preverime vasu objednavku . Dakujem
Marek
veľmi dávno
už som teda napísal
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň, v akom stave je teda objednávka?
Renata
veľmi dávno
Dobry vecer, asi pred hodinou som si kupila cez Tatra pay tuto chladiacu podlozku pod notebook a stale som nedostala na email kupon a ani ho neni vidiet ked som prihlasena, ze som ho kupila. Ked sa prihlasim do mojej banky tak tam mi tu platbu poslali a odpocitali. Kde je problem?
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN REnata. Prevodom cez bankovy ucet moze platba trvat 1-2dny. Kupon bude platny aj po skonceni ponuky.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Renata, platba bola včera prijatá a kupóny následne zaslané. Zrejme bol email doručený do spamu alebo iného priečinku. Kupóny sme Vám každopádne dali znovu preposlať na Váš email. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Rasto
veľmi dávno
Dobry den, nehnevajte sa na mna neviem naco sa to tu hrate mne objednavka neprisla a vytvoril som ju uz 22.12.2012....vase telefone cislo uvedene nikto nikdy nedviha??? dik za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Rasťo, kontaktovali sme poskytovateľa zľavy a Vašu objednávku preverí. Poskytovateľ zľavy zasiela tovar zákazníkom priebežne. Nakoľko však bolo obdobie sviatkov a s tým spojené aj dovolenkové obdobie, doba odoslania tovaru sa mohla predĺžiť. Poskytovateľ zľavy Vás bude informovať o stave Vašej objednávky. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Gabriela
veľmi dávno
Dobrý deň, taktiež by som sa rada informovala ohľadne dodania tovaru. Objednala som si ho 28.12., napísala som mail na uvedenú adresu a dnes ráno aj na ten druhý mail, ktorý tu bol uvedený ohľadne overovania objednávky, no stále mi nik neodpísal. Keďže platnosť kupónu pomaly končí, rada by som vedela či moju objednávku aspoň zaregistrovali, ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Gabriela, vašu objednávku preveríme priamo u poskytovateľa zľavy a akonáhle dostaneme odpoveď, budeme Vás informovať. V tomto momente Vám nevieme povedať, či bola objednávka prijatá, nakoľko naša spoločnosť nemá prístup do objednávkového systému poskytovateľa zľavy. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 14.01. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).