Dobry den , bude vhodna tato podlozka chladiaca pod notebook kazdeho typu ? dakujem
Ana
veľmi dávno
nas notebook je 36,5 x 26 cm
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN. Anna. konstrukcia notebooku(36,5x 26cm) je o nieco vatčsia ako podlozka, avsak problem to nieje, plnohodnote svoj ucel splni aj pri vasom rozmere :)
Ana
veľmi dávno
dakujem za info uz som si ho objednala :)
Monk
veľmi dávno
Global Deal nemaju vlastnu internetovu stranku?? Chcela by som si ju pozriet, mam zaujem o podlozku, pripadne ine doplny. Dakujem.
Ak tu zaplatim a kvoli niecomu mi tovar nepride, alebo bude zly, kde reklamujem? Na zamenej alebo priamo u toho, ktory tovar si objednam? Som tu prvykrat, dakujem.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN.webovu stranku nevedieme. Na tovar sa vztahuje zaruka 2roky ktoru dava posktytovatel zlavy (GLOBAL DEAL), v pripade dalsich otazok nas kontaktujte na tel. čisle 0944 57 99 18
Lubo
veľmi dávno
Dobry Den,
poslal som vam e-mail s udajmi ako adresa atd.
dostanem aj email o potvrdeni? alebo ako sa dozviem ze mi tovar prisiel ?
Za odpovede vopred dakujem.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY den. myslim ze, vasa vas mail(objednavka) je uz prijata :)
martinjala@gmail.com
veľmi dávno
Dobrý deň,
kúpila som kupón a poslala som Vám údaje mejlom. Avšak žiadna odpoveď. Chcela by som preto zistiť či evidujete moju objednávku a kedy mi bude tovar doručený?
Ďakujem.
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň,
poskytovateľ zľavy nemá nastavenú automatickú odpoveď pri prijatí objednávky, ani nepotvrdzuje prijatie objednávky. Objednaný tovar zasiela priamo zákazníkom na základe podmienok uvedených v ponuke - Rozosielanie sa uskutoční po ukončení akcie. Dodacia lehota je 7 pracovných dní od ukončenia akcie. Rýchlosť dodania je závislá na službách Slovenskej pošty.
Želáme pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
mraz.tibor@gmail.com
veľmi dávno
Rovnaká otázka. Bola moja objednávka zaevidovaná, resp. vyexpedovaná? Myslím si, že aj keď automatická odpoveď nefunguje, tak je treba dať zákazníkom vedieť stav ich objednávky. Ďakujem
Michaela
veľmi dávno
Dobry den,
mne tiez neprislo ziadne potvrdenie o prijati objednavky. Expedovat budete zajtra?
Dakujem za odpoved.
Michaela
veľmi dávno
asi to tu nikde nevidno, moj mail je
riflomisa@gmail.com
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
poskytovateľ zľavy nemá nastavenú automatickú odpoveď pri prijatí objednávky, ani nepotvrdzuje prijatie objednávky. Objednaný tovar zasiela priamo zákazníkom na základe podmienok uvedených v ponuke.
Vaše ZaMenej.sk
Ruzena
veľmi dávno
Preco sa k Vam neda dovolat ,uz treti den volam ,moze mi to niekto vysvetlit?
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN. kludne zavolajte do 17:00, ked vam nedviham, tak skuste zavolat neskor, ale nie v rozmedzi 5minut 10krat, dakujem
Ana
veľmi dávno
Dobry den , kupili sme si tuto chladiacu podlozku pod notebook ,ale velkost nevyhovuje ...a co ma prekvapilo pri prevzati balicka z posty ,aky to bol velmi lahucky balicek ..vyberala som ho ako list nie ako balik ... velmi tenky plast ,ktory rychlo praskne ...chcela by som to vratit spat.. zaslat to na adresu ,ktora je na fakture ? dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ana,
skontaktujte sa, prosím, priamo s poskytovateľom zľavy a dohodnite sa s ním a vrátení tovaru.
p. Kovalík - 0944 579 918
Želáme pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Ana
veľmi dávno
dakujem za info a kto konkretne je ten poskytovatel zlavy ?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ana,
poskytovateľ zľavy je pán Kovalík - t.č. 0944 579 918
Prajeme príjemný deň
Vaše ZaMenej.sk
Ana
veľmi dávno
dakujem
Marcy
veľmi dávno
Dobrý deň, odoslala som svoje údaje a číslo zľavového kupónu s heslom ešte 14.6.2012, no do dnešného dňa som žiadny tovar nedostala.
Chcem sa opýtať, to je taká dlhá doba dodania?
Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
v akcii je uvedené: "Dodacia lehota je 7 pracovných dní od ukončenia akcie. Rýchlosť dodania je závislá na službách Slovenskej pošty." Poskytovateľ zľavy však zasiela tovar priebežne aj počas trvania akcie.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Marcy
veľmi dávno
Ďakujem
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN MARCY.
objednavky vytvorene do dna 15.6 uz boli odoslane, takze aj ta vasa je uz na ceste k Vam :)
tento tyzden by ste ju urcite mali mat obdrzanu..
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
66% zľava na chladiacu podložku pod notebook
štýlové modré podsvietenie
3 ventilátory chránia počítač proti prehriatiu
protišmykové body zaistia váš počítač na správnom mieste
poštovné a balné v rámci Slovenska
Platnosť kupónu
do 13.07. 2012
Podmienky
kupón platí na 1 chladiacu podložku pod notebook vrátane poštovného
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
potrebná objednávka na mailovej adrese: orders.gd@gmail.com (do mailu uveďte vaše meno, poštovnú adresu, telefón, číslo resp. čísla kupónov aj s heslom)
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Trendová chladiaca podložka pod notebook s modrým podsvietením.
Alena
veľmi dávno
kupim pre mna 1 ks a treba zaruk za bloček. ďakujem za porozumenie. Som nepočujuca z Prešova.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
Dobry den Alena. Záruka je samozrejmostou, pekny den :)
Katarína
veľmi dávno
odpisali Vam na objednaku? nemam rada nepotvrdene veci
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY VECER Katarina. Vypadla nam automaticka odpoved, vasu objednavku urcite evidujeme:)
Ana
veľmi dávno
Dobry den , bude vhodna tato podlozka chladiaca pod notebook kazdeho typu ? dakujem
Ana
veľmi dávno
nas notebook je 36,5 x 26 cm
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN. Anna. konstrukcia notebooku(36,5x 26cm) je o nieco vatčsia ako podlozka, avsak problem to nieje, plnohodnote svoj ucel splni aj pri vasom rozmere :)
Ana
veľmi dávno
dakujem za info uz som si ho objednala :)
Monk
veľmi dávno
Global Deal nemaju vlastnu internetovu stranku?? Chcela by som si ju pozriet, mam zaujem o podlozku, pripadne ine doplny. Dakujem. Ak tu zaplatim a kvoli niecomu mi tovar nepride, alebo bude zly, kde reklamujem? Na zamenej alebo priamo u toho, ktory tovar si objednam? Som tu prvykrat, dakujem.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN.webovu stranku nevedieme. Na tovar sa vztahuje zaruka 2roky ktoru dava posktytovatel zlavy (GLOBAL DEAL), v pripade dalsich otazok nas kontaktujte na tel. čisle 0944 57 99 18
Lubo
veľmi dávno
Dobry Den, poslal som vam e-mail s udajmi ako adresa atd. dostanem aj email o potvrdeni? alebo ako sa dozviem ze mi tovar prisiel ? Za odpovede vopred dakujem.
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY den. myslim ze, vasa vas mail(objednavka) je uz prijata :)
martinjala@gmail.com
veľmi dávno
Dobrý deň, kúpila som kupón a poslala som Vám údaje mejlom. Avšak žiadna odpoveď. Chcela by som preto zistiť či evidujete moju objednávku a kedy mi bude tovar doručený? Ďakujem.
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň, poskytovateľ zľavy nemá nastavenú automatickú odpoveď pri prijatí objednávky, ani nepotvrdzuje prijatie objednávky. Objednaný tovar zasiela priamo zákazníkom na základe podmienok uvedených v ponuke - Rozosielanie sa uskutoční po ukončení akcie. Dodacia lehota je 7 pracovných dní od ukončenia akcie. Rýchlosť dodania je závislá na službách Slovenskej pošty. Želáme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
mraz.tibor@gmail.com
veľmi dávno
Rovnaká otázka. Bola moja objednávka zaevidovaná, resp. vyexpedovaná? Myslím si, že aj keď automatická odpoveď nefunguje, tak je treba dať zákazníkom vedieť stav ich objednávky. Ďakujem
Michaela
veľmi dávno
Dobry den, mne tiez neprislo ziadne potvrdenie o prijati objednavky. Expedovat budete zajtra? Dakujem za odpoved.
Michaela
veľmi dávno
asi to tu nikde nevidno, moj mail je riflomisa@gmail.com
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, poskytovateľ zľavy nemá nastavenú automatickú odpoveď pri prijatí objednávky, ani nepotvrdzuje prijatie objednávky. Objednaný tovar zasiela priamo zákazníkom na základe podmienok uvedených v ponuke. Vaše ZaMenej.sk
Ruzena
veľmi dávno
Preco sa k Vam neda dovolat ,uz treti den volam ,moze mi to niekto vysvetlit?
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN. kludne zavolajte do 17:00, ked vam nedviham, tak skuste zavolat neskor, ale nie v rozmedzi 5minut 10krat, dakujem
Ana
veľmi dávno
Dobry den , kupili sme si tuto chladiacu podlozku pod notebook ,ale velkost nevyhovuje ...a co ma prekvapilo pri prevzati balicka z posty ,aky to bol velmi lahucky balicek ..vyberala som ho ako list nie ako balik ... velmi tenky plast ,ktory rychlo praskne ...chcela by som to vratit spat.. zaslat to na adresu ,ktora je na fakture ? dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ana, skontaktujte sa, prosím, priamo s poskytovateľom zľavy a dohodnite sa s ním a vrátení tovaru. p. Kovalík - 0944 579 918 Želáme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Ana
veľmi dávno
dakujem za info a kto konkretne je ten poskytovatel zlavy ?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ana, poskytovateľ zľavy je pán Kovalík - t.č. 0944 579 918 Prajeme príjemný deň Vaše ZaMenej.sk
Ana
veľmi dávno
dakujem
Marcy
veľmi dávno
Dobrý deň, odoslala som svoje údaje a číslo zľavového kupónu s heslom ešte 14.6.2012, no do dnešného dňa som žiadny tovar nedostala. Chcem sa opýtať, to je taká dlhá doba dodania? Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, v akcii je uvedené: "Dodacia lehota je 7 pracovných dní od ukončenia akcie. Rýchlosť dodania je závislá na službách Slovenskej pošty." Poskytovateľ zľavy však zasiela tovar priebežne aj počas trvania akcie. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Marcy
veľmi dávno
Ďakujem
GLOBAL DEAL
veľmi dávno
DOBRY DEN MARCY. objednavky vytvorene do dna 15.6 uz boli odoslane, takze aj ta vasa je uz na ceste k Vam :) tento tyzden by ste ju urcite mali mat obdrzanu..
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 13.07. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).