Dobrý deň, zaujíma ma:
- ako často je možné, resp. vhodné lymfodrenáž absolvovať
- či ju vykonáva muž alebo žena
- aké máte skúsenosti s uvedenou činnosťou /dĺžka praxe/
Ďakujem veľmi pekne.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Adka,
salón nás informoval, že pre dosiahnutie čo najlepšieho efektu je optimálne zo začiatku absolvovať ručnú lymfodrenáž 2x týždenne.
Ručnú lymfodrenáž vykonáva špecialistka - žena s 5 ročnou praxou a s absolvovaním špeciálneho kurzu. S lymfodrenážou v salóne dosahujú u zákazníkov tie najlepšie výsledky.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Miriam
veľmi dávno
Dobrý deň , je kontraindikáciou pre lymfodrenáž hyperkinetická cirkulácia v mladom veku ?
Salón NATALIE
veľmi dávno
Dobrý deň Miriam,
nie je to kontraindikácia, môže sa aplikovať jemná ručná lymfodrenáž.
Salón NATALIE
Zuzana
veľmi dávno
teraz som zaplatila cez ucet, no peniaze neodisli,iba sa spracovavaju. Ale na stranke so zlavou ma vyzyva, aby som platbu zopakovala. Co s tym??? Vdaka za skoru odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Zuzana,
Vaša objednávka sa v našom systéme zobrazuje ako neukončená. Zakúpte si kupón ešte raz, aby ste si mohli zľavu uplatniť.
Želáme pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Bozena buraková
veľmi dávno
Zakupila som si voucher na tuto masaz. Najskor bol problem sa s pani maserkou skontaktovat. Nebrala telefony. Konecne ma objednala na 8.5.!!! Ked som jejnspatne zavolala, ze je statny sviatok a ci sa nepomylila, termin mi potvrdila. Avsak vobec neprisla, telefon mala vypnuty a doteraz sa mi neozvala, aby sa ospravedlnila. Bola som v to odpoludnie uz druha sklamana zakaznicka, ako ma informoval vratnik. Cakam vysvetlenie a zjednanie napravy. Inak budem ziadat kupon vratit a refundovat. Dakujem za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Božena,
je nám ľúto a mrzí nás, že máte negatívnu skúsenosť. S poskytovateľkou sme mali doteraz bezproblémovú komunikáciu. Skutočne nevieme, z akého titulu sa Vám neozvala. Spojíme sa teda s poskytovateľkou a preveríme situáciu. Akonáhle obdržíme vyjadrenie, budeme Vás informovať.
Želáme príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Bozena Buraková
veľmi dávno
Skusala som jej aj dnes zavolat, ale telefon je vypnuty. Prosi. O doriesenie problemu.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Božena,
poskytovateľka zľavy nám potvrdila, že Vám vráti peniaze za nevyužitú službu.
Prosím, napíšte žiadosť o vrátenie peňazí na mail: talszent@centrum.sk. Do mailu uveďte vaše kontaktné údaje, telefón a číslo účtu, na ktoré Vám budú vrátené peniaze.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Marta
veľmi dávno
Ja som bola objednaná v sobotu na 13.00 a pani neprišla. Telefón mala vypnutý. Nepáči sa mi tento prístup ku klientom. Dúfam, že sa mi ozvete,lebo aj dnes som Vás hľadala ale som Vás nenašla. Ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marta,
mrzí nás, že poskytovateľka neprišla na dohodnutý termín. Nakoľko však z Vašej mailovej adresy neevidujeme objednávku, viete nám prosím uviesť z akého mailu ste uskutočňovali nákup, aby sme vedeli preveriť u poskytovateľky danú situáciu?
Ďakujeme a želám pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Marta
veľmi dávno
Ďakujem za Vašu rýchlu odpoveď, ale ja som si myslela, že budem jednať priamo s poskytovateľkou služieb. Mala som s ňou dohodnutú službu, ale nie cez portál za Menej, hoci som Vaša klientka.Ona má vypnutý telefón, tak preto som to tak riešila.
Zostávam s pozdravom.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marta,
je nám ľúto, ale pokiaľ ste plánovali využiť službu mimo našej ponuky, nie sme kompetentní urgovať poskytovateľku.
S poskytovateľkou sme však pravidelne v telefonickom kontakte. Skúste ju prosím opätovne kontaktovať.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Monika
veľmi dávno
Ja som si kúpila kupón, objednala som sa u pani zo salónu, ale neprišla ani mi nedvíha od vtedy telefón. Nespoľahlivá "firma". Pracovný čas nemá stabilný iba na objednávky a nedvíha telefón, úžasný prístup, hlavne keď už má peniaze na účte!!!!
Mali by ste ju vymazať z ponuky poskytovateľov!
Monika
veľmi dávno
Dobrý deň Monika,
mrzí nás, že máte negatívny zážitok. S poskytovateľkou sme v kontakte, nakoľko však bola dlhšiu dobu chorá, nemohla službu vykonávať. Poskytovateľka však prisľúbila, že Vám vráti peniaze na účet. Prosím zašlite žiadosť o vrátenie peňazí s uvedením Vašich kontaktných údajov a čísla účtu na mail: talszent@centrum.sk.
Veríme, že sa podarí doriešiť túto záležitosť.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Monika
veľmi dávno
A ešte by som chcela dodať že samozrejme očakávam vrátenie peňazí, ako tak čítam nie som jediná oklamaná a vy ešte tieto kupóny predávate bez problémov aj naďalej, tu už ozaj vznikajú pochybnosti, kto viac klame, či vy alebo Salón Natalie!
Salón NATALIE
veľmi dávno
Dobrý deň,
som pracovne vyťažená 24 hodín denne, nemám vedomosť, že telefón mám vypnutý, prípadne že nedvíham. Pokiaľ nedvíham tak mám na to vážny dôvod. Pokiaľ máte negatívnu skúsenosť tak mi prosím zašlite číslo účtu a peniaze Vám vrátim.
Ďakujem Natália Szentpeteriová
Monika
veľmi dávno
Dobrý deň,
aj ja mám veľa práce ale nesľubujem (neobjednávam) ľudí keď viem že na nich nemám čas, a ak mi do toho niečo prijde tak ich o tom upovedomím, prípadne zodvihnem telefón keď mi volajú. Nie raz som Vám volala, takže náhoda to nebola.
Moje číslo účtu je 0464108773/0900.
Ďakujem
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Celotelová ručná lymfodrenáž. Jarný detox, ktorý vám dá novú energiu
Adka
veľmi dávno
Dobrý deň, zaujíma ma: - ako často je možné, resp. vhodné lymfodrenáž absolvovať - či ju vykonáva muž alebo žena - aké máte skúsenosti s uvedenou činnosťou /dĺžka praxe/ Ďakujem veľmi pekne.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Adka, salón nás informoval, že pre dosiahnutie čo najlepšieho efektu je optimálne zo začiatku absolvovať ručnú lymfodrenáž 2x týždenne. Ručnú lymfodrenáž vykonáva špecialistka - žena s 5 ročnou praxou a s absolvovaním špeciálneho kurzu. S lymfodrenážou v salóne dosahujú u zákazníkov tie najlepšie výsledky. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Miriam
veľmi dávno
Dobrý deň , je kontraindikáciou pre lymfodrenáž hyperkinetická cirkulácia v mladom veku ?
Salón NATALIE
veľmi dávno
Dobrý deň Miriam, nie je to kontraindikácia, môže sa aplikovať jemná ručná lymfodrenáž. Salón NATALIE
Zuzana
veľmi dávno
teraz som zaplatila cez ucet, no peniaze neodisli,iba sa spracovavaju. Ale na stranke so zlavou ma vyzyva, aby som platbu zopakovala. Co s tym??? Vdaka za skoru odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Zuzana, Vaša objednávka sa v našom systéme zobrazuje ako neukončená. Zakúpte si kupón ešte raz, aby ste si mohli zľavu uplatniť. Želáme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Bozena buraková
veľmi dávno
Zakupila som si voucher na tuto masaz. Najskor bol problem sa s pani maserkou skontaktovat. Nebrala telefony. Konecne ma objednala na 8.5.!!! Ked som jejnspatne zavolala, ze je statny sviatok a ci sa nepomylila, termin mi potvrdila. Avsak vobec neprisla, telefon mala vypnuty a doteraz sa mi neozvala, aby sa ospravedlnila. Bola som v to odpoludnie uz druha sklamana zakaznicka, ako ma informoval vratnik. Cakam vysvetlenie a zjednanie napravy. Inak budem ziadat kupon vratit a refundovat. Dakujem za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Božena, je nám ľúto a mrzí nás, že máte negatívnu skúsenosť. S poskytovateľkou sme mali doteraz bezproblémovú komunikáciu. Skutočne nevieme, z akého titulu sa Vám neozvala. Spojíme sa teda s poskytovateľkou a preveríme situáciu. Akonáhle obdržíme vyjadrenie, budeme Vás informovať. Želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Bozena Buraková
veľmi dávno
Skusala som jej aj dnes zavolat, ale telefon je vypnuty. Prosi. O doriesenie problemu.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Božena, poskytovateľka zľavy nám potvrdila, že Vám vráti peniaze za nevyužitú službu. Prosím, napíšte žiadosť o vrátenie peňazí na mail: talszent@centrum.sk. Do mailu uveďte vaše kontaktné údaje, telefón a číslo účtu, na ktoré Vám budú vrátené peniaze. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Marta
veľmi dávno
Ja som bola objednaná v sobotu na 13.00 a pani neprišla. Telefón mala vypnutý. Nepáči sa mi tento prístup ku klientom. Dúfam, že sa mi ozvete,lebo aj dnes som Vás hľadala ale som Vás nenašla. Ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marta, mrzí nás, že poskytovateľka neprišla na dohodnutý termín. Nakoľko však z Vašej mailovej adresy neevidujeme objednávku, viete nám prosím uviesť z akého mailu ste uskutočňovali nákup, aby sme vedeli preveriť u poskytovateľky danú situáciu? Ďakujeme a želám pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Marta
veľmi dávno
Ďakujem za Vašu rýchlu odpoveď, ale ja som si myslela, že budem jednať priamo s poskytovateľkou služieb. Mala som s ňou dohodnutú službu, ale nie cez portál za Menej, hoci som Vaša klientka.Ona má vypnutý telefón, tak preto som to tak riešila. Zostávam s pozdravom.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marta, je nám ľúto, ale pokiaľ ste plánovali využiť službu mimo našej ponuky, nie sme kompetentní urgovať poskytovateľku. S poskytovateľkou sme však pravidelne v telefonickom kontakte. Skúste ju prosím opätovne kontaktovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Monika
veľmi dávno
Ja som si kúpila kupón, objednala som sa u pani zo salónu, ale neprišla ani mi nedvíha od vtedy telefón. Nespoľahlivá "firma". Pracovný čas nemá stabilný iba na objednávky a nedvíha telefón, úžasný prístup, hlavne keď už má peniaze na účte!!!! Mali by ste ju vymazať z ponuky poskytovateľov!
Monika
veľmi dávno
Dobrý deň Monika, mrzí nás, že máte negatívny zážitok. S poskytovateľkou sme v kontakte, nakoľko však bola dlhšiu dobu chorá, nemohla službu vykonávať. Poskytovateľka však prisľúbila, že Vám vráti peniaze na účet. Prosím zašlite žiadosť o vrátenie peňazí s uvedením Vašich kontaktných údajov a čísla účtu na mail: talszent@centrum.sk. Veríme, že sa podarí doriešiť túto záležitosť. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Monika
veľmi dávno
A ešte by som chcela dodať že samozrejme očakávam vrátenie peňazí, ako tak čítam nie som jediná oklamaná a vy ešte tieto kupóny predávate bez problémov aj naďalej, tu už ozaj vznikajú pochybnosti, kto viac klame, či vy alebo Salón Natalie!
Salón NATALIE
veľmi dávno
Dobrý deň, som pracovne vyťažená 24 hodín denne, nemám vedomosť, že telefón mám vypnutý, prípadne že nedvíham. Pokiaľ nedvíham tak mám na to vážny dôvod. Pokiaľ máte negatívnu skúsenosť tak mi prosím zašlite číslo účtu a peniaze Vám vrátim. Ďakujem Natália Szentpeteriová
Monika
veľmi dávno
Dobrý deň, aj ja mám veľa práce ale nesľubujem (neobjednávam) ľudí keď viem že na nich nemám čas, a ak mi do toho niečo prijde tak ich o tom upovedomím, prípadne zodvihnem telefón keď mi volajú. Nie raz som Vám volala, takže náhoda to nebola. Moje číslo účtu je 0464108773/0900. Ďakujem
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 10.06. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).