Dobrý deň, chcela by som sa informovať, mám filtračnú kanvicu Aqua Line Switherland, ktorú som kúpila pri inej akcii tohto istého poskytovateľa zľavy f.Kingray. Môžem si do nej dokúpiť tento náhradný filter?
Ďakujem za odpoveď.
Kingray
asi 9 rokov dozadu
Dobry den, Kingray nikdy nepredaval tieto kanvice Aqua Line. My mame ine. Neviem sa vam vyjadrit ci bude pasovat. Radsej by som si objednala u vasho dodavatela. Opytajte sa firmy, kde ste dzban na alkalicku vodu kupovali. Mali by ich drzat skladom, ak maju aj kanvice. S pozdravom. Kingray
jozef
asi 9 rokov dozadu
dobry den,
mozete mi vysvetlit,akym sposobom sa podarilo filtom, ktore predavate dosiahnut "alkalizovanie" vody? V com je tento filter vynimocny oproti konkurencnym vyrobkom?
odpoved
asi 9 rokov dozadu
dobry den, konkurencne produkty nepozname nevieme sa vyjadrit. Filtre obsahuju turmalínove guličiky, ktoré vyrábajú záporný potenciál /ORP /, redukujú chlór, uvoľňujú dlhšie infračervené vlny. Dohromady sa tak vytvára efekt:
Uvoľňovanie vodíka
Úpravy pH nárastom zásaditosti vody
Voda získava záporné ióny
Vode klesá ORP potenciál, získava elektróny
Pohlcuje sa chlor
To vsetko sa docitate aj na nasej stranke www.kingray.eu.
KINGRAY
Andrea
asi 9 rokov dozadu
Dobry vecer
Chcela by som sa opytat ako cistit filter ,cistila som ho horucov slanou vodou ako bolo v navode ale aj tak voda len kvapka a trva strasne dlho nez sa prefiltruje a to je novy filter asi len 20l ani to nie Dakujem
admin
asi 9 rokov dozadu
dobry den, z vasho popisu vyplyva, ze mate extremne tvrdu vodu a vo filtry sa na gulickach urobil vodny kamen. Odporucam filter nechat ponorit do vriacej vody na par minut a potom ho zo spodnych otvorov ihlou poprepichovat, aby sa vodny kamen uvolnil. Potom je potrebne ho opatovne ponorit do horucej vody. Keby sme ho otvorili, tak by boli gulicky pozliepane vodnym kamenom, ktory sa tam usadil. V pripade, ze sa tok ani po tomto nezlepsi, prosim zavolajte na 0907 173 910 a pokusime sa najst riesenie. Dakujem.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Alkalizujúci filtračný džbán na vodu pre zlepšenie vášho zdravia
Renáta
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň, chcela by som sa informovať, mám filtračnú kanvicu Aqua Line Switherland, ktorú som kúpila pri inej akcii tohto istého poskytovateľa zľavy f.Kingray. Môžem si do nej dokúpiť tento náhradný filter? Ďakujem za odpoveď.
Kingray
asi 9 rokov dozadu
Dobry den, Kingray nikdy nepredaval tieto kanvice Aqua Line. My mame ine. Neviem sa vam vyjadrit ci bude pasovat. Radsej by som si objednala u vasho dodavatela. Opytajte sa firmy, kde ste dzban na alkalicku vodu kupovali. Mali by ich drzat skladom, ak maju aj kanvice. S pozdravom. Kingray
jozef
asi 9 rokov dozadu
dobry den, mozete mi vysvetlit,akym sposobom sa podarilo filtom, ktore predavate dosiahnut "alkalizovanie" vody? V com je tento filter vynimocny oproti konkurencnym vyrobkom?
odpoved
asi 9 rokov dozadu
dobry den, konkurencne produkty nepozname nevieme sa vyjadrit. Filtre obsahuju turmalínove guličiky, ktoré vyrábajú záporný potenciál /ORP /, redukujú chlór, uvoľňujú dlhšie infračervené vlny. Dohromady sa tak vytvára efekt: Uvoľňovanie vodíka Úpravy pH nárastom zásaditosti vody Voda získava záporné ióny Vode klesá ORP potenciál, získava elektróny Pohlcuje sa chlor To vsetko sa docitate aj na nasej stranke www.kingray.eu. KINGRAY
Andrea
asi 9 rokov dozadu
Dobry vecer Chcela by som sa opytat ako cistit filter ,cistila som ho horucov slanou vodou ako bolo v navode ale aj tak voda len kvapka a trva strasne dlho nez sa prefiltruje a to je novy filter asi len 20l ani to nie Dakujem
admin
asi 9 rokov dozadu
dobry den, z vasho popisu vyplyva, ze mate extremne tvrdu vodu a vo filtry sa na gulickach urobil vodny kamen. Odporucam filter nechat ponorit do vriacej vody na par minut a potom ho zo spodnych otvorov ihlou poprepichovat, aby sa vodny kamen uvolnil. Potom je potrebne ho opatovne ponorit do horucej vody. Keby sme ho otvorili, tak by boli gulicky pozliepane vodnym kamenom, ktory sa tam usadil. V pripade, ze sa tok ani po tomto nezlepsi, prosim zavolajte na 0907 173 910 a pokusime sa najst riesenie. Dakujem.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.01. 2016
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).