• Juraj Polák

    veľmi dávno

    v maili je 69 EUR, v nadpise ponuky 79 EUR a pri platení 89 EUR. :-)

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobré ráno, Juraj, už je to v poriadku, na poslednú chvíľu sa ešte po porade s hotelom robili úpravy a nie všetko sa stihlo načítať. Každopádne ďakujeme za upozornenie a správna cena je 79 euro za 5 dňový pobyt. Želáme príjemný deň.

    • Victoria

      veľmi dávno

      Dobrý deň, zaujímalo by ma, či je možná rezervácia pobytu aj na obdobie Silvestra. Uvedená cena je na 1 osobu? Ďakujem za odpoveď

    • Peter

      veľmi dávno

      Dobrý deň prajem, žiaľ na Silvester už je plne vyťažená kapacita hotela. S pozdravom Hotel***Linea recepcia

  • Alena

    veľmi dávno

    Dobrý deň, je možné dokúpiť obedy? Ďakujem

    • Hotel LINEA

      veľmi dávno

      DObrý deň pani Alenka, ánop, obedy je možné dokúpiť na mieste. Či už si vyberiete z obedového MENU, ktoré pripravujeme každý deň za zníženú cenu, alebo z jedálne lískta A la Carte.

  • marta

    veľmi dávno

    Prosim NEKUPUJTE si tento pobyt, Mame skusenost s tymto hotelom z tohto leta. Naozaj ani zadarmo a nie este platit. Fotky absolutne nezodpovedaju skutocnosti. Izby su v hroznom stave, okna sa nedaju zatvarat, v kobercoch su diery, na izbe pavuky a mravce, restauracia spinave obrusy, na zemi pri ranajkach zvysky jedla z vecere. Hotel vobec nema uroven, nieco strasne. Naozaj 2krat si kupu rozmyslite, velmi velmi zla skusenost, neodporucila by som ani nepriatelovi.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Marta, rešpektujeme Váš názor, ale netreba to zase preháňať, také strašné to asi nebude, keď stovky ľudí boli s pobytom spokojné. Každopádne aj v textoch píšeme, že ide o ubytovanie pre menej náročných klientov, od luxusného hotela má Linea ďaleko, to vieme, napriek tomu za danú cenu a vrátane procedúr je to pobyt, ktorí mnohí ocenili. Želáme príjemný večer.

    • Hotel Linea

      veľmi dávno

      Dobrý deň pani Marta, verte, že sme dlhodobejšie zvažovali, či danú ponuku zahrnúť na predaj portálu ZaMenej, alebo nie. SPoločnosť, ktorá prevádzkuje daný portál naozaj nemôže za kvalitatívnu stránku ponuky. Uznávame, máme klientov, ktorí boli spokojní s pobytom, ale máme aj nespokojných. A tí nás veľmi mrzia. Hotel je v ekonomickom prenájme a práve pripomienky klientov, ktoríá majú možnosť písať do našej hotelovej kroniky, alebo opísať svoje dojmy v dotazníkoch hotela priebežne analyzujeme a informácie podávame ďalej. Kvalitu služby riešime v hoteli. Pripomienky investičného charakteru adresujeme majiteľovi hotela. A je pravdou, že hotel je pred rekonštrukciou fasády, okien. Píšete, že fotky sú nereálne. Nieje to pravda. Izby, relaxačné centrum, sauna, reštaurácia, ako aj nočný pohľad na hotel s bazénom sú také, aké ich máme. Je nutné dodať aj to, že hotel je skôr pre klientov staršej generácie, pretože wellness v hoteli nezodpovedá aktuálnym požiadavkám, ako hotely s novovybudovanými wellness centrami, bazénovými svetmi a pod. Prevádzkujeme aj Clubhotel Nezábudka vo Vysokých Tatrách a tam práve mladšia klientela je maximálne spokojná, ale staršej nevyhovuje naprídklad preváídzkový systém vitálneho saunového sveta, kde je zmiešanie žien aj mužov. V Piešťanoskom hoteli Linea máme zamestnaného odborníáka reumatológa, ktorý vykonáva laserové operácie. A práve naše služby, nie relaxačné masáže, zábaly, či kúpele s kozmetickými účinkami sú prioritou. Teda ozdravovacie procedúry s liečivými účinkami, ktoré naozaj ocení klientéla stredného a vyššieho veku. A títo klienti sa nám opakovane vracajú, nie každoročne, ale aj viac ktrát do roka. Práve kvôli hotelovému lekárovi, kvôli liečivým procedúram, kvôli kúpeľnému mestu Piešťany, kvôli možnostiam dokupovania si procedúr v kúpeľoch Piešťany s bahnom a zrkadliskom. Určite, pokiaľ vyhľadávate aquaparky, kvalitné moderné wellness centrá, vitálne svety, bazénové atrakcie, nielen hotel Linea, ale zrejme ani Piešťany ako také nevyhovujú týmto požiadavkám, skôr Senec, Galanta a pod. Ale kúpeľníctvo s ozdravovacdími účinkami. A my sme hotel, ktorý síce nemá takú kvalitu ako hotely na kúpeľnom ostrove a jeho okolí, ale snažíme sa priblížiť našimi cenami tým, ktorí si nemôžu dovoliť svoj pobyt tam, kde zaplatia za noc toľko, ako u nás za celý pobyt. Preto neviem, či je správne písať "prosím NEKUPUJTE", skôr pozor, my sme tam boli a už sa nevrátime. Ale práve Vám radi ponúkneme Clubhotel Nezábudka, ktorí spĺňa práve Vaše očakávania aj keď cenovo trochu s vyššými podmienkami.

  • Zuzana

    veľmi dávno

    Dobry den - rada by som sa opytala, o ake procedury sa jedna - mali by byt 4, tak vas prosim o ich menovanie. Dakujem.

    • Hotel Linea

      veľmi dávno

      Dobrý deň pani Zuzana, procedúry sa časujú pred nástupom na pobyt strediskom Relaxačné centrum. Vždy sa rozčasujú tak, aby za pobyt bola jedna z celej škály ponuky. Pre štvornocový pobyt je to 1x klasická masáž, 1x termický zábal, 1x vaňová procedúra a 1x biolampa. Klient si ale môže dokúpiť aj náročné procedúry typu laserové operácie odstraňovania kostných výrastkov, kalciových nánosov, špeciálne masáže či už lávovými kameňmi, raindropp aromaterapeutické masáže, čokoládové, medové, pílingy, bahenné zábaly a pod. Veríme, že Vás naša ponuka zaujme a tešíme sa na možné stretnuztie s Vami!

    • Zuzana

      veľmi dávno

      Pozor na kupování jakýchkoliv poukazů na tento hotel. Poslední informace jsou velmi negativní a dočetli jsme se ( fórum Orbion - slovensko) , že zaměstnanci jsou již delší dobu bez výplat a tudíž něco není zřejmě tak, jak má být. Jinak hotel známe a skutečně má již hodně za sebou.

  • marta

    veľmi dávno

    Dobry den, ja na nikoho neutocim a uz vobec nie na sprostredkovatela tohto pobytu. Iba som chcela ludom dat vediet ake neprijemne zazitky su spojene s navstevou Vasho hotela. Nadalej trvam na vsetkom co som vyssie opisala, hotel je spinavy, vo velmi zlom stave. Na recepcii v knihe navstev som tiez nechala svoj komentar taktiez ako stovky ludi. Ako som pozerala, takmer ziadny pozitivny komentar. Vsetci spominali, ze maju pavukov na izbe, my sme mali aj mravcov, a cistota hotelu zrejem nic nehovori. Ked si clovek nieco zaplati, nazvete to este romantickym vikendom a prvy vecer mi bolo do placu a nie este hovorit o nejakom romantickom pobyte :-( Bohuzial taka je realita :-( co sa tyka welness centra, keby som so sebou nemala kupon kde boli napisane ake procedury mam zaplatene, absolvovala by som uplne ine (zrejme menej narocen). ako ospravednenie bola chyba, ale neverim, jednoducho taka bola politika, pokial si clovek nevsimne a neozve sa tak to co si zaplati nedostane. Verte, ze nie som narocny klient, nech je akykolvek hotel, ale hlavne nech je cisty, aby sa clovek mohol citit spokojne, na nabytku nezalezi, ale ked sa dostanete na izby kde je diera v koberci, okrem toho mate za ulohu zbavit sa mravcoc na nocnom staliku a povukov na stene :-(, za to platit co i len cent je neskutocne :-( No a v dnesnej dobe okna v povodnom stave, ale ked uz aj su nech sa daju zatvarat, ale nie tak, ze iba prizavriet a dnu Vam fuka. Izba, ktoru ste vyfotili ani zdaleka nepripimina tu v ktorej sme boli ubytovani my. Takze neviem, co na to povedat. Chcem len upozornit tych, ktori si pobyt kupia, aby nezostali v soku ked pridu na miesto. Dakujem

    • Fialka

      veľmi dávno

      uplne súhlasím s touto vetou:pokial si clovek nevsimne a neozve sa tak to co si zaplati nedostane. Taktiež som si dva dni musela vydupávať to začo som zaplatila.

  • Luba

    veľmi dávno

    Pripajam sa k pani Marte. Zial, tiez sme zazili "super" pobyt v tomto hoteli a vsetko co pise, je pravda. Fotky hotela su bud upravene alebo spred 20 rokov, realita je celkom ina. Staci si pozriet recenzie hotela na internete a aktualne fotky. Neviem, co maju na mysli pod pojmom rekonstrukcia, asi nie velmi stare postele a par rokov stara malovka na plesnivych stenach. Inak vsetko stare viac ako 10 rokov, spina, izba neupratana ani pri prichode a pocas pobytu ani raz. Okno na izbe sa nedalo otvorit a ani zavriet. Obsah balicka - ubytovanie, sluzby, atd. - nezodpovedal skutocnosti a namietky na mieste riesili iba vyhovaranim sa. Neodporucam!

  • jarda

    veľmi dávno

    Dobrý den. Jsem z Ostravy a v hotel Linea jsem navštívil 10/2011. Bohužel musí m souhlasit s kritikou.To není pro méně náročné.Ani největšímu nepříteli bych to neprodal. Napsal jsem recenzi na orbion posílám odkaz.Doufám, že můj přispěvek bude smazán tak jako u Zapakatel.http://cestovatele.orbion.cz/jaroslav1/recenze/#tabs

  • Radek

    veľmi dávno

    Dobrý den, právě jsem se vrátil z pobytu a nemůžu souhlasit s totálně špatným hodnocením paní Marty. Hotel by opravdu potřeboval kompletní rekonstrukci, zvlášť z venku působí hodně zchátrale, původní okna netěsní, ale na druhou stranu jsme si museli přivírat radiátor, abychom se na pokoji neupekli. Pokoj při příchodu vypadal přesně tak, jak je na fotkách a to včetně složených ručníků, pravda vše je poněkud omšelé a vybavení již pamatuje své. Nezdálo se mi, že by někde byla špína, vše je již spíše omšelé. Co mne velmi příjemně překvapilo, byla úroveň jídla, opravdu velmi bohatý bufet, se kterým jsem se nesetkal ani na hotelích, které se tváří daleko luxusněji (pravda, drobné chybičky se vloudily, jako např. chybějící citron do čaje), ale taky za ně zaplatíte jednou tolik. Celkově jsem s pobytem spokojen a paní Martě bych doporučil, ať si za podobné peníze zkusí ubytovat na jiném hoteli a to se pak bude divit.

  • barbora

    veľmi dávno

    Ja sa musim taktiez pridat k negativnym hodnoteniam a odporucaniam radsej si trocha priplatit a ist inde. Pobyt som absolvovala s priatelom v lete a suhlasim takmer so vsetkym, co tu bolo pisane. Hotel zanedbany, izby spinave (jediny raz nam upratovacka vyniesla odpadky), svedske stoly typu "skolska kucharka vam nalozi" a ta velkolepa ponuka procedur veru skoncila biedne. Velku bonusovu proceduru, ktoru slubovali (cokoladova/medova masaz) som si musela ist vyhadat, lebo akosi nikto o nicom nevedel. Jedlo bolo dobre, ale ked ste prisli hodinu po zacati vecere, zostali len zvysky, lebo sa akosi zabudlo dokladat. A najsmutnejsie boli stoly plne spinaveho riadu, ku ktorym ste si museli sadat, lebo personal akosi "nestihal". Jedine plus davam za krupicovu kasu na ranajky a strasne mile baby vo "welness"

  • dasali

    veľmi dávno

    Dobrý den, v letošním roce, únoru, jsem taktéž navštívila tento hotel. A opravdu se mi tam líbilo. Sice fasáda by potřebovala opravit, ale to nám rozhodně pobyt nemohlo pokazit. Jídlo vynikající, žádná špína tam rozhodně nebyla. Masáž byla příjemná, sauna super. Koupelna hezká, postele starší, ale na vyspaní dostačující. Okna jsme měli pořád otevřené, protože hotel na topení rozhodně nešetří. :-) Pro ty, kteří si chcou jet levně užít spolu vřele doporučuji. Dáša

  • Fialka

    veľmi dávno

    Pripájam sťažnosť svoju, ktorú som písala na daný hotel na stránku zamenej.sk a urobte si vlastný úsudok. Dobrý den prajem, mala by som záujem napísat stažnost na jednu z Vašich už dávnejších ponúk na pobyt. Prikladám aj link: http://www.zamenej.sk/zlava/info/kupelny-relax-hotel-linea-piestany-5- dni-procedury-ubytovanie To, že bol problém s rezerváciou a že 90percent personálu sú milí ludia a tých zvyšných 10percent dokáže práve znepríjemnit pobyt je problém hotela a vedenia, preto sa to pokúsim nerozoberat. Ale nedá mi to, že v ponuke boli zavádzajúce informácie pre konecného klienta. Ak by som vedela, že to dopadne tak ako to dopadne, nikdy by som si na tento pobyt nekúpila kupóny a už vôbec nie tolko, nakolko mi ostali ešte tri kupóny a dalšia rezervácia na hotel je v decembri. Do tohto hotela sa viackrát už nevrátim. Takže vrátim sa k ponuke pobytu, ktorú ste ponúkali na svojej stránke a ktorú som si zakúpila. Budem to robit odrážkovo, aby to bolo prehladné. ___________________________________________________________________________ Ponuka: Hotel Linea je súkromný hotel situovaný v tichom prostredí Pieštan, ktorý poskytuje kompletné ubytovacie, stravovacie a doplnkové služby. Jedinecnou polohou sa stáva Hotel Linea ideálnym miestom na prežitie krásnych chvíl v lone Pieštanskej prírody spojeného s relaxacnými procedúrami vo Vitálnom svete, ktorý je vybavený sústavou sáun a procedúr podla vlastného výberu. Vybavenie, okolie hotela, štýlovo zariadená reštaurácia a vonkajšia koliba vytvárajú spolu príjemnú komornú atmosféru a zanechávajú nezabudnutelné zážitky. Môj názor:Tento hotel vyvoláva naozaj nezabudnutelné zážitky. Staré dobré porekadlo „ bola som tam prvýkrát a aj posledný krát“. Hotel ponúka len jednu saunu, ku ktorej sa pocas môjho pobytu bolo niekedy aj problém dopracovat. Neviem ci jedálen sa dá považovat za reštauráciu. Teda podávali sa tam len ranajky a vecere, no pokial by ste mali záujem si napríklad o 15.00 sadnút do reštaurácie a dat si napríklad nieco z jedálneho lístka, tak máte „smolu“, pretože jedálny lístok nemáte a to, že to vyzerá ako reštaurácia, neznáme že to aj funguje ako reštaurácia. Ciže mylná informácia, pretože to funguje ako jedálen. A bol to problém, nakolko mesto bolo daleko, a my sme tam nešli autom, co bola osudová chyba. Ponuka:oddych v podobe relaxacných procedúr Môj názor: Tie procedúry boli vyslovene smiešne a dokážete si takéto procedúry urobit aj sami vo vlastnej kúpelni. Ale to len tak pre informáciu, je to chyba hotela. Ponuka:nutná rezervácia na t.c. 033 77 29 565, 033 77 29 566, 033 77 29 567 Môj názor:Opät len ako info. Ak máte celý týžden volna, a nemáte žiadne plány, tak máte cas sa efektívne venovat rezervácii pobytu na tento hotel. Presne tolko mi to trvalo, kým sa mi konecne podarilo zarezervovat hotel. Pokial by ste mali záujem, ako dôkaz Vám môžem poslat moje maily. Opät iba tvrdím, že je to chyba hotela. DETAILY PONUKY Ponuka: Naša dnešná ponuka "Bonus v Linea hoteli - 5 dnový relaxacný pobyt" zahrna: Ubytovanie v mezonetovej izbe s kúpelnou, WC, TV so SAT (16 programov) Môj názor: Neviem kto Vám dával tieto informácie, ci ste ich spracovávali Vy alebo niekto z „dokonalého“ hotela, ale dovolím si Vám ozrejmit, co je to mezonetová izba. Mezonotová izba je dvojpodlažná izba, alebo minimálne by to mal byt aspon apartmán alebo nieco na vyššej úrovni. Kedže hotel je len dvojpodlažný a má dokopy cca 40izieb tak podla mna ani jedna izba nie je mezonetová, nakolko aj na prvom aj na druhom podlaží boli izby. Izba, v ktorej sme boli, nemala ani balkón, nie to ešte poschodie navyše. Dalšia mylná a zavádzajúca informácia. Ponuka:Vstupná lekárska prehliadka Môj názor: Samozrejme vstupná aj bola, ked ste sa na nu opýtali. Inác Vám slecny na recepcii samy od seba nepovedia, že zato ste si zaplatili a na to máte nárok. Ponuka:Denne možnost vstupu do fínskej sauny Môj názor:Denne ako denne. Bola otvorená len od 17.00 do 20.00 a z toho jeden den mala sanitárny den podla slecny na recepcii a další den ste sa tam ani nedostali, lebo niekomu sa nechcelo otvárat dvere. Ciže od stredy do nedele, co sme tam boli, sme mali dvakrát problém sa dostat do tej sauny. Opät upozornujem, že je to chyba hotela. Ponuku: Ako BONUS jedna procedúra na osobu a pobyt z nasledovného výberu (doporucujeme poradit sa na pobyte s hotelovým lekárom a pracovníkmi relaxacného centra): Antistresová harmónia duše a tela (levandulová masáž, vonný kúpel, termický zábal) Cokoládová anticelulitídna krása (cokoládová masáž, cokoládový zábal) Medové detoxikacné ozdravenie (medová masáž, medový zábal) Hawaiská masáž lávovými kamenmi Reindropp aromaterapeutická masáž Laserové ozdravenie MOJ NAZOR: Tak aby som to uviedla na správnu mieru. To zaco sme si zaplatili, ste si museli dva dni „vydupávat“. Ked som sa pýtala na tu bonusovú masáž, tak mi bolo povedané, že som si túto masáž mala rezervovat pri rezervácii pobytu v hoteli. Samozrejme nie som typ cloveka, ktorý sa nechá odbit rôznymi výhovorkami. Tak som si to opät zistila na internete, aby som si potvrdila to co som vedela a šla opät za recepcnou, ktorej sa už podla mna vlasy ježili, ked ma opät stažujúcu sa klientku uvidela. Opät som jej povedala, že za aké podmienky sme si zaplatili a ona mi povedala že to bolo písané v diskusiách, kde som sa hned bránila, tým že ked si kupujem pobyt, tak nie som povinná si cítat po kúpe diskusie. Taktiež ma upozornila, že majú full termíny maséri, ale že máme sa pokúsit íst sa s ním dohodnút. Ked sme šli ráno za masérom, tak na naše prekvapenie s tým nemal problém, a ešte nám povedal, že sobotu ma celú volnú. A to, že sme si mohli vyberat z hocijakých procedúr je dalšia mylná informácia, pretože pri ubytovaní sa na hotel, Vám dajú papier do ruky, kde už máte Vaše procedúry, ciže žiadny lubovolný výber. Je mi lúto, že sa musím takto stažovat, ale pri týchto poskytnutých službách by som si to už v živote nekúpila. Hotel vyzerá ako ubytovna, na ktorú chodievajú Vaše deti do školy v prírode. A tie tri hviezdicky, ktoré im tam svietia, si tam dali asi len na ozdobu, lebo dost pochybujem o tom, že nejaká inšpekcia im tie hviezdicky schválila a poskytla. To že sme napokon aspon z casti mali to , zaco sme si zaplatili bolo len preto, že niekedy tým správnym spôsobom drzá a nebojím sa ozvat. Ale co tí, ktorým povedali to isté a boli ukrátení o to, zaco si zaplatili. Viem, že zlé služby v hoteli nie je Váš problém a nemôžete to ani odkontrolovat, ale pre budúcnost si aspon zistite, že to, co sa v ponuke z Vašej strany nachádza, nie sú zavádzajúce informácie. Na tento pobyt máme ešte kúpené tri kupóny. Po tomto zážitku som chcela tieto kupóny vrátit, ale nemyslím si že hotel by nato pristal. So službami stránky zamenej.sk som bola spokojná, až na túto zlú skúsenost. Ak by ste Vy mali náhodou niekedy záujem sa zúcastnit tohto pobytu, tak Vám ho vrelo neodporúcam :)

    • Jana

      veľmi dávno

      Dobrý deň prajem, nedá mi nereagovať na komentár Fialky. V uvedenom hoteli sme aj s partnerom absolvovali romantický pobyt v lete. Samozrejme prvý pohľad na hotel nie je prijemný ale ako sa vraví "zovňajšok niekedy klame" a v tomto prípade to tak bolo. Na recepcii nám slečna pekne všetko a milo vysvetlila a odovzdala nám s klúčami od izby aj hotelový preukaz v ktorom sme už mali naplánované procedúry ktoré zodpovedali zakupenému kupónu. Samozrejme nie všetky časy procedúr nám vyhovovali avšak v relaxcentre nám to bez problémov zmenili. Procedúry ako zábal a masáž boli veľmi príjemné takže sme si ich aj dokúpili :-) S reštauráciou sme tiež žiadny problém nemali, a nevadilo nám, že sme pri bufete boli obsluhovaný kuchárom ktorý varil skvelé jedlá vrelo nám vždy doporučil. Zúčastnili sme sa aj tanečného večierku v dennom bare, kde nám barman miešal skvelé a chutné drinky .... Čo sa týka fotiek na internete, ak by ste sa večer prešli k bazénu tak by ste netvrdili že sú klamlivé... Ja tiež vypijem redbull a nelietam :-) Jediná chybička hotela je ako vyzerá z vonku ale po vstúpení do vnútra si na to už ani nespomeniete... Ak sa Vám to nepáčilo tak si nabudúce priplaťte a namiesto profesionálneho, ustretového a priateľského prístupu dostanete chladný... A ako sa vraví "sto ľudí sto chutí" A nakoniec veľmi rada sa do hotela Linea vrátim :-)

  • Jana

    veľmi dávno

    Zdravím. S přítelem jsme se z -wellnes pobytu se snídaní do postele, z výběrem ze 4 procedur...- vrátili rozčarovaní. Každý si pod wellnes pobytem představí něco jiného. My jsme z tohoto hotelu a služeb byli naprosto zklamaní a to si nemyslím, že jsme jakkoliv nároční klienti. Možná se vše odvíjí od slova wellnes. Ale naše zážitky a dojmy jsou takové: Hned po příjezdu byl náš dojem -JEŽIŠI- po vstupu se mi nechtělo ani mluvit, asi z toho důvodu, že jsme očekávala hotel z fotky. Ne, že bychom byli líní sejít na snídani do restaurace, ale když už nabízí snídani do postele tak by to měli dodržet, výběr ze 4 procedur? Přijeli jsme a bylo rozhodnuto bez nás, dostali jsme rašelinový zábal, já osobně jsem si představila pod pojmem zábal něco jiného, místo toho jsem si lehla a na ramena mi dali polštářek, tak dobře, dělají to asi jinak. Dokupovali jsme si další masáže: čokoladová, klasická a lávové kameny. Délka těchto procedur 20min a ani to nebylo dodrženo!!! U nás byli všechny procedury zkrácené. Čokoládová masáž u mě trvala 15min(s příchodem oblečením, vyslečením a odchodem)-SMUTNÉ! A přístup maséru, dojem že práce je nudí. Celková reklama hotelu z fotek a podobně je klamavá. Z fotek číší čistota, pořádek, bohužel tomu tak není, celý den na pokoji č.321 je tma, musíte svítit, pach z hotelu!!! Lidé bez auta to mají - bodou mít těžké je to do centra opravdu daleko. Poslední den pobytu jsme zrušili všechny masáže a jeli hned domů. Víte je toho celkem hodně, byla jsem na mnohých místech ČR a SR,ale tady se určitě nevrátím, každý si najde své. Jediné + dávám kuchyni - jídlo opravdu dobré. Příště dopředu číst recenze a také knihu návštěv!!!

    • Janka

      veľmi dávno

      Dobrý večer! Prečítala som si všeličo,čo píšete o hoteli,ale môžem napísať super pochváliť všetko, služby ,ktoré boli prevedené vôči zákaznikovi,boli sme v hoteli Linea 2xtento rok a 1krát v hoteli Pod Vežou v auguste.Hotel Linea v rekonštrukcii,ale za tú cenu skúste si nájsť ubytovanie zo stravou za tých pár korún v Piešťanoch!!!! Veľmi rýchlo vytriezviete!! Ubytovane nemalo chybu!!!Strava 2krát denne,tiež nemala chybu,bola chutná a bolo jej dosť aj na požiadanie koľko kto chcel!!Pekné prostredie,milí ludia,personál nemal chybu,môžu sa tam chodiť učiť k správaniu a obsluhe z iných viac hviezdičkových hotelov!!! Bolo nám tam super a tešíme sa zasa na budúci rok

    • jbariakova@gmail.com

      veľmi dávno

      Mám u Vás v hoteli Linea priateľov na moje odporúčanie,dnes mi volali,že dakujú sú veľmi spokojní so všetkými službami,aj ja som veľmi rada,že sa im páči a prajem hotelu a všetkým,ktorí sa podielajú na prevádzke hotela veľa zdravia,spokojnosti a nech sa im darí čím ďalej tým lepšie a prajeme veľa spokojných zákazníkov,tešíme sa na budúci rok stretnúť v tejto ťazkej dobe takých super ľudí,akí pracujú v hoteli LINEA!!!!!!! Janka,Lidka a Marcela

  • TT

    veľmi dávno

    Jsem opravdu v rozpacích z přečtených komentářů. My tento hotel navstivili letos na jare. Upozornuji ze jsme mlady par 25let a po příjezdu na místo a první pohled na hotel se mi taky trochu podlomili kolena a chtela jsem jet domu. Ale kdyz si clovek uvedomi, kolik za pobyt zaplatil (měli jsme voucher z nejakeho slevoveho portlu opravdu za par kacek) vrátí ho to opet na zem. To doma by jsme utratili vic. Na recepci prijemna slecna, meli pro nas pokoj v prizemi, tak jsme pozadali o zmenu, bylo nam hned vyhoveno a dostali jsme pokoj v patre. Pokoj byl cisty, ciste povleceny a koupelna vydrhnuta tak, ze jsem az koukala a zasla a kdejaky x hvezdickovy hotel se mohl jit zahrabat. Bufetová forma stravovani sice skromejsi, ale hlad jsme vzadnem pripade nemeli. Proste vse odpovidajici cene. Ve finale jsme si to tam uzili, do mesta vede krásná pesi a cyklostezka, neni to daleko, my to sli za pobyt nekolikrat a to jsme tam auto meli. Je pravda ze venkovni fotky hotelu jak zde tak primo na strankach hotelu opravdu neodpovidaji realite, fasada a okna jsou ve spatnem stavu, ale za ty penize se lidi fakt proberte!! Co by jste chteli?? My by jsme tam za ty penize jeli klidne znovu!!

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • 5 dňový pobyt v Hoteli Linea za akciovú cenu
  • ubytovanie v útulných izbách, dobrá strava, ústretový personál
  • relaxačná procedúra na každý deň pobytu v cene kupónu
  • príjemné a kľudné prostredie piešťanskej Sĺňavy
  • uvítací drink grátis
  • v cene aj vstup na tanečný večierok
  • kvalitný relax pre vás a vašich blízkych

Platnosť kupónu

do 30.06. 2012

Podmienky

  • kupón platí na 5 dňový pobyt pre 1 osobu, podľa detailov ponuky
  • počet kupónov na osobu nie je obmedzený
  • potrebná rezervácia na t.č.: +421 33 7729 566 resp. +421 33 7729 567 (prípadnú zmenu nástupu, z akýchkoľvek dôvodov, je potrebné nahlásiť minimálne 3 dni vopred, v opačnom prípade kupón nenastúpením na pobyt stráca svoju platnosť)
  • množstvo kupónov v akcii je neobmedzené
  • kupón platí od 14.11.2011 do 30.6.2012