• Zuzana

    veľmi dávno

    Chcem sa opýtať koľko nás to bude stáť: - 2 dospelý (75x 2) - 1 dieťatko do 3 rokov - zadarmo - 1 dieťaťko 7 rokov Nie je my to uplne jasné pri to poslednom dietatku. Sú voľné termíny aj do 18.10.2012. DAkujem za informáciu.

    • Rezort Nezábudka

      veľmi dávno

      Dobrý večer pani Zuzana, pre dospelých si musíte kúpiť dva kupóny pre dospelú osobu, jeden kupón pre dieťa. Dieťatko vo veku 3 roky je úplne ZADARMO.

  • Kristýna

    veľmi dávno

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by jste měli volný dvojlůžkový pokoj na termín 22.-25.11.2012? děkuji za odpověď

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Kristíny, ohľadom voľných termínov kontaktujte prosím Vás priamo hotel, pretože my nemáme prístup do ich rezervačného systému. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk

    • Rezort Nezábudka

      veľmi dávno

      V danom období máme ešte voľnú ubytovaciu kapacitu. Prosím, napíšte nám mail na marketing@hotel-nezabudka.sk

  • Zuzana

    veľmi dávno

    Dobrý den, čakala som odpoved na moju otazku či mate volný termín, tak som si nakoniec zavolala a žiadne dvojizbové pokoje nemáte volné až niekedy v decembri. Som troška sklamaná, že to tu prezentujete a máte všetko obsadené. Mohli by ste tuto informáciu dat do diskusie to by som ocenila. Zuzana

    • Rezort Nezábudka

      veľmi dávno

      Pani Zuzana, prosím napíšte svoju požiadavku na marketing@hotel-nezabudka.sk aj so svojim telefonickým kontaktom. Po 22.10.2012 máme voľných dosť dvojposteľových izieb, ospravedlňujeme sa za nedorozumenie. Radi to osobne doriešime, keď nám napíšete mail práve na adresu marketingu.

  • Ada

    veľmi dávno

    Dobry den, mala by som zaujem rezervovat si u vas pobyt pre 4 dospele osobu a 2 deti (3roky a 6mesiacov) v termine od 14.-19.10.2012. Snazila som sa o to vcera cez vas rezervacny system, aj email, no zatial som neobdrzala ziadne vyjadrenie. Je mozne ubytovanie v rodinnej izbe, apartmane alebo zrube? Ako daleko od bazena su zruby, prosim? Vzhladom na nie velmi lichotive referencie vasho hotela, vas zaroven pekne poprosim o odpovede na nasledovne otazky: 1. Aka je teplota vody v bazene? V akych hodinach je otvoreny? 2.  Je wellness plne fungujuce? 3. Je vase ubytovanie z hladiska cistoty vhodne pre malicke deti? 4. Je stravovanie "plna penzia" zarukou, ze sa u vas aj najeme, alebo ak sa nam s detickami nepodari prist hned na zaciatku podavania stravy hrozi, ze si budeme musiet stravu zabezpecit inde? 5. Bazen sa nachadza v hoteli Nezabudka, ci Golem? Dakujem za skoru odpoved.

    • Rezort Nezábudka

      veľmi dávno

      Dobrý deň pani Ada, Zruby, ako aj apartmány sú vzdialené cca 30 metrov od hotela. Teplota v bazéne je 26 stupňov. Wellness je plne funkčné ale len pre dospelé osoby, nie deti do 15 rokov a do wellness je u nás vstup bezu plaviek. Mimo bazéna samozrejme. Čistota v hoteli je zabezpečená veľmi dobre a hotel je vhodný pre malé detičky. Strava je veľmi výborná a vždy čerstvá. Nikdy nevaríme tak, aby sme mali zostatky, skôr dorábame ku koncu čerstvé. Určite ste čítali isté recenzie, z ktorých sa vždy radi učíme. Sledujem ich aj my a sme radi, že ich počet pri mesačnom odubytovaní 1.100 klientov, teda 13.200 klientov ročne to je ani nie desatina nespokojnosti. Zároveň nás tešia aj kladné postrehy našich klientov podávané priamo na pobyte či už otvorenou komunikáciou, alebo prostredníctvom anonymných dotazníkov, ktoré má každý hosť na hotelovej izbe. Obsadenosť kapacity celého nášho rezortu na takmer 90% (celoročne, teda aj s mimosezónami) svedčí o stále sa vracajúcej stálej klientele a teda aj ich spokojnosti so službami. Určite, máme čo zlepšovať a stále. Sme ľudia a robíme chyby. Systém zliav sme si nevymysleli my, žiaľ, musíme ich akceptovať, ako nám nezostáva nič iné pri neustále sa zvyšujúcich nákladoch. S našimi hosťami otvorene rozprávame počas ich pobytu priamo na mieste, kedy trávia svoje dovolenky. Nedá sa nám pri tomto množstve individuálne prihovárať každému, no kto prejaví záujem, radi ho vypočujeme a riešime požiadavky, či sťažnosti. Pretože len sťažnosti na mnohé nedostatky podané na mieste sú naozaj oprávnené a vedia sa buď vysvetliť, alebo odstrániť, verte že aj kompenzovať. Celá podstata je zakotvená v tom, že treba si uvedomiť, o aké zariadenie ide. Prezentujeme sa ako hotel domáceho typu. Nie naškrobený komplex mnohokrát konzervatívne chladný. Je to ako s automobilom. Pokiaľ si niekto kúpi Octaviu, nemôže od nej chcieť kvalitu Mercedesu a ulakomiť sa na cenu. Služby poskytujeme všetky tak, ako sa prezentujú a predávajú u našich partnerov. A predávame dovolenky, nie dostihové preteky kto skôr využije službu. No určite neexistuje ani jeden náš klient, ktorý pri nespokojnosti dodaných služieb, pre omyl výberu zariadenia by nedostal svoju kompenzáciu, svoje odškodnenie takmer v celej sume. Mrzí nás, že nám neposkytnete dať príležitosť predstaviť naše služby, ale chápeme Vás. Mrzia nás negatívne recenzie zverejnené na daných portáloch, teší záujem našich klientov, poniektorých vracajúcich sa aj viac ako dva krát ročne.

    • Ada

      veľmi dávno

      Dobry vecer, dakujem pekne za vycerpavajucu odpoved ohladom mojich otazok, avsak stale som sa nedopracovala k informacii, ci je v mnou pozadovanom termine volna rodinna izba, pripadne apartman ci zrub pre 4dospele osoby. To moze byt jediny problem preco by som nemohla posudit kvalitu vami ponukanych sluzieb.... Rozhodne by sme vase zariadenie radi vyskusali. Dakujem.

    • Rezort Nezábudka

      veľmi dávno

      Dobrý deň pani Adka, vo Vami požadovanom termíne 14.-19.10.2012 (nedeľa-štvrtok) máme voľné aj apartmány v Apartmánovom dome Nezábudka 2, aj Zrub. Pokiaľ máte o daný termín záujem. prosím napíšte nám na mail marketing@hotel-nezabudka.sk, alebo zavolajte na mobilný telefón podľa ponuky.

  • Margita

    veľmi dávno

    Dobrý den, zakoupila jsem si dva kupóny 2.10.2012 a od tohoto dne se marně snažím dovolat na uvedené tel. čísla, abych si obyt mohla rezervovat pobyt. Také na email zprávy nikdo nereaguje. Obratila jsem se s prosbou o pomoc na Váš portál, také bez odezvy. Prosím poraďte mi jak nebo kde si mám rezervovat zaplacený pobyt pro dva dospělé a jedno dítě do 5-ti let.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý večer, Margita. Podľa informácie z hotela sa už s Vami skontaktovali a vybavili aj Vašu rezerváciu. Želáme príjemný večer.

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na 4 alebo 5 dňový pobyt pre 1 osobu vo Vysokých Tatrách za 75€
  • ubytovanie v útulných izbách s balkónom
  • welcome drink, plná penzia, vstup do relaxačného a wellness centra
  • pobyt vhodný nielen pre páry, ale aj rodiny či partie kamarátov
  • deti do 5 rokov majú pobyt zadarmo

Platnosť kupónu

do 20.12. 2012

Podmienky

  • kupón platí pre jednu osobu na 4 alebo 5 dňový pobyt vo Vysokých Tatrách
  • počet kupónov na jednu osobu nie je obmedzený
  • potrebná rezervácia na t.č.: +421/(0)52 448 48 38, 0948 899 519
  • množstvo kupónov v akcii je neobmedzené
  • prípadnú zmenu termínu nástupu alebo nenastúpenie z akýchkoľvek dôvodov je potrebné nahlásiť min. 48 hodín pred nástupom na pobyt. V opačnom prípade kupón stráca svoju platnosť
  • možnosť dokúpiť si aj ďalšie procedúry, resp. predĺžiť pobyt
  • ponuka platí na 4 dni pre ubytovanie od štvrtka do nedele, na 5 dní s ubytovaním od nedele do štvrtka
  • platnosť kupónu od 20.10. 2012 do 20.12.2012 - pobyt bez predsilvestrovskej zábavy a výletu so sprievodcom je možný aj pred termínom 20.10.2012
  • rezerváciu je potrebné vykonať ihneď po obdržaní kupónu, termíny sa obsadzujú priebežne), akcia sa nevzťahuje na termíny v období Vianoc a Silvestra