• Anna

    veľmi dávno

    Dobrý deň, v prípade návštevy dospelej osoby a dieťaťa ( 7 r.)je potrebná platba za dve dospelé osoby? Za odpoveď vopred ďakujem.

    • Mária

      veľmi dávno

      Dobrý deň Anna, vo Vašom prípade stačí zakúpiť jeden kupón za 59€ a dieťa platí doplatok za prístelku 15€/noc/s raňajkami, pričom k dispozícii je detský zľavnený jedálny lístok. Všetky doplatky sa hradia priamo v hoteli. Pre viac informácií a rezerváciu pobytu kontaktujte prosím Hotel Sergijo na tel.č.: 033 77 266 46, 033 77 313 12 alebo na mail: hotel@sergijo.sk. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk

  • Janina

    veľmi dávno

    Dobry den,ako by to bolo s ubytovanim v pripade,ze sme 3kamosky a chceme byvat spolu v jednej izbe? Menila by sa nejako cena? Mozem si niekde pozriet cennik masazi? Dakujem!

    • Mária

      veľmi dávno

      Dobrý deň Janina, pre Vaše požiadavky je k dispozícii možnosť ubytovania v 2-posteľovej a 1-posteľovej izbe alebo prípadne v apartmáne, avšak v nich vám nevieme zaručiť voľné miesta počas celého leta, preto treba čo najskôr kontaktovať Hotel Sergijo s rezerváciou termínu. Cena by sa nemenila, kúpili by ste 3 kupóny. Čo sa týka masáží, tu je link na ponuku: http://www.sergijo.sk/sk/masaze.php Priamo pi ubytovaní v hoteli dostanete ponuku na masáže a stačí, keď si na mieste vyberiete masáž. Želáme Vám príjemný pobyt. Vaše ZaMenej.sk

  • karol

    veľmi dávno

    no dakujem za skazenu dovolenku to co ponukate je otrasne parkovne za 7e den do bazenu zevraj slana voda v gulatom bazene aspon si dajte foto sem kde sa neda plavat a tam si pytaju dalsie 3e na zupany zevraj aby sa nezamokrili sedadla sikovny tah a ceny napojov vysoke na veceru si nezabudnite dlhe nohavice aby vas nenechali na tom horku vecerat vonku a co sa tyka izieb prineste si repelenty lebo odtrhnute sietky na oknach vam pustia nocnu zabavu v podobe komarov okna na sprchach zanesene pavucinamy a ten huciaci stropny ventilator si konecne vymente mal som dojem ze spadne dolu jedina pochvala kucharovi ale aspn na veceru podavajte napoje tak ako to robite rano v tomto zlavomate takyto drahy hotel by si zasluzil zarobit dzus k vecery a jeden druh piva na hotely je tiez otrasne ved vsetci su neni vinari ako si tam prezentujete vinoteku a tie ruske skladby na hotely si tiez odpustite kazdy nema na to naladu dakujem ale uz nikdy viac sa u vas neubytujem

    • GRAND HOTEL SERGIJO

      veľmi dávno

      Važ.p.navštevnik/meno Karol sa cely mesiac v zozname učastnikov pobytov zamenej nenašlo./Teda reagovať konkretne nevieme . Moc nás mrzi Vaše negatívne hodnotenie aj keď sa snažime maximalne poskytnuť vynikajuce služby klientom.Parkovne je uvedene v ponuke ,že je platené .Suma je presne dana,ak parkujete v uzatvorenom straženom parkovisku.Parkovať môžete aj na odstavných parkoviskach mimo straženej platenej zony,ktoré je samozrejme bezplatné.Tychto parkovisk je pred hotelom viac.Hotel poskytuje hosťom oddych v parkovej časti ,s malym bazenom,určenych hlavne pre rodiny s deťmi s whirpool,ktori použivaju hostia zdarma ak chcu oddych,opalovanie mimo rušnych bazenov.Pri hoteli su ešte 2 bazeny,jeden VLNKA velky novy s vyhrievanou slanou vodou,popis mate v ponuke zamenej s poplatkom 5 EUR za vstup.Je to plavecky bazen vyhrievany s morskou soľou len 15 m pred hotelom.Druhy je 20m pri hoteli letny velky plavecky s poplatkom 3 EUR poobede.Teda každy klient si môže vybrat ktorykolvek podľa svojho želania.O uvedenom je informovaný pri príchoode aj denne v rannej pošte pre hosti.Župany hotel zapožičiava,lebo oň ini hostia žiadali pre možnosť premiestňovania sa k druhym bazenom,aby nechodili len v plavkach, čo klienti oceňuju z hladiska toho,že pol dňa mnohi travia na plaveckych bazenoch a druhu čast pre kľud v hotelovej tichej zone s whirpool a vodnou postelou,lehatkami gratis,pričom poskytujeme letnu terasu s cocteilmi a jedlami s donaškou priamo k Vam.Prave servis ini hostia oceňuju .Župany služia pre hosti preto,že mnohi hostia sa pohybuju aj po hoteli v plavkach poloobnaženi a tak isto si sadnu do luxusnej reštauacie v mokrych plavkách,kde zas ini hostia,navštevujuci hoteli**** vo večernom oblečeni,spoločenskom,sa sťažuju a je maximalne neprijemne ak by si mal sadnuť na mokru stoličku po panovi v plavkach.Preto štandard hotela a poskytovanych služieb kategorie **** hotela ,žiada spoločenske oblečenie len v luxusnej reštauracii LA REINE,kde Vas obslužia v bielych rukavičkach pri sviečkach a večernej piano hudbe.Hotel má aj 2 terasy,je letna zadná samozrejme k dispozicii aj v plavkach,aj pre jedlo.Spoločenske oblečenie večer sme si dovolili vysvetliť,že hotel chce zachovať štandard ,preto je neobvykle,že hostia pridu v kratkych plavkach či šortoch,často bez vrchneho oblečenia,čo zas vadi hosťom,ktori pridu na romanticku večer v spoločenskom oblečeni.Hotel je inej kategorie ako penzion či letny motorest.Aj v zahraniči v lepšich hoteloch,lodiach je predpisane spoločenske oblečenie samozrejmosťou a bežnym javom .Hotel nikde nezaznamenal odtrhutú sieťku a ak ste ju nahodou Vy nestrhli a boli by ste nas upozornili ihned s non-stop službou udržbara by hotel danu vec odstranil.Ventilatory hostia požadovali,hotel mal predtym problemy s klimou,kde mnohi klienti zas klimu nepožadovali.Aby sme mohli pokryť požiadavky na spokojnosť,hotel má izby s ventilatormi stropnymi ale aj s klimatizaciou.To však treba vopred objednať a tato požiadavka u klienta nevznikla.Čo sa tyka sťažnosti na napoje,bohužial hotel neposkytuje k večeri zarovené džusy,napoje nie su v zlavnenom pobyte sučasťou.A mame viac druhov piva,čapovany plzen aj nealkoholicke pivá.Hotel pušťa celodenne rozne žanre hudby.Má profesionalny system ozvučenia,rano klasicku hudbu ,cez den zmes hudieb aj podľa želania hosti k ich spokojnosti.V ponuke okrem klasickej hotelovej hudbe su i Sting,klasicke ,Bocelli a pod. s videozaznamom ich koncertov.Ak mame hosti so želaním o talianskej,rakuskej,ruskej,nemeckej,ffrancuzskej hudbe ,tak im poskytujeme aj prehratie podľa želania.Hotel má hosti z celeho sveta,preto nemôžeme izolovať hosti z Rakuska,Ruska,Japonska a pod...a nemožnost ponuknuť aj im par ich piesni.No určite jeden druh hudby sa nepušťa cely deň.2x do tyyždňa je aj živa piano hudba s grill večerom. Hotel má aj rôzne TV programy ,preto aj počet zahr.programov je mnohostranny od franzuskych,španielskych,slovenskych,českych,talianskych,francuzskych,ruskych,maďarskych,korejskych,CNN,Euronews,športove i de-luxe music.Pre vyber každeho sa snažime hudbu celodenne obmieňať.A vinoteka: Mame vinoteku franc,vin znamych hercov ,pribudnu ďalšie novinky.Dekantovanie vin je samozrejmosťou a taktiež ponuka vo vinoteke hlavne slovenskych,taliaskych,francuzskych ,moho prosecca,spritsu,letnych drinkov a šampanskych od Don Perignom po Moest a Hubert .Teda každy dostane vino servirovane tak ako hotel **** poskytuje.Preto nás mrzi obviňovanie de facto všetkych služieb.Hotel má vždy alternativy vo všetkych strediskach aj pre naročnejšich hosti aj pre hosti ktory vysoky štandard samozrejme za vyššie ceny nevyžaduju.Snažime sa komplexne uspokojiť všetkych,avšak zarobeny džus zdarma k večeri....to nie je štandardom hotela.Kto si zakupil pobyt Wellnes,romanticky,de-luxe pobyt a pod... dostava iné služby.Hotel je celoročne pol roka dopredu uplne vypredany a cely rok ma 100% obsadenost denne.Preto chapeme,že je to dane spokojnosťou aj stale vracajucich sa hosti.To svedči o kvalite a ustretovosti.Samozrejme chápeme,že aj hostia majú rozne naroky a medzi 1500 hosťami mesačne ,čo je viac ako 15.000 hosti za rok nevyhovieme každemu.Ak nas však hosť o čokolvek poprosi ihneď mu vyjdeme v ustrety.Važime si každy názor hosťa a prosime vyplniť dotaznik spokojnosti.POdľa neho vylepšuje služb hotela,aby sme poskytli kvalitne služby pre oddych našich hostí. Krasny deň prajeme Grand Hotel Sergijo Ing.Eva Godmash,riaditel hotela

    • palo

      veľmi dávno

      davam za pravdu karolovi ved mate velky priestor nevyuzity za hotelom mohol tam byt velky bazen ako ma kazdy hotel ved chcem relaxovat na svojom hotely a nie behat po inych hotelov nato som si nekupil pobyt a co sa tyka tej vecere ja som narocny klient ale na 5 hviezdickovych hotelov to tak neberu ak mate polodlhe nohavice tak vas pustaju vsade a ten nezmysel so zupanmi si dajte do poriadku aspon to tam napiste do vasej ponuky ze si to ma host priniest

    • Grand hotel sergijo

      veľmi dávno

      Vaz.pan Palo,to ze baten je 15 m pred hotelom je jasne uvedene v ponuke .Za hotelom je sice pozemok no kvoli 100 percentnej obsadenosti celorocne nebolo mozne za prevadzky robit. buracie prace,nakolko obsadenost je aj v jesennom obdobi.Preto bola ooskytnuta vyrazna zlava na pobyt ,ved v blizkosti su dalsie bazeny z ktorych si klient podla vyberu moze cybrat.A samozrejme ak klient chodi ho hotelov 5 hviezd potom urcite plati za sluzby za noc niekolkonasobnu cenu nad minimum nad 250 eur za noc za ubytovanie a daksie sluzby.Tu vsak za 100 eur klient distava 2xubytovanue so stravou ,preto kym sa Slovensko nedostane na uroven toho ze klienti dokažu platit za sluzby svetove ceny pozdvihne sa cele hotelierstvo.Samozrejme ak statvupravi ceny Dph pre hoteli resp.poskytne svojim obcanom prispevky na dovolenky.Podpora domaceho cestovneho ruchu funguje vo vsetkych okolitych krajinach,len bcan Madarska dostava moznost 2xza rok oddychovat zdarma.Preto aj podmienkya ceny su ne v okolitych krajinach.Preto je situacie hotelov prezžit za prijem ktori hostia platia za 50-doh ,teda 20 Eur za osobu pre ubytovanie so stravou a slzbami velmi ťažka.Snažime sa poskytovat kvalitne sluzby a zachovat si standard , preto ho mnohi navstevuju a beru ako samozrejmost spolocenske oblecenie.Komu to vadi ma moznost teras.Takze vytvarame podmienky pre každeho.V Piestanoch je v ponuke vela hotelov takze kazdy ma moznost vyberu.My sa snazime poskytnut vyborny pristup,dobru ponuku sluzieb i mili personal. Krasny den vsetkym Grand hotel sergijo

    • palo

      veľmi dávno

      berte si priklad z hotelu vedla inac nemate dobre meno po okolitych hoteloch viac ludi sa stazuje a prechadzaju na ine hotely

  • Ada

    veľmi dávno

    Dobry vecer, mozem potvrdit,ze mate velmi prijemnu hudbu a personal, pekne spolocne priestory a relaxacnu zonu ale to je asi vsetko.Vsetky ceny (7 eur za parkavanie/noc - a treba povedat ze clovek by sa bal parkovat hocikde mimo arealu, kedze vsetko okolo vyzera fakt zle a pochybne - 3 eur za zupan, bez ktoreho podstatne clovek nemoze pouzivat relaxacnu zonu, velmi vysoke ceny na vsetko co je v ponuke, a hlavne na napoje) su tak vysoke ze, bez toho aby sme si dovolili nic extra, sme platili za 3 dnovy pobyt ovela viac ako za 4 dnovy pobyt inde. Treba brat do uvahy ze dnes vela 4* hotelov ponuka zaujimave veci a hlavne, ze ked Vas hotel nema poriadny bazen (ten nafukovaci moze byt ok pre deti) bolo by potrebne to niekde kompenzovat. Osobne som bola neprijemne prekvapena cenami masazi, ktore sa mi zdali prehnane, aj ked ich kvalitu neviem posudit, kedze som tuto sluzbu nevyuzila. Kupelna na izbe nekorensponduje so standardom 4* hotela. Kupelna na nasej izbe bola zariadena zastaralou keramikou, bola na nej lepiacou paskou prilepena sprchova hadica a umyvadlo a zachodova misa boli velmi nizkeho standardu. Kvalita kuchyne by sa dala tiez spochybnit, lebo vecerali sme tam dva krat a v oboch pripadoch bolo jedlo znacne presolene. Vec, ktoru mozem vypichnut ako pozitivum,je naozaj prijemny personal...

    • GRAND HOTEL SERGIJO

      veľmi dávno

      Važená p.Ada, dakujeme za Váš prispevok a Váš názor.Ako sme už spomenuli,štandard hotela meniť nebudeme,ale ho skvalitňovať.V ponuke máme i nápoje bežné,ale iste i nápoje kvalitné.Máme v ponuke tak koňaky VSOP ale i LUIS XIII.,ktoré zas iní hostia vyhľadávajú.Preto doporučujeme každemu aby si vybral hotel z ponuk podľa toho,o aký štandard má zaujem.My ho denne vylepšuje,tim hotela má skusenossti z dobrych hotelov tu i v zahraničí a naši kuchári i hotel dostal viac ocenení.Preto iste veľa hotelov 4* má nizke ceny a slabšiu obsadenosť.O naše služby je veľky zaujem,o čo svedči 100% denná obsadenosť našimi i zahraničnymi hosťami a to pol roka dopredu.Preto nás teši,že sú hostia ktorí ocenia napoje,vyber jedal a kvalitu interiérov.Hotel postupne menil interiér izieb,kupelni,a pri 100% obsadenosti je veľkyy rozdiel aj medzi hosťami,v akom stave izba zostava.Snažime sa a vždy budeme každemu kto si hotel vyberie poskytnut kvalitne služby,komornu atmosferu elegantného hotela a vždy štandard zvyšovať. Bazenov máme v okoli do 20m viac vratane Sainy Heinola,viac tenisovych kurtov,vodno-lyžiarsky areal s vodnymi športami neďaleko.Maly bazen za hotelom bol na žiadost hosti s deťmi doplneny v lete ,nakolko nie všetci chcu traviť oddych v rušnom prostredi veľkych bazenov pri navšteve s deťmi.Nakolko je hotel plne obsadený ďalšie stavebné prace doplneni služieb su planovane buduci rok. S uctou Kolektiv hotela

    • maja

      veľmi dávno

      prosim vas preco si hotel sergio vymysla hosti ako ada a dava sem prispevky svojich zamestnancov je to smiesne a naivne

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Maja, za portál ZaMenej.sk môžeme potvrdiť, že pani Ada si pobyt tohto roku v júli naozaj zakúpila, takže si ju hotel Sergijo nevymýšľa, ale je to reálny zákazník. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk

  • petra

    veľmi dávno

    ten uzasny pobyt si odpustite v tom nazve uz nikdy viac napiste skor otrasny pobyt

  • Renata

    veľmi dávno

    Pred vcerom som sa odtial vratila, takze dojmy mam zatial cerstve. Co sa tyka tych zupanov, je to vazen vytahovanei penazi .....nakolko na plazovom sedadle vsetci mozu sediet v plavkach a nikoho by nenapadlo ist v mokrych plavkach dnu. Manzel kludne mohol sediet pod slnecnikom v plavkach, ale par krokov spravit k bazenu musel mat zupan. Za dalsie mali to dat do ponuky a upozornit klientov. Romanticka vecera.... vo vinnej pivnici, kde sme boli sami, ale mne uzavrete priestori moc nevyhovuju, tak "spackenu" zeleninu hlavne cuketu som este nejedla a bolo to tak pre jedneho. Dalsia vecera bola OK. Ranajky sme nepochopili, najlacnejsie parky, roztopena a do kociek stuhnuta RAma, ziadne maslo, dzus som nemala odvahu ochutnat. Sauna so sprchou co skor kvapkala, ako tiekla, muz sa siel schladit do izby a prisiel v uteraku spat. Jedine comu sa neda nic vytknut su masaze. Dlho som nebola v rukach ozaj odbornika. A na druhy den som si doobjednala dalsiu masaz. Pan maser Peter (na obr.)ma zlate ruky. Nebolo zle, ale cena prehnana

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Renata, ďakujeme za Vaše postrehy a podnety. Mrzí nás, že pobyt nesplnil všetky Vaše očakávania. Grand Hotel Sergijo poskytol vyjadrenie na podobné podnety v predchádzajúcich príspevkoch. Samozrejme, ak majú zákazníci výhrady k službám, resp. ak sú s niečím nespokojní, vo Vašom prípade najmä s raňajkami, je vždy potrebné informovať o tom personál, aby sa mohla zjednať náprava alebo odstrániť nedostatky priamo na mieste. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

    • GRAND HOTEL SERGIJO

      veľmi dávno

      Dobry deň prajeme mrzi nás Vaše hodnotenie a najma,že ste nás o Vašich výhradách neinformovali.Hoteloví zamestnanci aj prevadzkar sa dennodenne informuje o spokojnosti hostí,tiež reagujeme aj na akékolvek názory hostí aj s raňajkami.Tie sme opat na podnety hosti upravili ,rozširili ponuku s novym šefkucharom .Škoda že ste nas počas pobytu neinformovali, resp.nezaznamenali do listkov o spokojnosti s raňajkami ktore v reštauracii hostia vyplňaju.Parky i všetok sortiment nakupujeme čerstvo od našich priamych vyrobcov,preto garantujeme denne čerstve suroviny z vyroby ,ktora sa bežne dodava aj do Metra pre hotely a podotykam,že vyrobky a masa naš hotel nekupuje najlacnejšie.V ponuke su vždy viacere druhy udenim,patrkov,pomazanok,ovocia ,rozširili sme ponuku dezerztov aj sladkych jedal ako čerstve palacinky,denne 2-š druhy cerstvo pečenych zakuskov,štrudiel,lievancov a pod.,vyber je denne obmieňany a veľmi pestry.Po prevereni vo Vasom termine sa neobjavila nespokojnost ,v nedelu aj pondelok konzultoval spokojnost so všetkymi odchadzajucimi hostami pan prevadzkar,a žiadne vyhrady sme nezaznamenali. Ďakujeme za Vaš nazor,a budeme sa snažiť akekolvek vyhrady odstraniť k spokojnosti hostí.Ďakujeme aspoň za pochvalu maséra.Aj ked malo,poteši snahu našho personálu. GRAND HOTEL SERGIJO

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na 3 dňový pobyt pre 1 osobu v Piešťanoch len za 59€
  • ubytovanie v elegantných de Luxe izbách s balkónom
  • polpenzia - výber zo špeciálneho lístka
  • kvalitné služby a profesionálny personál
  • relax v oddychovej zóne hotela grátis: whirpool, letný bazén, letná terasa, lehátka, športové hry......
  • denne hodina biliardu grátis
  • len 15 m od hotela - vyhrievaný bazén Vlnka so slanou vodou
  • CHECK IN od 14:00, CHECK OUT do 11:00
  • deti do 3 rokov - pobyt zadarmo bez nároku na lôžko

Grand Hotel Sergijo

Platnosť kupónu

do 15.12. 2013

Podmienky

  • kupón platí na 3 dňový pobyt pre 1 osobu s polpenziou v GRAND HOTEL SERGIJO****
  • počet kupónov na osobu nie je obmedzený
  • cena kupónu platí pri obsadenosti izby 2 osobami
  • potrebná rezervácia vopred na tel.č.: 033 77 266 46, 033 77 313 12 alebo na mail: hotel@sergijo.sk
  • je potrebné rezervovať si termín čo najskôr, pri neskorej rezervácii negarantujeme možnosť využitia kupónu vo vami plánovanom termíne.
  • množstvo kupónov v akcii je limitované na 150 ks - pre veľký záujem navýšené na 280 ks
  • check in od 14:00 hod., check out do 11:00 hod.
  • kupón platí od 1.8.2013 do 15.12.2013