Dobrý deň. Je u vás možné ubytovanie aj so psom? Ďakujem
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň prajem,
samozrejme so psíkom sa môžete ubytovať pričom oplatok za psa je 7€/noc/pes. Poplatok za psíka sa hradí na recepcii pri príchode na pobyt.
S úctou a prianím pekných dní
Katarína Salokyová, recepcia
recepcia@hotel-nezabudka.sk
ivana
veľmi dávno
A ktore terminy cez leto su este prosim vas volne? Dakujem
alena
veľmi dávno
Dobrý deň prajem.
Prosím Vás máte voľné ubytovanie na zľavové kupony v Tatranskej Strbe v zruboch v termine 19.7. až 21.7.
Dakujem.
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň,
žiaľ momentálne sú ubytovacie kapacity hotela v tomto termíne kompletne vybookované. Momentálne by sme Vám vedeli ponúknuť ubytovanie od 3.11.2013.
Ak by Vám tento termín nevyhovoval tak Vás poprosím o telefonické
kontaktovanie recepcie hotela, určite Vám nejaký termín vyberieme.
S úctou a prianím pekných dní
recepcia
Ingrid
veľmi dávno
Dobry den,
prosim, je aj v apartmanoch pristup na internet prostrednictvom wifi pripojenia? Dakuejm
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň,
v budove apartmánového domu Nezábudka nie je WIFI pripojenie. Ak by ste mali záujem o WIFI pripojenie tak bezplatné WIFI je prístupné na recepcii hotela.
S úctou a prianím pekných dní
Michal Takáč
recepcia
ivana
veľmi dávno
Ktore terminy su este prosim vas volne cez leto? Dakujem
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň Ivana,
čo sa týka termínov v lete, je nutné kontaktovať hotel na e-mailovej adrese: marketing@hotel-nezabudka.sk, kde uvediete svoje kontaktné údaje a hotel Vás obratom kontaktuje a dohodnete si konkrétny termín pobytu.
Želáme Vám príjemný pobyt.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
prípadnú zmenu termínu nástupu alebo nenastúpenie z akýchkoľvek dôvodov je potrebné nahlásiť min. 7 dni pred začatím pobytu, v opačnom prípade kupón stráca svoju platnosť
možnosť dokúpiť si aj ďalšie procedúry, resp. predĺžiť pobyt
platnosť kupónu od 3.7.2013 do 31.3.2014
odporúčame si urobiť rezerváciu čo možno najskôr, termíny sa obsadzujú priebežne
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Exkluzívna ponuka - 3 dňový wellness pobyt v Tatranskej Štrbe v Clubhoteli Nezábudka alebo v Zruboch s množstvom bonusov.
Ivana
veľmi dávno
Dobrý deň. Je u vás možné ubytovanie aj so psom? Ďakujem
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň prajem, samozrejme so psíkom sa môžete ubytovať pričom oplatok za psa je 7€/noc/pes. Poplatok za psíka sa hradí na recepcii pri príchode na pobyt. S úctou a prianím pekných dní Katarína Salokyová, recepcia recepcia@hotel-nezabudka.sk
ivana
veľmi dávno
A ktore terminy cez leto su este prosim vas volne? Dakujem
alena
veľmi dávno
Dobrý deň prajem. Prosím Vás máte voľné ubytovanie na zľavové kupony v Tatranskej Strbe v zruboch v termine 19.7. až 21.7. Dakujem.
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň, žiaľ momentálne sú ubytovacie kapacity hotela v tomto termíne kompletne vybookované. Momentálne by sme Vám vedeli ponúknuť ubytovanie od 3.11.2013. Ak by Vám tento termín nevyhovoval tak Vás poprosím o telefonické kontaktovanie recepcie hotela, určite Vám nejaký termín vyberieme. S úctou a prianím pekných dní recepcia
Ingrid
veľmi dávno
Dobry den, prosim, je aj v apartmanoch pristup na internet prostrednictvom wifi pripojenia? Dakuejm
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň, v budove apartmánového domu Nezábudka nie je WIFI pripojenie. Ak by ste mali záujem o WIFI pripojenie tak bezplatné WIFI je prístupné na recepcii hotela. S úctou a prianím pekných dní Michal Takáč recepcia
ivana
veľmi dávno
Ktore terminy su este prosim vas volne cez leto? Dakujem
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň Ivana, čo sa týka termínov v lete, je nutné kontaktovať hotel na e-mailovej adrese: marketing@hotel-nezabudka.sk, kde uvediete svoje kontaktné údaje a hotel Vás obratom kontaktuje a dohodnete si konkrétny termín pobytu. Želáme Vám príjemný pobyt. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.03. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).