Dobrý deň,
chcem sa spýtať, keď si zvolím osobný odber, dalo by sa to aj osobne vyplatiť?
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň Jola,
tovar sa nedá u nás osobne zaplatiť, nakoľko nemáme registračnú pokladňu. Pokiaľ nemáte možnosť platiť cez Internetbanking, je možné uskutočniť platbu vkladom na účet, vtedy vám prídu pokyny k platbe do mailu alebo sa dá zaplatiť i na pošte.
Želáme Vám príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Peter
veľmi dávno
Baterka bola doručená veľmi rýchlo. Prevzal som ju v piatok a cez víkend som ju chcel v noci vyskúšať na chalupe. Akurát ZOOM nefungoval. svietila ako obyčajná baterka. V pondelok som ju poslal späť na reklamáciu. Poznám kopu známych čo majú obdobnú baterku a tie svietia super. Som zvedavý ako dopadne moja reklamácia. Dúfam že mi poslali iba nejaký chybný výrobok a že pošlú funkčný. Inak s rýchlosťou doručenia som bol veľmi spokojný.
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň Peter,
vrátený tovar bol naozaj chybný. Po vzájomnej dohode Vám zasielame baterku opäť.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Julia
veľmi dávno
Mam presne ten isty problem Priatel si kupil aj s kolegom dve tieto baterky a obe svietia uplne na ..... udavate ze baterka ma dosvietit do 1000 metrov no po odskusani dosvietila ledva 200metov.
Chcem sa preto spytat na aku adresu treba tovar na reklamaciu alebo vratenie zaslat? Dakujem za odpoved Julia
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň p. Júlia,
je nám ľuto, že nie ste s tovarom spokojná.
Svietivosť baterky je podmienená nabitou baterkou a nastavením svietivosti.
Pod Vašou mailovou adresou sme nenašli objednávku predmetného tovaru. V prípade, že ste tovar objednali cez náš portál, po vrátení tovaru zo strany zákazníka je možné vrátiť peniaze za tovar do 7 dní od doručenia tovaru zákazníkovi bez udania dôvodu. Po uplynutí tejto lehoty sa reklamácia rieši výmenou tovaru, ak je chybný.
Reklamáciu, prosím, zašlite aj s Vašim telefonickým kontaktom, na adresu:
ZaMenej.sk
Dunajská 4
811 08 Bratislava
Prajeme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Ľahká, pevná a odolná dobíjacia baterka POLICE SWAT 500W - super sada v darčekovej kazete.
Jola
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem sa spýtať, keď si zvolím osobný odber, dalo by sa to aj osobne vyplatiť?
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň Jola, tovar sa nedá u nás osobne zaplatiť, nakoľko nemáme registračnú pokladňu. Pokiaľ nemáte možnosť platiť cez Internetbanking, je možné uskutočniť platbu vkladom na účet, vtedy vám prídu pokyny k platbe do mailu alebo sa dá zaplatiť i na pošte. Želáme Vám príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Peter
veľmi dávno
Baterka bola doručená veľmi rýchlo. Prevzal som ju v piatok a cez víkend som ju chcel v noci vyskúšať na chalupe. Akurát ZOOM nefungoval. svietila ako obyčajná baterka. V pondelok som ju poslal späť na reklamáciu. Poznám kopu známych čo majú obdobnú baterku a tie svietia super. Som zvedavý ako dopadne moja reklamácia. Dúfam že mi poslali iba nejaký chybný výrobok a že pošlú funkčný. Inak s rýchlosťou doručenia som bol veľmi spokojný.
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň Peter, vrátený tovar bol naozaj chybný. Po vzájomnej dohode Vám zasielame baterku opäť. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Julia
veľmi dávno
Mam presne ten isty problem Priatel si kupil aj s kolegom dve tieto baterky a obe svietia uplne na ..... udavate ze baterka ma dosvietit do 1000 metrov no po odskusani dosvietila ledva 200metov. Chcem sa preto spytat na aku adresu treba tovar na reklamaciu alebo vratenie zaslat? Dakujem za odpoved Julia
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň p. Júlia, je nám ľuto, že nie ste s tovarom spokojná. Svietivosť baterky je podmienená nabitou baterkou a nastavením svietivosti. Pod Vašou mailovou adresou sme nenašli objednávku predmetného tovaru. V prípade, že ste tovar objednali cez náš portál, po vrátení tovaru zo strany zákazníka je možné vrátiť peniaze za tovar do 7 dní od doručenia tovaru zákazníkovi bez udania dôvodu. Po uplynutí tejto lehoty sa reklamácia rieši výmenou tovaru, ak je chybný. Reklamáciu, prosím, zašlite aj s Vašim telefonickým kontaktom, na adresu: ZaMenej.sk Dunajská 4 811 08 Bratislava Prajeme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.12. 2013
Výhody Tovaru Extra
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).