95% je hodnotenie našej zákazníckej podpory za posledných 30 dní

Naši zákazníci už viac ako 3621krát ohodnotili ich e-mailovú komunikáciu s nami.

Výdajné miesto

ZaMenej.sk

(len pre vybraný druh tovarov)
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
produkty@zamenej.sk

Otváracie hodiny

Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30

Na pobočke je možné vyskúšanie a vyzdvihnutie tovaru. Objednávky je možné uhradiť aj v hotovosti (v košíku vyberte platbu bankovým prevodom).

Časté otázky

Kedy mi príde kupón?

Kupón vám vždy zašleme e-mailom po spárovaní platby. V prípade platby prevodom alebo na dobierku to ale môže trvať dlhšie - aj niekoľko pracovných dní. Kupóny si vždy môžete stiahnuť po prihlásení sa na váš osobný účet.

Ak je váš e-mail na www.gmail.com skontrolujte si aj špeciálne sekciu "Propagácia" alebo "Promotion".

Aké sú moje prihlasovacie údaje?

Prihlasujete sa e-mailom + heslom alebo pohodlne cez Facebook. Účet sme vám vytvorili pri vašej prvej objednávke a heslo sme vám zaslali e-mailom. Ak heslo neviete nájsť, môžete si ho vyresetovat na tejto stránke.

Môžem kupón vrátiť?

Nevyužitý kupón je možné stornovať do 14 dní od jeho zakúpenia. Stačí nám napísať z e-mailu, z ktorého ste vykonali objednávku na podpora@zamenej.sk. Po 14 dňoch je potrebné sa obrátiť priamo na poskytovateľa zľavy a dohodnúť sa s ním na riešení. Preštudovať si môžete aj Poučenie o právach spotrebiteľa a Formulár na odstúpenie od zmluvy.

Kde dostanem daňový doklad?

Daňový doklad vystavuje vždy poskytovateľ zľavy pri využití kupónu. ZaMenej.sk je v pozícii sprostredkovateľa, keďže predmetnú službu alebo produkt zákazníkom priamo neposkytuje.

Zabudol/la som svoje prihlasovacie heslo. Ako sa prihlásim?

Nové heslo si môžete vygenerovať na tejto stránke.

Je možné kupón darovať alebo kúpiť pre niekoho iného?

Áno, všetky kupóny sú prenosné, takže ich môžete venovať, či darovať svojim príbuzným a blízkym.

Pripravili sme pre vás možnosť stiahnuť si kupóny aj v darčekovom formáte s motívom a venovaním podľa vášho vlastného výberu.

Musím zaplatiť pred uplynutím časového limitu ponuky?

Nemusíte. Ak platíte prevodom, na platbu máte 3 pracovné dni. Ak platíte kartou alebo internet bankingom, platby sa pripisujú automaticky. Ak sa vyskytnú okolnosti, pre ktoré objednávku nemôžete do 3 dní uhradiť, napíšte nám a my vám radi pomôžeme problém vyriešiť.

Sú moje peniaze v bezpečí?

Predaj na našej stránke prebieha prostredníctvom banky a vaše peniaze sú v každom momente transakcie v bezpečí. ZaMenej.sk nemá prístup ani neskladuje údaje o vašej platobnej karte.

Ako používať zakúpené kupóny?

Všetky podmienky použitia kupónu sú vždy uvedené na stránke ponuky a priamo na kupóne. Podľa týchto podmienok je, napríklad, potrebné niektoré kupóny vytlačiť, alebo priniesť so sebou (resp. ukázať na mobile) na prevádzku.

Čo sa stane, keď vyprší platnosť môjho kupónu?

Dátumy sú nastavené na konkrétne časové pásma, aj vďaka tomu dokážeme pre vás získať také obrovské zľavy. Po uplynutí „dátumu platnosti“ váš kupón automaticky vyprší tiež. Poskytovateľ zľavy vám ale podľa svojho rozhodnutia môže kupóny akceptovať alebo ich predĺžiť.

Ako vlastne funguje ZaMenej.sk?

Vďaka systému kolektívneho nakupovania vám umožníme vyskúšať nové zážitky a ušetriť veľa peňazí pri nezmenenej kvalite služieb a tovaru.

Údaje o spoločnosti

68travel, s.r.o.
Dunajská 4
811 08 Bratislava
IČO: 46675311
IČ DPH: SK 2023514372

PR & Média

E-mail: media@zamenej.sk

Grafické podklady nájdete tu »

Bankové spojenie

VUB Banka

3592648751 / 0200

IBAN: SK51 0200 0000 0035 9264 8751
BIC: SUBASKBX

CSOB Banka

4016245860 / 7500

IBAN: SK43 7500 0000 0040 1624 5860
BIC: CEKOSKBX

Medzinárodné platby

68travel, s.r.o.
ČSOB Polus City Center
Vajnorská 100, 815 63 Bratislava

BIC: CEKOSKBX
IBAN: SK43 7500 0000 0040 1624 5860


Pre medzinárodné prevody uveďte číslo objednávky do políčka správa pre prijímateľa.

Platby v Kč v ČR

FIO Banka

2000913191 / 2010


Korunový účet iba pre objednávky v CZK!

Fio banka, a.s.
V Celnici 1028/10, 117 21 Praha

Ak máte objednávku v EUR a chceli by ste zaplatiť prevodom v korunách na náš účet v ČR, radi Vám objednávku upravíme. Stačí poslať číslo objednávky na podpora@zamenej.sk.

Pre zobrazovanie cien v Kč kliknite sem.

Dozorný orgán

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5
820 07, Bratislava
E-mail: ba@soi.sk