od ktorého čísla budú zasielané mesačníky? Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Luqi,
informáciu preverujeme u poskytovateľa zľavy. Ihneď ako obdržíme odpoveď, budeme Vás informovať.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Luqi,
mesačníky budú zasielané zákazníkom od apríla 2013.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
miska
veľmi dávno
Dobrý deň,
objednala som si predplatné prostredníctvom e-mailu,ale nikto ma nekontaktoval späť, či všetko prebehlo v poriadku.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Miska,
Vašu objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy. Zašlite nám prosím na mail: objednávky@zamenej.sk kópiu mailu, ktorý ste zaslala poskytovateľovi aj s uvedením Vašich kontaktných údajov a tel. čísla.
Akonáhle obdržíme odpoveď, budeme Vás kontaktovať.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
marian
veľmi dávno
dobry deň
ja mam podobny problem ako miska že po odoslani ma nikto nekontaktoval ci to bolo odoslane v poriadku
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marian,
Vašu objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy.
Viete nám prosím potvrdiť, či ste objednávku odoslali z rovnakej mailovej adresy, ktorú ste uviedli aj pri zakúpení kupónu?
Ďakujeme a želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
marian
veľmi dávno
Dobry deň,
Ano objednavku som odoslal z rovnakej adresy ktoru som uviedol pri zakupeni kuponu.
Dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marian,
preverili sme Vašu objednávku, no žiaľ poskytovateľ nás informoval, že z danej mailovej adresy neeviduje žiadny prijatý mail s Vašou objednávkou.
Prepošlite, prosím, opätovne Vašu objednávku na mail: predplatne@playboy.sk, aby Vám mohlo byť predplatné zaslané.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Ondro
veľmi dávno
dobry den, ja mam tiez problem ako uz viaceri zakaznici predomnou - ziadne informacie ci potvrdenie o prijati a akceptovani objednavky predplatneho s pouzitim zlavoveho kuponu...
chcem sa spytat, ci je problemom to, ze som omylom poslal e-mail z mojej druhej adresy a nie z tej, z ktorej som si objednal kupon? myslim si, ze by to nemal byt problem, kedze som do spravy uviedol cislo i heslo kuponu, ako aj adresu dorucenia.
dakujem za pomoc a odpoved!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ondro,
preveríme Vašu objednávku u poskytovateľa zľavy. Od poskytovateľa sme obdržali vyjadrenie, že momentálne pracuje na automatickom nastavení odpovede na každý prijatý mail.
Akonáhle obdržíme vyjadrenie ohľadom Vašej objednávky, budeme Vás informovať.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ondro,
poskytovateľ nás informoval, že Vaša objednávka bola spracovaná a predplatné Vám bude zaslané poštou.
Viete nám potvrdiť, či ste dostali potvrdenie Vašej objednávky od poskytovateľa?
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
palo
veľmi dávno
Objednavku som realizoval 24.3. Do dnesneho dna som nedostal ziadne potvrdenie o prijati objednavky. Rovnako mi nebolo dorucene aprilove cislo casopisu.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Palo,
pošlite nám prosím kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením Vášho telefónu na náš mail: objednavky@zamenej.sk. Záležitosť posunieme priamo poskytovateľovi, ktorý Vás bude kontaktovať a preverí Vašu objednávku.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobrý deň, objednávka realizovaná 24.3. do dnes žiadna odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana,
po obdržaní kupónu bolo potrebné zaslať objednávku predplatného na mail: predplatne@playboy.sk s uvedením Vašich údajov a čísla kupónu s heslom. Pokiaľ ste tak urobili, zašlite nám prosím kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením vášho telefónu. Objednávku dáme preveriť priamo poskytovateľovi zľavy, ktorý Vás bude následne telefonicky kontaktovať.
Ďakujeme a želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Dobrý deň, mohli by ste prosím Vás preveriť aj moju objednávku? Objednané mailom 15.3. a dodnes takisto žiadna reakcia. Vopred ďakujem a prajem pekný deň.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Palo,
takisto aj Vás chceme poprosiť, aby ste nám zaslali na náš mail: objednavky@zamenej.sk kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením telefonického kontaktu, ktorý posunieme s Vaším dovolením ďalej poskytovateľovi, aby preveril Vašu objednávku a následne Vás kontaktoval.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Peter
veľmi dávno
Požiadam zisťiť informácie o zasielaní Sphere card. Moja objednávku bola potvrdená, kupón uplatnený, v apríli prišiel prvý výtlačok periodika. Spehre card nebola súčasťou zásielky.
Kedy bude, resp. akým spôsobom bude zasielaná inzerovaná Sphere card?
Vďaka
P
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Peter,
napíšte prosím poskytovateľovi zľavy na mail: predplatne@playboy.sk, kde Vám preveria Vašu objednávku a aj dôvod, prečo Vám Sphere Card nebola doručená.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Ročné predplatné lifestylového časopisu Playboy
Luqi
veľmi dávno
od ktorého čísla budú zasielané mesačníky? Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Luqi, informáciu preverujeme u poskytovateľa zľavy. Ihneď ako obdržíme odpoveď, budeme Vás informovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Luqi, mesačníky budú zasielané zákazníkom od apríla 2013. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
miska
veľmi dávno
Dobrý deň, objednala som si predplatné prostredníctvom e-mailu,ale nikto ma nekontaktoval späť, či všetko prebehlo v poriadku.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Miska, Vašu objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy. Zašlite nám prosím na mail: objednávky@zamenej.sk kópiu mailu, ktorý ste zaslala poskytovateľovi aj s uvedením Vašich kontaktných údajov a tel. čísla. Akonáhle obdržíme odpoveď, budeme Vás kontaktovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
marian
veľmi dávno
dobry deň ja mam podobny problem ako miska že po odoslani ma nikto nekontaktoval ci to bolo odoslane v poriadku
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marian, Vašu objednávku preveríme u poskytovateľa zľavy. Viete nám prosím potvrdiť, či ste objednávku odoslali z rovnakej mailovej adresy, ktorú ste uviedli aj pri zakúpení kupónu? Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
marian
veľmi dávno
Dobry deň, Ano objednavku som odoslal z rovnakej adresy ktoru som uviedol pri zakupeni kuponu. Dakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Marian, preverili sme Vašu objednávku, no žiaľ poskytovateľ nás informoval, že z danej mailovej adresy neeviduje žiadny prijatý mail s Vašou objednávkou. Prepošlite, prosím, opätovne Vašu objednávku na mail: predplatne@playboy.sk, aby Vám mohlo byť predplatné zaslané. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Ondro
veľmi dávno
dobry den, ja mam tiez problem ako uz viaceri zakaznici predomnou - ziadne informacie ci potvrdenie o prijati a akceptovani objednavky predplatneho s pouzitim zlavoveho kuponu... chcem sa spytat, ci je problemom to, ze som omylom poslal e-mail z mojej druhej adresy a nie z tej, z ktorej som si objednal kupon? myslim si, ze by to nemal byt problem, kedze som do spravy uviedol cislo i heslo kuponu, ako aj adresu dorucenia. dakujem za pomoc a odpoved!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ondro, preveríme Vašu objednávku u poskytovateľa zľavy. Od poskytovateľa sme obdržali vyjadrenie, že momentálne pracuje na automatickom nastavení odpovede na každý prijatý mail. Akonáhle obdržíme vyjadrenie ohľadom Vašej objednávky, budeme Vás informovať. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ondro, poskytovateľ nás informoval, že Vaša objednávka bola spracovaná a predplatné Vám bude zaslané poštou. Viete nám potvrdiť, či ste dostali potvrdenie Vašej objednávky od poskytovateľa? Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
palo
veľmi dávno
Objednavku som realizoval 24.3. Do dnesneho dna som nedostal ziadne potvrdenie o prijati objednavky. Rovnako mi nebolo dorucene aprilove cislo casopisu.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Palo, pošlite nám prosím kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením Vášho telefónu na náš mail: objednavky@zamenej.sk. Záležitosť posunieme priamo poskytovateľovi, ktorý Vás bude kontaktovať a preverí Vašu objednávku. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobrý deň, objednávka realizovaná 24.3. do dnes žiadna odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana, po obdržaní kupónu bolo potrebné zaslať objednávku predplatného na mail: predplatne@playboy.sk s uvedením Vašich údajov a čísla kupónu s heslom. Pokiaľ ste tak urobili, zašlite nám prosím kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením vášho telefónu. Objednávku dáme preveriť priamo poskytovateľovi zľavy, ktorý Vás bude následne telefonicky kontaktovať. Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Naša mailová adresa: objednavky@zamenej.sk. Ďakujeme. Vaše ZaMenej.sk
Palo
veľmi dávno
Dobrý deň, mohli by ste prosím Vás preveriť aj moju objednávku? Objednané mailom 15.3. a dodnes takisto žiadna reakcia. Vopred ďakujem a prajem pekný deň.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Palo, takisto aj Vás chceme poprosiť, aby ste nám zaslali na náš mail: objednavky@zamenej.sk kópiu Vášho objednávkového mailu s uvedením telefonického kontaktu, ktorý posunieme s Vaším dovolením ďalej poskytovateľovi, aby preveril Vašu objednávku a následne Vás kontaktoval. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Peter
veľmi dávno
Požiadam zisťiť informácie o zasielaní Sphere card. Moja objednávku bola potvrdená, kupón uplatnený, v apríli prišiel prvý výtlačok periodika. Spehre card nebola súčasťou zásielky. Kedy bude, resp. akým spôsobom bude zasielaná inzerovaná Sphere card? Vďaka P
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Peter, napíšte prosím poskytovateľovi zľavy na mail: predplatne@playboy.sk, kde Vám preveria Vašu objednávku a aj dôvod, prečo Vám Sphere Card nebola doručená. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 30.04. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).