Dobrý den, uhradila som kupon na 2x osušku, no nedostala som emailom ziaden kupon, na zaklade coho mi bude tovar zaslany, ked pri ponuke bolo uvedene, ze uz tovar nemusim u poskytovatela objednavat, ze tovar mi bude zaslany automaticky do 14 dni.. Avsak nikde som neuviedla adresu, tak ako mi bude tovar zaslaný? Dakujem za odpoved.
ZaMenej.sk
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň,
v systéme evidujeme Vašu objednávku aj s uvedenými poštovými údajmi. Tovar Vám bude zaslaný do 14 pracovných dní od obdržania kupónu, ktorý sme Vám posielali 24.7.2015. Pre istotu sme Vám dali email s kupónmi preposlať ešte raz. Momentálne už stačí len počkať na doručenie tovaru.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň p. Elka,
Vašu objednávku sme upravili nakoľko nám predajca potvrdil, že Vám ešte tovar neposlali.
Prajeme pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Elka
asi 9 rokov dozadu
Dobry den, dnes mi prišli objednané osušky cez zlavové kupóny, som však sklamaná, obidve osušky sú špinavé, fľakaté. Neviem, ako postupovať v prípade, ak ich chcem vrátiť - na svoje náklady ich mám zasielať späť? A nebudem mať ani peniaze, ani osušky..... Písala som hneď po otvorení balíčka, ktorý som priniesla z pošty, poskytovateľa zľavy, napísal, že nemajú byť osušky prečo špinavé a zatiaľ vraj nemali reklamáciu na kvalitu. Keďže som sa na osušky tešila a keby boli naozaj kvalitné a čisté, tak určite nepíšem, v akom stave prišli. Ale zostala som naozaj velmi sklamaná a mrzí ma to, že zasielajú tovar v takomto stave.
unigroup
asi 9 rokov dozadu
Dobry den, ako sme Vam pisali uz do emailu, ak nie je nieco v poriadku treba zaslat spat. mohlo sa stat jedine vyrobnou chybou, tovar k nam pride zlozeny a vlozi sa iba do obalky. cize znecistenie u nas je vylucene, a pouzite nemame a neposielame
s pozdravom
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Plážové osušky s motívom eurobankovky alebo dolára
Elka
asi 9 rokov dozadu
Dobrý den, uhradila som kupon na 2x osušku, no nedostala som emailom ziaden kupon, na zaklade coho mi bude tovar zaslany, ked pri ponuke bolo uvedene, ze uz tovar nemusim u poskytovatela objednavat, ze tovar mi bude zaslany automaticky do 14 dni.. Avsak nikde som neuviedla adresu, tak ako mi bude tovar zaslaný? Dakujem za odpoved.
ZaMenej.sk
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň, v systéme evidujeme Vašu objednávku aj s uvedenými poštovými údajmi. Tovar Vám bude zaslaný do 14 pracovných dní od obdržania kupónu, ktorý sme Vám posielali 24.7.2015. Pre istotu sme Vám dali email s kupónmi preposlať ešte raz. Momentálne už stačí len počkať na doručenie tovaru. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň p. Elka, Vašu objednávku sme upravili nakoľko nám predajca potvrdil, že Vám ešte tovar neposlali. Prajeme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Elka
asi 9 rokov dozadu
Dobry den, dnes mi prišli objednané osušky cez zlavové kupóny, som však sklamaná, obidve osušky sú špinavé, fľakaté. Neviem, ako postupovať v prípade, ak ich chcem vrátiť - na svoje náklady ich mám zasielať späť? A nebudem mať ani peniaze, ani osušky..... Písala som hneď po otvorení balíčka, ktorý som priniesla z pošty, poskytovateľa zľavy, napísal, že nemajú byť osušky prečo špinavé a zatiaľ vraj nemali reklamáciu na kvalitu. Keďže som sa na osušky tešila a keby boli naozaj kvalitné a čisté, tak určite nepíšem, v akom stave prišli. Ale zostala som naozaj velmi sklamaná a mrzí ma to, že zasielajú tovar v takomto stave.
unigroup
asi 9 rokov dozadu
Dobry den, ako sme Vam pisali uz do emailu, ak nie je nieco v poriadku treba zaslat spat. mohlo sa stat jedine vyrobnou chybou, tovar k nam pride zlozeny a vlozi sa iba do obalky. cize znecistenie u nas je vylucene, a pouzite nemame a neposielame s pozdravom
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 20.08. 2015
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).