• zaneta

    veľmi dávno

    Vyuzila som predchadzajucu akciu v spominanom zariadeni (5 dnovy pobyt) a bola som viac ako sklamana. Hotel je sice vynoveny a aj pekne zariadeny, ale ... Toto ALE tu je hned niekolkokrat. Na TV so SAT na izbe zabudnite. Satelitne pripojenie je pokazene (vraj uz dlhsiu dobu), naladite 3 programy: CT 24, Noe a reklamno-sportovy nemecky kanal. Chladnicka nechladi. My sme chladili studenou vodou v umyvadle. Uteraky nam vymenili po 4 dnoch na poziadanie, este stastie, ze sme mali aj vlastne. Ranajky boli fajn, trochu jednotvarne, ale dalo sa najest do sytosti, co sa o veceri povedat neda. Ano, vecere formou bufetovych stolov, avsak na tanier Vam nalozili porciu ako pre dieta. Esteze bola nablizku BILLA, inak by sme ostali hladni. Masaz a sauna boli fajn. Vo virivke bola nie prilis cista voda, pachla. Hotelom ponukany bazen sa zda na fotke ovela vacsi a cesta k nemu netrva 20 minut, ale 45 minut len tam. Aj Vas chut na kupanie prejde. Bicykle su na hoteli Linea (t.j. tych 45 minut cesty tam), pricom, ked sa dobicyklujete, treba ich vratit spat do Linei. Takze chut bicyklovat sa Vas velmi rychlo prejde. Ale mozno som prilis narocna...

    • Hotel

      veľmi dávno

      Vážená pani žaneta, Co sa týka káblovej televízie, je pravdou, že bola na nej porucha,pretože pri búrke nám blesk spálil celý okruh.Oprava preto trvala dlhšie, ako sme predpokladali,keďže bolo potrebné vymeniť nie len prijímače, ale aj káblové rozvody.Z chladničkami, ak bol nejaký problém, bolo potrbné nahlásiť to niektorému zo zamestnancov a ten by to bol, odstránil.Uteráky a posteľná bielizeň sa nevymieňa každý deň, ale podľa potreby.Je všeobecne zaužívané, že ak chcete vymeniť uterák, ten sa hodí na zem, prípadne do vane, aby to vedela chyžná.Predpokladám, že ani doma si nemeníte uteráky každý deň.Takáto prax je bežná všade vo svete.Na raňajky máte na výber zo šiestich druhov teplých jedál a troch druhov studených,tak si neviem predstaviť,rôznorodejšie jedlá by ste Vás uspokojili.Pri nakladaní večere na tanier sa hostí pýtame, čo si želajú, naložíme im podľa všeobecných veľkostí porcií a keď nás zákazník požiada, aby sme mu priložili, tak mu vyhovieme.Ak sa Vám zdalo málo, stačilo požiadať o pridanie, prípadne ste sa mohli znovu vrátiť k výdajnému stolu a vybrať si znovu.Snažíme sa, aby sme zbytočne nenakladali veľa jedla, pretože sa to potom musí vyhodiť a myslím si, že plytvanie potravinami je nedôstojné v civilizovanom svete.Ako vravím, radšej si treba naložiť menej a dojsť aj tri krát, ako zbytočne vyhodiť polovicu porcie.Voda vo vírivke sa mení každý druhý deň, je neustále filtrovaná a filtre sú čistené po každej procedúre.Voda nezapácha, je dezinfikovaná chlórom a inými látkami, ktoré sú odporúčané hygienov a výrobcom vírivky.Hotelom ponúkaný bazén je vzdialený cca 2 km, to znamená vychádzkovou chôdzou je to maximálne 30 minút.Dokonca máme v ponuke možnosť využitia hotelového transféru, na naších autách.To je uvedené aj v ponuke na internetovej stránke.

  • daria

    veľmi dávno

    Tiež som bola veľmi sklamaná a znechutená. V hoteli pod Vežou som bola prvý a aj posledný krát. S týmto hodnotením sa stotožnujú aj další hostia, ktorí tam boli v tom termíne ako ja. Hotel pôsobí pekne a útulne iba na vonok. Služby v hoteli sú katastrofálne. Takmer nič tam nefunguje... neodteká voda z umývadla, niekoľko krát denne netečie voda vôbec /vraj napúšťajú vane v suteréne/, umývadlo a sprcha sú zanesené od vodného kameňa a usadenín. Satelitné pripojenie je pokazené. Chladničky nefungujú. Koberce v izbách nevideli vysávač dlhšiu dobu. V izbách pod strechou je ako v saune v letných mesiacoch. Uteráky počas pobytu nevymieňajú a ako "čisté" páchnu. Strava jednotvárna a málo - švédske stoly vyzerajú úplne inak. Ak neprídete do jedálne skôr, tak sa nenajete vôbec. V bare nefunguje kávovar a poháre na pitie javia známky predchádzajúceho užívateľa - otlačky pier a rúžu. Do vírivky sme radšej nešli, voda sa často nevymieňa. Do sedavého kúpela používajú vonné drevenné kvety viac krát-vyberú-osušia a použijú pre ďalších hostí. Jediným svetlým bodom je masáž. Kúpalisko s volným vstupom je 3 km od hotela a cesta tam trvá 45 min. Záverečné hodnotenie... neodporúčam - cena aj po zlave je dosť vysoká za služby, ktoré hotel ponúka.

    • Hotel

      veľmi dávno

      Dobrý deň pani Daria. V našom zariadení sa upratuje každý deň.Uteráky sa menia podľa potreby, najskôr však po troch dňoch.Nemyslím si, že jeden-dva dni používané uteráky sú natoľko zašpinené,aby ich bolo nutné vymeniť, ale ak náhodou sa Vám zdalo, že ste si ich znečistili, stačilo ich položiť na zem a naša chyžná by vedela, že ich chcete vymeniť.Tento úkon je bežný vo všetkých hoteloch na celom svete.Dokonca je to napísané aj v hotelovom poriadku.Častým a myslím si, že aj zbytočným praním zaťažujeme naše životné prostredie enzýmami, ktoré sú obsiahnuté v pracích práškoch.Celosvetový trend je ochrana životného prostredia a neplytvanie energiami a potravinami.Už vyššie som spomínal, že na raňajky majú hostia na výber zo šiestich teplých a troch studených jedál.Večere pozostávajú zo štyroch, až šiestich hlavných jedál, troch druhov príloh, predjedla a múčnika.Jedálny lístok je každý deň obmieňaný,počas Vášho pobytu sa určite nestalo, aby ste mali jeden druh jedla dva krát.Čo sa týka množstva, ako som už uviedol vyššie, môžete sa k výdajnému stolu vrátiť aj opakovane.Voda vo vírivke sa obmieňa každý druhý deň, jej farba je niekedy ovplyvnená rôznymi prírodnými zložkami, ktoré nie sú zdraviu škodlivé, keďže vodu máme z mestského vodovodu a jeho kvalita je určite každý deň kontrolovaná vodárenskou spoločnosťou. To isté platí aj o "netečení" vody na vyšších poschodiach.Tlak vody v mestskom vodovode nevieme ovplyvniť a keď napúšťame vane na kúpeľ, tak sa tlak zníži ešte viac.Tento stav ale trvá iba 15 až 20 minút, potom je prívod vody zase v normále.Neodtekajúce umývadlo?Áno, stáva sa, že sa upchá odtok, ale stačí upozorniť personál a ten urobí nápravu.Do kúpeľa sa kvety pridávajú iba pre dekoráciu a po jednom použití sa vyhadzujú.Nikdy sa nepoužijú dva krát.Bazén je vzdialený presne 2.600 metrov(teraz som to bol odmerať)aj to po hlavnej ceste autom, to znamená pešo po hrádzi je to ešte menej.za 30 minút to človek zvládne úplne ležérnym tempom.Keďže na izbách nie je klimatizácia, čo ani v ponuke netvrdíme, teplotu na izbách nevieme bohu žiaľ, ovplyvniť.

    • daria

      veľmi dávno

      Na izbách sa iste neupratuje každý deň, nakoľko ani odpadkový kôš nebol vysypaný každý deň. Uteráky sme "nehádzali" na zem, ale boli položené na umývadle, ale ak upratovačka nenanštívi izbu denne, tak o tom nevie, že uterák treba vymeniť. Garantujem, že ak by sme uteráky boli dali na zem, tak by tam aj zostali. Na umytie umývadla sme ju museli upozorniť!!! ona nevie aké sú jej pracovné povinnosťi??? V každom hoteli čo som doteraz v zahraničí aj doma navštívila, boli uteráky vymieňané denne, tak sa prosím neoháňajte životným prostredím - toto svedčí o kvalite služieb, ako sa správa personál a prevádzkovateľ k hosťom. Na nefungujúcu chladničku sme upozorňovali 3 dni - po "odbornom výklade", že treba točiť termostatom chladiť nezačala - to bol problém vo viacerých izbách. Vaša ponuka tzv. švédskeho stola pozostávala: Raňajky: 5-6 polovičiek párkov, 4 malé plátky opečenej slaniny, pár koliesok opečenej klobásy /ktorú sme našli na jednohubkách ako predjedlo na večeru/ studená praženica, 4-5ks volské oká, 1 druh krájaného syra, 2 druhy salámy, kusky masla, čudná krupicová kaša, v omáčniku trošku jogurtu, v 2 malých miskách musli, a ďalších 2 malých miskách trošku tresky a iného šalátu. Na raňaky sme chodili hneď od 8-mej, ako sa začali podávať. Ak by ste mali viac hostí - neviem čo by ste im ponúkli... Vaše večerové menu švédskeho stola pozostávalo: Predjedlo - na JEDNOM TANIERI - JEDNOHUBKY A ZBYTOK SALAMU A SYRA Z RANAJOK !!! 1druh polievky, 3 druhy teplého jedla-ktoré ste servírovali na tanier "Vy". Ako zeleninovú prílohu ste po celý čas ponúkali kapustový šalát - hoci je teraz v ponuke veľa druhov inej zeleniny - je letné obdobie. V jedinom stravnom pulte, ktorým disponujete, ste ponúkali teplé jedlo, predjedlo, zeleninový aj ovocný šalát. Dezert sa skladal s jedného múčnika. My sme sa do Vášho hotela neprišli "naržať", ale švédske stoly vyzerajú inak, ako ich prezentujete Vy. -O aké prírodné, zdraviu neškodlivé zložky, ktoré ste pridávali do vírivky ide??? Pach vody bolo cítiť zo suterénu na vyššie poschodia. - Dekoračné kvety do kúpela sa sušili v miestnosti maséra na spotrebiči, ktorý ohrieva gélové obklady - videli sme na vlastné oči. - Bazén je vzdialený cca 3 km - 2500 m je vzdialená Lodenica - je to na smerovej tabuli pri moste a vonkajší hotelový bazén /LINEA/ je až pri bufete DINO. Presne sme si stopli čas - trvalo to 45 min. jedna trasa.

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Ako sprostredkovateľ nie sme priamo zodpovední za to, ako sú služby poskytované, napriek tomu sa snažíme, aby boli všetci zákazníci spokojní a radi sa vracali na náš portál. Je pre nás veľmi ťažké, resp. nemožné riešiť veci takto dodatočne, dnes je to už tvrdenie proti tvrdeniu. Každopádne je nám ľúto, ak má niekto z našich zákazníkov s akýmkoľvek kupónom od nás negatívne skúsenosti. Týmto by sme chceli všetkých našich klientov poprosiť, aby nedostatky v poskytovaných službách, resp. produktoch riešili s poskytovateľom zľavy priamo pri ich využívaní, kedy sa ešte náprava dá zjednať a v prípade, že poskytovateľ nechce spolupracovať (čo, myslíme si, nie je prípad hotelov Linea či Pod Vežou), kontaktujte prosím náš portál. Každý robí chyby a má nedostatky, treba sa ozvať hneď na mieste. Takto môžeme vždy sťažnosti okamžite prejednať s daným poskytovateľom zľavy a snažiť sa problém vyriešiť k spokojnosti zákazníkov. Takto dodatočne to už, bohužiaľ, naozaj nejde. Veríme, že v budúcnosti nám aj takýmto spôsobom pomôžete skvalitňovať služby slovenských zariadení, našim cieľom je spokojnosť na všetkých stranách.

  • Peter

    veľmi dávno

    Práve som absolvoval a asi toľko: 1. Teplá voda tečie len sem-tam 3. TV - len ČT24 a TV Noe 2. Chladnička nefungovala (ani po reklamácií) - tu podotýkam, že po odchode z izby sa vypína el. prúd v izbe, čím by tá chladnička aj keby fungovala, tak by aj tak nešla... 3. Raňajky ako-tak ušli, ale večere boli z časti "recyklované" raňajky 4. Bazén je cca 45 min. ďaleko (20 min. ani náhodou!) 5. Voda vo výrivke odporná! 6. Bicykle na hoteli k dispozícii nemajú! 7. atď...

  • Hotel

    veľmi dávno

    Dobrý deň pán Peter, mrzí nás, že nemáte dobrú skúsenosť, ale presne, ako napísali zo ZaMenej, mnoho je dobré riešiť priamo v hoteli. Teplá voda nám tečie stále, nemáme problémy s kotolňou, nerozumieme tomu. Satelitný okruh je poškodený a je nutné prekáblovanie. Chladničky sú na samostatnom okruhu a preto keď vyberiete tzv. elektronický kľúč z centrálneho spínača, tak to chladničky a ich činnosť neovplyvní. Na celom hoteli sú pokazené tri chladničky v izbách, ktoré sú zabudované a nedajú sa bežne vytiahnuť a vymeniť s inými. Hotel je v ekonomickom prenájme, prevádzkujeme ho prakticky len 3 mesiace a upozornili sme na to majiteľa hotela, ktorý nám prisľúbil výmenu chladničiek. Urgujeme ho. Klasické minibary ani podľa kategorizácie nemusíme prevádzkovať a preto ich berieme ako službu navyše. Pri plnom obsadení izieb je ťažké vymeniť hostí medzi izbami. Pokiaľ nemusíme, na tie izby s problémovými chladničkami neubytovávame. Raňajky sa pripravujú priamo v hoteli Pod Vežou a teší nás, že ste boli s nimi ako tak spokojný. Večere sa pripravujú v centrálnej kuchyni hotela Linea, prevážajú sa do hotela Pod Vežou a preto je nám divné, že ste mali dojem z recyklácie surovín. Na predjedlá sa používajú podobné suroviny (chuťovky, studené nárezy...) ako na raňajky, ale klasické teplé jedlá s nimi nemajú úplne nič spoločné. Pokiaľ idete pešo z hotela Pod Vežou ku hotelu Linea po ceste, môže Vám to trvať ako uvádzate aj 45 minút. Ale po hrádzi pri Váhu to je naozaj 30 minút ležernym tempom, rýchlou chôdzou 20 minút. Nakoľko hotel je v prevádzke po dlhodobej rekonštrukcii len teraz, teda spustený pred 3-mi mesiacmi, nejaký čas trvá, kým voda z centrálneho rozvodu bude úplne priezračná. Tí, čo si postavili rodinný dom vedia presne o čom píšeme. Máme urobaný laboratórny rozbor vody, je zdravotne nezávadná. A navyše, voda v Piešťanoch je najtvrdšou na celom Slovensku, je silne vápenatá a tým má svoju špecifickú chuť aj vôňu. Ale verte, že je o to zdravšia. A tí, čo majú problémy s kosťami vedia presne tiež o čom je tá piešťanská voda. Bicykle požičiavame. Sú na hoteli LINEA, ktorý sa nachádza priamo pri krásnej cyklotrase vedúcej okolo celej priehrady Sĺňava. Ku bickylom vieme klientov odviezť na hotelových autách vrámci hotelového transferu.

  • Sisa

    veľmi dávno

    Prajem príjemný podvečer! Skôr, ako som si prečítala danú diskusiu som s nadšením zakúpila kupón na pobyt pre mojich rodičov. Chcela som sa opýtať vedenia, či dané nedostatky ešte stále pretrvávajú? A aké sú možnosti trávenia voľného času v okolí hotela? Vopred ďakujem za odpoveď a verím, že naši budú patriť k spokojným klientom . S pozdravom Sisa

    • Hotel

      veľmi dávno

      Dobrý podvečer pani Sisa, na nedostatkoch ktoré boli spomínané v diskusii, neustále pracujeme a snažíme sa vylepšovať kvalitu našich služieb a nedostatky odstraňovať. Hotel sa nachádza v centre Piešťan, vedľa nás je obchodné centrum - aupark, námestie a kúpeľný ostrov. Ako ste si už iste prečítali v diskusii spolupracujeme s hotelom Linea kde sa nachádza vonkajší bazén, do ktorého máte vstup v cene kupónu teda grátis. Mrzí nás, že v tejto diskusii sa píše len o nedostatkoch, pretože veľa zákazníkov od nás odchádzalo spokojných a niektorí sa k nám veľmi radi vrátia. Tak pevne veríme, že aj Vaši rodičia budú patriť k našim spokojným zákazníkom.

  • Filip

    veľmi dávno

    Dobrý deň, týmto komentom chcem upozorniť tých či si kupón kúpili alebo sa len chystajú na pobyt... Hotel bohužiaľ nespĺňa požiadavky svojej kategórie a hlavne ceny. Pobyt som absolvoval naozaj len nedávno a bol som veľmi smutný. Tešil som sa že si pôjdem oddýchnuť do 3 hviezdičkového hotela s wellness no namiesto toho som stále riešil nejaké nedostatky. 1/ Wellness: Pôvodná masérka tam nebola, náhrada ani nevedela ako sa robí píling a masáž bola amatérska, dokonca počas masáže odskakovala k kúpeľu (áno tie kvety sa reciklovali...) Vírivka, nesmrdela na druhé poschodie, no dezinfekčných prostriedkov, na ktoré som sa mal možnosť aj mrknúť (boli na okne) bolo asi veľa. Sám viem, že do horúcej vody ide chlóru menej, kvôli výparom a tomu že hypertermofilné patogénne baktérie sú zriedkavé a pri zvýšenej teplote i citlivejšie na dezinfekciu. Ďalšie procedúry som si teda radšej kúpil v hoteli IRMA na kúpelnom ostrove, čo však bolo drahšie a zároveň nie súčasťou KUPONU. 2/ Izba: Pekná, 3 hviezdičkový štandard, avšak... MiniBar, prázdny (načo tam potom je zapnutý?), v izbe boli lieky po predchádzajúcich hosťoch, kôš vyniesli ale dvere na sprche boli pokazené, záchodového papiera bolo nedostatok. 3/ Jedlo: Mne vcelku chutilo, klasické hotelové raňajky, áno večera bola na tom horšie. Bar nefunguje mimo raňajok a večerí, čo nie je štandardné... Tzn. žiadne večerné posedenie na hoteli. 4/ Bicykel a bazén: Obidve nie sú 20 min. vzdialené ale 40 min. pešo po hrádzi! Bicykle nie sú na hoteli, čo je s toho dôvodu nevyužiteľné. Škoda... veľmi som sa tešil ale sklamal som sa, výlet dopadol dobre vďaka spa Piešťany .

  • Tomáš

    veľmi dávno

    Služby hotela sme využili ako skupina, presnejšie 10 ľudí a preto ako spokojný zákazník mi nedá nereagovať na služby hotela. Služby korešpondovali s popísaným, teda uverejnené bolo aj viacmenej splnené. Ako skupina desiatich ľudí musím podotknúť že raňajky boli postačujúce a aj napriek tomu že sme sa do raňajok pustili všetci naraz boli znova pomerne rýchlo doplnené, pestré, stále teplé. Káva síce bola slabá na môj vkus, ale to je môj osobný úsudok, všetci máme iné chuťové bunky na kávu. Večera bola chutná, servírovaná priamo z bufetového stolíka na tanier a porcia ak sa zdala niektorému z nás malá, sme si povedali o väčšiu a nebol problém, porcia sa „nafúkla“. S tlakom vody na izbách síce bol niekedy problém, ale vzhľadom k tomu, že sme v sprche nespávali, tak to nevadilo. Sauna, masáž a vírivka bez pripomienok. Chyžná nás počas pobytu niekoľkokrát navštívila s otázkou či netreba upratať. Personál bol nápomocný, kedykoľvek sme niečo potrebovali, nebol problém radi pomohli. Celkový dojem bol dobrý, samozrejme kto pôjde na dovolenku hľadať chyby, určite nájde.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Ďakujeme za Váš príspevok, Tomáš, bolo by fajn, keby svoje postrehy takto napísalo viac spokojných zákazníkov, lebo tí si to väčšinou nechávajú len pre seba a píšu len tí nespokojní, aj keď ich je neporovnateľne menej. Ešte raz vďaka a želáme príjemný víkend.

    • Tami

      veľmi dávno

      Nemáte pravdu... veľa nespokojných návštevníkov hotela len mávne rukou - veď na čo sa rozčulovať nad niečím čo je už za nimi a iste sa do spmínaného hotela Pod vežou už nikdy nevrátia.

  • Hotel

    veľmi dávno

    Dobrý deň pán Filip a všetkým zúčastneným, všetky nedostatky, ktoré sa uvádzajú sú presne rovnaké. Ako som už raz uviedol, hotel je v prevádzke po slhodobej rekonštrukcii len 3 mesiace a štarovacie problémy, ktoré uviedla pani Žaneta ihne´d v prvom príspevku sme vyriešili a niektoré sa objavili nanovo. Preto prosím, napíšte na email: manager@hotel-podvezou.sk svoje pocity a radi Vám odpovieme a vyriešime akékoľvek sťažnosti i pripomienky. Tí, ktorí písali o problémoch po výmene našej masérky, teda takmer všetci ostatní, sú to hostia z od minulého štvrtku. Pretože masérka nám ochorela minulú stredu a od štvrtka je na brigáde iná, verte, že sa tešíme na jej vyzdravenie, pretože máme na ňu len chvály. DO vírivky dávame presne tú "chémiu", ktorú odporúča výrobca a podľa jeho pokynov denne meriamie pH a vymieňame vodu každý druhý deň. Kvety, ktoré sa používajú vo vírivke sú len dekoratívne a vždy ich vyberieme po procedúre a ponechávame na vysušenie, pre ich vôňu a nie však na ich ďalšie použitie, pretože by sme ich okamžite dali naspäť a nie na ohrevný priestor. Ale zakážeme aj to. Naše procedúry sú len tie, ktoré uvádzame a nikdy sa nevieme vyrovnať profesionálnym kúpeľom Piešťan, ktoré sú od nás kúsoček a ktoré všetkým našim hosťom odporúčame. Chladničky na izbách sú službou navyše, službu minibaru neprevádzkujeme. Je to pre hostí, aby si tam mohli ochladzovať vlastné nápoje, alebo nápoje zakúpené v reštaurácii hotela. Reštaurácia je otvorená počas dňa, ale záujem o jej využitie je minimálne, nakoľko všetci hostia po procedúrach odchádzajú do mesta a na kúpeľný ostrov. Ale vieme poskytnúť nápoje na vyžiadanie, je presne vedľa recepcie a počas dňa Vás obslúži recepčná. Hotel má kapacitu 34 lôžok a o túto službu cez deň je pri peknom počasí nulový a pri zlom počasí maximálne 10% z ubytovaných. Ale na požiadanie naozaj vieme podať nápoj podšľa želania. Mnoho hostí sa ku n ám vracia. Za tie tri mesiace mám mnohých klientov, ktorí boli u nás už druhý krát. Verte ale, že nás mrzia sklamania, ako v týchto prípadoch a urobíme všetko preto, aby sa neopakovali a zároveň sa všetkým, ktorí boli sklamaní ospravedlňujeme. Prosím, napíšte nám na mail manager@hotel-podvezou.sk a okamžite budeme reagovať na Vaše pripomienky. S úctou hoteloví personál

    • Tami

      veľmi dávno

      Uvedený hotel som navštívila pred 2-mi týždňami. Služby hotela sú na veľmi nízkej úrovni, personál neprofesionálny...každý robí všetko. Za 3 mesiace po zmene majiteľa malo vedenie hotela dosť času zisťiť závady, vykonať opravy a odstrániť nedostatky. Prečo ponúkajú ubytovanie v luxusnom hoteli, v ktorom je toľko závad ako sú pokazené chladničky, nefungujúci prívod vody do umývadla, upchaté výlevky, pokazené stoličky na izbách, nefungujúci kávovar v bare, špinavé poháre a šálky...atď... Mimochodom argument o sušení kvetov pre vôňu je smiešny...niekolko krát vymočené a vysušené kvety už nevoňajú vôbec, to len hotel šetrí na hosťoch. O všetkom svedčia aj argumenty správy hotela - na jednej strane uvádza, že chladnička je bonus - aj keď nefunguje a na druhej ponúka možnosť chladenia vlastných nápojov na izbe v chladničke, keď neprevádzkujú minibar... Prevádzkovateľ si v jednej vete protirečí.... o ďalších nedostatkoch tu už bolo popísané dosť a dosť.... Keby hotel Pod vežou neuplatnil na tomto portály akciové zlavy, bol by iste prázdny.

  • meno nie je dôležité

    veľmi dávno

    rada by som zareagovala na úroveň služieb počas pobytu...ja som napokon tieto moje postrehy aj osobne povedala prevádzkarke... personálne zabezpečenie - nulové, jedna osoba nedokáže robiť všetko, to sa týka rovnako tak masérky ako aj prevádzkarky, obe tam mali niekoľko kumulovaných fiunkcií, ale ani jedna vlastne nefungovala poriadne jedálne a strava - jedáleň-spoločenská miesnotsť-bar (všetko v jednom) otvorená len v čase jedla, to je naozaj nedostačujúce, navyše bar prakticky vôbec nefungoval, stroj na kávu bol pokazený, káva tým pádom bola len zalievaná, v bare takmer nič nebolo - tu musím povedať, že prevádzkarka urobila všetko pre to, aby sme aspoň posledný deň mohli spoločne stráviť na pyžamovej párty a vybavila aj čapované pivo (ĎAKUJEME) to všetko v jedálni, kde sme strávili čas až do polnoci, fakt je, že sme dvakrát použili "spoločenské priestory" na cvičenie v poobedňajšom čase, nakoľko tam naozaj nie je absolútne žiadna spoločenská miestnosť ani priestory na cvičenie či bazén... :(( čo sa týka stravy - tej bolo dosť a kto koľko chcel, toľko aj dostal, výber - to je dosť subjektívny pohľad, podľa mňa bolo z čoho vyberať aj ráno aj večer, mňa skôr iné desilo - kvalita jedla, pripravované jedlo bolo ale dosť mastné až moooc, rovnako tak niektoré podávané jedlá boli pokazené - (napr. nakladná cvikla)bola skysnutá, nedala sa jesť, bryndzové halušky boli tak mastné, že nám niektorým z toho bolo až zle, rovnako tak v kuchyni nefunguje umývačka riadu, respektíve asi žiadna nie je, poháre boli skutočne neumyté s pozostatkami od rúžu, či iných pier, a nádoby na džús boli až nepriehľadné od nevyutierania do sucha po umytí...skrátka poháre som radšej utierala do servítky ak už hovorím o týchto nedostatoch, treba povedať aj to prečo to tak je, opäť sme pri personálnom zabezpečení - nie je dostačujúce, jedna osoba to nemá šancu stíhať, aj keď prevádzkarke chodila vypomáhať ďalšia slečna, robota okolo jedálne a stravy je práca na celý deň a nie len na pol hodku pred podávaním jedla a hodku po jedle, riady treba poriadne vyumývať a vyutierať, poháre tak isto - dodržiavať čistotu to si vyžaduje čas a ľudí... prestieranie však bolo vždy veľmi pekné, ale obrusy sa nevymenili ani raz, boli pokrčené, nevyžehlené a mastné od jedla čo sa týka ubytovania, penzión je fakt veľmi pekne zrekonštruovaný, ale má obrovské množstvo nedostatkov - stolička úplne nepoužiteľná, rozbitá dokonca som z nej počas sedenia aj spadla, wifi sadá chytiť ale nie na penzion ale na nezabezpečenú sieť, ktoré sú tam až dve - zrejme nejaké mestské, TV - okrem troch program nič iné sme nechytili, ladnička ani neviem či išla, nakoľko elektrina sa zapne až keď vložíte čipovú kartu vedľa dverí do zariadenia, ktoré prepustí prúd do izby...upratovačka bola konkrétne v mojej izbe raz - to mi ale až tak nevadí, skôr mi vadilo, keď som prišla do izby a kúpeľňa nebola umytá, WC som si umývala sama, bolo neumyté, WC papier som počas pobytu dostala a myslím, že ak by bolo málo, určite by nebol problém, uteráky boli naozaj akési čudné - teda mám taký pocit, že akoby ani neboli vypraté, dokonca som fakt mala pocit, že akosi "smrdeli", okrem toho si myslím, že vymieňať uteráky a povlečenie je povinnosť hotela vtedy, ak o to požiada zákazník a nie ani raz počas 5-dňového pobytu, ale opäť - toto nebol môj problém, to len reagujem na list, ktorý som našla na izbe procedúry - túto časť by som v hoteli úplne zrušila, je nemysliteľné, aby masérka robila všetky úkony - počas masírovania chrbta odskakovať aby napustila vaňu a pomohla vstúpiť dovane, zatiaľ s holým chrbtom masírovaná osoba čaká, potom ešte rýchlo dať zábal, ktorý ale zabudla vybrať zo zahrievacieho zariadenia, čiže je to veľmi horúce a nemôže to nasadiť, tak šup naspäť k masírovaniu...jacuzza - pokazená, nemohli sme využiť túti procedúru, vaňa tiež len jedna k dispozícii... prakticky sme z ponúkaných procedúr okrem masírovania a zábalu (divného) veľmi nemali čo využiť.... túto časť sme nemali absolútne splnenú rovnako tak bicykel, ktorý je v hoteli Linea, ani sme neskúšali tam zájsť, pretože je nemysliteľné, aby sme si prišli do hotela Linea požičať bicykel, odbicyklovali doniesli bicykel späť do hotela Linea a následne sa presunuli do penziónu Pod vežou peši...na vysvetlenie - sme pacienti s nevyliečiteľným ochorením, ktoré postihuje hybnosť, bicyklovať nám ako tak ide, ale chôdza je pre mnohých veľmi namáhavá - túto časť sme nemali absolútne splnenú pre lepší prehľad kopírujem, čo sme mali v cene: V cene dnešného kupónu pre 1 osobu je zahrnuté: ubytovanie v luxusných izbách s TV a SAT, rádiom, minibarom (izby sú prekrásne, minibar som tam žiadny nevidela ani nenašla, TV a SAT nepoužiteľné) polpenzia (bufetové raňajky aj večere) - boli podľa mňa v dostatočnej ponuke, ale kvalita jedla a riadu bola nízka uvítací drink - nedostali sme NIČ denné procedúra relax centra podľa rozčasovania (z toho 1x masáž) - procedúry sa dali využiť len dve-max. tri 1x počas pobytu voľný vstup do sauny - toto bolo umožnené, nikto nevyužil, nebola k dospoizícii jacuzzi zapožičanie bicykla na jeden deň podľa požiadavky hostí - nemysliteľné využiť, bicykle neboli k dispozícii v penzióne počas letnej sezóny možnosť využiť vonkajší bazén v hoteli Linea - grátis - žiaľ, počasie nám to neumožnilo, avšak obávam sa, že aj keby počasie bolo ústretovejšie, asi by sme chôdzu tak ďaleko nezvládli na záver by som ešte zdôraznila, že personál je naozaj vešmi ústretový, prevádzkarka sa veľmi snažila, snažila sa vyjsť nám čo najviac v ústrety, napokon pre nás vybavila záverečnú diskotéku aj s čapovaným pivom, robila čo bolo v jeje silách...ale žiaľ, je tam asi jediná pracovníčka, ak nepočítam pani upratovačku, ktorá tam občas prišla a masérku ktorá tam bola denne, ale mala na starosti iné veci ak by sa majiteľ naozaj snažil vyjsť zákazníkom v ústrety, v prvom rade by mal pouvažovať nad zabezpečením personálneho obsadenia...následne bymal odstrániť všetky vážne nedostatky až potom by sa mali prijímať hostia a poskytovť služby to je môj názor...

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, "Meno nie je dôležité", ďakujeme aj za Váš postreh a znova by sme len chceli zopakovať, aby sa nám ľudia so svojimi sťažnosťami ohlásili ešte počas pobytu, netušili sme, že sú služby na takejto úrovni, keď sa ani jeden človek nesťažoval. Bohužial, nemôžeme osobne každý deň kontrolovať každý hotel, sme len sprostredkovateľom a ani pri najväčšej snahe to fyzicky nie je možné. Tieto nedostatky však preberieme s poskytovateľom zľavy - prevádzkovateľmi zariadenia a ďalej už tieto pobyty budeme predávať len v prípade, že sa nám zaručí, že spomenuté nedostatky budú odstránené. Ešte raz ďakujeme za Váš príspevok a želáme príjemný zvyšok víkendu.

    • (prázdne)

      veľmi dávno

      nemáte mi za čo ďakovať, ak to pomôže k zlepšeniu, rada som to spravila...uvažovala som o spísaní mojich postrehov ešte počas pobytu, ale k ničomu by to neviedlo, náprava by sa aj tak nedala zrealizovať...preto som si povedala, že po príchode sa pokúsim objektívne zhodnotiť celý pobyt...s p. prevádzkarkou som v podstate pri odchode o tomto všetkom komunikovala...ale žiaľ veľa právomocí nemá...je mi ľúto tých všetkých, ktorí sa tam poženú a so smútkom budú odchádzať, pretože nedostanú to, čo bolo avizované...alebo možno sa ľady pohnú a k náprave príde... držím palčeky...

  • Jozef L.

    veľmi dávno

    Mám momentálne vo Vašom hoteli rodičov, ktorí k Vám nastúpili 29.7.2011 a zajtra dopoludnia u Vás pobyt ukončia. Osobne som veľmi rád, že som ako darček k ich 60- temu výročiu sobáša vybral Vaše zariadenie. Obaja sú s pobytom u Vás veľmi spokojní a ponúkané služby – vírivka, sauna, masáž využili v maximálnej miere. Sú veľmi spokojní aj ponúkanou stravou a milým prístupom Vášho personálu. Precestoval som v poslednom období naozaj dosť vzdialené destinácie, ostrovy a kontinenty ,viem už porovnávať úroveň služieb a stravu. Myslím, že viacerí z kritizujúcich nemajú najmenšiu predstavu, akú služby by za uvedený obnos peňazí inde vo svete dostali. Ani hotel Hilton / kde už som viackrát mal možnosť prespať /ani iné špičkové hotely nemenia uteráky každý deň. Len keď uterák hodíte na zem. A menu raňajok niekde vo svete aj v lepších hoteloch je niekde veľmi, veľmi jednoduché a skromné. Aj tam sa nám už stalo, že nefungovala chladnička, TV alebo klimatizácia. Je obdivuhodné ako trpezlivo a zoširoka sa ku každej kritike vyjadrujete. Mamu prepustili len v stredu minulý týždeň z nemocnice a podľa dnešných informácií od otca jej pobyt u Vás zjavne pomohol, čo ma veľmi teší. Osobne ma veľmi potešilo ako ste nezabudli a uctili si ich fľašou šumivého a bonboniérou pri príležitosti ich 60-teho výročia sobáša. Veľmi Vám za to ďakujem a oceňujem to. Prajem Vám veľa, veľa úspechov a ešte viac spokojných klientov.

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava 62% na Wellnes relaxačný pobyt v Piešťanoch 
  • kompletne zrekonšturovaný interiér i exteriér
  • relaxačné centrum, masáž, vírivka - jacuzzi, fínska a infra sauna,
  • príjemný personál
  • romantický pobyt vhodný pre páry
  • vstup do vonkajšiem bazéna v hoteli Linea grátis
  • možnosť kombinovať kupóny a predĺžiť si tak pobyt na ľubovoľný počet dní

Platnosť kupónu

do 31.01. 2012

Podmienky

  • kupón platí pre 1 osobu na Wellness - relaxačný pobyt v Piešťanoch
  • max. počet kupónov na 1 osobu nie je obmedzený
  • nutná rezervácia na t.č. +421 948 147 111, +421 948 070 680 alebo na recepcia@hotel-podvezou.sk (Rezerváciu je potrebné urobiť vopred z dôvodu obmedzenej kapacity hotela. Akcia sa nevzťahuje na obdobie od 23.12.2011 do 1.1.2012)
  • akcie nie je limitovaná množstvom kupónov
  • kupón platí od 1.9.2011 do 31.1.2012

 

V cene pobytu nie je zahrnuté:

  • Parkovisko 1,- €/noc pri hoteli LINEA
  • Kúpeľný poplatok 1,-€/osoba/noc