Objednala som si kupon a uz 3 dni mi tam nikto nezdviha telfon. Taktiez som nedostala odpoved ani na email.
Vobec sa mi to nepaci.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Iveta,
zavolajte, prosím Vás priamo konateľovi tejto spoločnosti p. Kupcovi 0902 619 346. Určite Vám dá vysvetlenie, čo sa deje. My ho tiež budeme kontaktovať.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
mirka
veľmi dávno
Dobry den ked mam cca 9 plomb je toto bielenie pre mna vhodne?
(prázdne)
veľmi dávno
Pokiaľ máte plomby na predných zuboch na frontálnych plochách (viditeľných)od 1 po očné zuby ,takúto procedúru neodporúčame nakoľko plomby zostanú vždy v pôvodnej farbe, vybieli sa iba sklovina . Pokiaľ tie plomby nie sú na predných zuboch bielenie je vhodné.
s pozdravom.
royal esthetic
chilli
veľmi dávno
Dobry den, pred 3týždňami som u Vás absolvovala toto bielenie, tiež na takýto kupón a môžem sa opýtať, že ja som z akého dôvodu žiadny darček neobdržala, keď to vtedy tiež bolo pisané???
Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Chilli,
kontaktovali sme poskytovateľa zľavy, ktorý nám potvrdil, že keď príde do ich spoločnosti, čaká na Vás odškodné za to, že ste nedostali darček pri procedúre - 5 zubných pást. Stačí sa len prihlásiť na recepcii. Tam na Vás čakajú.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Natally
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či by bolo pre mňa vhodné bielenie ak mám biele plomby na predných zuboch, avšak nie na viditeľných plochách? Na zadných mám aj klasické amalgámové.
Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
nipama7@gmail.com
veľmi dávno
Pokiaľ máte plomby na predných zuboch na frontálnych plochách (viditeľných)od 1 po očné zuby ,takúto procedúru neodporúčame nakoľko plomby zostanú vždy v pôvodnej farbe, vybieli sa iba sklovina . Pokiaľ tie plomby nie sú na predných zuboch bielenie je vhodné. s pozdravom.
royal esthetic
Beata Kalocsányiová
veľmi dávno
Dobrý deň,
objednala som si vás voucher a aj zaplatila ale na môj e-mail som ho nedostala.
Chcela by som sa sa spýtať čo sa deje, resp. dokedy mám čakať?
Ďakujem za odpoveď
S pozdravom
Kalocsányiová
(e-mail: kalocsanyiova.b@gmail.com)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Beata,
kupón Vám bol naším systémom odoslaný, s najväčšou pravdepodobnosťou ho nájdete v priečinku PROPAGÁCIA, ktorý sa nachádza vo Vašej mailovej schránke.
V prípade, že by tam nebol, kontaktujte nás telefonicky na t.č. 0948/636356.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Beata,
mail s kupónom na stiahnutie Vám bol zaslaný ihneď po pripísaní platby na účet, dňa 21.2.2014.
Je možné, že Vám mail prišiel do spamu alebo iného priečinku. Služba Gmail má teraz nové nastavenie, veľa e-mailov prichádza do záložky "Propagácie".
Mail s kupónom sme Vám pre istotu nechali znovu preposlať na Vašu e-mailovú adresu.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
(prázdne)
veľmi dávno
Ďakujem,
našla som ho
Želám príjemný zvyšok dňa
Beata K.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Za máličko:o)
Tonka
veľmi dávno
Dobry den, pred casom som podstupila bielenie zubov, pred tym ale mi zubar odporucil komplet cistenie, t.j. odstranenie zubneho kamena. Vy to tu neuvadzate. Kolko asi trva tato procedura u vas?
Dakujem pekne za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Tonka,
poskytovateľ nás informoval, že pre lepší efekt je dobré podstúpiť najprv odstránenie zubného kameňa a následne absolvovať procedúru bielenia, avšak nie je to podmienkou.
Procedúru odstránenia zubného kameňa je však potrebné vykonať u Vášho zubára resp. zubného hygienika, keďže spoločnosť Royal esthetic s.r.o. túto službu nevykonáva.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň , náš salón vykonáva celoplošné bielenie zubov. Povlak na sklovine gél čistí a rozpúšťa pri samotnom zákroku, ak však máte príliš veľa zubného kameňa na sklovine-čo neuvádzate, v takomto prípade je lepšie si ho nechať odstrániť u zubára a potom si nechať u nás vybieliť zuby. Hĺbkové Odstraňovanie kameňa my priamo nevykonávame.
s pozdravom
royal esthetic
Renáta
veľmi dávno
Zdravim.chcem sa spytat,ci je mozne udelit vynimku...dcerka bude mat v juli 14 rokov.zuby ma zdrave,trvale,neopravovane,avšak so zltym povlakom.
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň pani Renáta
začnem jednoduchou odpoveďou áno , pretože je to metóda zdraviu neškodná avšak kvôli tomu že deti by mohli mať pocit že im to v puse vadí a zavadzia počas zákroku 20 min. a nemajú vyvinutí zmysel trošku aj niečo vydržať a mohli by mať pocit trebárs na dávenie. Preto sa to mladším deťom neodporúča , inak zdôrazňujem je to metóda zdraviu neškodná.
s pozdravom
royal esthetic
Renáta
veľmi dávno
Takze ak mam pocit ze to zvladne/ co si myslim ze ano,nakolko mame za sebou dlhe sedenia na zubnej protetike koli strojceku/mozem kupon zakupit,a teda budem mat istotu ze mi dceru osetrite?dakujem za odpovede.R
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Krásny biely úsmev za najnižšiu cenu na trhu. Vyššia belosť zubov až o 6 odtieňov bez peroxidu + darček pre každého.
Iveta
veľmi dávno
Objednala som si kupon a uz 3 dni mi tam nikto nezdviha telfon. Taktiez som nedostala odpoved ani na email. Vobec sa mi to nepaci.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Iveta, zavolajte, prosím Vás priamo konateľovi tejto spoločnosti p. Kupcovi 0902 619 346. Určite Vám dá vysvetlenie, čo sa deje. My ho tiež budeme kontaktovať. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
mirka
veľmi dávno
Dobry den ked mam cca 9 plomb je toto bielenie pre mna vhodne?
(prázdne)
veľmi dávno
Pokiaľ máte plomby na predných zuboch na frontálnych plochách (viditeľných)od 1 po očné zuby ,takúto procedúru neodporúčame nakoľko plomby zostanú vždy v pôvodnej farbe, vybieli sa iba sklovina . Pokiaľ tie plomby nie sú na predných zuboch bielenie je vhodné. s pozdravom. royal esthetic
chilli
veľmi dávno
Dobry den, pred 3týždňami som u Vás absolvovala toto bielenie, tiež na takýto kupón a môžem sa opýtať, že ja som z akého dôvodu žiadny darček neobdržala, keď to vtedy tiež bolo pisané??? Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Chilli, kontaktovali sme poskytovateľa zľavy, ktorý nám potvrdil, že keď príde do ich spoločnosti, čaká na Vás odškodné za to, že ste nedostali darček pri procedúre - 5 zubných pást. Stačí sa len prihlásiť na recepcii. Tam na Vás čakajú. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Natally
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či by bolo pre mňa vhodné bielenie ak mám biele plomby na predných zuboch, avšak nie na viditeľných plochách? Na zadných mám aj klasické amalgámové. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
nipama7@gmail.com
veľmi dávno
Pokiaľ máte plomby na predných zuboch na frontálnych plochách (viditeľných)od 1 po očné zuby ,takúto procedúru neodporúčame nakoľko plomby zostanú vždy v pôvodnej farbe, vybieli sa iba sklovina . Pokiaľ tie plomby nie sú na predných zuboch bielenie je vhodné. s pozdravom. royal esthetic
Beata Kalocsányiová
veľmi dávno
Dobrý deň, objednala som si vás voucher a aj zaplatila ale na môj e-mail som ho nedostala. Chcela by som sa sa spýtať čo sa deje, resp. dokedy mám čakať? Ďakujem za odpoveď S pozdravom Kalocsányiová (e-mail: kalocsanyiova.b@gmail.com)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Beata, kupón Vám bol naším systémom odoslaný, s najväčšou pravdepodobnosťou ho nájdete v priečinku PROPAGÁCIA, ktorý sa nachádza vo Vašej mailovej schránke. V prípade, že by tam nebol, kontaktujte nás telefonicky na t.č. 0948/636356. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Beata, mail s kupónom na stiahnutie Vám bol zaslaný ihneď po pripísaní platby na účet, dňa 21.2.2014. Je možné, že Vám mail prišiel do spamu alebo iného priečinku. Služba Gmail má teraz nové nastavenie, veľa e-mailov prichádza do záložky "Propagácie". Mail s kupónom sme Vám pre istotu nechali znovu preposlať na Vašu e-mailovú adresu. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
(prázdne)
veľmi dávno
Ďakujem, našla som ho Želám príjemný zvyšok dňa Beata K.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Za máličko:o)
Tonka
veľmi dávno
Dobry den, pred casom som podstupila bielenie zubov, pred tym ale mi zubar odporucil komplet cistenie, t.j. odstranenie zubneho kamena. Vy to tu neuvadzate. Kolko asi trva tato procedura u vas? Dakujem pekne za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Tonka, poskytovateľ nás informoval, že pre lepší efekt je dobré podstúpiť najprv odstránenie zubného kameňa a následne absolvovať procedúru bielenia, avšak nie je to podmienkou. Procedúru odstránenia zubného kameňa je však potrebné vykonať u Vášho zubára resp. zubného hygienika, keďže spoločnosť Royal esthetic s.r.o. túto službu nevykonáva. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň , náš salón vykonáva celoplošné bielenie zubov. Povlak na sklovine gél čistí a rozpúšťa pri samotnom zákroku, ak však máte príliš veľa zubného kameňa na sklovine-čo neuvádzate, v takomto prípade je lepšie si ho nechať odstrániť u zubára a potom si nechať u nás vybieliť zuby. Hĺbkové Odstraňovanie kameňa my priamo nevykonávame. s pozdravom royal esthetic
Renáta
veľmi dávno
Zdravim.chcem sa spytat,ci je mozne udelit vynimku...dcerka bude mat v juli 14 rokov.zuby ma zdrave,trvale,neopravovane,avšak so zltym povlakom.
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň pani Renáta začnem jednoduchou odpoveďou áno , pretože je to metóda zdraviu neškodná avšak kvôli tomu že deti by mohli mať pocit že im to v puse vadí a zavadzia počas zákroku 20 min. a nemajú vyvinutí zmysel trošku aj niečo vydržať a mohli by mať pocit trebárs na dávenie. Preto sa to mladším deťom neodporúča , inak zdôrazňujem je to metóda zdraviu neškodná. s pozdravom royal esthetic
Renáta
veľmi dávno
Takze ak mam pocit ze to zvladne/ co si myslim ze ano,nakolko mame za sebou dlhe sedenia na zubnej protetike koli strojceku/mozem kupon zakupit,a teda budem mat istotu ze mi dceru osetrite?dakujem za odpovede.R
(prázdne)
veľmi dávno
Bez akýchkoľvek obáv , určite áno. Budem informovať personál konateľ spol. Kupec
Renáta
veľmi dávno
Dakujem :)
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.07. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).