Dobrý deň, objednávam si náušnice cez: www.obchod.tsm.sk, vždy musím vyplniť nanovo formulár? Kúpila som si 3+1.
Ďakujem za info
Iveta
veľmi dávno
nie je možné sa prihlásiť na stránku a kuponov mám hodne,čo ďalej
OZ Zebrička
veľmi dávno
Dobrý deň,
v tomto prípade nám stačí napísať mail na obchodtsmsro@gmail.com a uveďte v ňom meno, adresu, čísla kupónov a farby náušníc.
Pekný deň
mihalovicova@versusprint.sk
veľmi dávno
Dobrý deň
minulý týždeň som kúpila kupon 3+1 + poštovné a objednala cez obchodtsmsro@gmail.com , od 18.8.idem na dovolenku , je možné dostať naušnice do tohto termínu.
Ďakujem Emma
OZ Zebrička
veľmi dávno
Dobrý deň p.Mihalovičová,
Váš tovar bol odoslaný 8.8. pod podacím číslom rr660659919sk. Jeho stav si môžte pozrieť na http://tandt.posta.sk/zasielky/RR660659919SK.
Pekný víkend!
Adriana
veľmi dávno
nakoľko neodpovedáte na moje emaily, tak by so sa chcela tiež opýtať na moju objednávku, ktorú som Vám posielala ešte 6.7.2012(prešiel už mesiac) a do dnešného dňa nebola vybavená...či sa vôbec dočkám môjho tovaru alebo vrátenia peňazí...ďakujem
Mirka
veľmi dávno
Dobry den, prosim o info, kedy dostanem tovar. Objednavka dna 05.08.12 mailom na obchodtsmsro@gmail.com, 3+1zdrama. Dakujem.
OZ Zebrička
veľmi dávno
Dobrý deň,
pre informáciu o stave objednávky nám napíšte na obchodtsmsro@gmail.com Ďakujeme!
S pozdravom
lussyy153@azet.sk
veľmi dávno
Dobry den,
chcela by som Vas poprosit o zaslanie nausniciek 3+1, postovne som tiež uhradila,chcela by som to dat mamine k jej meninam v pondelok.Dakujem
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň, je možné si u Vás objednať náušnice 3+1 aj v pozlátenom prevedení?. Samozrejme pozlátenie všetkých kusov doplatím. Ďakujem
OZ Zebrička
veľmi dávno
Dobrý deň Magda,
áno, je to možné. Informácie o úhrade doplatku Vám zašleme v potvrdení objednávky.
S pozdravom
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Obľúbené náušnice Swarovski RIVOLKY.
Soňa
veľmi dávno
Dobrý deň, objednávam si náušnice cez: www.obchod.tsm.sk, vždy musím vyplniť nanovo formulár? Kúpila som si 3+1. Ďakujem za info
Iveta
veľmi dávno
nie je možné sa prihlásiť na stránku a kuponov mám hodne,čo ďalej
OZ Zebrička
veľmi dávno
Dobrý deň, v tomto prípade nám stačí napísať mail na obchodtsmsro@gmail.com a uveďte v ňom meno, adresu, čísla kupónov a farby náušníc. Pekný deň
mihalovicova@versusprint.sk
veľmi dávno
Dobrý deň minulý týždeň som kúpila kupon 3+1 + poštovné a objednala cez obchodtsmsro@gmail.com , od 18.8.idem na dovolenku , je možné dostať naušnice do tohto termínu. Ďakujem Emma
OZ Zebrička
veľmi dávno
Dobrý deň p.Mihalovičová, Váš tovar bol odoslaný 8.8. pod podacím číslom rr660659919sk. Jeho stav si môžte pozrieť na http://tandt.posta.sk/zasielky/RR660659919SK. Pekný víkend!
Adriana
veľmi dávno
nakoľko neodpovedáte na moje emaily, tak by so sa chcela tiež opýtať na moju objednávku, ktorú som Vám posielala ešte 6.7.2012(prešiel už mesiac) a do dnešného dňa nebola vybavená...či sa vôbec dočkám môjho tovaru alebo vrátenia peňazí...ďakujem
Mirka
veľmi dávno
Dobry den, prosim o info, kedy dostanem tovar. Objednavka dna 05.08.12 mailom na obchodtsmsro@gmail.com, 3+1zdrama. Dakujem.
OZ Zebrička
veľmi dávno
Dobrý deň, pre informáciu o stave objednávky nám napíšte na obchodtsmsro@gmail.com Ďakujeme! S pozdravom
lussyy153@azet.sk
veľmi dávno
Dobry den, chcela by som Vas poprosit o zaslanie nausniciek 3+1, postovne som tiež uhradila,chcela by som to dat mamine k jej meninam v pondelok.Dakujem
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň, je možné si u Vás objednať náušnice 3+1 aj v pozlátenom prevedení?. Samozrejme pozlátenie všetkých kusov doplatím. Ďakujem
OZ Zebrička
veľmi dávno
Dobrý deň Magda, áno, je to možné. Informácie o úhrade doplatku Vám zašleme v potvrdení objednávky. S pozdravom
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.08. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).