Dobry den, aky by bol poplatok za 8-rocne dieta na pristelke aj s polpenziou?
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň Jarmila,
poplatok za deti od 2 do 12 rokov je s 30% zľavou z ceny kupónu, t.j. v prípade zakúpenia 60€ kupónu doplatíte za dieťa 42€, pri kupóne za 80€ bude táto suma 56€. Doplatok sa platí priamo pri nástupe na pobyt (platí pri obsadení izby 2 dospelými osobami).
Prajeme Vám príjemný pobyt
Vaše ZaMenej.sk
zuzana
veľmi dávno
dobry den, prosim vas aka by bola cena za velkonocny pobyt pre 5 dospelych a 1 psika v termine od velkonocneho piatka do velkonocneho podnelka, resp. utorka dakujem vopred pekny den
Zuzana
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Zuzana,
je nám to ľúto, ale v akcii sa uvádza, že kupón platí do 17.4.2014 okrem termínu 22.12.2013 do 2.1.2014, takže sa nevzťahuje na Veľkonočné sviatky (18.5.-21.4.2014).
Veríme, že si vyberiete iný termín, ktorý Vám bude vyhovovať a užijete si krásny pobyt.
Vaše ZaMenej.sk
Ing. L. Szeles
veľmi dávno
Vysvetlite mi prosím, čo znamená kupón za 60€.
Zakúpim kupón a môžem kupónom platiť za pobyt v hoteli ? V akej hodnote započítajú ? Na jeden pobyt a na jednu osobu je možné využiť viac kupónov ? Ako mám kalkulovať cenu pri pobyte 2x 4dni na 4 dospelé osoby a dve deti (1 dieťa do dvoch rokov, druhé 4 roky ).
Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň pán Szeles,
po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia termínu priamo v hoteli Rysy, kde uvediete číslo kupónu.
V cene kupónu za 60 € je zahrnuté:
-3 x ubytovanie pre 1 osobu,
-3 x polpenzia a 1 x denne vstup do sauny.
To znamená, že ak chcete absolvovať 4-dňový pobyt pre 4 dospelé osoby, potrebujete zakúpiť 4 x 60€ kupón, čo je spolu 240 €. Deti do 2 rokov majú pobyt zadarmo, deti od 2 do 12 rokov majú 30% zľavu z ceny kupónu, čo predstavuje doplatok 40€ za pobyt priamo v hoteli pri nástupe na pobyt.
V prípade, že by ste si chceli pobyt predĺžiť, je potrebný doplatok 25 € za osobu za noc.
Prajeme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Linda
veľmi dávno
Pred rokom sme si tento kupón zakúpili, prostredie bolo veľmi pekné, kedže sme mali len kúsok na Štrbské pleso a par metrov od hotela bola skvela koliba. A vďaka bohu že tam ta koliba bola, pretože strava v hoteli bola katastrofálna, behom 5 dní polpenzie sme mali 3x tú istú večeru a čo sa raňajok tíka tak pokiaľ ste neprišli na raňajky po siedmej tak už ste okrem šunky masla a salámy nenašli skoro nič. Na obed sme šli do hotelovej reštaurácie kedže sme mali polpenziu a prišlo nám to vhod... tak z výberu piatich jedál na obsluha oznámila že nám vedia spraviť len pečienku a pirohy ktoré boli polotovarom... a keď som chcela niečo iné tak sme dostali odpoveď že kuchár už nemá olej, lebo nebol na nákupe, že on bežne na obed nevarí :D tak načo je na obed reštaurácia otvorená?? Tak už sme chodili len do koliby. Sauna fajn, výrivka naplnená miesto chlóru savom, ktoré mi tak podráždilo oči že sme ešte v tu chvíľu šli do Popradu hľadať lekáreň... Jediné plus hotela bol veľmi milí personál, večne usmievavé slečny a izby boli tiež celkom pekné super bol balkón... ale ak by sme sa tam mali vrátiť tak určite nie .
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Linda,
veľmi nás mrzí, že ste mali s daným pobytom takúto nepríjemnú skúsenosť, neviem či ste náš portál počas Vášho pobytu kontaktovali, aby sme mohli kontaktovať poskytovateľa zľavy a dohodnúť sa s ním na náprave. Pevne veríme, že toto bola Vaša posledná negatívna skúsenosť, ktorú ste mali a ďalšie pobyty už budú len plné skvelých zážitkov a relaxu.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Hotel Rysy
veľmi dávno
Dobry den, neviem si predstavit, ako ste mohli mat 3x za pobyt tu istu veceru, nakolko ziadna vecera sa podla naplanovaneho jedalneho listka behom troch tyzdnov neopakuje. Takze to nie je mozne, aby pocas 5 dni sa 3x opakovalo rovnake jedlo. Co sa tyka ranajok, pisete ze ak ste neprisli hned po siedmej, skoro nic sa Vam neuslo. Neviem ci ste boli v nasom hoteli, lebo u nas ranajky zacinaju o 7,30 hod. Pocas celeho dna podava hotelova restauracia jedla z jedalneho listka, kde je v ponuke vyse 30 jedal. Pecienku Vam nemohol nikto ponuknut, lebo ju v jedalnom listku nemame. Pisete, ze ste mali polpenziu, takze obed v hotelovej restauracii Vam prisiel vhod. Pri polpenzii sa hostom podavaju ranajky a vecere. Obedy obsahuje len plna penzia a na portali, ako pisete, kde ste si pobyt zakupili sme nikdy plnu penziu neponukali.
Mrzi ma, ze ste do diskusie napisali skutocnosti, ktore sa v nasom hoteli nemohli stat, a ak by sa aj stali, urcite by sme Vasu staznost pocas Vasho pobytu vyriesili. Prajem pekny den.
Hotel Rysy
Janette
veľmi dávno
Dobrý deň! chcem sa informovať, ako je to pri objednaní ak chce pobyt absolvovať jeden seniaor a jedna dospelá osoba. Zároveň nás zaujíma cena skipassov pre tieto osoby na3 dni. Je rozdiel v cene pri využití víkendu a cez týždeň. Chceli by sme to absolvovať v januári. Ďakujem Janett
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Janette,
ak máte záujem o pobyt pre dve dospelé osoby osoby, je potrebné zakúpenie dvoch kupónov v cene 60€. V cene kupónu za 60 € je zahrnuté:
3 x ubytovanie pre 1 osobu
3 x polpenzia,
1 x denne vstup do sauny a jedným z bonusov je 30% zľava na skipass.
Avšak konečnú cenu skipassu Vám však zatiaľ povedať nevieme, keďže sezóna ešte z dôvodu nepriaznivého počasia spustená nebola.
V prípade akýchkoľvek otázok, kontaktujte prosím recepciu hotela Rysy na tel.č. :+421 52 448 48 45.
Prajeme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň,prosím Vás aký by bol poplatok za 15-ročné dieťa na prístelke aj s polpenziou? Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mária,
zľavy v tejto ponuke sú pre deti do 12 rokov. Na doplatok za 15-ročné dieťa na prístelke aj s polpenziou sa, prosím Vás, informujte priamo na recepcii hotela na t.č. +421 52 448 48 45.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Katka
veľmi dávno
Dobrý večer ja by som sa len chcela opýtať či máte voľný termín od 2.3. -6.3. ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katka,
je nám to ľúto, ale náš portál nemá prístup do rezervačného systému daného hotela. Kontaktujte, prosím Vás, priamo recepciu hotela telefonicky na čísle +421 52 448 48 45 alebo mailom na adrese info@hotelrysy.sk.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Nikoleta
veľmi dávno
Dobrý deň,chcela by som sa spýtať aký by bol poplatok na 4 dni pre dve dospelé osoby s polpenziou? V termíne od 10.4.-13.4. Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikoleta,
v prípade záujmu o pobyt na 4dni/3noci
pre dve osoby, je potrebné zakúpiť si dva kupóny v hodnote 60€. V jedného cene kupónu je zahrnuté: 3xbytovanie s polpenziou pre jednu osobu, 1xdenne vstup do sauny a mnoho iných bonusov, ktoré sú v danej ponuke uvedené.
Pre podrobnejšie informácie ohľadom voľných termínov, kontaktujte prosím priamo recepciu hotela telefonicky na čísle +421 52 448 48 45 alebo mailom na adrese info@hotelrysy.sk.
Veríme, že budete s pobytom spokojná.
Vaše ZaMenej.sk
Nikoleta
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať ako si môžem u Vás zakúpiť dva kuponý v hodnote 60 eur pre dve osoby .Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikoleta,
pre zakúpenie daného pobytu, stačí v ponuke kliknúť na zelené tlačítko KÚPIŤ, vybrať si typ kupónu za 60€, vyplniť svoju mailovú adresu, počet kupónov, vybrať si spôsob úhrady a nakoniec svoju objednávku potvrdiť.
Po prijatí platby na náš účet, Vám budú na Vašu emailovú adresu odoslané kupóny na daný pobyt. Tieto čísla kupónov je potrebné nahlásiť pri rezervácii na t.č.: +421 52 448 48 45, alebo cez e-mail: info@hotelrysy.sk.
Veríme, že sa Vám podarí úspešne objednávku vykonať.
Vaše ZaMenej.sk
Nikoleta
veľmi dávno
Dobrý deň ,chcem sa spýtať či by bol termín od 10.apríla do 13.apríla v hoteli volný ?Jedna izba pre dve osoby ,aby som si vedela zakúpiť kupóny.Ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikoleta,
pre informácie ohľadom voľných termínov, kontaktujte prosím priamo recepciu Hotela Rysy na tel.č.: +421 52 448 48 45 resp. mailom na: info@hotelrysy.sk.
My, žiaľ, nemáme prístup do rezervačného systému hotela.
Želáme Vám príjemný deň
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Skvelý pobyt vo Vysokých Tatrách v Hoteli Rysy - polpenzia, sauna a ešte omnoho viac!
Jarmila
veľmi dávno
Dobry den, aky by bol poplatok za 8-rocne dieta na pristelke aj s polpenziou?
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň Jarmila, poplatok za deti od 2 do 12 rokov je s 30% zľavou z ceny kupónu, t.j. v prípade zakúpenia 60€ kupónu doplatíte za dieťa 42€, pri kupóne za 80€ bude táto suma 56€. Doplatok sa platí priamo pri nástupe na pobyt (platí pri obsadení izby 2 dospelými osobami). Prajeme Vám príjemný pobyt Vaše ZaMenej.sk
zuzana
veľmi dávno
dobry den, prosim vas aka by bola cena za velkonocny pobyt pre 5 dospelych a 1 psika v termine od velkonocneho piatka do velkonocneho podnelka, resp. utorka dakujem vopred pekny den Zuzana
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Zuzana, je nám to ľúto, ale v akcii sa uvádza, že kupón platí do 17.4.2014 okrem termínu 22.12.2013 do 2.1.2014, takže sa nevzťahuje na Veľkonočné sviatky (18.5.-21.4.2014). Veríme, že si vyberiete iný termín, ktorý Vám bude vyhovovať a užijete si krásny pobyt. Vaše ZaMenej.sk
Ing. L. Szeles
veľmi dávno
Vysvetlite mi prosím, čo znamená kupón za 60€. Zakúpim kupón a môžem kupónom platiť za pobyt v hoteli ? V akej hodnote započítajú ? Na jeden pobyt a na jednu osobu je možné využiť viac kupónov ? Ako mám kalkulovať cenu pri pobyte 2x 4dni na 4 dospelé osoby a dve deti (1 dieťa do dvoch rokov, druhé 4 roky ). Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň pán Szeles, po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia termínu priamo v hoteli Rysy, kde uvediete číslo kupónu. V cene kupónu za 60 € je zahrnuté: -3 x ubytovanie pre 1 osobu, -3 x polpenzia a 1 x denne vstup do sauny. To znamená, že ak chcete absolvovať 4-dňový pobyt pre 4 dospelé osoby, potrebujete zakúpiť 4 x 60€ kupón, čo je spolu 240 €. Deti do 2 rokov majú pobyt zadarmo, deti od 2 do 12 rokov majú 30% zľavu z ceny kupónu, čo predstavuje doplatok 40€ za pobyt priamo v hoteli pri nástupe na pobyt. V prípade, že by ste si chceli pobyt predĺžiť, je potrebný doplatok 25 € za osobu za noc. Prajeme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Linda
veľmi dávno
Pred rokom sme si tento kupón zakúpili, prostredie bolo veľmi pekné, kedže sme mali len kúsok na Štrbské pleso a par metrov od hotela bola skvela koliba. A vďaka bohu že tam ta koliba bola, pretože strava v hoteli bola katastrofálna, behom 5 dní polpenzie sme mali 3x tú istú večeru a čo sa raňajok tíka tak pokiaľ ste neprišli na raňajky po siedmej tak už ste okrem šunky masla a salámy nenašli skoro nič. Na obed sme šli do hotelovej reštaurácie kedže sme mali polpenziu a prišlo nám to vhod... tak z výberu piatich jedál na obsluha oznámila že nám vedia spraviť len pečienku a pirohy ktoré boli polotovarom... a keď som chcela niečo iné tak sme dostali odpoveď že kuchár už nemá olej, lebo nebol na nákupe, že on bežne na obed nevarí :D tak načo je na obed reštaurácia otvorená?? Tak už sme chodili len do koliby. Sauna fajn, výrivka naplnená miesto chlóru savom, ktoré mi tak podráždilo oči že sme ešte v tu chvíľu šli do Popradu hľadať lekáreň... Jediné plus hotela bol veľmi milí personál, večne usmievavé slečny a izby boli tiež celkom pekné super bol balkón... ale ak by sme sa tam mali vrátiť tak určite nie .
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Linda, veľmi nás mrzí, že ste mali s daným pobytom takúto nepríjemnú skúsenosť, neviem či ste náš portál počas Vášho pobytu kontaktovali, aby sme mohli kontaktovať poskytovateľa zľavy a dohodnúť sa s ním na náprave. Pevne veríme, že toto bola Vaša posledná negatívna skúsenosť, ktorú ste mali a ďalšie pobyty už budú len plné skvelých zážitkov a relaxu. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Hotel Rysy
veľmi dávno
Dobry den, neviem si predstavit, ako ste mohli mat 3x za pobyt tu istu veceru, nakolko ziadna vecera sa podla naplanovaneho jedalneho listka behom troch tyzdnov neopakuje. Takze to nie je mozne, aby pocas 5 dni sa 3x opakovalo rovnake jedlo. Co sa tyka ranajok, pisete ze ak ste neprisli hned po siedmej, skoro nic sa Vam neuslo. Neviem ci ste boli v nasom hoteli, lebo u nas ranajky zacinaju o 7,30 hod. Pocas celeho dna podava hotelova restauracia jedla z jedalneho listka, kde je v ponuke vyse 30 jedal. Pecienku Vam nemohol nikto ponuknut, lebo ju v jedalnom listku nemame. Pisete, ze ste mali polpenziu, takze obed v hotelovej restauracii Vam prisiel vhod. Pri polpenzii sa hostom podavaju ranajky a vecere. Obedy obsahuje len plna penzia a na portali, ako pisete, kde ste si pobyt zakupili sme nikdy plnu penziu neponukali. Mrzi ma, ze ste do diskusie napisali skutocnosti, ktore sa v nasom hoteli nemohli stat, a ak by sa aj stali, urcite by sme Vasu staznost pocas Vasho pobytu vyriesili. Prajem pekny den. Hotel Rysy
Janette
veľmi dávno
Dobrý deň! chcem sa informovať, ako je to pri objednaní ak chce pobyt absolvovať jeden seniaor a jedna dospelá osoba. Zároveň nás zaujíma cena skipassov pre tieto osoby na3 dni. Je rozdiel v cene pri využití víkendu a cez týždeň. Chceli by sme to absolvovať v januári. Ďakujem Janett
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Janette, ak máte záujem o pobyt pre dve dospelé osoby osoby, je potrebné zakúpenie dvoch kupónov v cene 60€. V cene kupónu za 60 € je zahrnuté: 3 x ubytovanie pre 1 osobu 3 x polpenzia, 1 x denne vstup do sauny a jedným z bonusov je 30% zľava na skipass. Avšak konečnú cenu skipassu Vám však zatiaľ povedať nevieme, keďže sezóna ešte z dôvodu nepriaznivého počasia spustená nebola. V prípade akýchkoľvek otázok, kontaktujte prosím recepciu hotela Rysy na tel.č. :+421 52 448 48 45. Prajeme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň,prosím Vás aký by bol poplatok za 15-ročné dieťa na prístelke aj s polpenziou? Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mária, zľavy v tejto ponuke sú pre deti do 12 rokov. Na doplatok za 15-ročné dieťa na prístelke aj s polpenziou sa, prosím Vás, informujte priamo na recepcii hotela na t.č. +421 52 448 48 45. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Katka
veľmi dávno
Dobrý večer ja by som sa len chcela opýtať či máte voľný termín od 2.3. -6.3. ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katka, je nám to ľúto, ale náš portál nemá prístup do rezervačného systému daného hotela. Kontaktujte, prosím Vás, priamo recepciu hotela telefonicky na čísle +421 52 448 48 45 alebo mailom na adrese info@hotelrysy.sk. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Nikoleta
veľmi dávno
Dobrý deň,chcela by som sa spýtať aký by bol poplatok na 4 dni pre dve dospelé osoby s polpenziou? V termíne od 10.4.-13.4. Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikoleta, v prípade záujmu o pobyt na 4dni/3noci pre dve osoby, je potrebné zakúpiť si dva kupóny v hodnote 60€. V jedného cene kupónu je zahrnuté: 3xbytovanie s polpenziou pre jednu osobu, 1xdenne vstup do sauny a mnoho iných bonusov, ktoré sú v danej ponuke uvedené. Pre podrobnejšie informácie ohľadom voľných termínov, kontaktujte prosím priamo recepciu hotela telefonicky na čísle +421 52 448 48 45 alebo mailom na adrese info@hotelrysy.sk. Veríme, že budete s pobytom spokojná. Vaše ZaMenej.sk
Nikoleta
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať ako si môžem u Vás zakúpiť dva kuponý v hodnote 60 eur pre dve osoby .Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikoleta, pre zakúpenie daného pobytu, stačí v ponuke kliknúť na zelené tlačítko KÚPIŤ, vybrať si typ kupónu za 60€, vyplniť svoju mailovú adresu, počet kupónov, vybrať si spôsob úhrady a nakoniec svoju objednávku potvrdiť. Po prijatí platby na náš účet, Vám budú na Vašu emailovú adresu odoslané kupóny na daný pobyt. Tieto čísla kupónov je potrebné nahlásiť pri rezervácii na t.č.: +421 52 448 48 45, alebo cez e-mail: info@hotelrysy.sk. Veríme, že sa Vám podarí úspešne objednávku vykonať. Vaše ZaMenej.sk
Nikoleta
veľmi dávno
Dobrý deň ,chcem sa spýtať či by bol termín od 10.apríla do 13.apríla v hoteli volný ?Jedna izba pre dve osoby ,aby som si vedela zakúpiť kupóny.Ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Nikoleta, pre informácie ohľadom voľných termínov, kontaktujte prosím priamo recepciu Hotela Rysy na tel.č.: +421 52 448 48 45 resp. mailom na: info@hotelrysy.sk. My, žiaľ, nemáme prístup do rezervačného systému hotela. Želáme Vám príjemný deň Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 30.06. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).