• Peter

    veľmi dávno

    Zdravim, chcem sa spytat, ak chcem 2ks papuc, pripadne aj ineho vyrobku, mam vsetky kupony zobrat aj s postovnym alebo staci jeden a ostatne uz za cenu s osobnym odberom? Vopred dakujem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Peter, pri zakúpení viacerých kusov vám stačí len 1 kupón na poštovné.

  • Ina

    veľmi dávno

    chcem sa opýtať, či cena za papuče, vestu a ľadvinový pás je rovnaká? všetko je za 5€?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Ina, papuče a ľadvinový pás sú od 5€ (vrátane poštovné a balného za 6,50€), vesta je za 10€ (vrátane poštovného a balného za 11,50€).

  • Taťána

    veľmi dávno

    Dobrý deň, keď si objednám 1 kupón na papuče s poštovným a 3 kupóny na papuče bez poštovného, bude sa mi to rátať spolu ako 4 ks a dostanem piaty pár zadarmo? Ďakujem za odpoveď, pekný deň.

  • lia

    veľmi dávno

    Dobrý deň, zaujímajú ma rozmery jednotlivých veľkostí. Mohli by ste doplniť výšku a šírku pre jednolivé veľkostí na vesty? Ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Lia, kontaktovali sme poskytovateľa zľavy. Tabuľky veľkostí doplníme hneď ako dostaneme podklady.

  • Jana

    veľmi dávno

    Dobry den, chcem sa spsytat k tomu ladvinovemu pasu ako sa nasadzuje, ma nejake viazanie alebo zapinanie, alebo je elasticky a natahuje sa? A z akeho materialu je vrstva pod ovcou vlnou.Dakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Jana, poprosíme Vás o trpezlivosť, poskytovateľ zľavy odpovie na vašu otázku, hneď ako to bude možné.

  • Jaroslava

    veľmi dávno

    Ak si kúpim 1x papuče za 6,50€,3x papuče za 5€ a k tomu vestu. V akej hodnote si mám zakúpiť kupon na vestu?10 či 11,50€?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Jaroslava, pri zakúpení viacerých kusov vám stačí len 1 kupón na poštovné.

  • Fero

    veľmi dávno

    Veľkosť papúč si môžem nejako vybrať, či ako mi pošlete od 35 - 45?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Fero, veľkosť si určíte pri objednávke na: info@paldo.sk (do mailu uvediete vaše meno, poštovú adresu, číslo resp. čísla kupónov aj s heslom, farbu a veľkosť).

  • Maja

    veľmi dávno

    Dobry den, ak chcem objednat vacsie mnozstvo /15/ parov papuc, ako mam postupovat. Plati, ze kazdy 5-ty par je zdarma? Okrem toho chcem kupit 3 ks ladvinoveho pasu a tri vesty. Kolko kuponov mam zakupit?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Maja, v ponuku platí, že každý 5 pár papúč dostanete zdarma. Kolega sa s Vami do hodinky spojí a vytvorí Vám jednu objednávku pre všetky produkty, aby ste si ich nemusela zaklikávať. Poprosíme Vás o trpezlivosť, ďakujeme.

  • Totim

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcem sa opýtať, ak si kúpim štyri ľadvinové pásy, t.j. 4 kupóny, dostanem k ním jedne papuče ako piaty tovar zadarmo? Ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý večer, Totim, nie je to síce súčasťou ponuky, ale po našej konzultácii s poskytovateľom zľavy Vám môžeme sľúbiť a pri nákupe ľadvinových pásov ako bonus jedny papuče zdarma. Takže si stačí zakúpiť štyri kupóny na ľadvinové pásy. Ďakujeme a želáme príjemný večer... :)

  • Jano

    veľmi dávno

    Dnes som si objednal a zaplatil zľavový kupón za 6,5 € na ľadvinový pás. Ako mám postupovať, ak si chcem ešte k tejto zásielke doobjednať vestu ?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Stačí ak si doobjednáte ešte jeden kupón na vestu bez poštovného, keďže ten, ktorý už máte, je aj s poštovným.

  • Eva

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcem sa opýtať do koľkých dní môžem očakávať vybavenú objednávku doma......??

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Eva, tovar bude zákazníkom posielaný postupne podľa prijatia objednávky.

  • pavol

    veľmi dávno

    Dobry den, chcel by som sa opytat ohladom ladvinoveho pasu, ci z neho vypadava vlna. Pytam sa len preto, lebo teraz jeden mam a na veciach mam strasne vela tej vlny...dakujem za odpoved

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Pavol, poskytovateľ zľavy sa s žiadnou podobnou reklamáciou ešte nestretol.

  • Soňa

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, ako si správne vyberiem veľkosť ľadvinového pása. Sú k tomu nejaké tabuľky? Ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Soňa, ohľadne tohoto bude najlepšie zavolať si priamo poskytovateľovi zľavy, rád Vám poradí.

    • Soňa

      veľmi dávno

      A kde je na neho kontakt? myslím si, že viacerých ľudí bude táto informácia zaujímať, preto by nebolo od veci ju doplniť...:-)

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Kontaktné informácie sú vždy uvedené priamo v našej ponuke, takže ich netreba dopĺňať :) Pre istotu ich uvádzame ešte raz: KDE KUPÓN UPLATNIŤ DREVAKY s.r.o. Mostová 14 034 01 Ružomberok (osobný odber tovaru) telefón: 044 430 45 44 (8:00 - 16:00 h) info@paldo.sk www.paldo.sk Želáme príjemný večer.

    • Soňa

      veľmi dávno

      Nesprávne sme sa pochiopila. nemyslela som kontaktné údaje, ale tabuľku ohľadne rozmerov, nakoľko máte ten produkt v ponuke. je to jednoduchšie si prečítať na Vašej stránke, ako každý, kto má záujem, musí kontaktovať predajcu.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý večer, Soňa, tak sme sa nerozumeli, prepáčte. Tabuľku veľkostí sme už do ponuky doplnili a čo sa týka bederných pásov, podľa informácie od poskytovateľa zľavy je bederný pás univerzálny a dá sa upraviť tak, že veľkosť vyhovuje aj stíhlejším aj obéznejším.

    • Soňa

      veľmi dávno

      Ďakujem za info, už som si objednala vestu aj ľadvinový pás.Ešte raz ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Nie je za čo, Soňa, veríme, že dobrie poslúžia... :)

  • lus

    veľmi dávno

    dobry den...komu mam poslat objednavku?ked na ten email sa neda: info@paldo.sk

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý večer, Lus. Čo znamená, že sa nedá poslať e-mail? Vracia sa Vám späť alebo je iný problém?

  • rudo

    veľmi dávno

    Dobrý deň, dá sa zmeniť objednávka keď som omylom zadal 3x poštovné a jeden raz bez ? chcem 4+1 papuče taktiež som si objednal 2 vesty /obe s poštovným. teda mám niekoľko kupónov , ale bude to asi jedna zásielka a zaplatil som spolu 5x poštovné. mohlo by sa to zúčtovať ako osobitný kredit ?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Pozrieme sa na to a kolega Vám objednávku upraví. Budeme Vás kontaktovať e-mailom. Želáme príjemný večer.

  • laco

    veľmi dávno

    objednal som si 4 ks papuč a píšete že jedny su k tomu zdarma ,no prišli mi len 4 ks a ešte k tomu sú malé mám nohu 42 ,objednal som 43 a neobujem ich.a farby tiež nesedia s tým čo som objednal.prečo je to tak?dakujem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Laco, ohľadne samotnej zásielky Vás poprosíme kontaktovať poskytovateľa zľavy, oni to expedujú, do toho už my nemáme prístup. Verím, že sa len poplietla objednávka a čoskoro to vyriešia k Vašej spokojnosti.

    • Andrej

      veľmi dávno

      Ahoj laco, tak ako to nakoniec dopadlo, tiez by som si chcem objednat papuce a rovnako ako ty mam 42ku..bola by skoda ich potom nenost!

  • Kikilinka

    veľmi dávno

    Mám dva kupóny poslala som im mail aj som im volala nikto mi neodpisal ani nedvihol hlavne že už mám dva kupony !!!

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Kikilinka, pošlite nám na info@zamenej.sk telefonický kontakt na Vás, posunieme ho poskytovateľovi zľavy, aby sa Vám čím skôr ozval. Ďakujeme.

  • Beata

    veľmi dávno

    Dobrý deň, keď si kúpim 4 papuče a 4 vesty, dostanem 2 papuče zadarmo? Ďakujem za odpoveď.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Beáta, áno, dostanete k tomu dvoje papuče grátis, pripíšte to potom aj do svojej objednávky, prosím.

  • Beata

    veľmi dávno

    Tak to mám kúpiť tak, že 3x papuče bez poštovného, 1x s poštovným a 4x vesta bez poštovného? A to sa mi bude rátať ako 8 kupónov? A kde mám pripísať, že dvoje papuče grátis? Ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Áno, Beáta, objednajte si tri kupóny na papuče bez poštovného a jeden s poštovným a rovnako aj na vesty. Do objednávky, ktorú budete posielať (alebo telefonovať) dajte poznámku, že máte nárok na dvoje papuče grátis (pre istotu). Ďakujeme.

  • Jana

    veľmi dávno

    Dobrý den, jsem z České republiky. Pokud bych si chtěla objednat kupon na ovčí pantofle, lze jej zaplatit ze svého účtu v korunách?Pokud ano, jaký je přepočet z ceny 5 a 6.50 eur?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Jana. Kurz je zhruba podľa aktuálneho kurzu NBS, čo sa týka poštovného, zavolajte si však pre istotu poskytovateľovi zľavy a overte si, koľko ktorých kupónov potrebujete pre Vašu objednávku.

  • Beata

    veľmi dávno

    Dobrý deň, môžem sa ešte spýtať, dokedy je možné zadať objednávku po nákupe kupónov? Ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý večer, Beáta, čím skôr, tým lepšie... :) Je to na Vás, ale niekoľko dní trvá vyexpedovanie, niečo potom pošta, takže by sme to na Vašom mieste neodkladali pridlho.

  • praezision

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcela by som všetkých informovať, tovar som si objednala a tovar prišiel v poriadku, dokonca aj veľkosti, ale prišli mi len dve farby svetlohnedá a tmavohnedá, aj keď som si poctivo vybrala farby na jednotlivé veľkosti. Potom nerozumiem načo sú tam papuče vyobrazené farebne, červené, žlté, zelené, keď dodávajú len jednu farbu, a to hnedú. Niečo podobné som si mohla kúpiť aj v podobnom obchode u nás, kde boli v ponuke tiež len papuče v hnedej farbe za cenu 7,50 €. Poprosím o preverenie a budem rada ak mi odpoviete. Vopred veľmi pekne ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Praezision, muselo dôjsť k omylu pri balení objednávky, kontaktujte prosím priamo poskytovateľa zľavy a ten to pre Vás dá do poriadku. Želáme príjemný deň.

  • praezison

    veľmi dávno

    Dobrý deň, ešte raz, teraz som volala s dodávateľom, a ten mi povedal, že farebné prevedenie platí len pre veľkosť do 41. Tak prečo to na tej Vašej stránke je uvedené veľkosti 35-45, farba : hnedá, červená, zelená, žltá a dá sa objednať aj 45-červená, alebo zelená. Je to zlá informovanosť zákazníkov, ich zavádzanie. Dáte mi aj k tomuto odpoveď?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Mrzí nás to, tiež sme sa až teraz dozvedeli o dostupnosti jednotlivých farieb. Doplnili sme to aj do ponuky. Pokiaľ je to pre Vás problém, verím, že dodávateľ Vám objednávku bez problémov vystornuje.

  • praezision

    veľmi dávno

    Tovar si ponechám, až na tie farby to bolo všetko v poriadku, sedeli veľkosti a aj dovávka bola O.K. a som rada, že ste to na stránke upravili, budete tak mať menej sklamaných zákazníkov.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Ďakujeme za pochopenie, aj za pripomienku, ktorá pomohla doplniť ponuku. Želáme príjemný deň.

  • Mirka

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcem sa opýtať, peniaze za kupón som poslala 20.11.2011 a včera mi prišiel výpis, že platba bola zrealizovaná a odrátalo mi to peniaze. A na stránke po prihlásení mi ukazuje, že ste platbu neobdržali. Ako je to možné? Kedy mi príde kupón? Ďakujem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Mirka, v našom systéme Vaša platba ešte nenabehla, pravdepodobne je momentálne na ceste z Vašej banky do našej. Akonáhle sa platba spáruje v našom systéme, automaticky Vám bude poslaný Váš kupón.

  • Andrej

    veľmi dávno

    Zdravičko, rád by som si objednal 4 ks papúč roznych velikostí a aj farieb, k tomu by som mal dostat jeden par grátis a ešte by som to rad dostal poštou. Kde mam napísať všetky tieto detaily?je to vobec tak mozne? v objednavkovom formulari sa to vobec nespomina...za odpoved dakujem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Samozrejme, Andrej, je to možné, objednávku môžete urobiť aj telefonicky: potrebná objednávka na t.č.: 044 430 45 44 (8:00 - 16:00 h) a nadiktovať im farby aj veľkosti. A pripomenúť, že piaty pár máte zdarma... :) Ešte predtým si zakúpte tri kupóny bez poštovného a jeden s poštovným, budú od Vás chcieť ich čísla.

  • Ivana

    veľmi dávno

    Dobry den, chcela by som sa opytat ohladne velkosti papuc. Na stranke paldo.sk su pri velkostiach v zatvorke centimetre. Podla coho si mam objednat? Podla mojej velkosti co bezne nosim alebo podla dlzky v centimetroch?

  • Eva

    veľmi dávno

    Rada by som sa opýtala v akom štádiu je vybavenie mojej objednávky keďže 8.11.2011 som vyplatila kupony a doterz som nebola informovaná o termíne doručenia tovaru. ďakujem..

    • (prázdne)

      veľmi dávno

      Evka balík dorazí bez informácie, teda u nás to tak bolo.

    • Eva

      veľmi dávno

      Ja len , aby dorazil nejaký balík.. dúfam že do Vianoc príde.. zdá sa mi že to trvá už strašne dlho od zaslania objednávky ..

  • LENKA A.

    veľmi dávno

    Dobrý večer dnes mi došiel balík, zaplatila som kupón za 5 eur a druhý s poštou za 6,50 - ľad. pásy,prevodom, balík dorazil a na moje prekvapenie platil manžel dobierku 3 eurá. Bohužial som nebola doma. Keďže bola pošta vyplatená rada by som sa spýtala ako je to možné, že ste to posielali na dobierku a kde si mám nárokovať na spätné vrátenie peňazí.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý večer, Lenka, bolo niekoľko prípadov, kedy k balíkom našich zákazníkov poskytovateľ zľavy omylom zarátal dobierku 3 euro. Na inom portáli sa totiž papuče predávali za rovnakú cenu, ale drahšie poštovné. Takže sa stala chyba na strane poskytovateľa zľavy, čo nás mrzí a peniaze Vám vrátia oni, konktaktujte ich telefonicky, už sme s nimi takýto prípad riešili. Ďakujeme za pochopenie.

  • Alžbeta

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcem sa opýtať, ak si objednám 3x papuče a jeden ľadvinový pás, dostanem jeden pár papúč zdarma? Ďakujem za odpoveď.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Áno, Alžbeta, môžeme to vybaviť aj takto... :) Nezabudnite to pre istotu spomenúť v objednávke. Ďakujeme.

  • Alena

    veľmi dávno

    Dobry den, chcem sa opytat ako rychlo sa vybavuju objednavky? Dna 10.11.2011 som si objednala ladvinovy pas, do objednavky som zaroven vpisala kod kuponu na uplatnenie zlavy. Do dnes som vsak nedostala ziadnu spravu o stave mojej objednavky a ani ziaden balik s objednanym tovarom. Za rychlu odpoved vopred dakujem.

    • Zuzana

      veľmi dávno

      Dobrý deň, pripájam sa, objednávku s číslom kupónu som odoslala 8.11., dodnes (30.11.) nemám žiadnu správu o stave objednávky. Tri týždne prešli a balík nikde. Očividne to firma nezvláda vybavovať, hlavné, že každú chvíľu vidím od nich pridanú ďalšiu a ďalšiu akciu na rôznych zľavových portáloch. Mám z toho dojem, že peniaze sa im hodia, ale keď už ich majú, tak s vybavením objednávky sa nikam nenáhlia.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Zuzana, je pravda, že veľa objednávok sa zo strany poskytovateľa zľavy zdržalo. Snažíme sa ich urgovať, bol však menší problém z dodávkou od výrobcu. Najlepšie bude ozvať sa poskytovateľovi telefonicky a opýtať sa na stav konkrétnej objednávky, prípadne sa znova pripomenúť na ďalší deň.

    • Eva

      veľmi dávno

      Dobrý deň, snažila som sa dovolať telefonicky , v akom stave je moja objednávka , je tam nonstop obsadené.. a z emailovej adresy mi prišla vygenerovaná odpoveď že a ospravedlňujú a že do 2-3 týždňov bude moja objednávka vybavená, žiaľ čakám už 4 týždne a nič.. som veľmi sklamaná, evidentne to výrobca nezvláda..ja len dúfam že do Vianoc balíček príde..

  • Miroslava

    veľmi dávno

    Dobry den, chcem sa opytat, ci ak si kupony objednam dnes a nasledne zaciatkom buduceho tyzdna zaslem objednavku na tovar, dostanem, prosim, tovar do Vianoc? Vopred vdaka za odpoved

  • jan

    veľmi dávno

    Chcem sa opytať kde je problém ked som e-mailom objednal papuče podla pridelených kuponov a zatiaľ som nedostal žiadnu odpoved ani e-mail ani telefon a ani tovar objednávka išle pred cca 2-týžďami. Momentálne to je 23.11. telefon je nedostupný. S pozdravom

  • Ingrid

    veľmi dávno

    Dobrý den, ja som realizovala objednávku 6.11., po 5 tich dňoch som zaslala na kontaktný mail požiadavku, aby ma informovali v akom stave sa nachádza objednávka, po 2 dňoch mi odpísali , že dodacia lehota je zvyčajne 3 týždne. Keďže som sa tu na diskusii dočítala, že papuče velkostne nesedia, 18.11. som zaslala na spomínaný mail opravu objednávky, tzn. zaslanie papúč o číslo vačšie ako bola povodna objednavka....včera mi konečne papuče došli, avšak velkostne podla prvej objednavky...sú male...prístup poskytovateľa zlavy k zakaznikom je zvláštny, podľa množstva objednávok a formy objednávania, ktorú si zvolil, som očakávala aj ja, tak ako aj zvysok ludi, ze na objednávacie maily bude poskytovatel adekvátne reagovat. Papuče sice konečne mám, na moju opravu povodnej objednavky nik neraogoval, takže možem znovu kontaktovať mailom poskytovatela, zaslať papuče spat asi na vlastne naklady a znovu čakať na zaslanie správnej veľkosti. No a cely ten čas mi neostáva nič ine, len nosit moje stare papuče, alebo si íst kúpiť nové. Touto kúpou som sa dosť dobehla:)))

    • Drevaky s.r. o.

      veľmi dávno

      Milí zakazníci Uprimne nás prekvapil Váš záujem o naše papuče,nečakali sme ho. Urobíme všetko preto a ubezpečujeme Vás,že všetci zákazníci dostanú svoje papučky najneskor do 15.12.2011 S pozdravom Mgr.Pavol Leštinský,konatel Drevaky s.r.o

  • adina

    veľmi dávno

    Dobry den, chcem sa spytat aka je postupnost vybavovania objednavok,kedze ja som posielala objednavku 4.11 a tovar ku mne este nedorazil a co tu citam,tak neskorsie objednavky uz boli vybavene...dufam,ze sa toho tovaru dockam.Niekto tu pisal,ze dodanie ma trvat tri tyzdne,ale uz to bude mesiac a tovar nikde....

  • Svetlana

    veľmi dávno

    Dobrý deň prajem! Chcela by som sa informovať, ako je možné, že mi doteraz neprišiel balík? Objednala som si 4 kupóny na Papuče z ovčej vlny za 6,50€. Dňa 15.11 som vykonala objednávku. Dnes sú to takmer 3týždne a papuče nikde. Prosím Vás, kde nastal problém? Ďakujem za spätnú odpoveď, s pozdravom Svetlana Síthová

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Svetlana, tak ako tu bolo v diskusii písané už mnohokrát - zameškané objednávky treba riešiť s dodávateľom, my nie sme fyzicky pri ich rozposielaní a len poskytovateľ zľavy vie, aký je status tej ktorej objednávky. Ďakujeme za pochopenie. A aj v diskusii sa má k tomu vyjadriť poskytovateľ zľavy, mrzí nás, že tak neurobil.

  • Maja

    veľmi dávno

    po troch tyzdnoch od potvrdenia objednavky zatial neprisiel ziadny balik, nik na telefonickej linke nedviha... tak snad to do vianoc poslu...

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Maja, väčšina objednávok už dávno prišla, pošlite nám, prosím, telefonický kontakt na Vás, posúrime preverenie Vašej objednávky (info@zamenej.sk)

    • Maja

      veľmi dávno

      prave ma z firmy DREVAKY s.r.o. ubezpecili, ze vsetky baliky urcite dojdu najneskor do konca buduceho tyzdna

  • Lenka

    veľmi dávno

    Dobrý deň objednávam takto prvý krát a chcem sa spýtať čí stačí keď si kúpim kupón a objednávku Vám pošlem mailom aj spolu s kódom a heslom kupónu alebo musím ísť na stránku www.paldo.sk a tam to objednať.Ďakujem za odpoveď.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Lenka, stačí e-mailom. Nemusíte ísť na webstránku poskytovateľa zľavy. Želáme ešte príjemný podvečer.

  • katka

    veľmi dávno

    dobry den ja som robila objednavku 5.12 a doteraz im nedosiel meil ohladom objednavky .chcela by som vediet ci by sa dali vratit spat peniaze za kupony nakolko sa to neda objednat.dakujem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Katka, obrátime sa na poskytovateľa zľavy a preveríme stav vašej objednávky.

    • katka

      veľmi dávno

      dakujem

  • Mirec

    veľmi dávno

    Zdravím. Ziež sa zapojím do tejto diskusie... 5 párov papúč som si mailom objednal ešte 11.11.! Včera, 8.12. som už nevydržal čakať a napísal som dodávateľovi urgenciu. Prišla mi prekvapujúca odpoveď, ktorej navyše chýba kákoľvek kultúra:"Dobry den.Ziadame Vás aby ste vyckali na Vasu objednavku, ktora k Vam bude dodana do 15.12.2011.Dakujeme". Žiadne ospravedlnenie, iba ma žiadajú za moje peniaze čakať. A má zmysel čakať ešte ďalší týždeň na to, že možno dostanem 5 párov papúč o ktorých už ale teraz z tejto diskusie viem, že budú malé a navyše v iných ako objednaných farbách? (Podotýkam, že v čase mojej objednávky v popise akcie na stránke zamenej.sk neboli nijaké farebné a veľkostné obmedzenia.) O 5 párov neštandardne veľkých papúč hnedej farby a nyvyše stále nedodaných už nemám záujem. Chcem by som svoju objednávku zrusiť. Ako sa, prosím, viem dostať k späť k peniazom (21,50 EUR), ktoré som zaplatil? Ďakujem.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Mirec, súhlasíme s Vami, že toto nie je profesionálne správanie poskytovateľa zľavy. Na e-mail Vám posielam vyjadrenie ohľadne vrátenia peňazí a ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, i keď nie je spôsobená našou stranou.

  • ilona

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcem sa opýtať ako sa dodávateľ dozvie aké číslo vesty mi má dodať, a ci som si objednala vestu alebo papuče ( je to v jednom ), keď v objednávke o tom nebola zmienka? Ďakujem!

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Ilona, všetky tieto informácie treba uviesť do objednávky, v opačnom prípade sa to poskytovateľ, samozrejme, nemá ako dozvedieť... :) Pokiaľ ste na to zabudli, zavolajte im a doplňte Vašu objednávku, prosím.

  • Svetlana

    veľmi dávno

    Dobrý deň prajem! Ja musím nanešťastie skonštatovať, že so spoločnosťou paldo.sk /ktorá danú akciu realizuje/ som maximálne nespokojná. 15. novembra som im odoslala objednávku 4 ks papúč(samozrejme už bolo všetko vyplatené) a DODNES doma nič nemáme. Nuž ostatným prajem viac šťastia a ja budem tajne dúfať, že doo Vianoc nám balík príde... Svetlana

    • Svetlana

      veľmi dávno

      Už som písala, ale zrejme nemá ani nik záujem odpovědať. Škoda. Nebola to síce moja prvá, ale určite posldná objednávka zo zamenej.sk

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Svetlana, chápeme, že ste sklamaná s pristupu poskytovateľa zľavy, ten tovar rozposiela. My do ich systému rozposielania nevidíme, urgujeme ich pravidelne a stále nám je povedané, že sa balíky posielajú priebežne. S tým, že do 15.12., čo je pozajtra, budú rozposlané všetky. Mrzí nás, ak sa niektoré zásielky zatúlali u poskytovateľa a stále neboli dodané, nie je to však našou chybou, my robíme čo môžeme, naozaj.

    • Eva

      veľmi dávno

      Zvedavá som aj ja.. ja som aj písala , aj volala nakoniec mi bolo povedané že je objednávka evidovaná a že mi bude moja objednávka aj vybavená urgentne na moje požiadanie, ale žiaľ nebolo to splnené.. tak hádam posledná možnosť že do toho 15.12. príde balíček.. musím konštatovať že som sa nechala zlákať cenou, ale najpravdepodobnejšie je že už nikdy nebudem nič objednávať takýmto spôsobom.. jednoducho som naletela...

    • Svetlana

      veľmi dávno

      Evka, veru som zvedavá i ja, nanešťastie "sme naleteli" viacerí. My odchádzame teraz v piatok 16. na predvianočnú lyžovačku. Absolútne ma ani vo sne nenapadlo, že by odosielanie zo spoločnosti paldo.sk mohlo trvať mesiac!!! Nuž - čo dodať viac, ako že sa človek učí na vlastných chybách... :-(

    • Eva

      veľmi dávno

      Ja som chcela papuče podarovať skôr kôli tomu že, tiež istá osôbka odchádza už zajtra na mesiac mimo SR, ale už to nestihnem aj keby som veľmi chcela..som veľmi sklamaná.. ,ale zaujímavé je že ešte stále papuče ponúkajú, aj keď nemajú vybavené objednávky od 5.11. ....

  • ZaMenej.sk

    veľmi dávno

    Eva, Svetlana, akcia prebieha už len do zajtrajšieho večera a do nasledujúceho dňa má byť vyexpedovaný všetok tovar. Tak to máme prisľúbené od poskytovateľa zľavy. Ako rieši objednávky a prečo niektorí ľudia dávno svoj tovar majú a sú aj prípady ako tie vaše, nevieme ovplyvniť inak, ako riešením konkrétnych objednávok tým, že ich urgujeme, resp. že si ich priamo urgujú zákazníci. Ospravedlňujeme sa za zdržania, opakovane sme boli ubezpečení, že sa všetko vybavuje priebežne a tovar sa posiela... Pokiaľ je to pre vás neakceptovateľné takto dlho čakať, kontaktujte nás, vaše objednávky môžeme zrušiť a peniaze vám vrátime, máte na to v tomto prípade plné právo. Viac nemôžeme urobiť. Ďakujeme za pochopenie.

  • Dagmar Kalna

    veľmi dávno

    Dobry den. Objednala som si tri pary papuc a jeden ladvinovy pas 30.11 som emailom poslala objednavku. Doteraz nic nedoslo. Pytam sa, pride objednany tovar do Vianoc.Ak nie, kde mam ziadat o vratenie penazi.Kalna Dagmar

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, pani Kalná, ako je už viackrát spomenuté vyššie, všetky objednávky majú byť vyexpedované do zajtrajšieho večera. Ak by ste svoj tovar do Vianoc nedostali, peniaze Vám vrátime.

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • 50 % zľava na papuče, ľadvinový pás alebo vlnenú vestu
  • vyrobené z pravej ovčej vlny
  • vynikajúce tepelné vlastnosti
  • pohodlné a príjemné na nosenie
  • možný osobný odber v Ružomberku
  • výborný darček pod vianočný stromček
  • pri kúpe 4 párov papúč piaty pár ZDARMA
     

Platnosť kupónu

do 31.12. 2011

Podmienky

  • kupón platí na výrobok podľa rozpisu z detailov ponuky
  • počet kupónov na osobu nie je obmedzený
  • potrebná objednávka na t.č.: 044 430 45 44 (8:00 - 16:00 h), alebo na: info@paldo.sk (do mailu uveďte vaše meno, poštovú adresu, číslo resp. čísla kupónov aj s heslom, farbu a veľkosť)
  • množstvo kupónov v akcii nie je limitované
  • kupón platí od 2.11.2011 do 31.12.2011