• Nora

    asi 9 rokov dozadu

    Ak si vyzdvihnem tovar osobne na Klincovej, tiež musím zaplatiť poštovné 2 E? Lebo pri uskutočňovaní platby mi to automaticky pripočítalo sumu za poštovné a balné. Diky za info.

    • Dodávateľ

      asi 9 rokov dozadu

      Pekný deň, áno je potrebné si zakúpiť poštovné aj pre osobný odber. Je to platené výdajne stredisko, nie naša prevádzka a musíme tam tovar zaslať. Miesto slúži hlavne pre klientov, čo nemôžu v práci preberať zásielky alebo im nevyhovuje čas dodania poštou/kuriérom. Ďakujeme

    • Nora

      asi 9 rokov dozadu

      Ďakujem za odpoveď. Aj tak si objednám. :)

    • Dodávateľ

      asi 9 rokov dozadu

      Bezplatný osobný odber je možný iba v Partizánskom. Ďakujeme Vám za prejavenú dôveru. Pekný deň

    • Nora

      asi 9 rokov dozadu

      Ja nie som žiaden nováčik v nakupovaní, ale nejde mi objednať si tovar podľa pokynov, stále to odo mňa pýta znovu zaplatiť, inak ma to nechce pustiť ďalej. Všetky políčka som vyplnila, napísala spôsob dopravy (osobný odber v BA) napísala som č.kupónu a nejde mi objednávku ukončiť. Pýta to aby som zadala spôsob platby. Môžete mi pomôcť prosím?

    • Dodávateľ

      asi 9 rokov dozadu

      Pekný deň, spôsob platby zvoľte prevodom alebo dobierkou (nevyberajte Pay Pal). Dokončíte objednávku kliknutím na tlačidlo: dokončiť objednávku s povinnosťou platby (zákonom stanovený názov tlačidla). Vaša objednávka bude následne potvrdená automatickým e-mailom, v ktorom bude uvedená plná cena produktu, ktorá však už nebude účtovaná, keďže do poznámky napíšete kód kupónu. Ďakujeme

    • Nora

      asi 9 rokov dozadu

      Ďakujem za radu. Podarilo sa :)

    • Dodávateľ

      asi 9 rokov dozadu

      To nás veľmi teší:-) Ďakujeme

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na nabíjací odžmolkovač oblečenia
  • nastaviteľná úroveň odstraňovania žmolkov
  • ľahká a jednoduchá manipulácia
  • vstavaná nabíjateľná batéria

Platnosť kupónu

do 15.11. 2015

Podmienky

  • potrebná objednávka cez e-shop ihneď po obdržaní kupónu
  • Postup: do košíka vložte zakúpené množstvo tovaru, kliknite na dokončenie objednávky, spôsob platby zvoľte prevodom alebo dobierkou (nevyberajte Pay Pal), spôsob doručenia zvoľte pošta/kuriér. Číslo a heslo kupónu je potrebné napísať do poznámky k objednávke na konci objednávky. Vaša objednávka bude následne potvrdená automatickým e-mailom, v ktorom bude uvedená plná cena produktu, ktorá však už nebude účtovaná.
  • možnosť vyzdvihnutia tovaru v Bratislave, na Klincovej ulici č. 2136/35: po - pia: 12:00 hod. - 18:00 hod.
  • objednávku cez e-shop je potrebné vykonávať aj v prípade záujmu o vyzdvihnutie si tovaru na odbernom mieste
  • v prípade osobného vyzdvihnutia budete informovaní mailom, že váš tovar je pripravený na odbernom mieste a môžete si ho prevziať
  • poštovné v rámci SR v hodnote 2 € na max. 3 kupóny sa automaticky pripočíta k cene objednávky a platí i na tovar vyzdvihnutý osobne
  • tovar odosielaný poštou bude dodaný do 3 - 14 dní od vykonania objednávky cez e-shop (bez kompletne vyplnenej objednávky vám tovar nebude doručený)
  • množstvo kupónov v akcii nie je limitované