Rada sa podelím o svoju skúsenosť z nákupu u spoločnosti SWI CRYSTAL.
29.10. som si objednala tieto nanopodložky a hneď ich aj kartou zaplatila.
5. 11. som dostala oznámenie, že moja objednávka bola vyexpedovaná.
16. 11. som zaslala spoločnosti SWI CRYSTAL mail, v ktorom som sa chcela informovať, kde sa nachádza balíkček s mojimi nanopodložkami, nakoľko mi do dnešného dňa nič neprišlo.
Dnes je 20. 11. Balíček s mojimi už zaplatenými nanopodložkami nikde a odpoveď na môj mail žiadna. Tak neviem, ako si to mám vysvetliť. Možno kompetentí by mohli?.
www.attractiv.sk
veľmi dávno
Dobry den,
my nie sme spolocnost SWI CRYSTAL, je teda dost mozne, ze ste pisali niekde uplne inde a nie nam a preto vam mozno nikto neodpisal..
Kazdopadne, vsetky do teraz objednane podlozky budu do piatka odoslane.
S pozdravom
Marian Tar
www.attractiv.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Eva, so spoločnosťou SWI CRYSTAL sme doteraz nemali žiadnu spoluprácu, všetky nanopodložky sme predávali cez attractiv.sk a s touto spoločnosťou je vzorová spolupráca, môžeme len potvrdiť, že zákazníci dostávajú svoj tovar promtne a bez problémov. I v prípade akýchkoľvek reklamácií boli tieto okamžite vyriešené v prospech zákazníka. Každopádne u nás máte tri podložky riadne zaplatené, poprosíme Vás teda urobiť si svoju objednávku podľa popisu v podmienkach ponuky a sme presvedčení, že čoskoro budeme mať svoje nanopodložky doma. Želáme príjemný deň.
Eva z Bratislavy
veľmi dávno
Máte pravdu, ospravedlňujem sa týmto spoločnosti SWI CRYSTAL za svoj omyl. Našla som celú vzájomnú korešpondenciu v mailoch. Vždy, keď som si od nich niečo objednala, dostala som spätnú väzbu o tom, čo sa deje s mojou objednávkou.
Čo sa týka Vašej spoločnosti, nakupovala som od Vás, tuším, prvý krát. Vouchery mi prišli, objednávku som odoslala, žiaľ, odozva žiadna. Tak neviem, kam sa objednávka podela. Skúsim odoslať objednávku ešte raz. Ďakujem za odpovede.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Ako sme uviedli, SWI CRYSTAL nie je našim obchodným partnerom. My sme Vám kupóny zaslali, len Vy ste sa snažili tovar objednať u nesprávnej firmy, takže sme ani nemali ako prísť na to, že niečo nie je v poriadku :)
Urobte teda, prosím, ešte raz objednávku u správnej spoločnosti a Váš tovar určite príde.
Eva z Bratislavy
veľmi dávno
Práve som odoslala objednávku na magic@attractiv.sk. Ďakujem.
www.attractiv.sk
veľmi dávno
Zdravim
vasu objednavku mame az teraz a evidujeme ju. Prisla k nam prvy raz, takze ta povodna naozaj isla niekde inde :)
S pozdravom
Marian Tar
www.attractiv.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Posledné Nanopodložky - pri kúpe 3 kusov štvrtá zadarmo! Akcia limitovaná na 550 ks.
Eva z Bratislavy
veľmi dávno
Rada sa podelím o svoju skúsenosť z nákupu u spoločnosti SWI CRYSTAL. 29.10. som si objednala tieto nanopodložky a hneď ich aj kartou zaplatila. 5. 11. som dostala oznámenie, že moja objednávka bola vyexpedovaná. 16. 11. som zaslala spoločnosti SWI CRYSTAL mail, v ktorom som sa chcela informovať, kde sa nachádza balíkček s mojimi nanopodložkami, nakoľko mi do dnešného dňa nič neprišlo. Dnes je 20. 11. Balíček s mojimi už zaplatenými nanopodložkami nikde a odpoveď na môj mail žiadna. Tak neviem, ako si to mám vysvetliť. Možno kompetentí by mohli?.
www.attractiv.sk
veľmi dávno
Dobry den, my nie sme spolocnost SWI CRYSTAL, je teda dost mozne, ze ste pisali niekde uplne inde a nie nam a preto vam mozno nikto neodpisal.. Kazdopadne, vsetky do teraz objednane podlozky budu do piatka odoslane. S pozdravom Marian Tar www.attractiv.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Eva, so spoločnosťou SWI CRYSTAL sme doteraz nemali žiadnu spoluprácu, všetky nanopodložky sme predávali cez attractiv.sk a s touto spoločnosťou je vzorová spolupráca, môžeme len potvrdiť, že zákazníci dostávajú svoj tovar promtne a bez problémov. I v prípade akýchkoľvek reklamácií boli tieto okamžite vyriešené v prospech zákazníka. Každopádne u nás máte tri podložky riadne zaplatené, poprosíme Vás teda urobiť si svoju objednávku podľa popisu v podmienkach ponuky a sme presvedčení, že čoskoro budeme mať svoje nanopodložky doma. Želáme príjemný deň.
Eva z Bratislavy
veľmi dávno
Máte pravdu, ospravedlňujem sa týmto spoločnosti SWI CRYSTAL za svoj omyl. Našla som celú vzájomnú korešpondenciu v mailoch. Vždy, keď som si od nich niečo objednala, dostala som spätnú väzbu o tom, čo sa deje s mojou objednávkou. Čo sa týka Vašej spoločnosti, nakupovala som od Vás, tuším, prvý krát. Vouchery mi prišli, objednávku som odoslala, žiaľ, odozva žiadna. Tak neviem, kam sa objednávka podela. Skúsim odoslať objednávku ešte raz. Ďakujem za odpovede.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Ako sme uviedli, SWI CRYSTAL nie je našim obchodným partnerom. My sme Vám kupóny zaslali, len Vy ste sa snažili tovar objednať u nesprávnej firmy, takže sme ani nemali ako prísť na to, že niečo nie je v poriadku :) Urobte teda, prosím, ešte raz objednávku u správnej spoločnosti a Váš tovar určite príde.
Eva z Bratislavy
veľmi dávno
Práve som odoslala objednávku na magic@attractiv.sk. Ďakujem.
www.attractiv.sk
veľmi dávno
Zdravim vasu objednavku mame az teraz a evidujeme ju. Prisla k nam prvy raz, takze ta povodna naozaj isla niekde inde :) S pozdravom Marian Tar www.attractiv.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 19.12. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).