Chcela som si objednať tieto masti,ale na uvedené telefonne číslo sa nedá dovolať.Tak teraz neviem čo robiť,aby to nebolo klamstvo.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana,
uvedené telefónne číslo je už aktívne, mali by ste sa vedieť dovolať. Chyba bola na strane operátora.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Ďakujem,dovolala som sa už.Pekný deň.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana,
sme radi, že už je všetko v poriadku a želáme príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň,
bude tam dobrá záruka,keď je taká zľava?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Eva,
záruka je na týchto balzamoch do konca roku 2015.
Želáme Vám pekný zvyšok dňa
Vaše ZaMenej.sk
Eva
veľmi dávno
Ďakujem,
lebo je to až neuveriteľné,prečo taká zľava?
miroslav
veľmi dávno
pri zakupeni dvoch kuponov je treba si zakupit aj dva kupony na postovne?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Miroslav,
áno je to tak ako píšete, je potrebné si zakúpiť ku každému baleniu 4 balzamov jeden kupón na poštovné.
Želáme Vám pekný zvyšok dňa.
Vaše ZaMenej.sk
Martin
veľmi dávno
Kto je výrobca? Kde sa dá dočítať viac o zložení mastí?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martin,
je to český výrobca Bionica a zloženie masti sa nachádza priamo na balení. Ohľadom zloženia Vás bude kontaktovať priamo poskytovateľ zľavy.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Lenka
veľmi dávno
Prosím Vás, keď kúpim 4 sady týchto krémov tak si musím aj 4 kupóny na poštovné kúpiť???
Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka,
ku každému kupónu (sada 4 balzamov) je potrebné si zakúpiť jeden kupón na poštovné. Čiže ak si zakúpite 4 kupóny na balzamy, musíte si zakúpiť aj 4 kupóny na poštovné.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
lusy
veľmi dávno
Chcela by som sa opýtať, že ak som objednávku urobila dňa 7.12. znamená to, že tovar mi príde ešte v decembri? Pretože hneď po objednaní mi prišiel mail, že moja objednávka bude spracovaná do 3 pracovných dní, čo by znamenalo, že bude spracovaná až po 10.12.
Alternity
veľmi dávno
Pekný deň,
objednávka bude potvrdená v najbližších dňoch. Tovar bude doručený do Vianoc.
lusy
veľmi dávno
Ďakujem
Lenka
veľmi dávno
Dobrý večer. Rada by som sa opýtala na ojednávku č. 111671. Platbu som spravila v 3 pracovnom dni. Chcela by som vedieť kedy bude tovar doručený?
Ďakujem pekne za skorú odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka,
po obdržaní kupónu bolo potrebné urobiť objednávku na mail: bylinny.balzam@yahoo.com (do mailu bolo nutné uviesť meno, poštovú adresu, číslo kupónu a heslo). Pokiaľ ste tak urobili, tovar Vám bude doručený max. do 14 dní od uskutočnenia tejto objednávky. V prípade, že ste objednávku nezaslali, prosíme, urobte tak čo najskôr(objednávky zaslané po 10.12.2012 budú vyskladnené až v januári 2013).
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Stanislava
veľmi dávno
Dobrý deň,
chcela by som sa spýtať,či dnešná objednávka balzamov by mohla byť vybavená ešte pred Vianocami? Ďakujem za odpoveď. Stanka
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
pokiaľ si zakúpite kupón a následne ešte dnes urobíte objednávku na mail: bylinny.balzam@yahoo.com (do mailu je nutné uviesť meno, poštovú adresu, číslo kupónu a heslo) vaša objednávka bude vybavená do vianoc. Aby ste obdržali ešte dnes aj kupón, je potrebné aby ste si vybrali najrýchlejší spôsob platby: cez platobnú kartu alebo internetbanking (niektoré z uvedených tlačítok).
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Marian
veľmi dávno
To je asi vtip!! Využil som túto zľavu a kupóny som odoslal na uvedenú adresu ešte 29. novembra, a odpísali mi až dnes že objednávka je potvrdená!!! A musím čakať na dodanie 14dní!!! Veď z Ázie mi príde balík skôr a vraj vybavenie do 3dní...
Alternity s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň Marian,
v rámci predvianočného návalu robíme pre Vás maximum. Tak ako je uvedené v prezentácii, že objednávky urobené do 10. 12. budú doručené do Vianoc, tak to aj platí. Objednávky sú vyskladňované každý deň a preto Vám ďakujeme za pochopenie.
Alternity s.r.o.
Martina
veľmi dávno
Tak ako píše Marián, to isté. Dnes som kontaktovala zľavový portál a až potom sa firme uráčilo mi potrvdiť objednávku z 28.11.2012. !!! A na otázku, či mi to pošlú do Vianoc, mi samorejme nik neodpovedal...
Alternity
veľmi dávno
Milí zákazníci,
v rámci predvianočného návalu robíme pre Vás maximum. Tak ako je uvedené v prezentácii, že objednávky urobené do 10. 12. budú doručené do Vianoc, tak to aj platí.
Alternity
veľmi dávno
Objednávky sú vyskladňované každý deň a preto Vám ďakujeme za pochopenie.
Peter
veľmi dávno
Milí pracovníci Alternity,
Pridávam sa k rozhorčeným klientom. Ja som si masti objednal a hneď aj ZAPLATIL ešte 28.11.2012. Platil som v tej istej banke, v ktorej máte aj vy účet. To znamená, že ste peniaze mali na účte okamžite! V zmluvných podmienkach sa vy zaväzujete dodať tovar NAJNESKOR do 14 dní. Je prinajmenšom drzé, keď mne (a ako čítam aj mnohým ďalším) po 13 dňoch ešte len vystavíte objednávku!!! v ktorej rovnako bohorovne tvrdíte že tovar dodáte do 14 dní a vzhľadom na to, že je to už po 10.12, tak až po novom roku - teda po 6 týždňoch!!! A vy ešte apeluje na zhovievavosť klientov, ktorých ste okašlali. Ja navrhujem iné - kedže ste nedodržali zmluvné podmienky a nedodáte mi tovar do konca tohoto týždňa, žiadam vrátiť polovičku z ceny objednávky. Ak nie, asi dostanete návštevu z TV, tak ako pred cca 3 týžňami vaši "susedia" predávajúci mopy.
Dodavatel
veľmi dávno
Pekny den p. Peter. Predovsetkym vas chcem oboznamit o tom, ze peniaze platite zlavovemu portalu a nie nam. U nas si nasledne objednavate tovar. Objednavky prijate nasou firmou do 10.12.2012 budu vsetky spracovane do vianoc. Tovar sa vyskladnuje kazdy den. Mam v rukach vasu objednavku a nedodrzali ste ani vsetky podmienky napisane na kupone, nenapisali ste svoje tel. cislo a nieje mozne predat vasu zasielku kurierovi - pretoze vas nemaju ako kontaktovat a zasielka by bola nedorucena, v takomto pripade sa musia nekompletne obj. rucne spracovat, napisat mail kazdemu takemuto zakaznikovi a nasledne vsetko doplnit co zabera velke mnozstvo casu, mame v takomto pripade poslat my TV na klientov, ze nedodrzuju podmienky a predlzuju pracu a znemoznuju dorucenie tovaru??? Pokial nie ste spokojny, poziadajte v tomto predvianocnom navale zlavovy portal o stornovanie kuponu a vratenie plnej vysky penazi a tovar si mozete ist kupit do niektorej nasej kamennej prevadzky za plnu cenu na pockanie. dakujem
Peter
veľmi dávno
Nehodlám sa prekárať, ale:
1) Vzťahy medzi portálom a vami si zmluvne dohodnite ako chcete. Pre mňa je podstatné, že som musel okamžite zaplatiť, inak sa so mnou nikto nebaví a že tovar mal byť do 14 dní doručený.
2) Na kupóne nie je ani písmenko o tel. čísle, citujem z neho "Potrebná
objednávka na: bylinny.balzam@yahoo.com (kompletnú poštovú adresu, číslo
kupónu a heslo). Takže prosím, nezavádzajte.
3) A aj keby muselo byť tel.číslo, to nič nemení na tom, že za 12 dní ste nespracovali objednávku.
Dodavatel
veľmi dávno
Vasa obj. ako aj vsetky ostatne su priebezne vyskladnovane a treba len pockat. dakujem
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Zbavte sa bolesti kĺbov a svalov - KONSKÁ MASŤ - set 4 liečivých balzamov.
Jana
veľmi dávno
Chcela som si objednať tieto masti,ale na uvedené telefonne číslo sa nedá dovolať.Tak teraz neviem čo robiť,aby to nebolo klamstvo.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana, uvedené telefónne číslo je už aktívne, mali by ste sa vedieť dovolať. Chyba bola na strane operátora. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Ďakujem,dovolala som sa už.Pekný deň.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana, sme radi, že už je všetko v poriadku a želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň, bude tam dobrá záruka,keď je taká zľava?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Eva, záruka je na týchto balzamoch do konca roku 2015. Želáme Vám pekný zvyšok dňa Vaše ZaMenej.sk
Eva
veľmi dávno
Ďakujem, lebo je to až neuveriteľné,prečo taká zľava?
miroslav
veľmi dávno
pri zakupeni dvoch kuponov je treba si zakupit aj dva kupony na postovne?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Miroslav, áno je to tak ako píšete, je potrebné si zakúpiť ku každému baleniu 4 balzamov jeden kupón na poštovné. Želáme Vám pekný zvyšok dňa. Vaše ZaMenej.sk
Martin
veľmi dávno
Kto je výrobca? Kde sa dá dočítať viac o zložení mastí?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martin, je to český výrobca Bionica a zloženie masti sa nachádza priamo na balení. Ohľadom zloženia Vás bude kontaktovať priamo poskytovateľ zľavy. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Lenka
veľmi dávno
Prosím Vás, keď kúpim 4 sady týchto krémov tak si musím aj 4 kupóny na poštovné kúpiť??? Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka, ku každému kupónu (sada 4 balzamov) je potrebné si zakúpiť jeden kupón na poštovné. Čiže ak si zakúpite 4 kupóny na balzamy, musíte si zakúpiť aj 4 kupóny na poštovné. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
lusy
veľmi dávno
Chcela by som sa opýtať, že ak som objednávku urobila dňa 7.12. znamená to, že tovar mi príde ešte v decembri? Pretože hneď po objednaní mi prišiel mail, že moja objednávka bude spracovaná do 3 pracovných dní, čo by znamenalo, že bude spracovaná až po 10.12.
Alternity
veľmi dávno
Pekný deň, objednávka bude potvrdená v najbližších dňoch. Tovar bude doručený do Vianoc.
lusy
veľmi dávno
Ďakujem
Lenka
veľmi dávno
Dobrý večer. Rada by som sa opýtala na ojednávku č. 111671. Platbu som spravila v 3 pracovnom dni. Chcela by som vedieť kedy bude tovar doručený? Ďakujem pekne za skorú odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka, po obdržaní kupónu bolo potrebné urobiť objednávku na mail: bylinny.balzam@yahoo.com (do mailu bolo nutné uviesť meno, poštovú adresu, číslo kupónu a heslo). Pokiaľ ste tak urobili, tovar Vám bude doručený max. do 14 dní od uskutočnenia tejto objednávky. V prípade, že ste objednávku nezaslali, prosíme, urobte tak čo najskôr(objednávky zaslané po 10.12.2012 budú vyskladnené až v januári 2013). Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Stanislava
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať,či dnešná objednávka balzamov by mohla byť vybavená ešte pred Vianocami? Ďakujem za odpoveď. Stanka
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, pokiaľ si zakúpite kupón a následne ešte dnes urobíte objednávku na mail: bylinny.balzam@yahoo.com (do mailu je nutné uviesť meno, poštovú adresu, číslo kupónu a heslo) vaša objednávka bude vybavená do vianoc. Aby ste obdržali ešte dnes aj kupón, je potrebné aby ste si vybrali najrýchlejší spôsob platby: cez platobnú kartu alebo internetbanking (niektoré z uvedených tlačítok). Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Marian
veľmi dávno
To je asi vtip!! Využil som túto zľavu a kupóny som odoslal na uvedenú adresu ešte 29. novembra, a odpísali mi až dnes že objednávka je potvrdená!!! A musím čakať na dodanie 14dní!!! Veď z Ázie mi príde balík skôr a vraj vybavenie do 3dní...
Alternity s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň Marian, v rámci predvianočného návalu robíme pre Vás maximum. Tak ako je uvedené v prezentácii, že objednávky urobené do 10. 12. budú doručené do Vianoc, tak to aj platí. Objednávky sú vyskladňované každý deň a preto Vám ďakujeme za pochopenie. Alternity s.r.o.
Martina
veľmi dávno
Tak ako píše Marián, to isté. Dnes som kontaktovala zľavový portál a až potom sa firme uráčilo mi potrvdiť objednávku z 28.11.2012. !!! A na otázku, či mi to pošlú do Vianoc, mi samorejme nik neodpovedal...
Alternity
veľmi dávno
Milí zákazníci, v rámci predvianočného návalu robíme pre Vás maximum. Tak ako je uvedené v prezentácii, že objednávky urobené do 10. 12. budú doručené do Vianoc, tak to aj platí.
Alternity
veľmi dávno
Objednávky sú vyskladňované každý deň a preto Vám ďakujeme za pochopenie.
Peter
veľmi dávno
Milí pracovníci Alternity, Pridávam sa k rozhorčeným klientom. Ja som si masti objednal a hneď aj ZAPLATIL ešte 28.11.2012. Platil som v tej istej banke, v ktorej máte aj vy účet. To znamená, že ste peniaze mali na účte okamžite! V zmluvných podmienkach sa vy zaväzujete dodať tovar NAJNESKOR do 14 dní. Je prinajmenšom drzé, keď mne (a ako čítam aj mnohým ďalším) po 13 dňoch ešte len vystavíte objednávku!!! v ktorej rovnako bohorovne tvrdíte že tovar dodáte do 14 dní a vzhľadom na to, že je to už po 10.12, tak až po novom roku - teda po 6 týždňoch!!! A vy ešte apeluje na zhovievavosť klientov, ktorých ste okašlali. Ja navrhujem iné - kedže ste nedodržali zmluvné podmienky a nedodáte mi tovar do konca tohoto týždňa, žiadam vrátiť polovičku z ceny objednávky. Ak nie, asi dostanete návštevu z TV, tak ako pred cca 3 týžňami vaši "susedia" predávajúci mopy.
Dodavatel
veľmi dávno
Pekny den p. Peter. Predovsetkym vas chcem oboznamit o tom, ze peniaze platite zlavovemu portalu a nie nam. U nas si nasledne objednavate tovar. Objednavky prijate nasou firmou do 10.12.2012 budu vsetky spracovane do vianoc. Tovar sa vyskladnuje kazdy den. Mam v rukach vasu objednavku a nedodrzali ste ani vsetky podmienky napisane na kupone, nenapisali ste svoje tel. cislo a nieje mozne predat vasu zasielku kurierovi - pretoze vas nemaju ako kontaktovat a zasielka by bola nedorucena, v takomto pripade sa musia nekompletne obj. rucne spracovat, napisat mail kazdemu takemuto zakaznikovi a nasledne vsetko doplnit co zabera velke mnozstvo casu, mame v takomto pripade poslat my TV na klientov, ze nedodrzuju podmienky a predlzuju pracu a znemoznuju dorucenie tovaru??? Pokial nie ste spokojny, poziadajte v tomto predvianocnom navale zlavovy portal o stornovanie kuponu a vratenie plnej vysky penazi a tovar si mozete ist kupit do niektorej nasej kamennej prevadzky za plnu cenu na pockanie. dakujem
Peter
veľmi dávno
Nehodlám sa prekárať, ale: 1) Vzťahy medzi portálom a vami si zmluvne dohodnite ako chcete. Pre mňa je podstatné, že som musel okamžite zaplatiť, inak sa so mnou nikto nebaví a že tovar mal byť do 14 dní doručený. 2) Na kupóne nie je ani písmenko o tel. čísle, citujem z neho "Potrebná objednávka na: bylinny.balzam@yahoo.com (kompletnú poštovú adresu, číslo kupónu a heslo). Takže prosím, nezavádzajte. 3) A aj keby muselo byť tel.číslo, to nič nemení na tom, že za 12 dní ste nespracovali objednávku.
Dodavatel
veľmi dávno
Vasa obj. ako aj vsetky ostatne su priebezne vyskladnovane a treba len pockat. dakujem
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 22.12. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).