• Jana

    veľmi dávno

    Chcela som si objednať tieto masti,ale na uvedené telefonne číslo sa nedá dovolať.Tak teraz neviem čo robiť,aby to nebolo klamstvo.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Jana, uvedené telefónne číslo je už aktívne, mali by ste sa vedieť dovolať. Chyba bola na strane operátora. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk

    • Jana

      veľmi dávno

      Ďakujem,dovolala som sa už.Pekný deň.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Jana, sme radi, že už je všetko v poriadku a želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Eva

    veľmi dávno

    Dobrý deň, bude tam dobrá záruka,keď je taká zľava?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Eva, záruka je na týchto balzamoch do konca roku 2015. Želáme Vám pekný zvyšok dňa Vaše ZaMenej.sk

    • Eva

      veľmi dávno

      Ďakujem, lebo je to až neuveriteľné,prečo taká zľava?

  • miroslav

    veľmi dávno

    pri zakupeni dvoch kuponov je treba si zakupit aj dva kupony na postovne?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Miroslav, áno je to tak ako píšete, je potrebné si zakúpiť ku každému baleniu 4 balzamov jeden kupón na poštovné. Želáme Vám pekný zvyšok dňa. Vaše ZaMenej.sk

  • Martin

    veľmi dávno

    Kto je výrobca? Kde sa dá dočítať viac o zložení mastí?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Martin, je to český výrobca Bionica a zloženie masti sa nachádza priamo na balení. Ohľadom zloženia Vás bude kontaktovať priamo poskytovateľ zľavy. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Lenka

    veľmi dávno

    Prosím Vás, keď kúpim 4 sady týchto krémov tak si musím aj 4 kupóny na poštovné kúpiť??? Ďakujem

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Lenka, ku každému kupónu (sada 4 balzamov) je potrebné si zakúpiť jeden kupón na poštovné. Čiže ak si zakúpite 4 kupóny na balzamy, musíte si zakúpiť aj 4 kupóny na poštovné. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • lusy

    veľmi dávno

    Chcela by som sa opýtať, že ak som objednávku urobila dňa 7.12. znamená to, že tovar mi príde ešte v decembri? Pretože hneď po objednaní mi prišiel mail, že moja objednávka bude spracovaná do 3 pracovných dní, čo by znamenalo, že bude spracovaná až po 10.12.

    • Alternity

      veľmi dávno

      Pekný deň, objednávka bude potvrdená v najbližších dňoch. Tovar bude doručený do Vianoc.

    • lusy

      veľmi dávno

      Ďakujem

  • Lenka

    veľmi dávno

    Dobrý večer. Rada by som sa opýtala na ojednávku č. 111671. Platbu som spravila v 3 pracovnom dni. Chcela by som vedieť kedy bude tovar doručený? Ďakujem pekne za skorú odpoveď.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Lenka, po obdržaní kupónu bolo potrebné urobiť objednávku na mail: bylinny.balzam@yahoo.com (do mailu bolo nutné uviesť meno, poštovú adresu, číslo kupónu a heslo). Pokiaľ ste tak urobili, tovar Vám bude doručený max. do 14 dní od uskutočnenia tejto objednávky. V prípade, že ste objednávku nezaslali, prosíme, urobte tak čo najskôr(objednávky zaslané po 10.12.2012 budú vyskladnené až v januári 2013). Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Stanislava

    veľmi dávno

    Dobrý deň, chcela by som sa spýtať,či dnešná objednávka balzamov by mohla byť vybavená ešte pred Vianocami? Ďakujem za odpoveď. Stanka

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, pokiaľ si zakúpite kupón a následne ešte dnes urobíte objednávku na mail: bylinny.balzam@yahoo.com (do mailu je nutné uviesť meno, poštovú adresu, číslo kupónu a heslo) vaša objednávka bude vybavená do vianoc. Aby ste obdržali ešte dnes aj kupón, je potrebné aby ste si vybrali najrýchlejší spôsob platby: cez platobnú kartu alebo internetbanking (niektoré z uvedených tlačítok). Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Marian

    veľmi dávno

    To je asi vtip!! Využil som túto zľavu a kupóny som odoslal na uvedenú adresu ešte 29. novembra, a odpísali mi až dnes že objednávka je potvrdená!!! A musím čakať na dodanie 14dní!!! Veď z Ázie mi príde balík skôr a vraj vybavenie do 3dní...

    • Alternity s.r.o.

      veľmi dávno

      Dobrý deň Marian, v rámci predvianočného návalu robíme pre Vás maximum. Tak ako je uvedené v prezentácii, že objednávky urobené do 10. 12. budú doručené do Vianoc, tak to aj platí. Objednávky sú vyskladňované každý deň a preto Vám ďakujeme za pochopenie. Alternity s.r.o.

  • Martina

    veľmi dávno

    Tak ako píše Marián, to isté. Dnes som kontaktovala zľavový portál a až potom sa firme uráčilo mi potrvdiť objednávku z 28.11.2012. !!! A na otázku, či mi to pošlú do Vianoc, mi samorejme nik neodpovedal...

    • Alternity

      veľmi dávno

      Milí zákazníci, v rámci predvianočného návalu robíme pre Vás maximum. Tak ako je uvedené v prezentácii, že objednávky urobené do 10. 12. budú doručené do Vianoc, tak to aj platí.

    • Alternity

      veľmi dávno

      Objednávky sú vyskladňované každý deň a preto Vám ďakujeme za pochopenie.

    • Peter

      veľmi dávno

      Milí pracovníci Alternity, Pridávam sa k rozhorčeným klientom. Ja som si masti objednal a hneď aj ZAPLATIL ešte 28.11.2012. Platil som v tej istej banke, v ktorej máte aj vy účet. To znamená, že ste peniaze mali na účte okamžite! V zmluvných podmienkach sa vy zaväzujete dodať tovar NAJNESKOR do 14 dní. Je prinajmenšom drzé, keď mne (a ako čítam aj mnohým ďalším) po 13 dňoch ešte len vystavíte objednávku!!! v ktorej rovnako bohorovne tvrdíte že tovar dodáte do 14 dní a vzhľadom na to, že je to už po 10.12, tak až po novom roku - teda po 6 týždňoch!!! A vy ešte apeluje na zhovievavosť klientov, ktorých ste okašlali. Ja navrhujem iné - kedže ste nedodržali zmluvné podmienky a nedodáte mi tovar do konca tohoto týždňa, žiadam vrátiť polovičku z ceny objednávky. Ak nie, asi dostanete návštevu z TV, tak ako pred cca 3 týžňami vaši "susedia" predávajúci mopy.

    • Dodavatel

      veľmi dávno

      Pekny den p. Peter. Predovsetkym vas chcem oboznamit o tom, ze peniaze platite zlavovemu portalu a nie nam. U nas si nasledne objednavate tovar. Objednavky prijate nasou firmou do 10.12.2012 budu vsetky spracovane do vianoc. Tovar sa vyskladnuje kazdy den. Mam v rukach vasu objednavku a nedodrzali ste ani vsetky podmienky napisane na kupone, nenapisali ste svoje tel. cislo a nieje mozne predat vasu zasielku kurierovi - pretoze vas nemaju ako kontaktovat a zasielka by bola nedorucena, v takomto pripade sa musia nekompletne obj. rucne spracovat, napisat mail kazdemu takemuto zakaznikovi a nasledne vsetko doplnit co zabera velke mnozstvo casu, mame v takomto pripade poslat my TV na klientov, ze nedodrzuju podmienky a predlzuju pracu a znemoznuju dorucenie tovaru??? Pokial nie ste spokojny, poziadajte v tomto predvianocnom navale zlavovy portal o stornovanie kuponu a vratenie plnej vysky penazi a tovar si mozete ist kupit do niektorej nasej kamennej prevadzky za plnu cenu na pockanie. dakujem

    • Peter

      veľmi dávno

      Nehodlám sa prekárať, ale: 1) Vzťahy medzi portálom a vami si zmluvne dohodnite ako chcete. Pre mňa je podstatné, že som musel okamžite zaplatiť, inak sa so mnou nikto nebaví a že tovar mal byť do 14 dní doručený. 2) Na kupóne nie je ani písmenko o tel. čísle, citujem z neho "Potrebná objednávka na: bylinny.balzam@yahoo.com (kompletnú poštovú adresu, číslo kupónu a heslo). Takže prosím, nezavádzajte. 3) A aj keby muselo byť tel.číslo, to nič nemení na tom, že za 12 dní ste nespracovali objednávku.

    • Dodavatel

      veľmi dávno

      Vasa obj. ako aj vsetky ostatne su priebezne vyskladnovane a treba len pockat. dakujem

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na set 4 balzamov - konská masť (4x500 ml)
  • napomáha pri bolestiach svalov, kĺbov, chrbta
  • uľaví pri reumatických stavoch
  • účinne funguje aj ako prevencia (svaly pred športom zahreje a pripraví na záťaž)
  • výborná masť za skvelú cenu
  • osvedčený prostriedok na kŕčové žily
  • .....a budete sa cítiť lepšie

Platnosť kupónu

do 22.12. 2012

Podmienky

  • kupón platí na set 4 balzamov - konská masť (4x500 ml)
  • max. počet kupónov na jednu osobu nie je obmedzený
  • potrebná objednávka na: bylinny.balzam@yahoo.com  - do emailu uveďte meno, priezvisko, presnú adresu pre dodanie slovenskou poštou, telefón, číslo a heslo kupónu.
  • tovar bude odosielaný priebežne podľa prijatia objednávky, maximálne do 14 dní od prijatia kompletnej objednávky
  • potrebné zakúpiť si kupón na poštovné v hodnote 3€
  • možný osobný odber po dohode, na adrese: Februárová 154/5, 958 01 Partizánske
  • informácie ohľadne objednávky získate na tel. č.: 0907/971713 v pracovných dňoch od 8:00 - 17:00
  • celkový počet kupónov v tejto akcii nie je limitovaný
  • objednávky urobené po 10.12.2012 budú vyskladnené až v januári 2013
  • platnosť kupónu je od 23.11.2012 do 22.12.2012