Keby sme chceli ísť traja dospelí, aké by mohlo byť riešenie?
Hotel
veľmi dávno
Ďakujeme že ste prejavili záujem o služby v našom hoteli a budeme radi, keď Vás u nás privítame. Ubytovanie pre 3 dospelé osoby je možné nasledovne 2 osoby v dvojposteľovej izbe a jedna osoba v jednoposteľovej izbe s príplatkom, ktorý je uvedený v danej ponuke. Pokiaľ máte ešte nejaké otázky, radi Vám ich zodpovieme tu v diskusii, alebo priamo na našich uvedených telefónnych číslach.
Váš Hotel Pod Vežou
Hotel
veľmi dávno
Pani Magdaléna, po overení s vedením hotela, opravujem predošlú ponuku. Dve osoby budú ubytované v dvojposteľovej izbe a jedna osoba v jednoposteľovej, ale bez doplatku.Ospravedlňujem sa, za mylnú informáciu.
Váš Hotel Pod Vežou
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň. Prosím o informáciu, či je možné ubytovanie pre 2 dospelé osoby s kupónmi a dve deti vo veku 4 roky a 7 rokov. A ak śno, za akých podmienok. Ďakujem.
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň pani Evka,
vieme Vám poskytnúť krásnu izbu, kde Vám pripravíme pre Vaše detičky 2 prístelky. Dieťa 4-ročné bude úplne zadarmo a za 7 ročné je nutné uhradiť portálu detskú cenu. Pokiaľ máte ešte nejaké otázky, radi Vám na ne zodpovieme v diskusii, alebo na niektorom z uvedených telefónnych číslach v ponuke. Tešíme sa na Vás a celú Vašu rodinku.
Váš Hotel Pod Vežou
Lenka
veľmi dávno
Dobrý deň,
cena 44.90 € na 3 dni je pre 1 osobu alebo pre 2 osoby ?
Vopred ďakujem za odpoveď
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň pani Lenka.
cena 44,90€ je na tri dni a dve noci, pre jednu osobu. Ďakujeme Vám, za Váš záujem o naš hotel.
Kolektív Hotela Pod vežou.
Ingrid
veľmi dávno
Dobrý deň,
prosím o informáciu, či je v termíne od 23.5. voľná kapacita vo vašom hoteli, chceli by sme ísť ako manželský pár na 4 noci. Ak je voľný daný termín, kedy je možné na pobyt nastúpiť, teda do kedy je check in. Ďakujem za odpoveď.
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň pani Ingrid.
V uvedenom termíne zatiaľ máme voľnú ubytovaciu kapacitu.V prípade Vášho záujmu o tento termín, nám zašlite mail s požiadavkou, kontaktom a číslom kupónu na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk . Nástup na pobyt je možný po 14:00 hod. Odchod je v posledný deň do 10:00 hod. Tešíme sa na Vašu návštevu.
Kolektív Hotela Pod Vežou
Andrea
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela som sa spýtať či máte voľnú dvojposťeľovú izbu na termín od 29. 7 - 31. 7, ďakujem
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň pani Andrea.
Vo Vami zvolenom termíne ešte máme voľnú dvojposťeľovú izbu.Poprosím Vás, po zakúpení kupónu, napíšte mail na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk , v ktorom uvediete číslo kupónu, Vami požadovaný termín a kontaktné informácie na Vás a my Vám rezervujeme pobyt. Srdečne sa tešíme na Vašu návštevu.
Kolektív Hotela Pod Vežou.
jana
veľmi dávno
Dobry den chcela by som sa spytat či mate ešte volny termin 20.5 a 21.5 ak ano chcela by som si rezervovat pre dve osoby.Stači rezervacia cez mail alebo treba telefonicky?DAKUJEM PEKNE Jana
Hotel
veľmi dávno
Pekný deň prajem.
V termíne 20.5.,21.5. máme ešte voľný termín. Rezervácie vybavujeme mailom, na adrese recepcia@hotel-podvezou.sk . Do mailu uveďte číslo kupónu, Vami požadovaný termín a kontakt na Vás. O zarezervovaní Vás budeme obratom informovať mailom.Ďakujeme za Váš záujem o náš hotel.
S pozdravom Hotel Pod Vežou
Lenka
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či sa tento romantický víkend dá spraviť aj tak aby sme mohli ísť aj len dve sestry.
Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Lenka, samozrejme, romantikovať môžete s kým chcete, resp. romantika nie je na tomto pobyte podmienkou... :) Takže ste vítaní v akejkoľvek zostave. Želáme príjemný pobyt v Piešťanoch!
Lubica
veľmi dávno
Dobry den,
chcem sa spytat ci mate volnu dvojpostelovu izbu na termin od 31.7. do 6.8.
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pani Lubica.
V uvedenom termíne, t.j. 31.7 do 6.8. máme ešte voľnú dojlôžkovú izbu. Ak máte záujem, poprosím Vás, zakúpte si kupón a číslo tohoto kupónu aj s vami požadovaným termínom a Vašími kontaktnými údajmi, nám pošlite na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk.Obratom Vám pošleme potvrdenie rezervácie a budeme sa tešiť, na Vašu návštevu.
S pozdravom, kolektív Hotela Pod Vežou
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Peter
do kolko rokov je dieta zadarmo ?
dakujem
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pán Peter.
Dieťa do 6 rokov,bez nároku na posteľ, má ubytovanie zdarma, dieťa od 6 do 15 rokov, má 30% zľavu z ceny kupónu.
Ďakujeme za Váš záujem, o náš hotel.
S pozdravom Kolektív Hotela Pod Vežou.
Michal
veľmi dávno
Dobrý deň, chcel som sa spýtať či máte voľnú dvojposťeľovú izbu na termín od 3.6 - 5.6.2011, ďakujem
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pán Michal.
S poľutovaním Vám musím oznámiť, že 3.6 už máme vypredanú kapacitu hotela,ale mohli by ste si to posunúť o jeden deň, t.j.od 4.6 do 6.6., prípadne si vybrať iný termín.Radi Vás tu privítame buď toho 4.6, alebo na nasledujúci víkend.
S pozdravom Váš Hotel Pod Vežou.
Michal
veľmi dávno
Tak vyhovoval by ešte termín od 27.5-29.5 a ak nie ani ten tak celý nasledujúci týždeň by sa snáď niečo našlo t.j 30.5-3.6 ??? ďakujem
Hotel
veľmi dávno
Od 27.5 do 29.5. máme voľnú izbu.Ak máte záujem, pošlite mail na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk, kde uveďte termín, číslo kupónu a kontakt na Vás. Po obdržaní Vášho mailu, bude rezervácia uskutočnená.
Ďakujeme za Váš záujem a tešíme sa na Vás.
mima
veľmi dávno
dobry den mali by ste volnu dvojpostelovu izbu od 11.6 do 13.6 ?
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pani Mima.
V uvedenom termíne ešte máme voľnú izbu.V prípade Vášho záujmu, pošlite mail na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk , kde uvediete Vami zvolený termín a čísla kupónov. Prajem Vám pekný deň. Váš Hotel Pod Vežou
mima
veľmi dávno
ako to funguje ze pridem sobotu a v pondelok uz odchadzam ,tak sa to bere ?
Hotel
veľmi dávno
Áno, tak, ako píšete.
Lencike
veľmi dávno
Osobne hodnotím tento hotel ako veľmi pekný, zariadený. Ale na mieste zákazníkov by som si dávala pozor, pretože my sme tam boli, a bola obsadenosť hotela menej ako na 1/3. A následkom toho sme museli na večere a procedúry chodiť do hotela Linea, ktorý je tých 40 min. peši od hotela Pod vežou. Myslím si, že budúcich zákazníkov by ste o takýchto dôležitých veciach mali informovať.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Lencike, Penzión Pod Vežou je zrekonštruovaný a novootvorený, v uplynulých týždňoch v ňom boli prví hostia, aj vďaka nášmu portálu je už však podstatne viac naplnený. Predpokladám, že ste boli v penzióne ešte pred spustením našej akcie, myslím, že teraz už netreba strašiť ľudí... :)
Miroslava
veľmi dávno
Dobrý večer. Chcem reagovat na komentár predomnou. Som tým trošku nemilo zaskočená - pobyt sme kúpili pre rodičov ako darček k jubileu a určite nechcem, aby na procedúry museli chodit 40minút pešo na iný hotel!!! Prečo ste o takom niečom neinformovali vopred? Aká musí byť obsadenosť hotela, aby sa procedúry vykonávali v Penzióne pod vežou? Mala by som záujem o rezerváciu na dátu 2-5 júla - viete mi pozrieť, či tam máte ešte voľné - ale zároveň obsadené na toľko, že sa budú procedúry vykonávať aj u vás? A ešte chcem vedieť - keď som kúpila pobyt ako darček - pri rezervácii mám uvádzať meno obdarovaných? Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Miroslava, čoskoro sa Vám k tomuto určite vyjadrí aj zástupca penziónu, každopádne máte nárok na svoje procedúry i večeru podľa podmienok ponuky. Takže nebolo o čom informovať, všetko platí tak, ako je v akcii napísané.
Rezerváciu je potom potrebné urobiť na mená osôb, ktoré sa prídu ubytovať a taktiež je treba priniesť potom na recepciu aj kupóny. Želáme príjemný pobyt.
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pani Miroslava.
Je pravdou, že sme niekoľko dní mali technické problémy, kvôli ktorým museli naši hostia chodiť na procedúry a večere na hotel Linea.Problém sme už odstránili,takže procedúry, aj večere už poskytujeme tu, na Hoteli Pod Vežou.
Všetkých našich hostí sme upozornili hneď pri príchode, že dočasne musia chodiť na procedúry na iný hotel, ale nemuseli chodiť pešo 40 minút, každému sme ponukli možnosť prevozu hotelovým autom na hotel Linea a späť.Aj nás mrzí vzniknutá situácia, ale už je to vyriešené a veríme, že budete spokojná.
Prípadné ďalšie otázky Vám radi zodpovieme na uvedených telefónnych číslach, alebo mailom.
Pekný večer Vám praje kolektív Hotela Pod Vežou.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
romantický pobyt Hotel pod Vežou
magdaléna
veľmi dávno
Keby sme chceli ísť traja dospelí, aké by mohlo byť riešenie?
Hotel
veľmi dávno
Ďakujeme že ste prejavili záujem o služby v našom hoteli a budeme radi, keď Vás u nás privítame. Ubytovanie pre 3 dospelé osoby je možné nasledovne 2 osoby v dvojposteľovej izbe a jedna osoba v jednoposteľovej izbe s príplatkom, ktorý je uvedený v danej ponuke. Pokiaľ máte ešte nejaké otázky, radi Vám ich zodpovieme tu v diskusii, alebo priamo na našich uvedených telefónnych číslach. Váš Hotel Pod Vežou
Hotel
veľmi dávno
Pani Magdaléna, po overení s vedením hotela, opravujem predošlú ponuku. Dve osoby budú ubytované v dvojposteľovej izbe a jedna osoba v jednoposteľovej, ale bez doplatku.Ospravedlňujem sa, za mylnú informáciu. Váš Hotel Pod Vežou
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň. Prosím o informáciu, či je možné ubytovanie pre 2 dospelé osoby s kupónmi a dve deti vo veku 4 roky a 7 rokov. A ak śno, za akých podmienok. Ďakujem.
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň pani Evka, vieme Vám poskytnúť krásnu izbu, kde Vám pripravíme pre Vaše detičky 2 prístelky. Dieťa 4-ročné bude úplne zadarmo a za 7 ročné je nutné uhradiť portálu detskú cenu. Pokiaľ máte ešte nejaké otázky, radi Vám na ne zodpovieme v diskusii, alebo na niektorom z uvedených telefónnych číslach v ponuke. Tešíme sa na Vás a celú Vašu rodinku. Váš Hotel Pod Vežou
Lenka
veľmi dávno
Dobrý deň, cena 44.90 € na 3 dni je pre 1 osobu alebo pre 2 osoby ? Vopred ďakujem za odpoveď
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň pani Lenka. cena 44,90€ je na tri dni a dve noci, pre jednu osobu. Ďakujeme Vám, za Váš záujem o naš hotel. Kolektív Hotela Pod vežou.
Ingrid
veľmi dávno
Dobrý deň, prosím o informáciu, či je v termíne od 23.5. voľná kapacita vo vašom hoteli, chceli by sme ísť ako manželský pár na 4 noci. Ak je voľný daný termín, kedy je možné na pobyt nastúpiť, teda do kedy je check in. Ďakujem za odpoveď.
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň pani Ingrid. V uvedenom termíne zatiaľ máme voľnú ubytovaciu kapacitu.V prípade Vášho záujmu o tento termín, nám zašlite mail s požiadavkou, kontaktom a číslom kupónu na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk . Nástup na pobyt je možný po 14:00 hod. Odchod je v posledný deň do 10:00 hod. Tešíme sa na Vašu návštevu. Kolektív Hotela Pod Vežou
Andrea
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela som sa spýtať či máte voľnú dvojposťeľovú izbu na termín od 29. 7 - 31. 7, ďakujem
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň pani Andrea. Vo Vami zvolenom termíne ešte máme voľnú dvojposťeľovú izbu.Poprosím Vás, po zakúpení kupónu, napíšte mail na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk , v ktorom uvediete číslo kupónu, Vami požadovaný termín a kontaktné informácie na Vás a my Vám rezervujeme pobyt. Srdečne sa tešíme na Vašu návštevu. Kolektív Hotela Pod Vežou.
jana
veľmi dávno
Dobry den chcela by som sa spytat či mate ešte volny termin 20.5 a 21.5 ak ano chcela by som si rezervovat pre dve osoby.Stači rezervacia cez mail alebo treba telefonicky?DAKUJEM PEKNE Jana
Hotel
veľmi dávno
Pekný deň prajem. V termíne 20.5.,21.5. máme ešte voľný termín. Rezervácie vybavujeme mailom, na adrese recepcia@hotel-podvezou.sk . Do mailu uveďte číslo kupónu, Vami požadovaný termín a kontakt na Vás. O zarezervovaní Vás budeme obratom informovať mailom.Ďakujeme za Váš záujem o náš hotel. S pozdravom Hotel Pod Vežou
Lenka
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či sa tento romantický víkend dá spraviť aj tak aby sme mohli ísť aj len dve sestry. Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Lenka, samozrejme, romantikovať môžete s kým chcete, resp. romantika nie je na tomto pobyte podmienkou... :) Takže ste vítaní v akejkoľvek zostave. Želáme príjemný pobyt v Piešťanoch!
Lubica
veľmi dávno
Dobry den, chcem sa spytat ci mate volnu dvojpostelovu izbu na termin od 31.7. do 6.8.
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pani Lubica. V uvedenom termíne, t.j. 31.7 do 6.8. máme ešte voľnú dojlôžkovú izbu. Ak máte záujem, poprosím Vás, zakúpte si kupón a číslo tohoto kupónu aj s vami požadovaným termínom a Vašími kontaktnými údajmi, nám pošlite na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk.Obratom Vám pošleme potvrdenie rezervácie a budeme sa tešiť, na Vašu návštevu. S pozdravom, kolektív Hotela Pod Vežou
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Peter do kolko rokov je dieta zadarmo ? dakujem
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pán Peter. Dieťa do 6 rokov,bez nároku na posteľ, má ubytovanie zdarma, dieťa od 6 do 15 rokov, má 30% zľavu z ceny kupónu. Ďakujeme za Váš záujem, o náš hotel. S pozdravom Kolektív Hotela Pod Vežou.
Michal
veľmi dávno
Dobrý deň, chcel som sa spýtať či máte voľnú dvojposťeľovú izbu na termín od 3.6 - 5.6.2011, ďakujem
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pán Michal. S poľutovaním Vám musím oznámiť, že 3.6 už máme vypredanú kapacitu hotela,ale mohli by ste si to posunúť o jeden deň, t.j.od 4.6 do 6.6., prípadne si vybrať iný termín.Radi Vás tu privítame buď toho 4.6, alebo na nasledujúci víkend. S pozdravom Váš Hotel Pod Vežou.
Michal
veľmi dávno
Tak vyhovoval by ešte termín od 27.5-29.5 a ak nie ani ten tak celý nasledujúci týždeň by sa snáď niečo našlo t.j 30.5-3.6 ??? ďakujem
Hotel
veľmi dávno
Od 27.5 do 29.5. máme voľnú izbu.Ak máte záujem, pošlite mail na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk, kde uveďte termín, číslo kupónu a kontakt na Vás. Po obdržaní Vášho mailu, bude rezervácia uskutočnená. Ďakujeme za Váš záujem a tešíme sa na Vás.
mima
veľmi dávno
dobry den mali by ste volnu dvojpostelovu izbu od 11.6 do 13.6 ?
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pani Mima. V uvedenom termíne ešte máme voľnú izbu.V prípade Vášho záujmu, pošlite mail na adresu recepcia@hotel-podvezou.sk , kde uvediete Vami zvolený termín a čísla kupónov. Prajem Vám pekný deň. Váš Hotel Pod Vežou
mima
veľmi dávno
ako to funguje ze pridem sobotu a v pondelok uz odchadzam ,tak sa to bere ?
Hotel
veľmi dávno
Áno, tak, ako píšete.
Lencike
veľmi dávno
Osobne hodnotím tento hotel ako veľmi pekný, zariadený. Ale na mieste zákazníkov by som si dávala pozor, pretože my sme tam boli, a bola obsadenosť hotela menej ako na 1/3. A následkom toho sme museli na večere a procedúry chodiť do hotela Linea, ktorý je tých 40 min. peši od hotela Pod vežou. Myslím si, že budúcich zákazníkov by ste o takýchto dôležitých veciach mali informovať.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Lencike, Penzión Pod Vežou je zrekonštruovaný a novootvorený, v uplynulých týždňoch v ňom boli prví hostia, aj vďaka nášmu portálu je už však podstatne viac naplnený. Predpokladám, že ste boli v penzióne ešte pred spustením našej akcie, myslím, že teraz už netreba strašiť ľudí... :)
Miroslava
veľmi dávno
Dobrý večer. Chcem reagovat na komentár predomnou. Som tým trošku nemilo zaskočená - pobyt sme kúpili pre rodičov ako darček k jubileu a určite nechcem, aby na procedúry museli chodit 40minút pešo na iný hotel!!! Prečo ste o takom niečom neinformovali vopred? Aká musí byť obsadenosť hotela, aby sa procedúry vykonávali v Penzióne pod vežou? Mala by som záujem o rezerváciu na dátu 2-5 júla - viete mi pozrieť, či tam máte ešte voľné - ale zároveň obsadené na toľko, že sa budú procedúry vykonávať aj u vás? A ešte chcem vedieť - keď som kúpila pobyt ako darček - pri rezervácii mám uvádzať meno obdarovaných? Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Miroslava, čoskoro sa Vám k tomuto určite vyjadrí aj zástupca penziónu, každopádne máte nárok na svoje procedúry i večeru podľa podmienok ponuky. Takže nebolo o čom informovať, všetko platí tak, ako je v akcii napísané. Rezerváciu je potom potrebné urobiť na mená osôb, ktoré sa prídu ubytovať a taktiež je treba priniesť potom na recepciu aj kupóny. Želáme príjemný pobyt.
Hotel
veľmi dávno
Dobrý deň, pani Miroslava. Je pravdou, že sme niekoľko dní mali technické problémy, kvôli ktorým museli naši hostia chodiť na procedúry a večere na hotel Linea.Problém sme už odstránili,takže procedúry, aj večere už poskytujeme tu, na Hoteli Pod Vežou. Všetkých našich hostí sme upozornili hneď pri príchode, že dočasne musia chodiť na procedúry na iný hotel, ale nemuseli chodiť pešo 40 minút, každému sme ponukli možnosť prevozu hotelovým autom na hotel Linea a späť.Aj nás mrzí vzniknutá situácia, ale už je to vyriešené a veríme, že budete spokojná. Prípadné ďalšie otázky Vám radi zodpovieme na uvedených telefónnych číslach, alebo mailom. Pekný večer Vám praje kolektív Hotela Pod Vežou.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 22.12. 2011
Podmienky
V cene pobytu nie je zahrnuté:
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).