Prosim celkom som nepochopila. Kupila som u Vás ručný šijací stroj. Oznámili ste mi po zaplatení údaje, teda kód, heslo atd. s vetou, že objednávka bola spracovaná a bude vyexpedovaná. Objednávku vraj už nemusím vykonávať. Mám čudný pocit. Volávam na udané č.telefónu a nik to neberie. Chcem sa spýtať či je to v poriadku skutočne? Č mám teda ešte urobiť??? Obj. má č,342449. Ďakujem. E. Sapáková
ZaMenej.sk
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň Elena,
nemusíte sa obávať, je to naozaj tak ako píšete, objednávku u dodávateľa už nevykonávate. Poskytovateľ zľavy má všetky Vaše potrebné údaje na odoslanie tovaru, ktorý Vám má byť doručený do 14 pracovných dní od kúpy kupónu.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Kaja
asi 9 rokov dozadu
Dobry den
Ten adapter na pripojenie do siete nie je sucastou balenia?
Dakujem
unigroup
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň stroj je na batérie
s pozdravom
Betty
asi 9 rokov dozadu
Prosím Vás, nite v akej farbe sú súčasťou balenia? Píšete, že sú tri - čiže biela, čierna a červená? Alebo si môže záujemca nebodaj vybrať? A ako sa tam tie nite navinú po minutí - je k tomu podrobný návod v slovenčine alebo češtine, prosím? Vďaka za odpovede :)
prusty
asi 9 rokov dozadu
dobry den, v baleni su 3 farby , z kazdej po jednom, nite sa navinu podla navodu, k tovary zasielame instruktazne video
s pozdravom
zuzana
asi 9 rokov dozadu
Zaujímalo by ma, čo tam pasujú rôzne druhy nití alebo len tie čo sú súčasťou balenia? A ak len tie, kde sa dajú kúpiť náhradné?
Ďakujem.
prusty
asi 9 rokov dozadu
dobry den, vsetky nite najpouzivanejsej, teda standartnej hrubky
s pozdravom
Jano
asi 9 rokov dozadu
Aké ihly sa tam používajú? Dajú sa bežne kúpiť?
prusty
asi 9 rokov dozadu
dobry den, nahradna ihla je v baleni co sa tyka dostupnosti dalsich tieto my v ponuke nemame
s pozdravom
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Kompaktný ručný šijací stroj Handy Stitch
Elena Sapáková
asi 9 rokov dozadu
Prosim celkom som nepochopila. Kupila som u Vás ručný šijací stroj. Oznámili ste mi po zaplatení údaje, teda kód, heslo atd. s vetou, že objednávka bola spracovaná a bude vyexpedovaná. Objednávku vraj už nemusím vykonávať. Mám čudný pocit. Volávam na udané č.telefónu a nik to neberie. Chcem sa spýtať či je to v poriadku skutočne? Č mám teda ešte urobiť??? Obj. má č,342449. Ďakujem. E. Sapáková
ZaMenej.sk
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň Elena, nemusíte sa obávať, je to naozaj tak ako píšete, objednávku u dodávateľa už nevykonávate. Poskytovateľ zľavy má všetky Vaše potrebné údaje na odoslanie tovaru, ktorý Vám má byť doručený do 14 pracovných dní od kúpy kupónu. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Kaja
asi 9 rokov dozadu
Dobry den Ten adapter na pripojenie do siete nie je sucastou balenia? Dakujem
unigroup
asi 9 rokov dozadu
Dobrý deň stroj je na batérie s pozdravom
Betty
asi 9 rokov dozadu
Prosím Vás, nite v akej farbe sú súčasťou balenia? Píšete, že sú tri - čiže biela, čierna a červená? Alebo si môže záujemca nebodaj vybrať? A ako sa tam tie nite navinú po minutí - je k tomu podrobný návod v slovenčine alebo češtine, prosím? Vďaka za odpovede :)
prusty
asi 9 rokov dozadu
dobry den, v baleni su 3 farby , z kazdej po jednom, nite sa navinu podla navodu, k tovary zasielame instruktazne video s pozdravom
zuzana
asi 9 rokov dozadu
Zaujímalo by ma, čo tam pasujú rôzne druhy nití alebo len tie čo sú súčasťou balenia? A ak len tie, kde sa dajú kúpiť náhradné? Ďakujem.
prusty
asi 9 rokov dozadu
dobry den, vsetky nite najpouzivanejsej, teda standartnej hrubky s pozdravom
Jano
asi 9 rokov dozadu
Aké ihly sa tam používajú? Dajú sa bežne kúpiť?
prusty
asi 9 rokov dozadu
dobry den, nahradna ihla je v baleni co sa tyka dostupnosti dalsich tieto my v ponuke nemame s pozdravom
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.10. 2015
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).