Pán Zubko mi dodnes neposlal tovar, ktorý som si objednala ešte v minulom roku a komunikácia s ním vôbec nefunguje. Vyhodené peniaze ...
Peter Zubko
veľmi dávno
Dobrý deň pani Eva,
všetok minuloročný tovar bol vyexpedovaný a zákazníci svoj tovar obdržali. Prosíme Vás, ak máte akýkoľvek dotaz k minuloročným akciám, kontaktujte nás na email super.zlava001@gmail.com alebo na tel. 0918 410 162. Vašu objednávku preveríme.
Objednávky posielame včas Slovenskou poštou ako doporučené zásielky.
Ďakujeme a prajeme Vám pekný deň.
Peter Zubko
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň. Môj príspevok nebol adresovaný proti Vášmu zľavovému portálu, ale konkrétne na pána Zubka, ktorý si nesplnil povinnosti voči viacerým zákazníkom iného portálu. V tomto mi asi nepomôžete. Ale je dôležité vedieť, s kým spolupracujete. Ďakujem a všetkým prajem len dobré nákupy :-)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Eva,
p. Zubko, Vás poprosil, aby ste ho kontaktovali a mohli celú záležitosť prebrať a vyriešiť. Obráťte sa, prosím Vás na neho, určite Vám pomôže. Svoje záväzky voči našim zákazníkom si plní a spolupráca s ním je bezproblémová, zákazníci svoj tovar dostanú načas a ak sa niekedy pritrafí nejaké omeškanie - častokrát spôsobené poštou, je veľmi ústretový a promtný pri jeho riešení. Je nám ľúto, že ste svoj tovar nedostali, ale aj keď ste si nedodaný tovar nezakúpili cez náš zľavový portál, tak sme pána Zubka kontaktovali, a poprosili ho o doriešenie celej záležitosti. Pevne verím, že teraz komunikácia s ním už bude bezproblémová.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Eva
veľmi dávno
Ďakujem pekne. Skúsim. Samozrejme, dám Vám aj spätnú väzbu.
Eva
veľmi dávno
Výsledok žiaľ nie je dobrý. Nepochodila som :-(
Eva S.
veľmi dávno
Papuce som si objednala 16 dni dozadu (12 pracovnych) a dodnes mi nic neprislo. Tolerovala by som omeskanie ak by som bola na to upozornena, resp. dotycny by mi reagoval na email s dotazom co sa deje s mojou objednavkou. Davam mu este 5 dni a zacnem to riesit na kompetentnych miestach. Kazdopadne uz teraz je pre mna tento predajca neseriozny !
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý večer,
objednávky ktoré sme mali odoslať v stanovený termín máme už odoslané, preto Vás žiadam, aby ste nám zaslali Vaše Meno a priezvisko, aby sme Vám mohli na Vašu kritiku reagovať.
s pozdravom Zubko
Eva S.
veľmi dávno
Dobry den,
svoje meno aj email s objednavkou som vam preposlala pred chvilou na vas email.
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň,
na ktorý e-mail, nakoľko od Eva S, neevidujeme na objednávavacom e- maili portálu Zamenej žiadny e-mail.
Eva S.
veľmi dávno
Objednavaci email portalu? Cely cas posielam emaily na adresu uvedenu v zlave: peter zubko <super.zlava001@gmail.com>
(prázdne)
veľmi dávno
e-mailová adresa je správna, ale žiadny e-mail od Vás nám dnes neprišiel. Ak nechcete uviesť Vaše meno a priezvisko, zašlite nám číslo kupónu objednaného tovaru,
(prázdne)
veľmi dávno
Kupon 1:
ZM19321456700
Kupon 2:
ZM16451038297
email posielam z inmail.sk, poslala som ich uz 4 a ani jeden z nich sa mi nevratil ako nedoruceny.
(prázdne)
veľmi dávno
keď ste nám zaslali e-mail, prišla Vám odpoveď z nášho e-mailu?
Zubko
Eva S.
veľmi dávno
doteraz mi absolutne ziadna odpoved neprisla
Petra S.
veľmi dávno
Dobrý deň,
chcela by som sa pána Zubka opýtať, kde sa nachádza moja objednávka spred 13-tich dní, dámske papuče som si objednala 16.10.2013, hneď po obdržaní kupónu, prišiel mi od neho spätný email, a to bolo posledné, čo som sa o svojej objednávke dozvedela. Písala som mu dnes aj email, no žiadna odpoveď.
Prosím o informácie, inak sa budem dožadovať vrátenia svojich peňazí (aj za ďalšiu objednávku od pána Zubka - na pánske papuče).
Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Petra,
v akcii je napísané, že tovar je zasielaný do 10 pracovných dní od vytvorenia objednávky, určite svoje papuče dostanete v najbližších dňoch. Pán Zubko zasiela tovar priebežne podľa podmienok stanovených v akcii. Pevne veríme, že čoskoro obdržíte balíček.
Želáme pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň,objednala som si papuče 14.10.2013 a dnes 4.11.2013 som ich v poriadku prevzala,som spokojná.Chcem iba upozorniť ,že obal na tovare bol poškodený ,pravdepodobme by bolo treba nejakú tvrdšiu krabicu.Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mária,
veľmi nás teší, že ste s objednaným tovarom spokojná.
prajeme Vám krásny deň
Vaše ZaMenej.sk
Jozef
veľmi dávno
Dobrý deň,
tovar mi prišiel relatívne rýchlo, bohužiaľ však nemôžem povedať že v poriadku.
Vzhľadom na cenu som nečakal zázrak ale že mi prídu nové papuče s roztrhanou kožou/koženkou som si nemyslel. Obe papuče sú na vnútorných stranách oškreté. O zvyškoch od lepidla ktoré sú tiež všade po okrajoch ani nehovorím. Bohužiaľ za málo peňazí málo muziky.
Na email z pred dvoch týždňov mi okrem automatickej odpovede tiež nikto neodpísal.
Peter
veľmi dávno
Dobrý deň,
je nám veľmi ľúto, že ste obdržali poškodené papuče za čo sa Vám ospravedlňujeme. Papuče zašlite na adresu Peter Zubko, Dobrovoľnícka 398/11, 075 01 Trebišov so sprievodným lístkom a číslom účtu na ktorý máme uskutočniť úhradu.
Anita
veľmi dávno
tak chcela som si objednat papuče, ale ked som si to prečitala, tak neobjednávam...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anita,
je to Vaše slobodné rozhodnutie, rešpektujeme ho. Poskytovateľ však so zákazníkmi komunikuje veľmi rýchlo a v prípade akéhokoľvek problému, situáciu rieši urgentne, tak aby bol tovar čo najskôr doručený zákazníkovi.
Želáme Vám pekný deň
Team ZaMenej.sk
Monika
veľmi dávno
Dobry vecer, dnes som obdrzala balicek od pana Zubka, samozrejme s omeskanim..objednala som si vzor 7 a 12 ale prisli mi dva pary papuc so vzormi a farbami, ktore ani nie su v ponuke..tato ponuka absolutne nesplnila moje ocakavania!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Monika,
je nám to veľmi ľúto, že nie ste s tovarom spokojná. V prípade reklamácie tovaru, kontaktujte prosím priamo poskytovateľa na tel.č. 0918 410 162 alebo mailom na super.zlava001@gmail.com.
Veríme, že sa Vám podarí vyriešiť situáciu k Vašej spokojnosti.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava platí dámske papuče len za 6,50€
vyrobené z pravej ovčej vlny
sú veľmi pohodlné, príjemné a hrejivé
na výber rôzne veľkosti a vzory
výborný darček
v cene poštovné a balné
Platnosť kupónu
do 15.02. 2014
Podmienky
kupón platí dámske papuče z ovčej vlny vrátane poštovného
počet poukazov na osobu nie je obmedzený
po obdržaní kupónu je potrebná objednávka na email: super.zlava001@gmail.com s uvedením: mena a priezviska, presnej adresy, čísla a hesla kupónu, veľkosti a čísla vzoru papúč
tovar vám bude doručený do 10 pracovných dní od vykonania objednávky u poskytovateľa
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Dámske hrejivé papuče z pravej ovčej vlny. V ponuke aj ďalšie 4 nové vzory!
Eva
veľmi dávno
Pán Zubko mi dodnes neposlal tovar, ktorý som si objednala ešte v minulom roku a komunikácia s ním vôbec nefunguje. Vyhodené peniaze ...
Peter Zubko
veľmi dávno
Dobrý deň pani Eva, všetok minuloročný tovar bol vyexpedovaný a zákazníci svoj tovar obdržali. Prosíme Vás, ak máte akýkoľvek dotaz k minuloročným akciám, kontaktujte nás na email super.zlava001@gmail.com alebo na tel. 0918 410 162. Vašu objednávku preveríme. Objednávky posielame včas Slovenskou poštou ako doporučené zásielky. Ďakujeme a prajeme Vám pekný deň. Peter Zubko
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň. Môj príspevok nebol adresovaný proti Vášmu zľavovému portálu, ale konkrétne na pána Zubka, ktorý si nesplnil povinnosti voči viacerým zákazníkom iného portálu. V tomto mi asi nepomôžete. Ale je dôležité vedieť, s kým spolupracujete. Ďakujem a všetkým prajem len dobré nákupy :-)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Eva, p. Zubko, Vás poprosil, aby ste ho kontaktovali a mohli celú záležitosť prebrať a vyriešiť. Obráťte sa, prosím Vás na neho, určite Vám pomôže. Svoje záväzky voči našim zákazníkom si plní a spolupráca s ním je bezproblémová, zákazníci svoj tovar dostanú načas a ak sa niekedy pritrafí nejaké omeškanie - častokrát spôsobené poštou, je veľmi ústretový a promtný pri jeho riešení. Je nám ľúto, že ste svoj tovar nedostali, ale aj keď ste si nedodaný tovar nezakúpili cez náš zľavový portál, tak sme pána Zubka kontaktovali, a poprosili ho o doriešenie celej záležitosti. Pevne verím, že teraz komunikácia s ním už bude bezproblémová. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Eva
veľmi dávno
Ďakujem pekne. Skúsim. Samozrejme, dám Vám aj spätnú väzbu.
Eva
veľmi dávno
Výsledok žiaľ nie je dobrý. Nepochodila som :-(
Eva S.
veľmi dávno
Papuce som si objednala 16 dni dozadu (12 pracovnych) a dodnes mi nic neprislo. Tolerovala by som omeskanie ak by som bola na to upozornena, resp. dotycny by mi reagoval na email s dotazom co sa deje s mojou objednavkou. Davam mu este 5 dni a zacnem to riesit na kompetentnych miestach. Kazdopadne uz teraz je pre mna tento predajca neseriozny !
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý večer, objednávky ktoré sme mali odoslať v stanovený termín máme už odoslané, preto Vás žiadam, aby ste nám zaslali Vaše Meno a priezvisko, aby sme Vám mohli na Vašu kritiku reagovať. s pozdravom Zubko
Eva S.
veľmi dávno
Dobry den, svoje meno aj email s objednavkou som vam preposlala pred chvilou na vas email.
(prázdne)
veľmi dávno
Dobrý deň, na ktorý e-mail, nakoľko od Eva S, neevidujeme na objednávavacom e- maili portálu Zamenej žiadny e-mail.
Eva S.
veľmi dávno
Objednavaci email portalu? Cely cas posielam emaily na adresu uvedenu v zlave: peter zubko <super.zlava001@gmail.com>
(prázdne)
veľmi dávno
e-mailová adresa je správna, ale žiadny e-mail od Vás nám dnes neprišiel. Ak nechcete uviesť Vaše meno a priezvisko, zašlite nám číslo kupónu objednaného tovaru,
(prázdne)
veľmi dávno
Kupon 1: ZM19321456700 Kupon 2: ZM16451038297 email posielam z inmail.sk, poslala som ich uz 4 a ani jeden z nich sa mi nevratil ako nedoruceny.
(prázdne)
veľmi dávno
keď ste nám zaslali e-mail, prišla Vám odpoveď z nášho e-mailu? Zubko
Eva S.
veľmi dávno
doteraz mi absolutne ziadna odpoved neprisla
Petra S.
veľmi dávno
Dobrý deň, chcela by som sa pána Zubka opýtať, kde sa nachádza moja objednávka spred 13-tich dní, dámske papuče som si objednala 16.10.2013, hneď po obdržaní kupónu, prišiel mi od neho spätný email, a to bolo posledné, čo som sa o svojej objednávke dozvedela. Písala som mu dnes aj email, no žiadna odpoveď. Prosím o informácie, inak sa budem dožadovať vrátenia svojich peňazí (aj za ďalšiu objednávku od pána Zubka - na pánske papuče). Ďakujem.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Petra, v akcii je napísané, že tovar je zasielaný do 10 pracovných dní od vytvorenia objednávky, určite svoje papuče dostanete v najbližších dňoch. Pán Zubko zasiela tovar priebežne podľa podmienok stanovených v akcii. Pevne veríme, že čoskoro obdržíte balíček. Želáme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň,objednala som si papuče 14.10.2013 a dnes 4.11.2013 som ich v poriadku prevzala,som spokojná.Chcem iba upozorniť ,že obal na tovare bol poškodený ,pravdepodobme by bolo treba nejakú tvrdšiu krabicu.Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Mária, veľmi nás teší, že ste s objednaným tovarom spokojná. prajeme Vám krásny deň Vaše ZaMenej.sk
Jozef
veľmi dávno
Dobrý deň, tovar mi prišiel relatívne rýchlo, bohužiaľ však nemôžem povedať že v poriadku. Vzhľadom na cenu som nečakal zázrak ale že mi prídu nové papuče s roztrhanou kožou/koženkou som si nemyslel. Obe papuče sú na vnútorných stranách oškreté. O zvyškoch od lepidla ktoré sú tiež všade po okrajoch ani nehovorím. Bohužiaľ za málo peňazí málo muziky. Na email z pred dvoch týždňov mi okrem automatickej odpovede tiež nikto neodpísal.
Peter
veľmi dávno
Dobrý deň, je nám veľmi ľúto, že ste obdržali poškodené papuče za čo sa Vám ospravedlňujeme. Papuče zašlite na adresu Peter Zubko, Dobrovoľnícka 398/11, 075 01 Trebišov so sprievodným lístkom a číslom účtu na ktorý máme uskutočniť úhradu.
Anita
veľmi dávno
tak chcela som si objednat papuče, ale ked som si to prečitala, tak neobjednávam...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anita, je to Vaše slobodné rozhodnutie, rešpektujeme ho. Poskytovateľ však so zákazníkmi komunikuje veľmi rýchlo a v prípade akéhokoľvek problému, situáciu rieši urgentne, tak aby bol tovar čo najskôr doručený zákazníkovi. Želáme Vám pekný deň Team ZaMenej.sk
Monika
veľmi dávno
Dobry vecer, dnes som obdrzala balicek od pana Zubka, samozrejme s omeskanim..objednala som si vzor 7 a 12 ale prisli mi dva pary papuc so vzormi a farbami, ktore ani nie su v ponuke..tato ponuka absolutne nesplnila moje ocakavania!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Monika, je nám to veľmi ľúto, že nie ste s tovarom spokojná. V prípade reklamácie tovaru, kontaktujte prosím priamo poskytovateľa na tel.č. 0918 410 162 alebo mailom na super.zlava001@gmail.com. Veríme, že sa Vám podarí vyriešiť situáciu k Vašej spokojnosti. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.02. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).