Dobrý večer, prosím Vás máme záujem o Paríž, ale termín nám vyhovuje len od 01.05. nebolo by možné v tomto termíne doplniť nástupné miesta napr. BB alebo ZV ?Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Andrea,
je nám to ľúto, ale nástupné miesta sú k daným termínom presne dané. Skúste sa informovať priamo v CK, či je možnosť doplniť aj iné nástupné miesta.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Deniska
veľmi dávno
dobry podvecer mate 2 volne miesta do Paríža na termín 15.08. - 18.08. 2014 dakujem Kosutova
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Deniska,
poskytovateľ nás informoval, že tento termín zájazdu do Paríža je už vypredaný.
Želáme príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
katarina nogova
veľmi dávno
Dobry den. Prosim Vas mate volny termin do Pariza 24.10 az 27.10?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katarína,
poskytovateľ nás informoval, že na zájazd do Paríža na termín 24.10. - 27.10.2014 majú ešte voľné miesta. Po zakúpení kupónov si nezabudnite zájazd rezervovať priamo v CK na 0948 785 588, 0911 985 588 alebo e-mailom: info@toyo-travel.sk.
Želáme príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Viera Mikleová
veľmi dávno
máte ešte voľné dve miesta do Pariža 24.10-27.10. ?
Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Viera,
poskytovateľ nás informoval, že ešte majú voľné miesta na zájazd do Paríža v termíne 24.10.-27.10.2014.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na 4-dňový zájazd podľa výberu z troch destinácií: Paríž, Rím či Amsterdam len za 129€
komfortné cestovanie luxusným autobusom
príjemná atmosféra a osobný priateľský prístup ku klientom
vhodný tip na darček
viacero termínov zájazdov
Platnosť kupónu
do 24.11. 2014
Podmienky
kupón platí pre 1 osobu na 4-dňový zájazd do jednej z troch destinácií: Paríža, Ríma či Amsterdamu podľa typu kupónu
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
pred zakúpením kupónu na zájazd sa informujte o aktuálnej obsadenosti termínov v cestovnej kancelárii!
po zakúpení je potrebné si zájazd rezervovať na: 0948 785 588, 0948 385 588 alebo e-mailom: info@toyo-travel.sk a následne zrealizovať on-line rezerváciu termínu na základe postupu, ktorý Vám po zaevidovaní kupónov zašle CK
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Darujte nezabudnuteľné zážitky - darujte zájazdy snov do Paríža, Ríma alebo Amsterdamu.
Andrea
veľmi dávno
Dobrý večer, prosím Vás máme záujem o Paríž, ale termín nám vyhovuje len od 01.05. nebolo by možné v tomto termíne doplniť nástupné miesta napr. BB alebo ZV ?Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Andrea, je nám to ľúto, ale nástupné miesta sú k daným termínom presne dané. Skúste sa informovať priamo v CK, či je možnosť doplniť aj iné nástupné miesta. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Deniska
veľmi dávno
dobry podvecer mate 2 volne miesta do Paríža na termín 15.08. - 18.08. 2014 dakujem Kosutova
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Deniska, poskytovateľ nás informoval, že tento termín zájazdu do Paríža je už vypredaný. Želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
katarina nogova
veľmi dávno
Dobry den. Prosim Vas mate volny termin do Pariza 24.10 az 27.10?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Katarína, poskytovateľ nás informoval, že na zájazd do Paríža na termín 24.10. - 27.10.2014 majú ešte voľné miesta. Po zakúpení kupónov si nezabudnite zájazd rezervovať priamo v CK na 0948 785 588, 0911 985 588 alebo e-mailom: info@toyo-travel.sk. Želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Viera Mikleová
veľmi dávno
máte ešte voľné dve miesta do Pariža 24.10-27.10. ? Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Viera, poskytovateľ nás informoval, že ešte majú voľné miesta na zájazd do Paríža v termíne 24.10.-27.10.2014. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 24.11. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).