Ubytovanie v Hoteli Jadran***
- Hotel Jadran*** (Úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza.)
- Poloha: Hotel Jadran má vynikajúcu polohu v centre Záhrebu, neďaleko námestia Ban Josipa Jelačića a Záhrebskej katedrály. Medzinárodné letisko je vzdialené necelých 14 km.
- Vybavenie hotela: 49 pohodlných izieb, recepcia, šatňa, úschovňa batožiny, zmenáreň, výťah, WiFi pripojenie v celom objekte zdarma, reštaurácia, raňajková miestnosť, bar, TV miestnosť, parkovisko, transfer servis, terasa, zmenáreň.
- Vybavenie izby: klimatizácia, kúpeľňa, sprchový kút alebo vaňa, uteráky, sušič na vlasy, toaletné potreby, trezor, pripojenie na WiFi, telefón, satelitná TV.
- check-in je možný od 14:00
- check-out je možný do 11:00
- Adresa hotela: Vlaška 50, 10000 Zagreb, Chorvátsko
- Zobrazenie na mape
Víza a zdravotné formality
Slovenskí občania cestujúci do Chorvátska nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz). Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.
Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Chorvátsko TU.
CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.
Cestovné poistenie
CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:
- poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
- poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie
Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.
Cesta do hotela
Z letiska sa najľahšie do hotela dostanete pravidelnou mestskou hromadnou dopravou. Plán cesty nájdete TU.
V prípade, ak máte záujem o privátny transfer priamo do hotela, kontaktujte náš Zákaznícky servis (+421 2 3216 6321 alebo emailom na pobyty@pelikan.sk.) .
Cena transferu sa odvíja od vzdialenosti hotela a kategórie požadovaného vozidla. Cena transferu je na vyžiadanie.
Dôležité informácie
Od 1. mája sú zrušené vstupné obmedzenia v súvislosti s COVID-19. Vstup do Chorvátska je tak možný bez povinnosti preukazovať sa očkovacím certifikátom, negatívnym testom alebo potvrdením o prekonaní COVID-19.
- Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.
- CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu.
- CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov).
- V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
- UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.