Split

Split je dominantným kultúrnym a hospodárskym centrom Chorvátska. Ide zároveň o najrušnejšie pobrežné mesto tejto slnečnej krajiny. Vďaka svojej polohe je Split jedno z najslnečnejších miest nielen v Chorvátsku, ale v celej Európe. V skratke je to mesto, ktorému nechýba nič, po čom by srdce dovolenkára zatúžilo. Bary, reštaurácie, nočný život, moderná promenáda Riva. Mesto južanského temperamentu a križovatka všetkých ciest po strednom Jadrane je známe tiež pod názvom Spalato. Toto miesto učaruje každému návštevníkovi, pretože ponúka množstvo rozmanitých možností všakovakého druhu pre strávenie plnohodnotných dní vytúženej dovolenky.
2 osoby 5 dní, 6 dní, 8 dní Raňajky Hotel Letecky 4* Vlastná reštaurácia, WiFi, Wellness, More, Biliard

V skratke

Cena obsahuje

  • 1 obojsmernú letenku v ekonomickej triede na trase Viedeň - Split - Viedeň
  • všetky letiskové a palivové poplatky
  • vystavenie letenky – potvrdenie rezervácie u leteckého dopravcu a vystavenie cestovného dokladu
  • online check in – elektronickú registráciu pasažierov a vystavenie palubného lístka​
  • 1 kus malej prírucnej batožiny v rozmeroch max. 40 x 30 x 20 cm 
  • ubytovanie v hoteli Dioklecijan Hotel & Residence****
  • raňajky
  • vstup do wellness
  • transfer letisko - hotel - letisko 

Cena neobsahuje

  • služby delegáta
  • miestne poplatky (cca 1-2 € noc/osoba, platí sa na mieste)
  • cestovné poistenie (voliteľné)
  • priority boarding, ktorý umožnuje zobrat na palubu 1 kus príručnej batožiny v rozmeroch 55 x 40 x 20 cm do 10 kg  
  • podpalubnú batožinu (voliteľné)

Podmienky

- obsadenosť termínov si overujete priamo v CK Pelikan
- potrebná rezervácia pobytu e-mailom na pobyty@pelikan.sk alebo 02 / 3216 6321 
- termín je potrebné si rezervovať čo najskôr, pri neskorej rezervácii negarantujeme možnosť využitia kupónu vo vami plánovanom termíne. 
- všeobecné obchodné podmienky CK nájdete na tomto odkaze

Ubytovanie v Dioklecijan Hotel & Residence****

  • Dioklecijan Hotel & Residence****
  • Poloha: Dioklecijan Hotel & Residence je luxusný hotel so strešným bazénom a nádherným panoramatickým výhľadom na mesto, more a ostrovy. Nachádza sa iba 15 minút chôdze od starého mesta Split, dedičstva UNESCO - Diokleciánovho paláca a atraktívnych piesočnatých pláží, kde sa môžete opaľovať a užívať si krištáľovo čisté more. Letisko Split je od hotela vzdialené cca 20 km.
  • Vybavenie hotela: Hotel & Residence ponúka 52 pohodlných a priestranných izieb. Pri vchode do hotela sa nachádza kaviareň Coffee & Pastry Boutique „Slatko“, kde si môžete pochutnať na vynikajúcej káve a čerstvo pripravených domácich zákuskoch. Využite svoj voľný čas, odpočiňte si a uvoľnite sa v hotelovej hale, prečítajte si knihu z knižnice, surfujte po internete pomocou bezplatného Wi-Fi pripojenia v moderne vybavenom internetovom kútiku alebo si zahrajte biliard. K dispozícií je 24 h recepcia, strešná terasa s Wellness a Spa centrom, ktoré sa nachádza na siedmom poschodí hotela. Čaká na Vás vonkajší bazén s výhľadom na celé mesto, vírivka, slnečná terasa s ležadlami, fínska a turecká sauna a vonkajší bar. Parkovanie je za poplatok. 
  • Vybavenie štandardnej izby (34 m2): K dispozícií je káblová TV s plochou obrazovkou, priestor na sedenie, rýchlovarná kanvica a kúpelňa vybavená sprchovým kútom a sušičom vlasov, minibar, trezor, župan a papuče. Táto klimatizovaná izba má balkón s výhľadom na mesto. 
  • check-in je možný od 15:00
  • check-out je možný do 11:00
  • Adresa hotelaKranjčevićeva 45, 21000 Split, Chorvátsko 
  • Zobrazenie na mape
  • (Úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza.)
  • Viac ponúk v Chorvátsku

Víza a zdravotné formality

Slovenskí občania cestujúci do Chorvátska nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste mali počas trvania pobytu/zájazdu platný cestovný doklad (cestovný pas alebo občiansky preukaz). Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré su nevyhnutné na cestu a pobyt.

Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Chorvátsko TU.

CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním cestovných a zdravotných povinností.

Cestovné poistenie

CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:

  • poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
  • poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie

Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.

Dôležité informácie

Od 9. apríla 2022:

  • Štátni príslušníci krajín EÚ nepotrebujú digitálne certifikáty COVID na vstup do Chorvátska, identicky to platí v prípade vysídlených osôb z Ukrajiny.
  • Štátni príslušníci tretích krajín pre vstup do Chorvátska potrebujú platný digitálny COVID certifikát.
  • Povinné používanie rúšok len v zdravotníckych a sociálnych zariadeniach, inak sa nosenie len odporúča

Výnimky z povinností a podrobné informácie o podmienkach vstupu nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia sekcia Chorvátsko TU.

  • Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte. 
  • CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových časov zo strany leteckej spoločnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dňa odletu. 
  • CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov).
  • V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
  • UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.