Ubytovanie v hoteli West****
-
Hotel West****
- Moderne zariadený 4* hotel sa nachádza v obľúbenom bratislavskom lesoparku Koliba - Kamzík, v blízkosti televíznej veže Kamzík, cca 10 min jazdy autom od historického centra mesta.
- Vybavenie hotela: Hotelová reštaurácia je zariadená v rustikálnom štýle a môžete si v nej pochutiť na tradičných jedlách slovenskej, českej, rakúskej, ale aj talianskej kuchyne. Jedálny lístok dopĺňa široká ponuka veľmi kvalitných vín. Služby, ktoré hotel poskytuje - hotelové parkovisko, kopírovacie služby, pranie, žehlenie, prenájom konferenčných priestorov prezentačnej, audiovizuálnej techniky, Wi-Fi.
- Vybavenie dvojlôžkovej izby: -
- WIFI pripojenie na internet
- Servis na kávu/čaj Gratis
- Minibar (1 fľasa min. vody, 1 fľaša coca-cola na osobu GRATIS)
- Vysoko kvalitné antialergické matrace, antialergické vankúše a prikrývky pre väčšie pohodlie
- Vlastná samostatná kúpeľňa so sprchovacím kútom a toaletou
- Sušič na vlasy, osuška a uterák, šampón a sprchovací gel, iná potrebná kozmetika ( čistiace tampóny, kúpacia čapica, papierové utierky...)
- Zo všetkých izieb je krásny výhľad do bratislavského lesoparku
- Adresa hotela: Kamzíkov vrch 2821, Nové Mesto, 831 01 Bratislava, Slovensko
- check in je možný od 14:00 hod.
- check out je možný do 12:00 hod.
- Zobrazenie na mape
- Viac ponúk na Slovensku
Cestovné poistenie
V cene nie je zahrnuté cestovné poistenie.
CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:
- poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.
Dôležité informácie
V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väčšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukončením rezervácie, alebo ihneď po jej vytvorení pre okamžité zaznačenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnosť miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovať objednávku rovnakého hotela.
UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávať celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.