Ubytovanie v hoteli Aloft Palm Jumeirah****
- Poloha: Nachádza sa vo východnej časti ostrova Palm Jumeirah, 43 km od Medzinárodného letiska Dubaj.
- Vybavenie hotela: veľká vstupná hala s recepciou, tri reštaurácie, dva bary, fitness centrum, vonkajši bazén, detský bazén, slnečná terasa. Lehátka, slnečníky a uteráky sú bez poplatku.
- Vybavenie izieb: Izby typu Aloft Room King (27m2) sú klimatizované a zahŕňajú: HD LED TV, minibar, trezor(za poplatok), telefón, budík, kávovar, mramorová kúpeľňa so sprchovým kútom, žehlička a žehliaca doska, sušič vlasov.
- check in je možný od 15:00 hod.
- check out je možný do 12:00 hod.
- Adresa hotela: East Crescent , Palm Jumeirah, Dubaj, Spojené arabské emiráty
- Zobrazenie na mape: TU
- (úroveň ubytovacieho zariadenia je klasifikovaná podľa štandardov krajiny, v ktorej sa ubytovacie zariadenie nachádza)
- Viac ponúk v Spojených arabských emirátoch
Víza a zdravotné formality
Pre všetkých cestujúcich prichádzajúcich do Dubaja platí povinnosť preukázať sa vytlačeným negatívnym RT-PCR testom (v anglickom jazyku) nie starším ako 72 hodín, bez výnimky. Po prílete na letisko je potrebné vyplniť tlačivo o zdravotnom stave a stiahnuť si povinnú aplikáciu. Po prílete budú občania SR podrobení opätovnému RT-PCR testu na letisku. Do oznámenia o výsledku testu je povinnosť ostať bez možnosti voľného pohybu na mieste pobytu.
Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Spojené arabské emiráty TU.
Slovenskí občania cestujúci Spojených arabských emirátov nepotrebujú vstupné víza za účelom turizmu. Je však dôležité, aby ste si pred cestou skontrolovali minimálnu dĺžku platnosti pasu (minimálne 6 mesiacov po plánovanom odchode z cieľovej krajiny), maximálnu možnú dĺžku pobytu v cieľovej krajine, maximálnu možnú dĺžku pobytu v tranzitnej (prestupovej) krajine. Zároveň je dôležité si skontrolovať aj všetky zdravotné formality, ktoré sú nevyhnutné na cestu a pobyt.
Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Spojené arabské emiráty TU.
CK Pelikán nezodpovedá za prípadné škody vzniknuté nedodržaním vízových, pasových a zdravotných povinností.
Cestovné poistenie
CK Pelikán ponúka možnosť uzatvoriť individuálne poistenie na cestu a pobyt:
- poistenie STORNO - zahŕňa poistenie storna a poistenie prerušenia cesty
- poistenie ISTOTA - zahŕňa poistenie storna, prerušenia cesty, batožiny, pátrania a záchrany, liečebných nákladov, zodpovednosti škody na majetku alebo zdraví, asistenčné služby a úrazové poistenie
Cena poistenia závisí od územnej platnosti (európa/svet), celkovej ceny objednávky na osobu a od dĺžky trvania pobytu.
Cesta do hotela
Z letiska sa najľahšie do hotela dostanete pravidelnou mestskou hromadnou dopravou. Plán cesty nájdete TU
V prípade, ak máte záujem o privátny transfer priamo do hotela, kontaktujte náš Zákaznícky servis. Cena transferu sa odvíja od vzdialenosti hotela a kategórie požadovaného vozidla. Cena transferu je na vyžiadanie.
Dôležité informácie
Pre všetkých cestujúcich prichádzajúcich do Dubaja platí povinnosť preukázať sa vytlačeným negatívnym RT-PCR testom (v anglickom jazyku) nie starším ako 72 hodín, bez výnimky. Po prílete na letisko je potrebné vyplniť tlačivo o zdravotnom stave a stiahnuť si povinnú aplikáciu. Po prílete budú občania SR podrobení opätovnému RT-PCR testu na letisku. Do oznámenia o výsledku testu je povinnosť ostať bez možnosti voľného pohybu na mieste pobytu.
Podrobné informácie nájdete na stránke Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí, sekcia Spojené arabské emiráty TU.
Tento zájazd nemusí byť vhodný pre cestujúcich so zníženou pohyblivosťou. Pre konkrétne preverenie, či je vhodný práve pre Vás vzhľadom na Vaše zdravotné obmedzenie, nás prosím kontaktujte.
CK Pelikán nezodpovedá za zmenu letových casov zo strany leteckej spolocnosti po zakúpení letenky v rámci toho istého dna odletu.
CK Pelikán si vyhradzuje právo na zmenu hotela (kategória a kvalita hotela bude rovnaká alebo vyššia, ako je kategória ponúkaných hotelov).
V prípade, ak plánujete cestu spolu ako väcšia skupina a máte záujem o garanciu ubytovania v rovnakom hoteli, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis ešte pred ukoncením rezervácie, alebo ihned po jej vytvorení pre okamžité zaznacenie požiadavky. Naši pracovníci vám radi preveria aktuálnu dostupnost miest pre daný termín. V prípade ak tak klient neurobí, nevieme garantovat objednávku rovnakého hotela.
UPOZORNENIE - pri rezervácii je potrebné zadávat celé mená pasažierov, tak ako sú uvedené v cestovnom doklade.