Clubhotel Nezábudka - 3 dni vrátane polpenzie

Tatry za super cenu! 3 dni v Clubhoteli*** Nezábudka vrátane polpenzie, procedúr, večere v Kolibe a wellnessu len za 36,26€

Platnosť kupónu

do 21.12. 2011

Podmienky

  • kupón platí pre jednu osobu na jeden 3 dňový pobyt
  • počet kupónov na jednu osobu neobmedzený
  • deti do 6 rokov ZADARMO a deti 6 - 15 rokov s 30%-nou zľavou = 25,38€ (vytvorte 2 objednávky na počet detských kupónov a kupónov pre dospelých, napíšte nám potom čísla objednávok na info@zamenej.sk, obratom vám pošleme celkovú cenu a info na zaplatenie prevodom)
  • príplatok za Apartmán je 10€/apartmán za noc
  • možnosť dokúpiť si aj ďalšie procedúry, resp. predĺžiť pobyt
  • platnosť kupónu od 1.2. 2011 až do 21.12. 2011 - takže takmer celý rok!
  • ponuka platí len na prvých 1100 kupónov
Poštovné zdarma

Kde kupón uplatniť

Clubhotel*** Nezábudka

Rekreačná 83
059 41 Tatranská Štrba
 
052 44 84 838
0948 899 519
 

« Späť na stránku zľavy

  • robo asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, mam otazku pre za menej, ci mozem zaplatit bankovym prevodom aj priamym vkladom na ucet, alebo iba z uctu na ucet. Dakujem

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, Robo, kľudne môžete platiť aj priamo vkladom na náš účet v ČSOB. Želáme príjemný pobyt v Tatrách!

  • Katarína asi 3 rokov dozadu

    Som kupovala minulý týždeň kupón na tento pobyt, len na 5 dní. Asi nie je možné ho vymeniť za tento 3dňový však? Joooj, lebo 3 dni by mi viac vyhovovali. Ďakujem za odpoveď.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Katarína, hotel sa vždy snaží vyhovieť svojim klientom v maximálnej miere. Všetko muí ale mať svoj poriadok a organizáciu. Ako rezervácie, ktoré aj môžu pri objednávaní meškať, tak aj jej zrušenie. Preto výmena musí byť s potvrdením od hotela, že bola pôvodná rezervácia zrušená a následne si môžete urobiť rezerváciu novú. Cena akcie je veľmi výhodná, preto je niekedy lepšie sa zamyslieť nad tým, či nieje výhodnejšie zakúpené kupóny podarovať ako darček rodičom, rodinným príslušníkom a zakúpiť si nové. Pretože aj minulá a aj súčasná akcia má svoje obmedzenie v predaji a nevieme sami, či podobnú akciu bude tohto roku ešte možné využiť. A v dnešnej dobe hektiky a krízy je práve pobyt s regeneráciou a relaxom veľkou devízou. TZešíme sa, že Váš záujem o náš hotel je veľký a že sa Vám naše ponuky páčia a dúfame, že Vás v našom Clubhoteli Nezábudka budeme môcť privítať na Vašej zaslúženej dovolenke. S úctou a prianím pekných dní Clubhotel Nezábudka

  • Pavol Chriščanovský asi 3 rokov dozadu

    Prosím Vás, koľko dní vopred si treba zarezervovať tento pobyt?

  • Andrea asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, môžem si pobyt predĺžiť aj kupením dvoch 3 dňových poukazov? Alebo predĺženie platí iba na predchádzajúci 5 dňový pobyt? Ďakujem.

  • Miho asi 3 rokov dozadu

    Ti co to zvazujete si precitajte velmi uzitocne reviews. Aby ste vedeli co chcete kupit. Na Slovensku sa este stale nenaucili, ze klamat sa neoplati A stuff zo zamenej.sk by si tiez malo rozmysliet co ponuka.. http://www.zoover.co.uk/slovakia/slovakia/tatranska-strba/nezabudka-club/hotel

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Pavol, na zakúpenie kupónov si pobyt okamžite nemusíte rezervovať. Ale doporučujem napísať požiadavku na recepciu hotela čím skôr Tešíme sa na moýžné stretnutie s Vami v našom Clubhoteli Nezábudka

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Andrea, samozrejme že si pobyt môžete predĺžiť aj týmto spôsobom. Clubhotel Nezábudka

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Miho, vieme presne kedy to bolo a aj s klientom sa poznáme. Žiaľ stáva sa aj to a my sa snažíme naozaj okamžite riešiť problémy, ktoré vzniknú. okrem takéhoto hodnotenia máme aj mnoho kladných. Niesme bezchybní a z každej chyby sa vždy snažíme ponaučiť. Clubhotel Nezábudka

  • tomi asi 3 rokov dozadu

    Mam otazku na Hotel Nezabudka. Cital som reviews ktore uverejnil autor predosleho prispevku. Su velmi nelichotive no zaraza ma to, ze ide o prispevky, ktore su z roznych obdobi, pricom rozdiel je cca pol roka. To vo mne budi dojem, ze tieto problemy pretrvavaju neustale. Viete sa k tomuto vyjadrit nejako blizsie?

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Tomi,, za posledný polrok prešiel hotel práve v jesennom období rekonštrukciou kotolne, vitálneho sveta a mnohými zmenami. Niektoré tieto práce ovplyvnili výkon služieb. Tak ako existujú tri negatívne recenzie, tak je mnoho kladných na iných portáloch a u našich obchodných partnerov. Žiaľ tie kladné sa tak nevypisujú, tie len rozprávajú. Hotel dosiahol minulého roku takmer 80%-nú obsadenosť a negatívnych ohlasov sme mali mizivé percento. Zatpo kladných mnoho. Chyby sa robia u nás, všade. Ale každého odškodňujeme a fakt, že dosahujeme vysoké obsadenosti hovoria aj o skutočnosti, že sa ku nám klienti vracajú. Pokiaľ u nás klient nieje s niečim spokojný, odškodňujeme ho buď finančne, alebo sa dohodneme na náhradnom termíne ZADARMO. Veríme, že tých záporných ohlasov bude u nás stále menej, aj keď si myslím, že úplne sa odstrániť nedajú, pretože vždy ide o sobjektívny názor. Našim cieľom je naozaj robiť u nás hostí šťastnými. S úctou a prianím pekných dní Clubhotel Nezábudka

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, ja by som ešte za náš portál rád doplnil asi toľko, že my sa snažíme prínášať vám všetkým zaujímavé zľavy a výhodné akcie a v tomto smere sme sprostredkovateľom, ktorý vám dokázal vybaviť ceny, k akým by ste sa inak ťažko dostali. Každý hotel, reštauráciu či iné zariadenie sa snažíme pred samotnou ponukou navštíviť, porozprávať sa s prevádzkovateľmi či majiteľmi a nastaviť všetko tak, aby ste boli spokojní. Nemôžeme však niesť zodpovednosť za každý jeden pobyt či službu a ich kvalitu, to je už na samotnom poskytovateľovi služby či predajcovi, to určite uznáte. Firmy sa cez náš portál propagujú hlavne preto, aby si urobili pozitívnu reklamu a ľudia sa k ním následne vracali. My urobíme naše maximum preto, aby ste super zľavy na ZaMenej a za menej vždy našli, zvyšok už môžeme ovplyvniť len čiastočne - dodatočným sledovaním spokojnosti zákazníkov. Každopádne s prevádzkovateľmi hotela Nezábudka, máme dobré vzťahy a veríme, že každý nový klient ich zariadenia bude spokojní a že personál pre to urobí maximum. Zároveň budeme radi, keď sa sem so svojimi postrehmi prihlásia tí, ktorí už pobyt absolvovali, alebo v blízkej dobe absolvujú. Ďakujeme.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, dovoľte ešte doplniť informáciu o stave rezervácií. O kvalitách služieb svedčí aj fakt, že naši stáli klienti, nám každoročne poobsadzujú termíny, ako sú Vianoce, Silvester a takmer celé letné prázdniny. Sú to už štvrtý rok vracajúci sa hostia a to svečí naozaj o tom, že keby boli tak nespokojní, nevrátili by sa. A zároveň týmto musíme žiaľ oznámiť, že Veľká noc a Letné prázdniny sú zatiaľ vypredané. Robíme na tom, aby nám naši stáli partneri buď záväzne potvrdili, alebo vrátili danú kapacitu, ktorú Vám zatiaľ nevieme bez ich odpovede ponúknuť.

  • andrea asi 3 rokov dozadu

    dobry den. rada by som sa spytala na poplatok za psa.. mate tam cenu za psa 7eur..je to prosim Vas za cely pobit, alebo za 1den? tiez sa chcem informovat ci je mozne prist aj s dvoma psami(obaja vyska do 30cm v kohutiku)

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Andrea, ňpoplatok za jedného psíka je na jeden deň 7,- €, pre dvoch je to na každý dň 14,- € Pekný večer Clubhotel Nezábudka

  • danka asi 3 rokov dozadu

    DOBRY DEN, CHCELA BY SOM ZAKUPIT 3 DNOVY POBYT V HOTELY NEZABUDKA PRE 6 DOSPELYCH OSOB, PRE JEDNO DIETA DO 5 ROKOV(CO JE ZDARMA) A PRE JEDNO 8 ROCNE DIETA SO ZLAVOU...NIE JE MI VSAK JASNE, AKO MOZEM ZAKUPIT KUPON PRE DIETA...MOZTE MI ODPOVEDAT CO NAJSKOR? PRE DVE DOSPELE OSOBY BY SOM CHCELA DOKUPIT APARTMAN ZA 10 EU, ABY MOHLI BYT MANZELIA SPOLU S DETMI V JEDNOM APARTMANE.ZA ODPOVED DAKUJEM DANKA

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer Danka, urobte si objednávku na 6 kupónov - zvoľte platbu bankovým prevodom a potvrďte. Potom to zopakujte pre jeden ďalší kupón za plnú cenu. Dostanete dve štvormiestne čísla objednávok, ktoré pošlete na info@zamenej.sk aj s inštrukciou, že jeden z kupónov si želáte detský. Kolega to spracuje a pošle Vám údaje k platbe a výslednú sumu, jedným prevodom potom zaplatíte celú sumu a po jej prijatí na náš účet Vám budu automaticky poslané aj Vaše kupóny. Želáme príjemný pobyt v Tatrách! :)

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Katarína, odpísali sme Vám na e-mail.

  • Roman asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň Chcem sa opýtať. Máte ešte volný víkend v priebehu mesiaca máj ? Za odpoveď ďakujem Roman

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Roman, májové víkendy sú ešte voľné. Prosím napíšte si požiadavku o rezerváciu Vami vybraného víkendu v mesiaci máj na hotelovú recepciu a my Vám ho radi potvrdíme. Clubhotel Nezábudka

  • Tom asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, chcem sa opýtať či môže byť platba prevodom akceptovaná aj z iného bankového účtu ako môjho a ako? Vďaka

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer, Tom. Platba môže byť uskutočnená aj z iného účtu, dôležité je aby ste uviedli číslo objednávky ako variabilný symbol. Kupóny Vám po obdržaní platby pošleme na Vášu e-mailovú adresu.

  • viera asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer, ja sa chcem spýtať, či sú volné termíny ešte teraz v mesiaci február nakolko by sme radi išli ešte teraz v zime.Ďakujem.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer pani Vierka, o ktorý termín, zrejme víkendu máte presne záujem? Clubhotel Nezábudka

  • Martin asi 3 rokov dozadu

    Dobry vecer, chcem sa opytat presne na rezervaciu a to pre dve dospele osoby a dve deti 8 a 9 rocne. Poprosim o presne uvedenie zadania objednavky aby som nespravil chybu. dakujem

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobré ráno pán Martin, sme veľmi radi, že máte záujem so svojou rodinkou stráviť dovolenku práve u nás v Clubhoteli Nezábudka v tatranskej Štrbe. Postup pri takejto špecifickej objednávke, kde sú deti Vám poskytne portál ZaMenej, ktorý realizuje predaj a teda aj prijatie platby. S úctou a prianím pekných dní Clubhotel Nezábudka

  • Monika asi 3 rokov dozadu

    V recenziach citam same zle hodnotenia, aj z roku 2011, su tu pochybnosti aj za taku nizku cenu rezervovat a kupit tento pobyt,aj ked hotel tvrdi ze presla rekonstrukciou minuly rok v jeseni, predsa hodnotenie 2011 z januara je velmi zle, vitalny svet pod uroven, sauny pokazene, dakujem pekne, tento pobyt urcite vynecham.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Monika, je nám ľúto, že nemáte záujem nai nie kvôli pobytu, ale Vášmu sklamniu. Nemáme záujem predávať za každú cenu a máme záujem problémy vždy riešiť. Rekonštrukcia bola ukončená tesne pred Vianocami a každá zmena prináša dôsledky, pokiaľ sa tzv. muchy nevychytajú. Nová technológia potrebuje aj nové príástupy, ktoré sme síce s obtiažami, ale zvládli. Verím, že v blízkej budúcnosti si prečítate pozitívnejšie hodnotenia, ktoré sa mnohokrát nepíšu a je ich mnoho o čom svedčí aj každoročná návratnosť našich klientov. Strata každého hosťa nás bolí.

  • Masarova Ludmila asi 3 rokov dozadu

    Prosim je volný este 7 tyzden? Sedem ludi.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Ludmila, to 7 je siedmy týždeň, alebo potrebujete voľný týždeň v siedmom mesiaci. Doporučujem ale, zavolajte prosím na hotelovú recepciu, kde si tento termín viac upresníte. My odpovedáme mimo hotelovej recepcie a preto je nám veľakrát ťažko sa vyjadrovať ku konkrétnym termínom. Skôr máme zájuem odbremeniť recepciu otázkami typu prevdzkových hodín, informáciami o hoteli ako takom, o exteriéry, možnostiach v okolí. Pretože aj takéto maily na hotelovú recepciu jej bránia plynulejšiemu potvrdzovaniu rezervácii.

  • Katka asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, chcem sa opýtať čo sa týka toho 3-dňového pobytu je to cena z a1 osobu predpokladám, takze ak to chcem ako darcek pre par musim objednat 2 kupóny? a ešte otázka co sa týka dátumu si to objednám u Vás alebo si musim zavolat na hotel ? dakujem.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Katka, jeden kupón je pre jednu osobu. Pokiaľ teda chcete pobyt pre dve osoby, musíte si zakúpiť kupóny dva. Rezervácie sa vykonávajú prostredníctvom hotelovej recepcie. Doporuičujem okamžite po zakúpení kupónov, zavolajte prosím na hotelovú recepciu, kde si tento termín viac upresníte. My odpovedáme mimo hotelovej recepcie a preto je nám veľakrát ťažko sa vyjadrovať ku konkrétnym termínom. Skôr máme zájuem odbremeniť recepciu otázkami typu prevádzkových hodín, informáciami o hoteli ako takom, o exteriéry, možnostiach v okolí. Pretože aj takéto maily na hotelovú recepciu jej bránia plynulejšiemu potvrdzovaniu rezervácii.

  • Martin asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, v nadvaznosti na tie zle hodnotenia vasho hotela sa chcem spytat, ci teda v sucastnosti sauny a pripadne ine casti vitalneho sveta funguju spolahlivo ? V popise hotela spominate asi 5 druhov saun, su vsetky v prevadzke ? Dakujem za odpoved

  • Pavol asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, v ponuke uvadzate, ze je to 3dnovy pobyt. Chcem sa spytat, akou formou su tieto 3 dni naplnene - kedy je mozny najskorsi check-in a kedy naopak, treba izbu opustit. Takisto by ma zaujimalo ci je mozne vyuzit vstup do vitalneho sveta vsetky 3 dni? Za Vasu odpoved vopred dakujem. Pavol

  • Lucia asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, chcela by som pridat moju recenziu tohoto hotela, do ktoreho sme boli pozvany v juny 2009 v ramci jednej akcie, tiez to bolo za bagatel, cize clovek od toho pobytu vela neocakaval...Sme rodina s malym dietatom a ubytovacie naroky mame vysoke, napriek tomu, ze to nie je 5 hviezdickovy hotel, citili sme sa tu fantasticky. Je pravda, ze hotel ma trosku cudne otvaracie hodiny bazenu, ale nam v podstate vyhovovalo aj to, mily a ochotny personal, ktory aj napriek tomu, ze sme tam boli za symbolicku sumu sa o nas staral pozorne! Vsetkym, ktory idu do hor kvoli krasnej prirode, domacej atmosfere a trosku zrelaxovat tento hotel urcite odporucam!

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Martin, v súčasnosti máme sauny v riadnej prevádzke

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Pavol, check in je od 14,00 hod. a check out je do 10,00 hod. Wellness je možné využiť počas celého pobytu každý deň podľa prevádzkových hodín Dobrý deň pani Lucka, sme radi, že sa ku nám vrátite. Mnoho hostí sa ku nám stále vracia a nás teší, že patríte mdzi nich. S úctou a prianím pekných dní Clubhotel Nezábudka

  • Monika asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, chcem sa informovať, dnes doobedu som mailom zaslala rezerváciu na 1 apartmán na mesiac máj a doteraz mi neprišlo potvrdenie o mojej rezervácií. Mobilné čísla, ktoré uvádzate pri ponuke nie sú vôbec funkčné a na pevnú linku sa neviem dovolať, skoro stále je obsadená alebo dokonca aj nezriadená? čomu nerozumiem. Kto mi vie potvrdiť môj termín? Bola by som nerada, ak by som ho už nemala voľný. Ďakujem za odpoveď

  • Monika asi 3 rokov dozadu

    ešte jedna otázočka: zľava zahŕňa aj 2x procedúra Relax centra (podľa rozčasovania)čo to vlastne obsahuje? ďakujem

  • Pavol asi 3 rokov dozadu

    Dakujem pekne za vysvetlenie. Tym padom to nie su de facto ani 2 dni - check in je o 14, check out o 10.. Popis je teda zavadzajuci "3 dni v hoteli vratane procedur.." Mala rada - menej je niekedy viac. Vela stastia. S pozdravom, Pavol

  • Milan asi 3 rokov dozadu

    Dobry den ja sa chcem spytat kolko stoji dorucenie kuponu postou na adresu.A este by ma zaujimalo preco sa to nespravy naopak najskor potvrdit termin a tak zaplatit kupon povedzme urcit nejaky cas nato ked je uz podmienka minimalnecho poctu splnena.Obavam sa ze pri tak velkom zaujme z 2 vasicch a jednej akcie zapakatel uz vela volnych termynov nebude.

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, Pavol, v ponuke je napísané 3 dni a zároveň jasné napísané dve noci. Nemyslíme, si že ide o zavádzanie, všetko je jasne uvedené v detailoch zmluvy. Nie je tam napísané 3x24 hodín. Cestovky bežne uvádzajú pobyty takto, každý počíta s tým, že sa nebude ubytovávať o siedmej ráno a odchádzať neskoro večer. Ďakujeme za Vašu malú radu, poprosil by som Vás ešte o jednu: ako by ste teda nazvali tento pobyt dvojdňový? V tom prípade však nevychádza iná matematika, pretože ak nastúpite napr. v piatok a odchádzate v nedeľu, tak to nie sú dva dni ale tri a nás skritizuje zase niekto iný, že zavádzame. Ťažko vyhovieť všetkým... :) Každopádne želáme príjemný deň a vydarený pobyt všetkým, ktorí sa ho zúčastnia.

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Milan, kupón dostanete e-mailom, poštou ho neposielame, je to teda grátis. Opačný postup čo sa týka zaplatenia kupónu a rezervácie môžete zvoliť, prístupnosť jednotlivých termínov je možné overiť si priamo na t.č. hotela. Kapacity kontrolujeme priebežne s hotelom Nezábudka a podľa ich vyjadrenia sú dostačujúce - keďže ide o dlhú platnosť kupónu.

  • Richard asi 3 rokov dozadu

    naslubujete hory doly a skutek utek len nalakat zakaznikov ta asi tak.......s pozravom

  • Monika asi 3 rokov dozadu

    Dajte si na tento pobyt pozor ... nezdá sa mi posielala som mailom rezerváciou, na ktorú mi doteraz neodpovedali, tak som tak volala a konečne mi zdvyhli. Telefonicky sme sa dohodli na termíne, požiadala som ich aj o zaslanie potvrdenia o mojej rezervácie a prišlo mi presnetoto: "Tymto Vam potvrdzujem rezervaciu na zaklade nasho tel. rozhovoru" ! ! ! Nepoznám hotel, ktorý mi niekedy poslal takéto potvrdenie. To by malo vyzerať asi tak, že tam má obsahovať termín a pošet izbieb, ktoré sú rezervovane.! ! ! tak neviem čo si teraz mám o tom myslieť. Otázka pre portál zamenej.sk je možné vrátiť mi uhradenú čiasku? Čiastka bola uhradená dnes, Dúfam, že mi niekto aj odpovie, pretože na predošlé príspevky som odpoveď nedostala.....Ďakujem

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer pani Monika, ospravedlňujeme sa za obsadenú linku, ale žiaľ vkuse nám vyvolávajú záujemcovia. Mobilný telefón na recepciu je 0948 899 519. Voľných kapacít je dosť, verím, že si budete môcť vybrať. Pobyt zahŕňa procedúru relaxačného centra na každé prenocovanie. Hotel rozčasuje procedúry (masáže, zábaly, alebo vaňové vodné procedúry tak, aby ste ich mali v počte, koľko máte prenocovaní. Pokiaľ Vám termín nebude vyhovovať, radi Vám zmeníme buď termín, alebo samotnú procedúru. DObrý večer pán Pavol, ubytovanie máte garantované ako je uvedené v rámci check in a check out. Pokiaľ máme pripravené izby skôr, ubytujeme aj skôr. Záleží, ako nám klienti uvoľnia izby, preto, keď ich uvoľnia o 10,00 vieme ich upratať a pripraviť tak, aby boli o 14,00 hod. pripravené. Vy môžete samozrejme prísť skôr a kým sa ubytujete, možete začať využívať hotelové služby ostatné, tak aj po vysťahovaní sa z izby budeme veľmi radi, keď zostanete v hoteli, veci Vám radi odložíme do strážených priestorov a môžete si užívať všetky ostatné služby okrem ubytovacích. Inak rozdiel celého dňa sú 4 hodiny, navyše tento rozdiel sa týka len ubytovania. Pekný večer pán Richard, nechceme len sľubovať, my chceme, aby ste bol u nás viac ako spokojný a aby ste ku nám v budúcnosti vrátili aj mimo takejto zľavnenej akcie, za našľe normálne pultové ceny. S úctou a prianím pekných dní Clubhotel Nezábudka

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Milá pani Monika, peniaze Vám naozaj môžu vrátiť, prosím preto napíšte nám termín, ktorý chcete stornovať. Verte, že okrem klasického rezervovania volajú mnohí hostia len kvôli informáciam. A rovnako je to s mailami. Okrem rezervačných mailov je asi dvojnásobný počet informačných, na čo majú byť tieto diskusie. Prepáčte za strohé potvrdenie rezrvácie, verte, že presne tá recepčná, ktorá s Vami milo rozprávala Vám napísala presne, ako ste uviedli. Pretože sa snaží odpovedať ešte na mnoho ďalších mailov a telefonických otázok.

  • Monika asi 3 rokov dozadu

    Dobrý veečer, ak by mi mailom potvrdili rezerváciu s uvedením termínu 27-28-29.05.2011 pre 4 osoby 1 apartmán, tak pobyt neruším. Viete je to nedôveryhodné, abslovujeme cestu tam a zistíme, že nás ani neubytujú. Takže práve pre to vás žiadam o takéto potvrdenie mailom , ten prvý mail mi prišiel o 18:21, tak ak by bolo možné tak na tú adresu mi poslať rezerváciu.. Ďakujem veľmi pekne...

  • Dominika asi 3 rokov dozadu

    Dobry vecer chcela som sa opytat ci je este tento pobyt volny na velku noc.Za odpoved vopred dakujem

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer pani Monika, samozrejme že Vám pošleme potvrdenie rezervácie ešte raz. Ospravedlňujeme sa za recepčnú, ktorá pred chvíľou končila veľmi náročnú a ťažkú dennú službu. Verím, že budete už na pobyte naozaj spokojná. Dobrý večer pani Dominika, žiaľ, Veľkonočné sviatky sú v hoteli už vypredané. S úpctou a prianím pekného večera Clubhotel Nezábudka

  • Monika asi 3 rokov dozadu

    Veľmi pekne ďakujem, rezervácia mi došla a tešíme sa na pobyt a dúfame, že budeme spokojní. Ešte raz ďakujem za promptné riešenie ... pekný večer

  • juraj asi 3 rokov dozadu

    Dobry den.Ccel by som sa opytat aku kapacitu ma vas hotel.A aka by bola vysledna suma pre dvoch dospelych a dve deti 3 a5 rocne .dakujem

  • juraj asi 3 rokov dozadu

    Dosla vam moja otazka?? Dakujem..

  • Matus asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň , chcem sa opyť ako je to s parkovani auta? je možne ho parkovať pri hotely ? aka je cena parkovneho / noc, pri pobite cez tento zľavneny kupon. Za odpoveď vopred ďakujem. S pozdravom Matus

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Juraj, hotel má kapacitu 52 pevných lôžok a 20 prísteliek. Deti do 6 rokov sú úplne ZADARMO, takže si kupujete kupóny len pre dospelé osoby. S úctou a prianím pekného večera Clubhotel Nezábudka

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer pán Matúš, parkovanie je pri hoteli a úplne Zadarmo. Pekný večer

  • Milan asi 3 rokov dozadu

    Moze my klub hotel nezabudka vysvetlit ze sa odvolava na cislo 0948 na recepciu ja som na to cislo volal tam nevedia obsadenost a doporucili my poslat meil.na svojej vebovej stranke mate recepcia@hotelnezabudka.com . meil tam nedosiel pretoze vraj nema byt com ale sk.Ja som uz v nezabudke na dovolenke bol a nemal som ziaden problem s komunikaciou z hotelom toto ma ale odradilo hoci dovolenka u vas sa my pacila.

  • juraj asi 3 rokov dozadu

    Dakujem Vam za vasu odpoved.S pozdravom.

  • Matus asi 3 rokov dozadu

    Mam este jednu otazku , je mozne si zakupit 4 kupony naraz , no uplatnit si ju na 2 krat , na dve rozne terminy. v akom casovom predstihu je to potrebne nahlasit aby to bolo akceptovatelne. dakujem

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer, Matúš, môžete si zakúpiť aj štyri kupóny a použiť ich na dva pobyty. Čo sa týka časového predstihu rezervácií, vo vlastnom záujme si rezervácie urobte čo najskôr, budete mať väčši výber voľných kapacít. Želáme príjemný pobyt.

  • Zuzana Hulová asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, dnes som sa po dvojdnovom snazeni dovolala na recepciu hotela Nezabudka, kde sme sa ustne dohodli na rezervacii terminu od 5.3.2011 do 9.3.2011 , nasledne som zaslala mail s touto poziadavkou spolu s kuponmi preslo viac ako 12 hodin a z vasej strany mi neprislo ziadne potvrdenie o vykonani rezervacie, chcem Vas preto poziadat o zaslanie potvrdenia rezervacie a taktiez odpoved na moje dotazy uvedene v maily , ktore som zasielala na email.adresu, ktoru mate uvedenu na vasej oficialnej stranke´. Dakujem vopred za proptne riesenie. Zuzana

  • Juraj asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, Ja som vcera kupil asi 8 tychto Voucherov pre celu rodinu. Rad by som sa opytal, ze ked tam pojde prva cast rodiny a nebude sa im to pacit podla horeuvedenych skutocnosti, je moznost este stornovania a vratenia penazi zvysnej casti?? Dakujem.

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer, Juraj. Kupóny je možné stornovať do 7 dní (podľa zákona). Pokiaľ by ste v hoteli nedostali všetky služby podľa toho, ako sú popísané v ponuke, máte právo ohradiť sa priamo v hoteli a ten je povinný zjednať nápravu. V prípade, že by sa tak náhodou nestalo, potom budeme situáciu riešiť a máte právo na odškodnenie.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Milan, ten telefón 0948 je telefón hotelovej recepcie, z ktorého odpovedáme na dopyt otázok, ale rezervácie sa potvrdzujú len mailom, aby sme o tom mali i my, aj Vy riadne písomné potvrdenie. Telefón má teraz pracovníčka recepcie, ktorá je mimo, aby nerušila chod na recepcii. A prečo idú rezervácie pomaly, pretože namiesto zavolania ohľadom prevádzkových informáciím, alebo namiesto diskutovania o informáciach tu, zbytočne sa zaťažuje hotelová recepcia mailami s požiadavkami na ifnormácie, ktoré naozaj riešme tu, v diskusii, alebo telefonicky. Z 5 mailov sú len dve rezervácie, ostatné sú zaťažujúce informácie, dokonca aj ako kúpiť kupón pre dieťa. To už sme tu niekoľkokrát vysvetlili, aj prevádzkové hodiny, aj informácie o možnostiach lyžovania....

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Áno, kupóny vo väčšom množstve možete uplatniť ako naraz, atk aj jednotlivo počas roka. V noci sme tak potvrdzovali jednému pánovi tri termíny v roku.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Zuzana, prosím prepošlite Váš email na adresu manager@hotel-nezabudka.sk a posnažíme sa okamžite reagovať naň. Vyššie som vysvetlil, čo ovplyvňuje rýchlosť potvrdzovania rezervácií. Veľmi nás mrzí, že musíte čakať, verte, že personál sa snaží ako vie a verím,l že ten nápor prvách dní už máme za sebou.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Juraj, v tejto krajine platí zákon o ochrane spotrebiteľa a v tých uvádzaných recenziach pisatelia nanepísali, že každý z nich bol odškodnený. My sa s klientom nielen že nechceme hádať, ale ani mu nič odpierať. Niektorí prijali náhradný pobyt Zadarmo, iní prijali finančné odškodnenie. A stačí zavolať na SOI a na podnet musia prísť. Verte že kvôli kvalite služieb za 4 roky,m čo prevádzkujeme hotel nebola na kontrole kvality z titulu podnetu u nás SOI ani raz! A to sa dá možno tiež overiť. Hotel má aj svoju knihu odkazov pre hostí. Zo sto pochvál je 4-5 kritiky, z ktorej sa učíme.

  • Miroslava asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, chcela by som sa informovat na potvrdenie rezervacie, nakolko som si u Vas, na vasej stranke robila rezervaciu na vikendovy pobyt od 04.02-06.2011,avsak neprislo mi do dnesneho dna ziadne potvrdenie rezervacie. Nakolko sa termin uz blizi, rada by som si overila, ci je termin z vasej strany potvrdeny,kedze sa k vam neda dovolat, tak isto ste nezareagovali ani na moj email.dakujem za skoru odpoved

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Miroslava, prosím prepošlite tú rezerváciu na mail: manager@hotel-nezabudka.sk a odvolajte sa na túto diskusiu. Clubhotel Nezábudka

  • Lubo asi 3 rokov dozadu

    Dobry den Chcem sa informovat, mam zakupeny u vas pobyt 3-dnovy.Pred chvilkou som volal z recepciou Nezabudka a najblizsi termin je az v mesiaci September. Preto sa chcem spytat dala by sa tato rezervacia stornovat? a peniaze mi poslat spat na ucet? Dakujem za odpoved

  • robo asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, chcel by som vediet, ci je este volny termin 27,28,29.maj, resp. izba pre dvoch. Dakujem

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, Ľubo, pokiaľ si neviete vybrať ani jeden z termínov počas septembra, októbra, novembra či decembra, pobyt Vám môžeme stornovať. Poprosím Vás o zaslanie údajov na info@zamenej.sk. Ďakujeme.

  • Clubhotel Nezabudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň p. Ľubo Nie je pravda že volné kapacity sú už len v septembri. Volné termíny sú aj v ostatných mesiacoch. Mrzí nás, že sme Vám nevedeli potvrdiť temín,ktorý ste chceli .

  • Jana asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o informáciu, ktorý víkendový pobyt je ešte voľný v mesiaci máj a jún(izba pre dvoch). Ďakujem.

  • Zuzana Semanová asi 3 rokov dozadu

    dobrý večer, ak máte ešte voľné kapacity v hoteli, prečo nereagujete na maily? ešte včera som písala rezervačný mail k termínu v októbri a stále nemám odpoveď, napriek tomu, že som to urgovala aj na pôvodný mail recepcia@hotel-nezabudka.sk a neskôr aj na manager@hotel-nezabudka.sk. mrzí ma to o to viac, že tento pobyt som plánovala darovať rodičom ako darček :-(

  • Lubos asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, majú zákazníci po zakúpení poukážok, možnosť spätného vrátenia peňazí, ak nie sú s akciou spokojný a nevyhovuje im? ďakujem

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Vážená pani Jana Ohľadom termínov prosím kontaktujte recepciu hotela. P. Zuzana Emailov je veľa, a poprosíme o trpezlivosť. Vybavujeme ich tak ako prídu. Okrem žiadostí na rezerváciu množstvo emailov je plných otázok, na ktoré sú odpovede už v ponuke. Každému sa snažíme odpovedať čo najskôr. Ďakujeme za pochopenie. P. Luboš V prípade, že nebudete s niečím spokojný, platí reklamačný poriadok. Reklamáciu je však nutné urobiť bezpodmienečne ihned a riešiť s vedením hotela. Reklamácie po skončení pobytu nebudú akceptované z pochopiteľného dôvodu a to že nebolo umožnené reklamovanú službu preveriť hneď na mieste.

  • iveta asi 3 rokov dozadu

    Dobrý večer chcela by som sa spýtať či máte voľné od 20.2 na dve resp. 3 noci?

  • Miroslava asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, rada by som sa informovala na stav mojej poziadavkz, uz vcera som tu pisala ohladne rezervacie pobytu na tento vikend, odporucili ste mi obratit sa priamo na managera, avsak ani ten nereaguje na moj email. kedze sa vikend blizi, povazujem taketo spravanie za nekorektne zo strany poskytovatela pobytu, kedze vikend mame usposoveny prave tomuto pobytu, dufam, ze toto natahovanie aspon dopadne k nasej spokojnosti, aj ked rada by som sa uz dopatrala k nejakemu zavaznemu stanovisku. Chcela by som Vas teda este raz poziadat o promtne riesenie.dakujem

  • Kristýna asi 3 rokov dozadu

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné si koupit např. 3 kupony a mít tím pádem pobyt na 6 dní? Děkuji

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Ivetka, voľný je termín len 17.-19.2.2011, ten čo požadujete žiaľ nie. Veríme, že ale aj tento termín Vám splní očakávania Vášho pobytu. DObrý deň pani Miroslava, ospravedlňujem sa za nereakciu na Váš mail, ale pracujeme denne vyše 24-30 hodín a včerajšia situácia vlastný síl už nedevolila pracovať dlhšie. Na tento víkend som Vám zarezervoval zatiaľ na moje meno poslednú izbičku. Preto prosím, ešte raz napíšte na manager@hotel-nezabudka.sk svoj telefonický kontakt a dotiahneme túto Vašu rezerváciu osobne (teda telefónom) do úspešného konca. Sedím za PC a čakám na mil, aby som Vám mohol zavolať. Dobrý deň pani Kristínka, samozrejme nôžete kupóny spájať do dlhších pobytov. Clubhotel Nezábudka

  • Miroslava asi 3 rokov dozadu

    Dakujem za rychlu odpoved, pred malou chvilou som Vam poslala email s mojim kontaktom, dakujem

  • ZaMenej.sk asi 3 rokov dozadu

    Miroslava, do mailu sme Vám poslali kontakt na konateľa spoločnosti, osobne s Vami dotiahne Vašu záležitosť do konca. Kristýna, áno, kupóny je možné kombinovať.

  • danosen asi 3 rokov dozadu

    Recenzia - citujem " Tatranska Strba / Nezabudka Club - 05.01.2011 Personál síce slušný ale mlčanlivý v pravde o hoteli aký v skutočnosti je. Raz a nikdy viac. Vitálny svet pod úroveň. Samé výhovorky, že sauny sú pokazené a čakajú na opravára. sauny vôbec nefungujú ako majú úplná zima. Bazén studený. Vonkajšia Fínska sauna nikdy nefungovala vôbec ju nepúšťajú. Výrivka funguje veľmi slabulinko. Solárko ako uvádzajú na webe vôbec v hoteli nemajú - je to len Bio Lampa. Izby sa mi celkom páčili za to majú jedničku. Služby raňajok na veľmi slabej úrovni. Párky sa nikdy nepolia pretože to budí dojem šetrenia a lakomosti hostiteľa hoteliera. Veľmi slabý dôraz na obsluhu - debrasovanie a dokladanie na švédskych stoloch. Oblečenie mladej servírky v botaskach čiernych elastických nohaviciach a stiebornej lesklej ťažko definnovanej blúzy vo mne evokovalo súkromnú rodinnú kuchyňu ako priestor spoločného stravovania zo štatútom reštaurácia. Tento hotel nedoporučujem "

  • danosen asi 3 rokov dozadu

    Napriek negatívnej recenzií - negatívnej reklame - som prejavil záujem o tento penzión. Máme doma psíka - Trpasličí špic nemecký , jeho výška 22 cm, hmotnosť 2,3 kg... maznák domáci. Šokovala ma však CENA ZA PSÍKA = 7,00 € za jeden deň !!! Veď dnes sú niekde ceny pre osobu v súkromí na hranici 8,00 až 12,00 € a nie to ešte za psíka ... Nedá sa s touto cenou niečo urobiť ?? Vziať do úvahy napr. veľkosť psa ? Myslím si že reálna cena by bola tak max. 3 až 4 €. Ďakujem za odpoveď ... Dano

  • JA asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, chcem sa opytat ako je mozne mobil. cisla neexistuju a telefon je momentalne odpojeny??? My klienti ktori sme si pobyt zakupili stracame Vasu doveru??? Co by ste robili na nasom mieste VY? Dakujem za odpoved. S pozdravom

  • marian asi 3 rokov dozadu

    Zdravím Vás mám záujem o Váš pobyt a chcem sa opýtať či je voľny víkend 5,6,7 februar 2011.Ďakujem za odpoveď

  • husky asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň chcem sa opýtať na voľne miesta vo februári môže to byť aj cez týždeň.Ďakujem

  • silvia asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, mám otázku pre Clubhotel nezábudka: a to či by bola možná nasledovná kombinácia: - kupila by som 2 kupóny, t. z. ze mám pobyt pre 2 osoby na dve noci - a či by bolo možné kúpit - dalsí - tretí kupon, ktory sice plati pre 1 osobu na 2 noci (tak ako je uvedene v podmienkach) ale ze ci by bolo mozne tento treti kupon vyuzit tak, ze by to bolo ubytovanie na 1 noc pre 2 osoby? a tým pádom by som získala 3noci pre 2 osoby dakujem vopred za odpoved

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Danosen, áno, túto recenziu ste mohli nájsť, už som sa presne ku tejto recenzii vyjadroval na začiatku tejto diskusie asi v pondelok. Napísal ju istý pán Radoslav a keď ste zkopírovali jeho recenziu, holi ste tam dodať aj názor iného nášho hosťa, presne na kritiku pána Radoslava: Miroslav » 02.02.2011 reagovať Pán Radoslav tiež som navštívil hotel Nezábudka začiatkom tohto roka. Myslím, že Váš názor je prehnaný a to že raňajky boli skromné nieje až taká pravda(asi to bol jediný hotel, ktorý ste navštívil). čo sa týka myslím slečny čašníčky bola veľmi ochotná a starala sa o hostí príkladne. Mala milé slovo či pre nás, alebo naše deti. je to len a len môj názor, ale myslím že sú tu komentáre neobjektivné, pretože my sme spokojný boli maximalne.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, žiaľ pre psíky máme takúto cenu.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň JA, tiež som sa ku danej problematike už tohto týždňa vyjadroval, v novembri sme menili mobilného operátora z Orange na O2. A stránku nám spravuje externe náš pracovník, ktorý je odcestovaný a zatiaľ mi nevie nikto tam zmeniť nami zabudnutú informáciu o číslach. Ale v ponuke ZaMenej sú uverejnené telefónne čísla dobre, takže nechápem. Sedím pri recepcii a recepčná stále dvíha telefón pevnej linky.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Marian, najbližší voľný termín vo februári je 17.-19.2.2011

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Silvia, nám v hoteli to nevadí, pokiaľ to nebude vadiť portálu ZaMenej. Oni sú predajcovia, my realizujeme výkony a budeme za ne požadovať platbu. Nám účtovne Vami opísaná situácia kombinácie kupónov bude sedieť. Záleží na nich... My súhlasíme.

  • Lucia asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, rada by som kupila 3 kupony tak, aby vsetky 3 osoby boli spolu ubytovane na izbe, t.j. jedna na pristelku. Akou formou je riesena pristelka (roztahovaci gauc,...)? Docitala som sa, ze priplatok za apartman je 10 eur, pricom apartman pozostava z obyvacej izby a spalne. V obyvacej izbe je spanie riesene formou roztahovacieho gauca alebo ako? Este Vas prosim o informaciu, ci su este volne vikendove pobyty v maji, juni, juli a auguste. Vopred dakujem za informacie.

  • Matus asi 3 rokov dozadu

    Dobry vecer, prosim je este volny termin na 27.-29.5.2011 pre dvoch???

  • Lubo asi 3 rokov dozadu

    Dobry den Chcel by som sa opytat ci je este volny termin 18.2-20.2 alebo 18.3-20.3 Dakujem

  • Petra asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, pre tri dospelé osoby a jedno dieťa odporúčate aký typ izby - rodinnú? Tam nie je dúfam žiadny príplatok. Ďakujem.

  • Petra asi 3 rokov dozadu

    Ešte jedna otázka, s tými termínmi to tam máte dosť divoké, preto ma zaujíma, čo v prípade, keď nebudete mať voľné kapacity na žiadny termín, ktorý by nám vyhovoval? Predĺžite platnosť kupónu alebo budete vracať peniaze? Či máme smolu a kupóny prepadnú... :-(

  • Lucia asi 3 rokov dozadu

    Dobry vecer, na stranke hotela uvadzate, ze poziciavate aj horske bicykle. Ake typy mate v ponuke a aka je cena? Dakujem.

  • Petra asi 3 rokov dozadu

    Dobrý den, líbí se mi Vaše nabídka a musím se přiznat, že se celkem bavím v této diskuzi :-) Myslím, že někdy se prostě stane, že nějaký host není spokojený a pak se o tom doví všichni, Naopka, pokud jsou hosti spokojení, málo kdy se to tak rychle zoršíří... :-( Co se týká problémů s komunikací, dokážu si to živě představit, jak bude nyní složité se k vám dovolat. Jelikož podobný tip slevy jste měli i na českém slevovém portálu, kde byl velmi rychle vyprodaný... Chápu, žeje třeba trpělivost. Chtěla jsem říci že Vám fandím a těším se na další slevy. Věřím, žo rodiče, pro které jsme tento poukaz zakoupili k životnímu jubileu budou maximálně spokojeni!! Jen tak dál!!

  • Vincent asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, chcem len povedat ze ja som si zakupil pobyt uz davnejsie a snazim sa dovolat do hotela uz 3 dni na vsetky tel cisla a vysledok ziaden mobilne cisla sa nepouzivaju :) a dovolat sa na pevnu linku je zazrak :). Na mail pisala priaelka este 3 dni dozadu a doposial jej nikto neodpovedal... P.S. Dobra ponuka len trosku nedomyslena cisla na Hotel Tel. +421/(0)52 448 48 38 Fax: +421/(0)52 448 41 06 Mobil 1 : 0907 953 732 Mobil 2 : 0911 053 732

  • Lucia asi 3 rokov dozadu

    Ano, presne tak! Tiez som toho nazoru, ze je to tak trochu nedomyslene... Na telefonne cisla sa je tazke dovolat, e-mail som poslala vcera doobeda, vcera vecer som uviedla prispevok aj v diskusii a doteraz ziadna odpoved! Na zaklade coho sa ma teda klient rozhodnut pre tento pobyt, ked sa nevie dopatrat k informacii o volnych terminoch pobytu??? Prosim Vas, do buducna zabezpecte dostatocnu kapacitu ludskych zdrojov na zvladanie takehoto naporu, nakolko to vrha zle svetlo na vedenie hotela. Nie je totiz vsetko len o cene, ide aj o pristupe ku potencialnemu klientovi... Dakujem.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Lucka, ubytovanie na prístelke v klasickej dvojposteľovej izbe je na posteli, nie na rozkládacom kresle. Záleží, či tretia osoba je dospelá osoba, alebo dieťa. Deti do 6 rokov sú Zadarmo, do 15 rokov s 30%-nou zľavou. Dospelí platia riadnu cenu. Príplatok na takejto izbe v takomto prípade už nieje. V apartmáne sa nachádzajú dve miestnosti (obývačka a spálňa). Prístelky sú riešené rozťahovacím gaučom v obývačke. Príplatok za apartmán je ako uvádzate 10,-€/apartmán a noc. V mesiacoh máj, jún sa ešte nejaké víkendy nájdu.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Matúš, je voľný termín 22.-26.2.2011

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Ľubo, nevyhovoval by Vám termín 17.-19.2.2011? Ten je ešte voľný.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Petra, pri požiadavke pre tri dospelé osoby máme bez príplatku klasické dvojposteľové izby s prístelkou. Pri rodinných izbách, apartmánoch, je príplatok 10,-€/apartmán/noc. V prípade, že by niekto z rôznych dôvodov nevedel využiť zakúpený kupón do jeho platnosti, samozrejme ho vieme aj predĺžiť.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Lucka, požičiavame klasické horské bicykle pre pánov, aj pre dámy. Žiadne pretekárske stroje. :-)

  • Lucia asi 3 rokov dozadu

    Dakujem za odpoved. Pytala som sa vsak aj na cenu, aspon cca od - do, pre predstavu, ci si mame zhanat nosic nase bicykle, alebo su vase ceny prijatelne.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pán Vincent, naše pevné linky sa pravidelne zablokovávajú. Práve to riešim, verte že každý deň dva až tri krát, s Telekomunikáciami. Je to abnormány počet telefónov.... Čo sa týka mobilných sietí, už dlšie používame iné telefónne čisla, prešli sme na O2 a viac krát som v tejto diskusii písal, že náš externý IT pracovník pozabudol to zmeniť na našej stránke, prišlo sa na to až teraz pre našu prevádzkovú slepotu.... Dnes po dlhšom čase pricestoval späť a mal by to ešte dnes zmeniť. Prosím, používajte telefónne čísla, ktoré zmenil portál ZaPakatel vo svojej ponuke.

  • Martin asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň Chcel by som sa opýtať či je volný termín 1.3 až 3.3 alebo 8.3 až 10.3 Dakujem

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň pani Lucka, to nieje o ľudských zdrojov, ale o techniku, ospravfedlňujeme sa, sami sme nečakali takýto nápor. Ubedem sa snažiť Vám odpovedať čím skôr. A tiež som to už v tejto diskusii opiosoval, okrem rezervácii je recepcia v mailoch bombardovaná informáciami, ktoré sa majú poskytovať tu v diskusii, až 2/3 všetkých mailov sú otázkami o službách a pod. A to veľmi brzdí. Všetko priebežne spracovávame.

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Požičanie bickyla na pol dňa je 7,- € a celý deň 15,-€

  • zuzana asi 3 rokov dozadu

    Dobrý deň, minulý tyždeň som si overovala voľný termín rezervácie v trvaní 4 noci v mesiaci február, bolo mi povedané, že žiadne voľné termíny nie sú k dispozícii,avšak práve som si prečítala Váš príspevok na dotaz pána Matúša, kde mu ponúkate voľný termín od 22.02. do 26.02. 2011, som sklamaná z Vášho prístupu :(

  • Clubhotel Nezábudka asi 3 rokov dozadu

    Pán Matúš a pani Zuzana, ospravedlňujem sa, pýtali ste sa pán Matúš na termín májový a ja som Vám odpísal na február. Ale je to len preklep. Veľný termín pre Vásd pán Matúš je 22.5.-25.5.2011. Pani Zuzana, bol to len preklep a keď sa pýtal pán Matúš na májový termín, uričte by som mu neponúkol február. Inak s rezerváciami je to asi tak, že dnes máme mnohé termíny pné, nielen akciou tohto portálu, mnoho vlastných individuálov, mnoho cestovných kancelárii, ktorí, mimo portálu Zamanej svoju rezerváciu potvrdzujú úhradou zálohy. Pokiaľ nám nenabehne, predbežne ich rezervovaný termín im berieme a v rezervačnom systému izbu uvoľňujeme. Mnoho cestovných kancelárií má tzv. opcie na mnohé termíny, ktoré sa v rezervačnom systéme nahadzujú a po uvoľnení izieb po opcii sa takto stávajú voľné. Je to ako v celom živote pružný mechanizmus. Teraz sa nám uvoľnili znovu na február izby v termíne 17.19.2.2011, zajtra sa možno uvoľnia iné termíny práve v letných mesiacoch. Pracujeme na tom, aby každý náš klient bol čím skôr vybavený...

  • Zuzana asi 3 rokov dozadu

    Ďakujem za info, želám Vám napriek tomuto chaosu , ktorým ste si vy ako personál hotela a my ako Vaši budúci klienti prešli, veľa úspechov a do budúcna lepšiu organizáciu pri obdobných masových ponukách.

  • Lucia asi 3 rokov dozadu

    Dobry den, poslala som Vam na mail poziadavku na rezervaciu (info o konkretnych volnych terminoch) na jednu izbu pre 3 dospele osoby na vikend v mesiacoch maj alebo jun. Prosim o odpoved.

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

« Späť na stránku zľavy

Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať zákazníkom na ZaMenej.sk? Informácie pre partnerov »